امتیازات Ninja Gaiden 3 - Wii U

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
25289944387830228922.jpg



Destructoid- 5.5/10

GamesRadar- 2.5/5

IGN - 7.6/10

=================================

digitaltrends 8/10

==============================

Gamespot 6/10
 
آخرین ویرایش:

shefer

کاربر سایت
Aug 27, 2009
2,365
نام
mazyar
آدم بالا میاره هر موقع این جمله تیم نینجا بدون ایتاگاکی سوسکم نیست عددی نیست و نفس کش و ساندیس
اینا خواستن بازی رو کمی ساده تر کنن خشونتش رو هم کمتر کنن و الا استاد اعظم ایتاگاکی با اجازه دوستان استاد پرست، هیچ غلطی با شماره دو نکرد ( و حتی به گفته سینه چاکانان ایشون گند هم زده بود توش!)
یه جوری بعضی ها میگن انگار که شق القمر کرده این مردک
تیم نینجا بدون ایتاگاکی یه متروید ساخت و لیاقت خودش رو نشون داد. بخواد هم میتونه یه نینجا گیدن درست و درمون بسازه و مطمئنا نسخه بعدی رو طوری میسازه که طرفداران دوست دارن
شده infinity loop بازی سنتر. ملت بیخیالش هم نمی شن

زدن ترکوندن بازی رو واقعا این کجاش جای دفاع برات باقی میذاره ؟! اصلا همون شماره دوم کجاش قابل مقایسه با این جلبک بود ؟؟؟
در خصوص شماره دوم هم بگم که نسبت به یک افت داشت ولی هنوز عالی بود در واقع یه بازی درجه یک بود.NG2 یه بازی قابل دفاع بود اگر هم به قول شما گند زد (که هرچند اصلا اینطور نبوده) نسبت به شماره اولش گند زد. این شماره سوم که دیگه اصولا تبدیل شده به یه بازی درجه سوم که انگار یه استودیو جهان سومی تازه کار روش کار کرده..
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
یکی خواهشا توضیح بده گیم پلی نینجا گیدن چی داره؟ الا اینکه باید توش کمبو حفظ کرد و با سرعت تمام و به شکل رندوم و تنوع بالا زد. هر چی کمبو بیشتر بلد باشه و متنوع تر بزنی توی مبارزات موفق تری
باقی بازی چی داره؟ باس فایت هاش که کاملا شانسیه یعنی یه باس رو اگه شانستون بگیره عرض 1 دیقه میکشید همون ممکنه بیست دفه برید هر بیست بارش ببازید. کسی نگه که بلد نیستی چون من همه نسخه هاش حتی DS رو هم رفتم
u.s.a نخودیه
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,128
نام
حسین
یکی خواهشا توضیح بده گیم پلی نینجا گیدن چی داره؟ الا اینکه باید توش کمبو حفظ کرد و با سرعت تمام و به شکل رندوم و تنوع بالا زد. هر چی کمبو بیشتر بلد باشه و متنوع تر بزنی توی مبارزات موفق تری
باقی بازی چی داره؟ باس فایت هاش که کاملا شانسیه یعنی یه باس رو اگه شانستون بگیره عرض 1 دیقه میکشید همون ممکنه بیست دفه برید هر بیست بارش ببازید. کسی نگه که بلد نیستی چون من همه نسخه هاش حتی DS رو هم رفتم
u.s.a نخودیه
دقیقا داری توهمات خودت رو بیان میکنی.ماکان هزاران بار در مورد سیستم گیم پلی فوق العاده NG توضیح داده.اما خب کسی که نخواد بفهمه،نمیفهمه.
باس فایت هم که دیگه آخرت جک بود.اصلا و ابدا همچین چیزی نیست.اگر جنابعالی بلد نیستی و شانسی بازی میکنی،معنیش این نیست که بازی اینجوریه.
فکر کنم از اینا هوس کردی.
pc23c501a615297baa5811332d53bada26_waterfruitgeneral.jpg
 

shefer

کاربر سایت
Aug 27, 2009
2,365
نام
mazyar
یکی خواهشا توضیح بده گیم پلی نینجا گیدن چی داره؟ الا اینکه باید توش کمبو حفظ کرد و با سرعت تمام و به شکل رندوم و تنوع بالا زد. هر چی کمبو بیشتر بلد باشه و متنوع تر بزنی توی مبارزات موفق تری
باقی بازی چی داره؟ باس فایت هاش که کاملا شانسیه یعنی یه باس رو اگه شانستون بگیره عرض 1 دیقه میکشید همون ممکنه بیست دفه برید هر بیست بارش ببازید. کسی نگه که بلد نیستی چون من همه نسخه هاش حتی DS رو هم رفتم
u.s.a نخودیه

