امتیازات Resident Evil VII:Biohazard

نظر شما در مورد میانگین نمرات بازی


  • مجموع رای دهنده‌ها
    137
  • نظرسنجی بسته شده است .

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,324
8p85_resident_evil_7_cover_art.jpg


Destructoid - 100/100
The Guardian - 100/100
God is a Geek - 100/100
Daily Dot - 100/100
Omelete - 100/100
EGM - 95/100
PS3Brasil - 95/100
Hobby Consalas - 93/100
SegmentNext - 93/100
MondoXbox - 92/100
IGN Italy - 91/100
Polygon - 90/100
Eurogamer Italy - 90/100
Games Radar - 90/100
Games Reactor - 90/100
Gaming Bolt - 90/100
Rely On Horror - 90/100
Bloody Disgusting - 90/100
PCGamer - 90/100
Stevivor - 90/100
Pure Playstation - 90/100
ibTimes - 90/100
JeuxActu - 90/100
Press Start.au - 90/100
Trusted Reviews - 90/100
Next Gen Gaming Blog - 90/100
Games Blog.fr - 90/100
Every Eye - 90/100
Digital Fix - 90/100
Gry Online - 90/100
CGM - 90/100
SpazioGames - 90/100
Go 4 Gamers - 90/100
Unboxholics - 90/100
Shack News - 90/100
Multiplayer.it - 90/100
Paste Magazine - 90/100
True Gaming - 90/100
Xbox Achievements - 89/100
4Player.de – 88/100
XGN - 88/100
IGN Spain - 87/100
Game Informer – 85/100
PSU - 85/100
wccftech - 85/100
Warlegend - 85/100
Vandal - 85/100
PushSquare - 80/100
GameSpot - 80/100
The Sixth Axis - 80/100
Giant Bomb - 80/100
Telegraph - 80/100
USGamer - 80/100
IGN - 77/100
VideoGamer - 70/100
GameKult - 70/100
TIME - 50/100

Gamespot:
By the end of the campaign, I was ready for the game to be over, but that's okay. RE7 ends just as it starts to outstay its welcome, and after the fact, I felt like I'd survived a truly harrowing journey. The boss fights may be slightly inconsistent and certain sections might drag after a while, but RE7 is still a remarkable success. It has a clear vision and executes it with impressive patience and precision. By returning to horror, Resident Evil has once again become something special.

Polygon:
RESIDENT EVIL 7 TAKES THE SERIES IN SOME SURPRISING, GREAT NEW DIRECTIONS

IGN:
RE7 is a fresh take on the Resident Evil series that fondly recalls the classics even as it takes a bold new direction.

Guardian:
Resident Evil 7, by contrast, is a masterclass: breezily new, yet quintessentially in character with its illustrious forbearers.


jka9_bcza.png
 
آخرین ویرایش:

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,596
نام
حسین
با این که من این بازی رو یه رزیدنت ایول نمیدونم و اگه اسمه بازی رو یه چیزه دیگه میذاشتن خیلی بیشتر استقبال میکردم ولی به این امید دارم که متا بازی رو دایره 70 نمیره و رو همون 80 میمونه و امیدورارم که منتقدا به این بازی به چشم ادامه یه رزیدنت ایول نگاه نکنند و به عنوان یه بازی مستقل بهش نگاه کنند:D
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,757
نام
علی
آخرش من نفهمیدم این کپکام چیکار باید بکنه که شما راضی بشید؟:-??
اکشنش کرد همه گفتن بده حالا هم که ترسناکش کرده بازم میگید بده
خلاصه ببینید با خودتون چند چندین
خب مشکل همینه که کپکام یا از اونور بوم میفته یا از اینور !! RE خوب فقط خلاصه نمیشه به مبحث اکشن و ترسناک چون رزیدنتی که ما میشناختیم و میشناسیم نه صرفا هارور و ترسناک هست و نه صرفا اکشن , یه تعادلی بین این دو باید برقرار باشه + خیلی از المان های دیگه مثل شخصیت های یونیک (که تا الان چیزی در RE7 مشاهده نشده :|) که باعث میشه بگیم یه RE خیلی عالی . البته تا RE7 تجربه نشه نمیشه نظر داد ولی چیزی که تا الان دیدم یه بازیه ترسناکه خوبه (متا احتمالا 80+)ولی یه رزیدنت معمولی امیدوارم خلافش ثابت بشه چون خودم به شدت فن این فرنچایزم
 

|FARSHAD|

کاربر سایت
Nov 19, 2010
641
نام
فرشاد
خب مشکل همینه که کپکام یا از اونور بوم میفته یا از اینور !! RE خوب فقط خلاصه نمیشه به مبحث اکشن و ترسناک چون رزیدنتی که ما میشناختیم و میشناسیم نه صرفا هارور و ترسناک هست و نه صرفا اکشن , یه تعادلی بین این دو باید برقرار باشه + خیلی از المان های دیگه مثل شخصیت های یونیک (که تا الان چیزی در RE7 مشاهده نشده :|) که باعث میشه بگیم یه RE خیلی عالی . البته تا RE7 تجربه نشه نمیشه نظر داد ولی چیزی که تا الان دیدم یه بازیه ترسناکه خوبه (متا احتمالا 80+)ولی یه رزیدنت معمولی امیدوارم خلافش ثابت بشه چون خودم به شدت فن این فرنچایزم
قول میدم اگر همین کارم میکردن بازم یک عده میگن چرا نوآوری نداره و تکراری هست.
خلاصه اینکه چون یک بازی نسخه های قبلش به یک سبک بوده دلیل که نمیشه تا ابد همه نسخه های بعدیش هم همون صورت باشن
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,757
نام
علی
قول میدم اگر همین کارم میکردن بازم یک عده میگن چرا نوآوری نداره و تکراری هست.
خلاصه اینکه چون یک بازی نسخه های قبلش به یک سبک بوده دلیل که نمیشه تا ابد همه نسخه های بعدیش هم همون صورت باشن
اینکه یه فرنچایز بعد از یه مدتی احتیاج به تغییرات داره کاملا درسته ولی تغییرات داریم تا تغییرات قرار نیست همه چی کلا عوض بشه بعد بگیم تکراری نیست و نوآوریه ! در حال حاضر نمیشه راجب این چیزا بحث کرد ولی بعد از تجربه بازی راحت میشه بحث کرد و از این نظر با بازی مثل RE4 مقایسش کرد ببینیم چقدر موفق بوده و چقدر واقعا نوآوری داشته
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,410
نام
ماکان
خب مشکل همینه که کپکام یا از اونور بوم میفته یا از اینور !! RE خوب فقط خلاصه نمیشه به مبحث اکشن و ترسناک چون رزیدنتی که ما میشناختیم و میشناسیم نه صرفا هارور و ترسناک هست و نه صرفا اکشن , یه تعادلی بین این دو باید برقرار باشه + خیلی از المان های دیگه مثل شخصیت های یونیک (که تا الان چیزی در RE7 مشاهده نشده :|) که باعث میشه بگیم یه RE خیلی عالی . البته تا RE7 تجربه نشه نمیشه نظر داد ولی چیزی که تا الان دیدم یه بازیه ترسناکه خوبه (متا احتمالا 80+)ولی یه رزیدنت معمولی امیدوارم خلافش ثابت بشه چون خودم به شدت فن این فرنچایزم

به نظر من الان تازه فن های RE قدر RE4 رو میدونن و میتونن ارزشش رو درک کنن. اینکه میکامی تونست هم RE رو مدرن کنه و تغییر نسل بده و هم کماکان RE بمونه. ضمن اینکه پرستیژ سری رو هم حفظ کرد. یه زمان اینجا بین فن های RE خیلی دعوا بود! من به عنوان موافقین RE4 خیلی فحش میخوردم!:D خصوصا از احد!:D
 

