امتیازات NFS Heat

پیش بینی شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    80
  • نظرسنجی بسته شده است .

Subject 16

Only fools venture where them spirits tread
کاربر سایت
May 21, 2018
433
نام
Fazel
v4b8_nfs-heat.jpg


Developer: Ghost Games
Publisher: Electronic Arts
Genre: Racing
,Platforms: PlayStation4, Xbox One
Microsoft Windows
Release date: November 8, 2019
---------
نمرات بازی 00:00 بامداد جمعه 17 آبان همزمان با ریلیز بازی منتشر خواهد شد...


Hobby Consolas 8/5
The Game Machine 8/5
App Trigger 8/5
Critical Hit 8/5
8/5 PlayStation Lifestyle
Areajugones 8
Power Unlimited 8
Gamer.NL 8
GamePro Germany 8
IGN 8
VG247 8
Hardcore Gamer 8
True Gaming 7/5
Multiplayer.it 7/5
PlayGround.ru 7/5
Metro UK
7
Gameplanet 7

Slant Magazine 7
Gameblog.fr 7
7
+GamesRadar
GameCrate 6/8
SpazioGames 6/7
3djuegos 6/5
Everyeye.it 6/5
4players 6/4
CGmagazine 6
USgamer 6
Jeuxvideo 5/5

PSU 5



Metacritic
72
Opencritic 73
 
آخرین ویرایش:

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
بازی خیلی چندشه خداییش، با احترام به طرفدارای احتمالیش ولی نمی دونم چطور ممکنه اما سری بازی ای که یه زمان تصاویرش آب از لب و لوچه هر گیمری آویزون میکرد، الان برای من یه نفر حداقل انقدری نچسب و غیر قابل تحمل شده که حتی تصاویر و تریلرهای پر زرق و برقشم با بی میلی می بینم!

این سری بعد از ریبوت Hot Pursuit که به سازنده Burnout یعنی Criterion سپرده شد، روح خودشو از دست داد! بعد از اون EA اومد اعضای Criterion رو فرستاد تو گوست گیمز تا با برند Burnout ،NFS بسازن! نه اینکه Burnout بد باشه، سری دوست داشتنی ای بود اما NFS همیشه جایگاه خیلی مهم تر و ویژه تری داشت!
همونطور که Hot Pursuit بازی خوبی بود اما NFS نبود، نسخه های بعد هم همین وضعیت رو داشتن تا اینکه با نسخه ریبوت سال 2015، سری کلا رفت تو سطح زباله و هنوز دارن همونجا دست و پا میزنه!
EA بعد چند تا نسخه ضعیف، برای نجات NFS با Hot Pursuit این سری رو تبدیل کرد به Burnout و چند سال بعد هم بعدشم انداختش رو سطل آشغال!
هسته اصلی گیم پلی Heat دقیقا همون چیزی هست که Criterion با Hot Pursuit معرفی کرد! تو گیم پلی ها دقیقا اینو میشه دید!

به هر حال، اگر موفق شد مبارک طرفدارهاش!
 
  • Like
Reactions: FUTURE

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
کسی امید داره به این نسخه که بترکونه؟! اخبارش رو دنبال نکردم اصلا...
من چند سال پیش 8 دلار توی تخفیفا به NFS Rivals دادم هنوزم پشیمونم! :D
از نظر من که داغونه، بعد Most Wanted بوسیدمش گذاشتم کنار، یکی از بچه ها هنوز دیسکو نداده بهم، هدیه رو وا نکرده پس فرستاد:D این هم مثل خیلی از خاطرات خوشمون که تِر زدن بهش از جمله Mass Effect، تا قشنگ گ.هشو در نیارن ول کن نمی شن.
 