عجب حرفی زدی برادر من ! اگه به این حرف باشه که اصولا ساخت یه بازی h&s با کیفیت، خعلی آسونه. فقط کافیه ک*ون به ک*ون تو بازی کمبو بریزن ، سرعت رو حفظ کنن و تنوع دشمنا رو بالا ببرن...اگه به این حرفا بود که الان اینقدر فقر بازی توی این ژانر نبود. واقعا اگه به این حرف بود پس چرا شماره سوم زایید ؟؟ چرا کسی تحملش نکرد ؟ چرا با صورت خورد به آسفالت؟
حتما خبرایی بوده که تو داری ندیدشون میگیری !!!
ضمنا باس فایت های نینجا گایدن ایتاگاکی به هیچ وجه راندوم نبودن بلکه برعکس قلق داشتن یه چیزی مثل dark soul . اگه خرکی میرفتی تو دهنشون ، یا شانس باهات یار بود و خرکی هم میکشتیش و کلی ذوق مرگ میشدی یا شانست نمیگرفت و اونا هم کاری میکردن که زار بزنی.. ولی اگه نقطه ضعفشون رو پیدا میکردی تازه اونجا بود که میفهمیدی ایتاگاکی چه کرده
 
آخرین ویرایش:

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,755
نام
مراد حلیمی
باقی بازی چی داره؟ باس فایت هاش که کاملا شانسیه یعنی یه باس رو اگه شانستون بگیره عرض 1 دیقه میکشید همون ممکنه بیست دفه برید هر بیست بارش ببازید. کسی نگه که بلد نیستی چون من همه نسخه هاش حتی DS رو هم رفتم
u.s.a نخودیه
من خودم دقيقا ٦ بار نينجا گايدن ٢ رو بازي كردم(از ليست اچيومنتهامم ميتونيد نگاه كنيد)اصلا بازي حالت شانسي و اينا نداره....اتفاقا هر بار كه بازي مي كني بيشتر قلق بازي و اينكه فلان دشمن چجوري و با چه جادو يا اسلحه اي ميميره مياد دستتون مخصوصا باس اخر بازي كه من ميتونم براتون بدون از دست دادن جونم تمومش كنم(هموني كه وسط شكمش نور بود و اسكلت بود)

ولي چون سختي اش بالا بود مهارت خيلي زيادي مي حواست پياده كردن همه شون تو بازي(البته كل بازي دو سه جاش گير داشت مبارزه با دشمنا كه خوب همينام باعث شد از لحاظ گيم پلي كامل نباشه ولي چند جاي بازي رو نميشه به كلش تعميم داد)
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
یکی خواهشا توضیح بده گیم پلی نینجا گیدن چی داره؟
محمد گیم پلی نینجا گایدن چی داره یا گیم پلی نینجا گایدن 3 چی داره؟ آخه خیلی متفاوت هستن این ها با هم... قبل این که من بخوام توضیح بدم در مورد گیم پلی بازی، یه چیزی رو بگم که وقتی میای می گی بازی گیم پلیش داغونه، از اونجایی که نظر تمام عالم و آدم باهات مغایر هست انتظار نداشته باش کسی حرفت رو قبول کنه و اصلا بدون بحث هم حرفت ردّه. یه تاپیک همچنینی هم در مورد متال گیر زده بودی، اون جا تا حدی می شد حرفت رو قبول کرد چون اساسا متال گیر تا قبل 3: سابسیستنس مشکل گیم پلی داشت، اما متال گیر واسه چیزای دیگه متال گیره نه گیم پلی و و گانفایتینگ هاش. اما این جا اصلا هیچ دفاعی برات باقی نمیمونه در حالی که میای و یکی از بالانس ترین و فوق حرفه ای ترین سیستم های مبارزات (البته گیم پلی فقط مبارزه نیست، اما من فکر میکنم تو منظورت از گیم پلی دقیقا خود سیستم مبارزات باشه.) رو زیر سوال می بری...
وقتی یه سیستم مبارزات توی بازی هک اند اسلش رو مورد بررسی قرار می دی، اولین چیزی که باید توجه قرار بدی "تناسب سرعت" هست. یعنی اگر بازی ریتمش، سرعت ضربات حریف برابر ایکس متر بر ثانیه هست، Dodging ، Blocking ، Counter Attack و ضربه 50 / 50 (یعنی ضربه ای که تو داری میزنی، درست تو همون لحظه هم داری Health Bar از دست می دی) بتونه جواب گوی اون ضربه با سرعت ایکس متر/ثانیه باشه. این مهم ترین و اساسی ترین رکن یه کامبت سیستم مناسب هست. یعنی اگر این نباشه، زیباترین فنون هم طراحی کنی مفتش گرونه. نکته دوم، که در واقع مکمل همون قسمت قبل هست، بالانس و نحوه اجرای خود ضربات هست.
یعنی همون طور که انتظار داریم بتونیم از پس ضربات دشمن بر بیایم(در مرحله اول)، باید بتونیم بهش ضربه هم وارد کنیم. بازی، ضرباتش، و اجرای فنونش شدیدا ریتمیک هست. این چیزی که تو داری میگی "شانسی" یه Boss رو یا میکشی یا میمیری(!)، این دقیقا بخاطر اینه که تو بلد نیستی. ریتمش رو نتونستی در بیاری... یکی از دوستانی که تاحالا دست به DoA نزده بود چند روز پیش بعد بازی کردن شماره 5ـش با من صحبت می کرد، دقیقا همین رو می گفت و در شگفت بود که بازی چقدر ریتمیکه. یعنی ضربه اول رو بزنی، بعد بتونی روش ادامه ریتم کمبو رو پیاده کنی. سیستم مبارزات نینجا گایدن دقیقا شبیه یه بازی فایتینگ می مونه. شبیه DoA. این اصلا چیز بدی نیست و اتفاقا از نکات مثبت هر دو عنوان به شمار می ره.
من بالاتر گفتم، مهم اینه که سرعت اجرای ضربات با سرعت دشمن همخونی داشته باشه. این جا علاوه بر داشتن این ویژگی، یه چیز خیلی منحصر به فرد داره و اون هم این که همخونی رو تونسته توی یه سرعت خیلی بالا بهش برسه. دشمنا، اصلا و ابدا احمق نیستن، که اگه احمق هم باشن دست کم سرعت بالایی دارن! همین می تونه دردسر ساز باشه. یه آدم از سر کوچه بلند کنی بیاری بگی بشین نینجا گایدن بازی کن نمیتونه، چون دکمه بلد نیست فشار بده. مهرات نداره. یبار که داری نینجا گایدن بازی می کنی از دستات و انگشتات فیلم بگیر، همین کار رو با مثلا کسلوانیا یا گاد آو وار هم بکن، از نتیجه کف بر می شی... دائم تمام انگشتات دارن کار میکنن، بلاک میکنی، کانتر میزنی، داج میکنی، انقدر این سیستم مبارزه پیچیده و دقیق و البته ملموس هست که اگه آدم این کاره باشه براش لذتی رو داره که P.*.r.n هم نمی تونه جایگزینش بشه. اگر یه جا تو مبارزه با یه Boss گند بزنی، (با خود توئم) باید یقه خودت رو بچسبی که بد بازی کردی و اصلا نمی تونی بندازی گردن بازی. چون بازی و مکانیزمهای موجود در اون هیچ کاستی ای برات نمی ذاره... تو بد بازی کردی که صفحه Game Over اومده جلوی چشمت.
مقایسه 2 با 1 کار ساده ای نیست و اتفاقا توی یسری از المان ها 2 پیشرفت خوبی نسبت به NGB داشت. اما انتظار میرفت مشکلات موجود در بلک (برای مثال دوربین They Said، من شخصا مشکلی با دوربین هیچ کدوم ندارم، بس که بازی کردم افسار دوربین دستمه...) برطرف شه. یا انتظار می رفت بازی مثل نینجا گایدن بلک از نظر گرافیک هم Shining باشه که نبود. انتظار می رفت داستان دو زار شخصیت پردازی داشته باشه. نینجا گایدن 2 واقعا داستان داغونی داشت... خود کامبت سیستم هم مشکل داشت توی نینجا گایدن 2، دشمنا انتحاری می زدن(یعنی یه المان جدید اضافه شده بود)، اما بازی راهکار مناسبی براش ارائه نداده بود. یه سری فینیشر بود که دقیقا برای همین تعبیه شده بود و خیلی پررنگ هم بود اما اصلا کفایت نمی کرد. یکم اون بالانس و توازن بلک رو از بین برده بود. میگن به ترکیب تیم برنده نباید دست بزنی، حکایت اینه.
به هر حال در پایان میخوام بگم، اصلا از تمام افراد انتظار نمی ره از "هر چیزی که خوبه" لذت ببرن... و این یه چیز طبیعی هم هست.
اما تو سابقت نشون می ده کلا از چیزی خوشت نیاد(عجیبه اکثرا بازی های شدیدا شاخی هم هستن! هیلو، متال گیر، الآن هم که نینجا گایدن) انتحاری می بندی و ترمز می بری... سعی کن که قبول کنی مشکل از توئه، نه این بازی ها.
و من الله التوفیق...
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
یکی خواهشا توضیح بده گیم پلی نینجا گیدن چی داره؟ الا اینکه باید توش کمبو حفظ کرد و با سرعت تمام و به شکل رندوم و تنوع بالا زد. هر چی کمبو بیشتر بلد باشه و متنوع تر بزنی توی مبارزات موفق تری
باقی بازی چی داره؟ باس فایت هاش که کاملا شانسیه یعنی یه باس رو اگه شانستون بگیره عرض 1 دیقه میکشید همون ممکنه بیست دفه برید هر بیست بارش ببازید. کسی نگه که بلد نیستی چون من همه نسخه هاش حتی DS رو هم رفتم
u.s.a نخودیه

حرفت برای اخرین شاهکار استدیوی بی هویت درسته:-& اما نسخه های قبلیش مورد ستایش خیلی از سایت ها قرار گرفته اصلا هم هیچیش شانسی نیست فوق العاده گیم پلی دقیقی داشتن نسخه xbox1 که محشر بود

نسخه ی ds هم یکی از بهترین بازی های ds بود
 

retsamfo

کاربر سایت
Oct 3, 2011
180
نام
M.reza
یکی خواهشا توضیح بده گیم پلی نینجا گیدن چی داره؟ الا اینکه باید توش کمبو حفظ کرد و با سرعت تمام و به شکل رندوم و تنوع بالا زد. هر چی کمبو بیشتر بلد باشه و متنوع تر بزنی توی مبارزات موفق تری
چی بگم. برم خودکشی کنم بهتره:d
باقی بازی چی داره؟ باس فایت هاش که کاملا شانسیه یعنی یه باس رو اگه شانستون بگیره عرض 1 دیقه میکشید همون ممکنه بیست دفه برید هر بیست بارش ببازید
با احترام این حس به مبتدیان این سبک دست میده که فقط دکمه میزنند:d (تازه توی بازی های فایتینگ این سبک مثل DOA بس که یه کار رو تکرار میکنند دیگه میخای $##@$%! بدی)x)
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
یکی خواهشا توضیح بده گیم پلی نینجا گیدن چی داره؟ الا اینکه باید توش کمبو حفظ کرد و با سرعت تمام و به شکل رندوم و تنوع بالا زد. هر چی کمبو بیشتر بلد باشه و متنوع تر بزنی توی مبارزات موفق تری
باقی بازی چی داره؟ باس فایت هاش که کاملا شانسیه یعنی یه باس رو اگه شانستون بگیره عرض 1 دیقه میکشید همون ممکنه بیست دفه برید هر بیست بارش ببازید. کسی نگه که بلد نیستی چون من همه نسخه هاش حتی DS رو هم رفتم
u.s.a نخودیه

شرمندما...
با این صوبت هات من دارم به این فکر میکنم چجوری تو تیم تحریریه جا داری:)
 
آخرین ویرایش:

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
حالا درسته من چیزی نگفتم ولی حیا گربه کجاست احتمالا موش خورده
طومار Lavigne عزیز :D دقیقا همون یه خط منو توضیح داد
الا اینکه باید توش کمبو حفظ کرد و با سرعت تمام و به شکل رندوم و تنوع بالا زد. هر چی کمبو بیشتر بلد باشه و متنوع تر بزنی توی مبارزات موفق تری
دقیقا بازی از ژانر فایتینگ الهام گرفته شده و همه جاش بوی فایتینگ میده الا این مورد که توی بازی فایتینگ با یه نفر طرفی اینجا با 4-5 تا که همه به شکل بی رحمانه ای بهت حمله می کنن و فرصت بهت نمی دن که
نقطه ضعفشون رو بفهمی. در نتیجه هنر نینجا گیدن باز میشه زدن سریع کمبوها به شکل متوالی طوری که زنجیره این کمبو ها قطع نشه و به قول خودمون به طرف امون ندی. این موضوع تو باس فایت ها هم هست البته استفاده از کمبو و مدل خاص کمبو توی بردن باس فایت دخیله ولی رمز موفقیت همون پشت هم زدن کمبوهای مختلفه که خوبم جواب میده
این سبک رو خیلی ها می پسندن خیلی ها مثل من بی خود و بی ارزش محسوبش می کنن . به نظر من توی این سبک بالانسی که مثلا توی یه بازی مثل دویل می کرای یا GOW هست نیست چون همه چیز سریعه و خیلی از اشکالات بازی توی این سرعت و سختی بالاش پنهان میشه
حالا یه سری ها میان و اینجا افاضات هارکوری می کنن بکنن و بادی میدن به سینه و قدقد قدا! اگه کسی از بازی چیزی حالیش باشه مشخصه و به شکل موشکافانه توضیح میده ولی کسی که چیزی بارش نیست همیشه از این ترفند قدیمی و کهنه که دیگه کسی تره هم واسش خورد نمی کنه استفاده می کنه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر