امتیازات Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration

ولی من همچنان دلیل این حرکت فوق فوق فوق فوق احمقانه اسکوار رو متوجه نشدم ... چی بوده
میخواستن تحقیق کنن ببینن بعد 1 سال هم فروشو متا روی PS4 میترکونه یا صرفا مخصوص همون زمانه :D گویا نتایج دیواره ی تحقیقات را ترکانده و از افقها سر برآورده ... است :D
یوزر اسکور PS4 باور نکردنی 9.2 (حتی دستهای پنهان هم نتونستن کمش کنن)
یوزر اسکور وان 8 بود فکر کنم :D


متا همچنان میتازد 8.8
 
  • Like
Reactions: S0lid Snake
ولی من همچنان دلیل این حرکت فوق فوق فوق فوق احمقانه اسکوار رو متوجه نشدم ... چی بوده
money $:D ولی خب با این نسخه غلط کردیم ادیشن یه جورایی خواستن جبران کنن دیگه :D
سونی هم با انتشاره این عکس جالب خواسته یه چیزایی رو یادآوری کنه انگار :D

fmfqgkgndv62ouoj6mry.png
 
دیروز یکم وقت شد بازیش کردم. گفتم بد نیست یه موردی رو که به صورت خیلی عجیبی توی نقدا اصلا بهش اشاره نشده ولی همه کاربرا از جمله خود من تجربه‌اش کردن و ازش ناراضی هستند رو اینجا بگم.

بازی از لحاظ کیفیت کلی یه پیشرفت و دنباله درست و حسابی برای TR2013 به نظر میاد و توی همین یکی دو ساعت اولیه هم خیلی لذت بخش بوده، اما توصیه میکنم PS4 بازا اگه خیلی برای بازی کردنش عجله ندارن فعلا طرفش نرن. متاسفانه کنترل بازی در زمینه آنالوگ‌ها خوب کار نشده و اون مناطق نزدیک مرکز آنالوگ (اصطلاحا وقتی این مناطق درست کار نمی‌کنند بهش میگن Dead Zone) یا عمل نمی‌کنند و یا خیلی کند عمل می‌کنند. نمیدونم دقیقا چطوری توضیح بدم چون خیلی سخته گفتنش و باید حتما تجربه‌اش کنید ولی خب بزارید یه مثال بزنم شاید راحت‌تر متوجه شدید.

موقع نشونه گرفتن با اسلحه/کمان وقتی می‌خواید کسی رو هدشات یا به بخش خاصی از اون شلیک کنید معمولا خیلی سریع نشونه خودتون رو میبرید نزدیک طرف و بعد با آهسته جابجا کردن آنالوگ روی هدف مورد نظرتون رفته و بهش شلیک می‌کنید. اینجا شما الان برای گرفتن اون نشونه دقیق دومی دارید منطقه نزدیک مرکز آنالوگ استفاده میکنید که با وجود اینکه سرعتش عمدا کمتر شده، اما هنوز به اندازه کافی واکنشش سریع هست که به شما اجازه بده ظرف یک ثانیه یا حتی کمتر بتونید نشونه رو روی هدفتون ببرید. این توی بازی‌های عادی به این صورته. حالا توی Rise of the Tomb Raider چطوریه؟ توی RotTR این سرعت توی منطقه وحشتناک پایینه! نه تنها سرعت پایینه بلکه اصلا Dead Zone توی بازی هست و یعنی مناطق خیلی نزدیک به مرکز اصلا عمل نمی‌کنند. مثلا اگر توی TR: DE و U4 میتونستید ظرف یک ثانیه اون نشونه دقیق دومی رو بگیرید، الان اینجا اینقدر سرعت کمه که بالای ۲ یا حتی ۳ ثانیه طول میکشه تا بتونید نشونه رو به جایی که دوست دارید ببرید!

باز اگر این سرعت جابجایی توی تمام سطح آنالوگ به همین نسبت کم بود میشد از طریق جابجایی Sensitivity توی Option (هنوز چک نکردم ولی فکر کنم داشت این رو) سرعت رو به همون اندازه دلخواه تغییر داد، ولی متاسفانه مشکل اینجاست که سرعت جابجایی توی کل آنالوگ اینقدر پایین نیست. به محض اینکه شما از منطقه مرکزی آنالوگ دور بشید و آنالوگ رو بیشتر به یه سمت ببرید، سرعت نشونه گیری یکدفعه‌ای به حالت طبیعی در میاد (با همون سرعت توی بازیای دیگه مثل TR: DE و U4) که خیلی خیلی سریعتر از وقتیه که توی مناطق مرکزی دارید نشونه میگیرید. یعنی موقع نشونه گیری توی RotTR اول کار سرعت بشدت پایین و در حد لاکپشتیه ولی یه ذره که بیشتر آنالوگ رو جهت میدید یه دفعه نشونه به صورت خیلی سریع و جت واری جابجا میشه. این مورد شدیدا نشونه گیری رو توی بازی آزار دهنده کرده و هدف گیری دقیق توی بازی خیلی سخت شده.

متاسفانه نمیدونم چطوری به این مسئله توی نسخه PS4 دقت نکردن ولی خب نسخه‌های Xbox 360 و PC این مشکل رو نداشتن. (Xbox One رو نمیدونم دقیقا این مشکل رو داشته یا نه ولی خب مثل اینکه اونجا Input Lag بوده که مطمئنا کنترل رو اونجا هم سخت میکرده برای همین بهش اشاره نکردم)

در کل امیدوارم هرچی زودتر این مشکل رو با یه Patchـی چیزی حلش کنند چون بازی واقعا خفن به نظر میاد و همین یک ساعت اولیه‌اش کلی برای من که عاشق TR2013 هستم، لذت بخش بوده.
 
آخرین ویرایش:
دیروز یکم وقت شد بازیش کردم. گفتم بد نیست یه موردی رو که به صورت خیلی عجیبی توی نقدا اصلا بهش اشاره نشده ولی همه کاربرا از جمله خود من تجربه‌اش کردن و ازش ناراضی هستند رو اینجا بگم.

بازی از لحاظ کیفیت کلی یه پیشرفت و دنباله درست و حسابی برای TR2013 به نظر میاد و توی همین یکی دو ساعت اولیه هم خیلی لذت بخش بوده، اما توصیه میکنم PS4 بازا اگه خیلی برای بازی کردنش عجله ندارن فعلا طرفش نرن. متاسفانه کنترل بازی در زمینه آنالوگ‌ها خوب کار نشده و اون مناطق نزدیک مرکز آنالوگ (اصطلاحا وقتی این مناطق درست کار نمی‌کنند بهش میگن Dead Zone) یا عمل نمی‌کنند و یا خیلی کند عمل می‌کنند. نمیدونم دقیقا چطوری توضیح بدم چون خیلی سخته گفتنش و باید حتما تجربه‌اش کنید ولی خب بزارید یه مثال بزنم شاید راحت‌تر متوجه شدید.

موقع نشونه گرفتن با اسلحه/کمان وقتی می‌خواید کسی رو هدشات یا به بخش خاصی از اون شلیک کنید معمولا خیلی سریع نشونه خودتون رو میبرید نزدیک طرف و بعد با آهسته جابجا کردن آنالوگ روی هدف مورد نظرتون رفته و بهش شلیک می‌کنید. اینجا شما الان برای گرفتن اون نشونه دقیق دومی دارید منطقه نزدیک مرکز آنالوگ استفاده میکنید که با وجود اینکه سرعتش عمدا کمتر شده، اما هنوز به اندازه کافی واکنشش سریع هست که به شما اجازه بده ظرف یک ثانیه یا حتی کمتر بتونید نشونه رو روی هدفتون ببرید. این توی بازی‌های عادی به این صورته. حالا توی Rise of the Tomb Raider چطوریه؟ توی RotTR این سرعت توی منطقه وحشتناک پایینه! نه تنها سرعت پایینه بلکه اصلا Dead Zone توی بازی هست و یعنی مناطق خیلی نزدیک به مرکز اصلا عمل نمی‌کنند. مثلا اگر توی TR: DE و U4 میتونستید ظرف یک ثانیه اون نشونه دقیق دومی رو بگیرید، الان اینجا اینقدر سرعت کمه که بالای ۲ یا حتی ۳ ثانیه طول میکشه تا بتونید نشونه رو به جایی که دوست دارید ببرید!

باز اگر این سرعت جابجایی توی تمام سطح آنالوگ به همین نسبت کم بود میشد از طریق جابجایی Sensitivity توی Option (هنوز چک نکردم ولی فکر کنم داشت این رو) سرعت رو به همون اندازه دلخواه تغییر داد، ولی متاسفانه مشکل اینجاست که سرعت جابجایی توی کل آنالوگ اینقدر پایین نیست. به محض اینکه شما از منطقه مرکزی آنالوگ دور بشید و آنالوگ رو بیشتر به یه سمت ببرید، سرعت نشونه گیری یکدفعه‌ای به حالت طبیعی در میاد (با همون سرعت توی بازیای دیگه مثل TR: DE و U4) که خیلی خیلی سریعتر از وقتیه که توی مناطق مرکزی دارید نشونه میگیرید. یعنی موقع نشونه گیری توی RotTR اول کار سرعت بشدت پایین و در حد لاکپشتیه ولی یه ذره که بیشتر آنالوگ رو جهت میدید یه دفعه نشونه به صورت خیلی سریع و جت واری جابجا میشه. این مورد شدیدا نشونه گیری رو توی بازی آزار دهنده کرده و هدف گیری دقیق توی بازی خیلی سخت شده.

متاسفانه نمیدونم چطوری به این مسئله توی نسخه PS4 دقت نکردن ولی خب نسخه‌های Xbox 360 و PC این مشکل رو نداشتن. (Xbox One رو نمیدونم دقیقا این مشکل رو داشته یا نه ولی خب مثل اینکه اونجا Input Lag بوده که مطمئنا کنترل رو اونجا هم سخت میکرده برای همین بهش اشاره نکردم)

در کل امیدوارم هرچی زودتر این مشکل رو با یه Patchـی چیزی حلش کنند چون بازی واقعا خفن به نظر میاد و همین یک ساعت اولیه‌اش کلی برای من که عاشق TR2013 هستم، لذت بخش بوده.
aiming بنظر input lag داره ، فردا بازی میکنم نظرمو میگم .
 
یعنی واقعا تو کار بعضی از این منتقدا موندم الان داشته باشین...سایت twinfinite به نسخه xbox one بازی داده 90 کلا هم از بازی تعریف کرده بعدش اومده به نسخه ps4 داده 70 دلیلشم پایان نچندان جالب و باس فایته:|:|:|:|
یعنی نسخه وان این مشکلات رو نداشت؟:|پایان بازی رو تو نسخه ps4 تغییر دادن؟:|...بشر اومده دیده متا بازی داره میره رو 90 گفته بزار نمره کم کنم از بازی:|
 
یعنی واقعا تو کار بعضی از این منتقدا موندم الان داشته باشین...سایت twinfinite به نسخه xbox one بازی داده 90 کلا هم از بازی تعریف کرده بعدش اومده به نسخه ps4 داده 70 دلیلشم پایان نچندان جالب و باس فایته:|:|:|:|
یعنی نسخه وان این مشکلات رو نداشت؟:|پایان بازی رو تو نسخه ps4 تغییر دادن؟:|...بشر اومده دیده متا بازی داره میره رو 90 گفته بزار نمره کم کنم از بازی:|
منتقدها متفاوت هستن :دی البته به نظرم باید میدادن همون منتقد اصلی دوباره نقد میکرده.
 