Donger

کاربر سایت
Apr 14, 2015
1,576
اینکه یه فرنچایز بعد از یه مدتی احتیاج به تغییرات داره کاملا درسته ولی تغییرات داریم تا تغییرات قرار نیست همه چی کلا عوض بشه بعد بگیم تکراری نیست و نوآوریه ! در حال حاضر نمیشه راجب این چیزا بحث کرد ولی بعد از تجربه بازی راحت میشه بحث کرد و از این نظر با بازی مثل RE4 مقایسش کرد ببینیم چقدر موفق بوده و چقدر واقعا نوآوری داشته

خود من قبلا گفتم این عنوان، عنوان خوبی هست اما رزیدنت اویل نیست، منتها نکته ای که برای من جالبه اینه که:
اون عنوانی هم که توی امضای شما هست از نمایشش معلومه که هیچ شباهتی به نسخه قبلش نداره
چه طور با اون مشکل ندارید!!!
 
  • Like
Reactions: Hamid Payne

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
قول میدم اگر همین کارم میکردن بازم یک عده میگن چرا نوآوری نداره و تکراری هست.
خلاصه اینکه چون یک بازی نسخه های قبلش به یک سبک بوده دلیل که نمیشه تا ابد همه نسخه های بعدیش هم همون صورت باشن
نمیدونم نسخه ۶ رو بودی توی بازیسنتر یا نه ، تریلر ابتداییو هایپ ما رو در سکانس لئون به چشم دیدید یا خیر ، صحنه ای که ایدا رو نشون میداد با کارای مخربش داره حادثه ه ای که با RE2 سر لئون آورد حالا سر کریسو گروهش پیاده میکنه و سکانس آخر که لئون مانع کریس میشه برای کشتن ایدا نوید یک RE با عناصر داستانی عمیق رو میداد با توجه به همون سبک به قول شما تکراری ، رسما سر صحنه ی احساسی لئون اشکم در اومد ، شما صفهای بازی رو ندیدی که چکار میکردن واسه خریدش تو همین ایران .
انقدر که میگید شماها با سبکش مشکل دارید مگه RE خودش صاحب سبک نیس ؟ همین الان همه نشستن برای دیدن نمراتش نه بازی کردنش !! این نشونه ی چیه ؟؟ یه بازی اصیل که نام آشناس یا یک آی پی که صرفا اومده ترسو القا کنه بهتون ؟
آیا RE6 با تمو اتمسفر RE7 دلچسب نمیشد ؟ جواب نمیخوام ، میخوام بگم ما در هر نسخه شامل حذفیاتو اضافات اشتباهی از بازی هستیم که اون لذت واقعی رو ازمون میگیره ، خیلی بحث کردم در موردش دیگه حوصله شو ندارم ، خیلی تکرار کردم ولی بازم میگم ، کپکام توانایی داره ولی نمیدونه باید چکار کنه ، همینکه خودتون میگید نمیدونم باید کپکام چکار کنه تا شما رو راضی کنه مشکل ماس ، نمیدونه چکار کنه ، کپکام یه سری المانها رو با توجه به نظرات زوم میکنه روش بقیه رو ول میکنه همون قسمتو شورشو توش در میاره ، چیزی که RE رو میسازه تیکه های گمشدشه که باید توی نسخه های قدیمی دنبالش گشت . نگید شما RE کلاسیک میخواید ، ما قانعیم به ادامه ی سری ، ولی این اسمش ادامه نیس ، آزمونو خطاس .
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
من که میگم میترکه قشنگ متاشم دور ور 75 تا 80 پیش بینی میکنم تا اینا باشن دنبال رو Outlast نگیرن نظر شخصی این راهی که اینا با این شماره رفتن به همون اندازه 6 غلط بود که میخوان یا همه چی سفید باشه یا سیاه قشنگ دیگه بعد 6 به بن بست خوردن
6 میتونست بازی خوبی باشه اگه اش شله غلمکارش نمیکردن و همه چی قاطی نمیکردن با چند تا شخصیت
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,757
نام
علی
خود من قبلا گفتم این عنوان، عنوان خوبی هست اما رزیدنت اویل نیست، منتها نکته ای که برای من جالبه اینه که:
اون عنوانی هم که توی امضای شما هست از نمایشش معلومه که هیچ شباهتی به نسخه قبلش نداره
چه طور با اون مشکل ندارید!!!
اون بازی که امضام هست رو بهتر بود در تاپیک خودش بحث کنی هر چند که قبلا هم بحث شده ولی حالا که گفتی یه کوچولو بخوام اینجا بگم طبق تریلری که دیدیم تغییرات بازی زاویه دوربین (که گویا در موقعیت های متفاوت تغییر میکنه) و سلاح اصلی کریتوس از blade of chaos به AXE تغییر کرده , اساطیر اسکاندیناوی به جای یونان و شاید یکم مثلا آروم تر شدن کریتوس هست اونم بخاطره پسرش , که بازم تمامی این تغییرات غیر از زاویه دوربین کاملا مرتبط به پایان شماره قبله بعد شما چطوری تغییرات اینطوری رو در حده RE7 رو میبینی و شباهتی با قبلی هاش نمیبینی ؟ خوده فضا و اتمسفر بازی , شخصیت , دشمن ها , باس ها , خشونت , گیم پلی شلوغ (طبق گفته خوده کوری بارلوگ تا 100 دشمن هم ممکنه در یک صحنه وجود داشته باشه) جادوها , موسیقی حماسی که در E3 دیدیم (با همون موسیقی اولش خیلی ها مثل من تابلو فهمیدیم GOW هست) شباهت نبود ؟ شباهت نداشتن به این نیست که مثلا کریتوس یه پسر پیدا کرده و برا ادامه فرنچایز بازی رو وارد خط داستانی جدیدی کردند اونم پایبند به شماره های قبلی , اتفاقا مثال خوبی زدی GOW جدید هم یه چیزیه دقیقا مثل RE4 یعنی به قول ماکان که گفت میکامی با رزیدنت 4 هم تونست RE رو مدرن کنه و تغییر نسل بده و هم کماکان RE بمونه و ضمنا پرستیژ سری رو هم حفظ کنه GOWجدید هم دقیقا همینه بعد از 6 شماره (بدون احتساب بازی موبایلیش) تغییراتی داده که هم GOW رو مدرن کنه و هم تغییره نسل بده و هم اون ابهت و پرستیژ سری رو حفظ کنه و کماکان GOW بمونه نه اینکه بیان بازی رو تبدیل کنند به P.T و Outlast و بهش بگن تغییرات .
 
آخرین ویرایش:

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
اون بازی که امضام هست رو بهتر بود در تاپیک خودش بحث کنی هر چند که قبلا هم بحث شده ولی حالا که گفتی یه کوچولو بخوام اینجا بگم طبق تریلری که دیدیم تغییرات بازی زاویه دوربین (که گویا در موقعیت های متفاوت تغییر میکنه) و سلاح اصلی کریتوس از blade of chaos به AXE تغییر کرده , اساطیر اسکاندیناوی به جای یونان و شاید یکم مثلا آروم تر شدن کریتوس هست اونم بخاطره پسرش , که بازم تمامی این تغییرات غیر از زاویه دوربین کاملا مرتبط به پایان شماره قبله بعد شما چطوری تغییرات اینطوری رو در حده RE7 رو میبینی و شباهتی با قبلی هاش نمیبینی ؟ خوده فضا و اتمسفر بازی , شخصیت , دشمن ها , باس ها , خشونت , گیم پلی شلوغ (طبق گفته خوده کوری بارلوگ تا 100 دشمن هم ممکنه در یک صحنه وجود داشته باشه) جادوها , موسیقی حماسی که در E3 دیدیم (با همون موسیقی اولش خیلی ها مثل من تابلو فهمیدیم GOW هست) شباهت نبود ؟ شباهت نداشتن به این نیست که مثلا کریتوس یه پسر پیدا کرده و برا ادامه فرنچایز بازی رو وارد خط داستانی جدیدی کردند اونم پایبند به شماره های قبلی , اتفاقا مثال خوبی زدی GOW جدید هم یه چیزیه دقیقا مثل RE4 یعنی به قول ماکان که گفت میکامی با رزیدنت 4 هم تونست RE رو مدرن کنه و تغییر نسل بده و هم کماکان RE بمونه و ضمنا پرستیژ سری رو هم حفظ کنه GOWجدید هم دقیقا همینه بعد از 6 شماره (بدون احتساب بازی موبایلیش) تغییراتی داده که هم GOW رو مدرن کنه و هم تغییره نسل بده و هم اون ابهت و پرستیژ سری رو حفظ کنه و کماکان GOW بمونه نه اینکه بیان بازی رو تبدیل کنند به P.T و Outlast و بهش بگن تغییرات .
کپکام با RE7 کارهای خیلی بهتری می تونست انجام بده اما مسیری رو انتخاب کرده که احتمالا مورد توجه گیمرهای کمتری قرار میگیره (بخاطر سبک)، فقط بحث سر اینه. شما بهتره یه مقدار واقع بین باشی! انقدر که GOW تو ذهن شما روشنه و RE7 تاریک عجیبه در شرایطی که هر دو تغییرات عظیمی داشتند!
تریلری که از GOW نمایش داده شد یه بازی پر از المان های نقش آفرینی بود. یه اکشن ادونچر کامل حتی سیستم مبارزه هم اصلا سرعت نسخه های قبل رو نداره و متحول شده! تو GOW سبک متحول شده و بازی رفته سمت نقش آفرینی های کاملی مثل ویچر یا اسکایریم.
بیشتر هدف تغییرات GOW جذب مخاطب بیشتره (که مدرن کردن هم معنی میده)، الان یه بازی با محدودیت های سه نسخه اصلی GOW خیلی کمتر میتونه گیمرها رو سمت خودش بکشه تا یه اکشن ادونچر پر از المان های نقش آفرینی با محیط های بزرگ.
تغییرات GOW خیلی عظیمه! خیلی از ویژگی هایی که GOW رو با اونها می شناختیم الان حذف یا کمرنگ شدن، حتی صداپیشه کریتوس رو هم بخاطر خشن بودن صداش کنار گذاشتن و یکی دیگه رو آوردن!
GOW جدید نمی خواد به نسخه های قبل پایبند باشه یا به قول شما GOW باشه، بنظرم میخواد طرفدارهای سری رو داشته باشه و طرفدارهای جدید جذب کنه! برای اینکه طرفدارهای قبلی رو داشته باشه همین وجود کریتوس کافیه!
مدرن کردن یعنی جلب توجه طرفدارهای جدید دیگه؟ خوب اگر اینطور باشه RE7 هم داره همینکار رو انجام میده! چون اون قدیمی ها دیگه آشغالی مثل RE6 رو نمی خوان! تفاوت GOW با RE7 اینه که GOW المان هایی رو اضافه کرده که همه دوست دارن! اما کپکام به سمت تفاوت رفته اینم باز بر می گرده به اینکه متوجه شده نمی تونه چیزی مثل RE4 رو دوباره تحویل بده!
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,757
نام
علی
کپکام با RE7 کارهای خیلی بهتری می تونست انجام بده اما مسیری رو انتخاب کرده که احتمالا مورد توجه گیمرهای کمتری قرار میگیره (بخاطر سبک)، فقط بحث سر اینه. شما بهتره یه مقدار واقع بین باشی! انقدر که GOW تو ذهن شما روشنه و RE7 تاریک عجیبه در شرایطی که هر دو تغییرات عظیمی داشتند!
تریلری که از GOW نمایش داده شد یه بازی پر از المان های نقش آفرینی بود. یه اکشن ادونچر کامل حتی سیستم مبارزه هم اصلا سرعت نسخه های قبل رو نداره و متحول شده! تو GOW سبک متحول شده و بازی رفته سمت نقش آفرینی های کاملی مثل ویچر یا اسکایریم.
بیشتر هدف تغییرات GOW جذب مخاطب بیشتره (که مدرن کردن هم معنی میده)، الان یه بازی با محدودیت های سه نسخه اصلی GOW خیلی کمتر میتونه گیمرها رو سمت خودش بکشه تا یه اکشن ادونچر پر از المان های نقش آفرینی با محیط های بزرگ.
تغییرات GOW خیلی عظیمه! خیلی از ویژگی هایی که GOW رو با اونها می شناختیم الان حذف یا کمرنگ شدن، حتی صداپیشه کریتوس رو هم بخاطر خشن بودن صداش کنار گذاشتن و یکی دیگه رو آوردن!
GOW جدید نمی خواد به نسخه های قبل پایبند باشه یا به قول شما GOW باشه، بنظرم میخواد طرفدارهای سری رو داشته باشه و طرفدارهای جدید جذب کنه! برای اینکه طرفدارهای قبلی رو داشته باشه همین وجود کریتوس کافیه!
مدرن کردن یعنی جلب توجه طرفدارهای جدید دیگه؟ خوب اگر اینطور باشه RE7 هم داره همینکار رو انجام میده! چون اون قدیمی ها دیگه آشغالی مثل RE6 رو نمی خوان! تفاوت GOW با RE7 اینه که GOW المان هایی رو اضافه کرده که همه دوست دارن! اما کپکام به سمت تفاوت رفته اینم باز بر می گرده به اینکه متوجه شده نمی تونه چیزی مثل RE4 رو دوباره تحویل بده!
رزیدنت در ذهن من تاریک نیست اینارو به کسی نگو که از اولین شمارش تا الان طرفدارشه تمام نسخه هاشو داره بهترین بازی عمرش RE4 و شماره های 2 و مخصوصا 3 اون بخشی از بهترین خاطرات گیمیشه
اولا چطوری GOW جدید پر از المان های نقش آفرینی هست وقتی خوده کارگردان بازی تاکید کرده که RPG نیست , اپن ورد نیست و اصلا لول آپ نداره ؟ (لول آپ منظورم آپگرید سلاح به شکل همیشگی GOW با red orbs نیست اون مدل آپگرید در DMC هم هست) الان دقیقا چطوری با اسکاریم و ویچر مقایسش کردی ؟!!
دوما GOW فروشش با اختلاف فاحش بیشتر از بقیه بازی ها در سبک خودش هست بازی نیست که بخاطره فروش از هواداراش بزنه و احتیاج زیادی به جذب مخاطب جدید داشته باشه , تا الان هم کوری چند تا از طرفدارای قدیمی رو برده استدیو تا بازی ها رو تست کنن پس قطعا و طبق گفته خودش بازی با وجوده تغییراتی که داشته همچنان پایبنده به شماره های قبلیش و GOW هست .
آره طرفدارای قدیمی RE که خودمم هستم شاید بازی مثل RE6 نخواییم ولی رزیدنت اویلی هم نمیخوان که فقط اسمش رو یدک بکشه , بازم میگم بازی رو هنوز تجربه نکردم شاید خوده من بعد از تجربه بازی بیام بگم دمشون گرم و تغییرات درستی دادن و عالی شده ولی با توجه به چیزی که دیدم بعیده RE4 جدیدی در کار باشه
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر