امتیازات Pentiment

میانگین امتیازات بازی در متاکریتیک؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    40
  • نظرسنجی بسته شده است .
اکثر امتیازهاش بالای ۹ هست بعد دوتا اسکول میان ۶ میدن متا میاد زیر ۹ و همین قضیه ذهنیت گیمرها تغییر میده و دیگه به دید یک بازی تاپ نگاش نمیکنن
به نظر من متا باید سیستم امتیاز دهی تغییر بده مثلا هر نمره ای که غیر متعارف بود و بیشتر از ۳ نمره از اکثر نمرات پایین تر یا بالاتر بود به صورت خودکار حذف بشه
هر سایتی که به بازی مورد علاقه من کم بده : معتبر نیست و باید حذف بشه. یاد بگیرین همه قرار نیست سلیقه یکسان رو داشته باشن تو یه مدیوم.
 
  • Like
Reactions: s.snake2 and m.a.t
اکثر امتیازهاش بالای ۹ هست بعد دوتا اسکول میان ۶ میدن متا میاد زیر ۹ و همین قضیه ذهنیت گیمرها تغییر میده و دیگه به دید یک بازی تاپ نگاش نمیکنن
به نظر من متا باید سیستم امتیاز دهی تغییر بده مثلا هر نمره ای که غیر متعارف بود و بیشتر از ۳ نمره از اکثر نمرات پایین تر یا بالاتر بود به صورت خودکار حذف بشه
باید بر اساس اعتبار و محبوبیت سایت ضریب بده و نمرات نامتعارف هم ضریبش کمتر بشه
Obsidian + Josh Sawyer کسی کمتر از این انتظار داشت؟ :x
خیر:D
 
هر سایتی که به بازی مورد علاقه من کم بده : معتبر نیست و باید حذف بشه. یاد بگیرین همه قرار نیست سلیقه یکسان رو داشته باشن تو یه مدیوم.
من کلی گفتم این بازی هم اصلا نمیدونم چی هست و مال کیه چون اصلا پیگیرش نیستم در مورد Gow:R که IGN کره جنوبی نمره عجیبی داده بود هم همینو گفتم
 
تا یک جاهایی بازی کردم عجب کار تر و تمیزی هست، دیزاین و صداگذاری/موسیقیش خیلی فضای دوس داشتنیی رو بوجود آورده، ستینگش یه جوریه که فکر میکنم هر مدل آرت استایل دیگه ای میداشت نمیشد به این خوبی نشونش داد.
با اینکه کم پیش میاد با بازیای بدون کلام کنار بیام اینجا یک سری خلاقیت ها پیاده کردن که جذابش کرده، مثلا برای مردم عادی، تحصیل کرده ها، کشیش ها و ... فونتای مختلف استفاده میشه که شاید رو برگه چیز خاصی نباشه ولی وقتی داخل بازی هستی و متنا رو میخونی این فونته تاثیر خیلی مستقیمی میزاره روی نحوه خوندنت، رسما جمله یک جور دیگه پلی میشه تو مغزت.
برای مثال یکی از شخصیتای پولدار بازی که بنظر میومد تحصیل کرده باشه وقتی معلوم میشه که تحصیل کرده دانشگاهی نیست یک دفعه کل دیالوگش خط میخوره و تبدیل میشه به یک فونت ساده، اونجاس که یک دفعه سطح خوانش جملاتش واست میاد پایین و به دید یک آدم معمولی بهش نگاه میکنی، خیلی تجربه عجیب جالبی بود برام :D

یک حرکت خیلی خوبی زدن که بنظرم اکثر بازیای RPG نیاز داره اینه که همه شخصیتا، شهرای مهم، مناسبت های تاریخی که توی دیالوگا بهشون اشاره میشه یک خط قرمز زیرشون هست، دکمش رو که میزنی به شکل خیلی ساده ای تو چند کلمه توضیح میده یا قیافه شخصیت مورد نظر رو نشون میده که واسه منی که حافظه شخمیی دارم خیلی خوبه :D

در کل تا اینجا که بنظر میاد نمراتش حقشه.
 
آخرین ویرایش:
اولین نقد نسخه PS5 :D

Push Square 8/10

Review: Pentiment (PS5) - A Slow-Burning 16th-Century Murder Mystery

بازی از قابلیت‌های کنترلر DualSense پشتیبانی می‌کنه.
حجم بازی در PS5 تقریبا نصف نسخه Xbox هست: 6.37 گیگ در مقابل 11.4 گیگ.
همینطور برخلاف نسخه Xbox، بازی به صورت 120 فریم اجرا میشه!
 
اولین نقد نسخه PS5 :D

Push Square 8/10

Review: Pentiment (PS5) - A Slow-Burning 16th-Century Murder Mystery

بازی از قابلیت‌های کنترلر DualSense پشتیبانی می‌کنه.
حجم بازی در PS5 تقریبا نصف نسخه Xbox هست: 6.37 گیگ در مقابل 11.4 گیگ.
همینطور برخلاف نسخه Xbox، بازی به صورت 120 فریم اجرا میشه!
به به صرفا یه پورت ساده نیست ماکروسافت گیمینگ سنگ تموم گذاشته و از تمام قابلیت های PS5 از DualSense تا SSD و kraken مارک سرنی و 120 فریم بودن استفاده میکنه تا PS5 بهترین مکان برای تجربه بازی های فرست پارتی xbox باشه \m/
 
به به صرفا یه پورت ساده نیست ماکروسافت گیمینگ سنگ تموم گذاشته و از تمام قابلیت های PS5 از DualSense تا SSD و kraken مارک سرنی و 120 فریم بودن استفاده میکنه تا PS5 بهترین مکان برای تجربه بازی های فرست پارتی xbox باشه \m/
عالی
فیل اسپنسر بالاخره قراره بهترین تجربه از این بازی رو داشته باشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or