  • Like
Reactions: incoming
این input lag رو df یه ودیو داده و انتقاد کرده فقط انگار رو 360 نیست این مشکل!!!!
ولی سایه و جزییات رو ps4 بهتر از وان هست و به pc خیلی نزدیکه
گفته در اصل باید دید که 1 ماه دیگه بازی روps4 pro چطوری از اب در میاد
 
منتقدها متفاوت هستن :D البته به نظرم باید میدادن همون منتقد اصلی دوباره نقد میکرده.
میدونم داداش اما به نظرت یک سایتی که نقدش تو سایت متا ثبت میشه عاقلانست که یک بازی رو به دو نفر بده نقد کنه اصلا دیگه ماورایه دیوانگی هست این کارشون:|...دیگه واقعا داره این سایت متا به گند کشیده میشه انگار دیگه اینا ناظر ندارن بخدا یه بچه 10 ساله رو بذارند ناظر بهتر به سایت میرسه:|
 
آخرین ویرایش:
هیچ سایتی به input lag اشاره نکرده واقعا ؟
یه آپدیت دو گیگی داده الان تو دانه ، امشب بازیش میکنم خبرشو میدم . من از حرفای علی اینطور برداشت کردم حالا خودم باید بازی کنم ببینم داستان چیه ، شاید این آپدیت فیکسش کرده باشه
 
  • Like
Reactions: NaViiDii
هیچ سایتی به input lag اشاره نکرده واقعا ؟
یه آپدیت دو گیگی داده الان تو دانه ، امشب بازیش میکنم خبرشو میدم . من از حرفای علی اینطور برداشت کردم حالا خودم باید بازی کنم ببینم داستان چیه ، شاید این آپدیت فیکسش کرده باشه
نه نوید، متاسفانه تا اونجایی که من دیدم بجز DF هیچکس در مورد Input Lag و Dead Zone ها توی بازی چیزی نگفته. مشکل اینجاست که به نظر میاد بازی هر دو رو با هم داره برای همین خیلی مشخصه و به چشم میاد. یعنی اگه از U4 یا TR2013 بیای سروقت RotTR امکان نداره متوجه این مورد نشی. اگه از بچه‌ها کسی بازی رو گرفته و میخواد ببینه چقدر این مورد بده و خودش تستش کنه، توصیه می‌کنم چندتا کار رو انجام بده:

۱. سعی کنید با تیرکمون یا کلت ۳-۴ تا خرگوش شکار کنید
۲. همزمان با ۳-۴ تا گرگ بجنگید (ترجیحا توی غار)
۳. بعد از اینکه دشمن از حضورتون مطلع و درگیری بزرگی ایجاد شده، سعی کنید ۲-۳ تا دشمن رو هدشات کنید
۴. کلا در با اسلحه/تیرکمون سعی کنید با هر دشمنی در فاصله نزدیک درگیر بشید

هر کدوم از اینکارها (بجز خرگوش که من توی نسخه قبلی ندیدم ولی خب میشه یه هدف کوچیک رو جایگزینش کرد) رو خیلی راحت میشد توی TR2013 انجام داد و اتفاقا به نظرم مبارزات اونجا بخاطر کنترل فوق‌العاده بازی، شدیدا لذت بخش بودن. اما الان برای رسیدن به هر کدوم از این اهداف توی RotTR باید با کنترلر کشتی بگیرید چون کنترل کلی لارا و خصوصا هدف‌گیری، بخاطر input lag و dead zoneها خیلی بدتر از نسخه قبلی شدن.

راستی من اون آپدیت ۲ گیگی (ورژن 1.03) رو هم نصب کردم و از اول دارم با همون بازی می‌کنم. توی توضیحات آپدیت نوشته بهبود کلی پرفورمنس. اگه بعد از بهبود الان اینطوری شده، موندم قبل از آپدیت دیگه در چه وضعیتی به سر میبرده.

فعلا تا وقتی این مورد رو درست کنند (البته اگر درستش کنند، چون نسخه X1 بعد از یک سوال هنوز این مشکل رو داره) به نظرم بهترین راه همینه که بازی رو شیوه مخفی کاری پیش برد. خود من که دارم اینطوری بازیش میکنم الان. کلا هرچی کمتر وارد Gunfight بشی، کمتر کنترل بازی اذیتت میکنه.
 
  • Like
Reactions: NaViiDii
پس از 3 سال دوری .. بانو امشب تا صبح با هم عشق میکنیم :D مدیونی اگه فکر کنی بخاطر شب جمعست :-":D
در وصف این عکسهای ابتدایی زبانم قاصره .

 
نه نوید، متاسفانه تا اونجایی که من دیدم بجز DF هیچکس در مورد Input Lag و Dead Zone ها توی بازی چیزی نگفته. مشکل اینجاست که به نظر میاد بازی هر دو رو با هم داره برای همین خیلی مشخصه و به چشم میاد. یعنی اگه از U4 یا TR2013 بیای سروقت RotTR امکان نداره متوجه این مورد نشی. اگه از بچه‌ها کسی بازی رو گرفته و میخواد ببینه چقدر این مورد بده و خودش تستش کنه، توصیه می‌کنم چندتا کار رو انجام بده:

۱. سعی کنید با تیرکمون یا کلت ۳-۴ تا خرگوش شکار کنید
۲. همزمان با ۳-۴ تا گرگ بجنگید (ترجیحا توی غار)
۳. بعد از اینکه دشمن از حضورتون مطلع و درگیری بزرگی ایجاد شده، سعی کنید ۲-۳ تا دشمن رو هدشات کنید
۴. کلا در با اسلحه/تیرکمون سعی کنید با هر دشمنی در فاصله نزدیک درگیر بشید

هر کدوم از اینکارها (بجز خرگوش که من توی نسخه قبلی ندیدم ولی خب میشه یه هدف کوچیک رو جایگزینش کرد) رو خیلی راحت میشد توی TR2013 انجام داد و اتفاقا به نظرم مبارزات اونجا بخاطر کنترل فوق‌العاده بازی، شدیدا لذت بخش بودن. اما الان برای رسیدن به هر کدوم از این اهداف توی RotTR باید با کنترلر کشتی بگیرید چون کنترل کلی لارا و خصوصا هدف‌گیری، بخاطر input lag و dead zoneها خیلی بدتر از نسخه قبلی شدن.

راستی من اون آپدیت ۲ گیگی (ورژن 1.03) رو هم نصب کردم و از اول دارم با همون بازی می‌کنم. توی توضیحات آپدیت نوشته بهبود کلی پرفورمنس. اگه بعد از بهبود الان اینطوری شده، موندم قبل از آپدیت دیگه در چه وضعیتی به سر میبرده.

فعلا تا وقتی این مورد رو درست کنند (البته اگر درستش کنند، چون نسخه X1 بعد از یک سوال هنوز این مشکل رو داره) به نظرم بهترین راه همینه که بازی رو شیوه مخفی کاری پیش برد. خود من که دارم اینطوری بازیش میکنم الان. کلا هرچی کمتر وارد Gunfight بشی، کمتر کنترل بازی اذیتت میکنه.
دوست عزیز طریقه گرفتن اسلحه لارا بظرت عجیب نیست؟:-?
تو نسخه قبلی هم همینطوری بود...سبک بازی همینه؟
بنظر من طریقه گرفتن اسلحه و شلیک کردنش در حد انچارتد1 تو نسله هفته یعنی در این حد داغون:D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or