امتیازات Red Dead Redemption 2

پیش بینی امتیازات بازی


  • مجموع رای دهنده‌ها
    170
  • نظرسنجی بسته شده است .

Outer Heaven

کاربر سایت
xnt8_rdr2-officialart-3840x2160.jpg




Initial release date: October 26, 2018
Developer: Rockstar Games
Engine: Rockstar Advanced Game Engine
Series: Red Dead
Publisher: Rockstar Games
Platforms: PlayStation 4, Xbox One

Metacritic: 97
Opencritic: 97

Quarter to Three: 10/10
ComiConverse: 10/10
IGN: 10/10
IGN Spain: 10/10
IGN Italy: 10/10
Game Informer: 10/10
Telegraph: 10/10
Easy Allies: 10/10
Stevivor: 10/10
The Digital Fix: 10/10
Attack of The Fanboy: 10/10
True Achievements; 10/10
GameSpew :10/10
Game Debate: 10/10
COGconnected: 10/10
Digital Trends: 10/10
Windows Central: 10/10
GamingTrend: 10/10
DualShockers: 10/10
GamesRadar: 10/10
Press Start: 10/10
We Got This Covered: 10/10
PlayStation Universe: 10/10
Areajugones: 10/10
Twinfinite: 10/10
Gameblog: 10/10
Game Over Online: 10/10
JeuxActu: 10/10
Gaming Age: 10/10
Mondo Xbox: 10/10
Somos Xbox: 10/10
AusGamers: 10/10
Fandom: 10/10
The Xbox Hub: 10/10
Game Revolution: 10/10

SpazioGames: 10/10
Gamersky: 10/10
God is a Geek: 10/10
Meristation: 10/10
Atomix: 10/10
Xbox Tavern : 10/10
PSX Extreme : 10/10
Everyeye.it : 10/10
Impulsegamer : 10/10
GRYOnline.pl: 10/10
DarkStation: 10/10
3DJuegos: 10/10
TheSixthAxis: 10/10
Vandal: 10/10
PlayZine!: 10/10
PlaystationLifestyle: 10/10
Digital Spy: 10/10
GameSpace: 10/10
LevelUP: 10/10
M3: 10/10

EGM: 10/10

Hobby Consolas: 9.9/10
The Games Machine: 9.8/10
Wccftech: 9.7/10
GamePro: 9.6/10
GamePro Germany: 9.6/10
Critical Hit: 9.5/10
Xbox Achievements: 9.5/10
Destructoid: 9.5/10
CGMagazine: 9.5/10
Jeuxvideo.com: 9.5/10
Gameplanet: 9.5/10
InsideGamer.nl: 9.5/10
Gamer.nl: 9.5/10




Shacknews: 9/10
VideoGamer: 9/10
Daily Dot: 9/10
Cubed3: 9/10
Gamers Heroes: 9/10
Metro GameCentral: 9/10
Worth Playing: 9/10
GameSpot: 9/10
USgamer: 9/10
Variety : 9/10
The Daily Dot: 9/10

Video Chums: 8.8/10
New Game Network: 8.2/10

 
آخرین ویرایش:
از اونجایی که نظر هر منتقد شخصا وابسته به تجربه خودشه، نمیتونید از ایرادی که گیم اسپات گرفته، ایراد بگیرین. خوب یا بد، اینکه بازی ها بیش از حد بخوان به واقعیت نزدیک بشن شاید در نگاه اول برای خیلیا جالب به نظر برسه، اما بعضی مواقع توی عمل بیشتر دست و پا گیر و آزار دهنده میشه و برای یه سری از افراد جالب نیست. خیلیا نمیتونن با این سطح از واقعیت توی بازی ها کنار بیان و بعضا تجربه بازی رو براشون خدشه دار میکنه. دلیلشون هم اینه که دارن بازی میکنن و توی بازی ها انتظار غیر واقعی و فانتزی بودن یه سری موارد رو دارن و جزئیاتی که راکستار توی RDR2 پیاده کرده (که البته واقعا باید به خاطر این حجم از جزئیاتی که شاید خیلیامون بهشون نگاه هم نکنیم، برای راکستار کلاه از سر برداریم:D) براشون به صورت یه چیز مضاف دست و پا گیر در اومده.
 
از اونجایی که نظر هر منتقد شخصا وابسته به تجربه خودشه، نمیتونید از ایرادی که گیم اسپات گرفته، ایراد بگیرین. خوب یا بد، اینکه بازی ها بیش از حد بخوان به واقعیت نزدیک بشن شاید در نگاه اول برای خیلیا جالب به نظر برسه، اما بعضی مواقع توی عمل بیشتر دست و پا گیر و آزار دهنده میشه و برای یه سری از افراد جالب نیست. خیلیا نمیتونن با این سطح از واقعیت توی بازی ها کنار بیان و بعضا تجربه بازی رو براشون خدشه دار میکنه. دلیلشون هم اینه که دارن بازی میکنن و توی بازی ها انتظار غیر واقعی و فانتزی بودن یه سری موارد رو دارن و جزئیاتی که راکستار توی RDR2 پیاده کرده (که البته واقعا باید به خاطر این حجم از جزئیاتی که شاید خیلیامون بهشون نگاه هم نکنیم، برای راکستار کلاه از سر برداریم:D) براشون به صورت یه چیز مضاف دست و پا گیر در اومده.
چه خوب چه بد(از نظر عده ای از گیمرها) هدف بعضی از استدیو های بازی سازی نظیر راکستار و ناتی داگ نزدیک کردن هر چه بیشتر بازی هاشون به واقعیته و اگه سخت افزار بهشون اجازه میداد خیلی زودتر از این حرفا به هدفشون رسیده بودن حالا چه عده ای حال کنن چه نکن
من بشخصه از موقعی که با گیم اشنا شدم ارزوم این بود که یک روز بازی ها با واقعیت فرقی نداشته باشن
خوشحالم که بعضی از استدیو های بزرگ بازی سازی هم همچین هدف و ارزویی دارن
 
چه خوب چه بد(از نظر عده ای از گیمرها) هدف بعضی از استدیو های بازی سازی نظیر راکستار و ناتی داگ نزدیک کردن هر چه بیشتر بازی هاشون به واقعیته و اگه سخت افزار بهشون اجازه میداد خیلی زودتر از این حرفا به هدفشون رسیده بودن حالا چه عده ای حال کنن چه نکن
من بشخصه از موقعی که با گیم اشنا شدم ارزوم این بود که یک روز بازی ها با واقعیت فرقی نداشته باشن
خوشحالم که بعضی از استدیو های بزرگ بازی سازی هم همچین هدف و ارزویی دارن
البته، فکر نکنم هدف استدیو های بزرگ واقع گرایانه تر کردن بیشتر باشه! (البته منظورم گیم پلی هست و نه گرافیک بصری، صداگزاری، صحنه های سینمایی و ...)
واقع گرایانه بودن گیم پلی برای خیلی ها جذاب نیست، و همونطور که دوستمون یا منتقد گیم اسپاپ گفتن، جزییات مختلف ممکنه برای خیلی ها فقط موارد اضافه و اعصاب خردکن باشه! :D

بهترین مثال هم بازی ها شوتری هستن که تمرکزشون واقع گرایانه کردن بازی هست. Arma,Squad و rising storm هر کدوم تا حدودی سعی کردن به واقعیت نزدیک بشن ولی به تعداد پلیر هاشون و محبوبیتشون بین کل گیمر ها نگاه کنید میبینید که زیاد طرفدار ندارن....

برای خودم سورپرایز بزرگی بود وقتی فهمیدم راک استار انقدر روی جزییات و واقع گرایانه بودن تمرکز کرده! (مقایسه کنید با بازی قبلیشون، gta v )
در کل اینکه افرین به راک استار :D با توجه به وسترن بودن بازی و تجهیزات، اسحه ها و ... اون زمان، یه بازی نسبتا رئال با گیم پلی اروم تر بهترین انتخاب برای rdr 2 بوده.

(بر عکس battlefield 1 :| بازی مثلا جنگ جهانی اول بود ولی تانک ها هر کدوم 100 کیلومتر ر ساعت سرعت داشتن :| :D )
 
آخرین ویرایش:
به عنوان یکی از پیشکسوت های دنیای گیم :D واقعا انتظار دیگه ایی از این عنوان نداشتم هرچند توی تاپیک قبلی هم پیش بینیم روی 96 بود ( و احتمال میدم که بیاد پایین)
بلاخره همیشه هستن کسایی که این سبک بازی ها رو به هر دلیلی دوست ندارن ( حالا جدا از بحث سر زبون افتادن)
شخصا واقع گرایانه بودن رو یک امتیاز میدونم البته حرف اونایی که که میگن ممکنه تجربه بازی رو خراب کنه هم درک می کنم ولی داریم در مورد شرکتی صحبت می کنیم که همیشه با هر عنوانی که ساخته یک قدم بزرگ دنیای گیمینگ رو جلو برده چنین شرکتی می دونه چجوری باید واقع گرایی پیاده بشه تا لذت بازی هم از بین نره


من با چیزایی که دیدم و ی گیمپلی کوچیک از یوتیوب واقعا نمی دونم چطوری امشب بخوابم از هیجان \m/
 
متوسط نرخ فریم نسخه های مختلف بازی مشخص نشده؟
Digital Foundry یه ویدئوی کامل منتشر کرده، و با اینکه متسوط فریم ریت رو نگفتن ولی
X1x-تقریبا همیشه 30 فریم ثابت.
Ps4 pro- اکثر مواقع و موقع گشت و گزار توی دنیای بازی 30 فریم، توی محیط های شهری و خیلی شلوغ دوروبر 28-29 فریم.
ps4- اکثر مواقع 27-28 فریم
x1- اکثرا توی دیوار :D بین 25-28 فریم
 
متاسفانه یه کمپانی واسطه گند زد به تمام برنامه های ما برای نقد این بازی ولی با پیگیری های مداوم و همکاری خیلی خوبی که راکستار باهامون داشت، موفق شدیم بالاخره کد نقد بازی رو دریافت کنیم. ایشالا نقد بازیسنتر تو سریع ترین زمان ممکنه آماده میشه، حیف که نتونستیم علی رغم قولی که بهمون داده شده بود، نقد بازی رو به امبارگو برسونیم.
 
ولی اتفاقا اون نقد زرد یه جا رو درست گفته. این انتقادات سطحی که راکستار تو همه بازیهاش به جامعه آمریکا وارد میکنه دیگه گندش دراومده. والا جامعه به اون خوبی و آزادی. اصلا همیکنه اجازه میدن بازیهای راکستار منتشر شه باید کلاهشو بندازه هوا! اونم نه انتقاد درست همش میخواد پارودی و مسخره بازی باشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or