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,172
نام
عارف واعظ قائمی
بازی قرار نیست در حد عالی ظاهر بشه، همچین ادعایی به طور کل نداره این بازی. (در کل شک دارم نسخه های اخیر ادعا داشتند که مثلا قرار خیلی بازی های Ground Breaking و خاصی باشند، مثل سری FH)

ولی انتظار میره بازی خوش ساختی بشه، با اینکه خودم هم به نظرم meta بین 75-79 میشه، ولی احتمالش هست حتی به 80-81 هم برسه.

بعد دوستان حالا نظر میدند که خوب بعد از Hot pursuit نسخه روحش رو از دست داده! بابا NFS اول کار این سبکی بوده ها، بعد از سری Under Ground یک مقدار مدلش عوض شد که تو MW و Carbon میشه گفت به کمال سبک جدیدش رسیده بود! اون Hot Pursuit یا MW 2012 یا همون Rivals هر سه بازی های خوش ساختی بودند (عالی نمیگم) که سبکشون به NFS های کلاسیک نزدیک شده بوده. بعد EA اومد بعد از کلی درخواست مردم تو نسخه 2015 سعی کرد دوباره بره سمت Under ground و MW ولی خوب با توجه به سیاست های خودش و بعضی اشکال های گیم پلی خیلی موفق عمل نکرد. بعد از اون هم نسخه Payback بود که بازم با اینکه بازی بدی نبود ( So So) ولی بازم با Loot box کردن بازی و باز هم مشکلاتی که به گیم پلی از نسخه قبلی بود نشد خیلی موفق بشه. در کل این دو نسخه البته بازی های بدی نبودند ولی مشکلاتی داشتند که تا حدود زیادی به نظر میرسه تو این نسخه حل شده. (البته خودم از سیستم رانندگی نسخه 2015 خیلی لذت میبردم، payback کمی به نظرم ضعیف در بود در این زمینه، ولی بازم اضافه کردن مسابقات off-road اونم جالب کرده بود برای خودش. ولی حالا این سبک جدید به نظر برای خیلی از افراد جالب نیست)

دیگه ماهیت بازی قرار یک بازی مسابقه‌ای کاملا آرکید باشه، که توش میشه کلی ماشین رو از نظر ظاهری و همچنین بازدهی تیون کرد. مسابقات غیر قانونی و قانونی هم تا اینجا هم که به طور به نسبت منطقی و نوآورنه وارد بازی کردند. گرافیک اتفاقا به نظرم به خصوص تو شبا خیلی جذاب هست با توجه به Gameplay هایی که این روزا از بازی منتشر شده از youtuber های شناخته شده. به هر شکل، همه چیز نوید یک بازی خوش ساخت رو میده که حتی پتانسیل یک متای بالای 80 رو داره. دیگه بعضی از دوستان با این سبک به هر دلیل حال نمیکنند یک قضیه دیگه هست. به نظر من که بازی تا الان اون چیزی که باید باشه هست، نمیگم البته با یک بازی ساختار شکن و عالی طرف هستیم. ولی دیگه نمیدونم افراد چه انتظاری دارند! والا الان جوری شده، فرشته هم این بقل پر بزنه ممکنه یکی از صدا پر زدنش ناراحت بشه...

نظر من اینه که خیلی از افرادی که بازی رو میکوبند، کلا خیلی طرفدار بازی ها مسابقه ای نیستند و مثلا بازی های مطرحتر تو این سبک رو هم شاید نهایت 20-15 ساعت دنبال میکنند و کم کم خسته شده و بازی رو کنار میزارند، حالا مثلا Forza Horizon دیگه حالت فکت پیدا کرده نمیشه به همین راحتی ترول کرد (البته نمیشه گفت این بازی استاندارد های این سبک رو بالا نبرده). در کل نباید با نگاه بسته سمت بازی رفت، این بازی یا Grid 2019 یا بقیه بازی های این سبک، نباید همون فیزیک رانندگی سری FH رو ارائه بدند، باید یک جوری خودشون رو تمیز بدند و خاص کنند که چهار نفر بخاطر خاصیت های مخصوص خودشون جذب بشند.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر