![1694245834976.png 1694245834976.png](https://forum.bazicenter.com/data/attachments/274/274189-7e648744e22c43733ee9223596b10201.jpg?hash=fmSHROIsQ3)
![1694246530106.png 1694246530106.png](https://forum.bazicenter.com/data/attachments/274/274190-db2318e60c4648fa9bf64f7464ecd19c.jpg?hash=2yMY5gxGSP)
ناشر: Warner Bros
سازنده: Netherrealm Studios
سبک: 2D Fighting
تاریخ عرضه: 19 سپتامبر 2023
پلتفرم ها: PC, Xbox Series X|S, PS5, Switch
مــتاکریتیک | اوپنکریتیک
85 | 85
![1695211647577.png 1695211647577.png](https://forum.bazicenter.com/data/attachments/276/276028-ed6eabc9f497581ed95aa9df98abaf13.jpg?hash=7W6ryfSXWB)
![1695211665311.png 1695211665311.png](https://forum.bazicenter.com/data/attachments/276/276029-cde3d599cc7d9e3d3aabca9018e5d765.jpg?hash=zePVmcx9nj)
آخرین ویرایش:
الان شما تغییرات انجین SF رو با MK نسبت به نسخه قبلی در یک رده می دونی؟ نیاز به اسکرین شات برای مقایسه نیست که چقدر پیشرفت کرده چون کلی توی نقدها و نظرات در موردش صحبت شده، این چیزایی که می گی همون موردیه که گفتم تقویت عناصر و مکانیزم های بازیه تا متفاوت از نسخه قبلی باشه، ولی برخی تغییرات مخصوصا استیج ها،مدل ها، کاستوم ها (البته برخی استیج ها حسوحال نوستالژیک رو همراه دارن) برای فن ها اونطور که بایدوشاید رضایت بخش نبوده که اینم در پست قبل اشاره کردم، به حرف من نیست 90+ بشه یا نشه!/ بشه هم من خوشحال می شم، عرض کردم با توجه به شواهد امر انتظار ندارم که چنین متایی بگیرهاگر قرار بر این باشه مورتالم انجینش عوضش شده و سیستم کیمو اضافه شده که همین کلی تنوع میده به گیمپلی استیجای بازی چرخه روز شب دارن میتونین انتخاب کنین ایرادات بازی قبلی کمی برطرف شده کل بخش داستانی ریبوت کردن بخش اینویژن اضافه کردن ولی کلی چیز دیگه میشه گفت پتانسیل متای بالا داره چون همیشه مورتال متای هشتاد خورده ای همیشه گرفته همه میگن اینم همونه ولی خدارو چه دیدی شاید این بازیم متاش برای یکبارم بالا شد.
بنده نمیدونم فنای کجارو میگین ولی من خودم توی ساب ردیت و غیره میچرخم که همه منتظر گیمن و خیلی هایپن براش ولی شاید این قضایا که فن شک داشتن از بازی برای قبل از بتا بوده یا سر کاستوم بعضی کارکترا از بقیه لحاظ ها اوکیه بازی براشون...الان شما تغییرات انجین SF رو با MK نسبت به نسخه قبلی در یک رده می دونی؟ نیاز به اسکرین شات برای مقایسه نیست که چقدر پیشرفت کرده چون کلی توی نقدها و نظرات در موردش صحبت شده، این چیزایی که می گی همون موردیه که گفتم تقویت عناصر و مکانیزم های بازیه تا متفاوت از نسخه قبلی باشه، ولی برخی تغییرات مخصوصا استیج ها،مدل ها، کاستوم ها (البته برخی استیج ها حسوحال نوستالژیک رو همراه دارن) برای فن ها اونطور که بایدوشاید رضایت بخش نبوده که اینم در پست قبل اشاره کردم، به حرف من نیست 90+ بشه یا نشه!/ بشه هم من خوشحال می شم، عرض کردم با توجه به شواهد امر انتظار ندارم که چنین متایی بگیره
منم منتظرم و کامنت هامو کافیه از همون نمایش اول دنبال کنی تا ببینی چقدر از انیمیشن های بازی تعریف کردم، جایی که در تاپیک بازی برخی می گفتن تغییر گرافیکی که انتظار داشتن رو در اون نمایش ندیدن. ولی خب برخی موارد که از نظرم برای MK جذاب نیست هم ذکر کردم. این دلایل مثل سایر عناوین قابل بحثه، همونطور که اشاره کردم اینکه نمایش ها یا نسخه بتا برای شما 90+ بوده یا برای من خیر، در اصل موضوع تفاوتی ایجاد نمی کنه که با یک MK خوب دیگه طرفیم حتی با نقص هاشبنده نمیدونم فنای کجارو میگین ولی من خودم توی ساب ردیت و غیره میچرخم که همه منتظر گیمن و خیلی هایپن براش ولی شاید این قضایا که فن شک داشتن از بازی برای قبل از بتا بوده.
استریت فایتر ۶ یکی از خفن ترین عنوان ها و یکی از underrated ترین هاست ٬ بعد ها بهش میرسیماز وقتی استریت فایتر 6 متای بالای نود گرفته من انتظارتم از مورتال رفته بالا بنظرم که میترکونه هر چیزی ممکنه با این نسخه![]()
یکی از بالاترین متا ها تو کل بازی های فایتینگ داره چجوری آندرریتد هستاستریت فایتر ۶ یکی از خفن ترین عنوان ها و یکی از underrated ترین هاست ٬ بعد ها بهش میرسیم
Fortunately, this is the best Mortal Kombat's combat has felt in years. Both MKX and MK11 were slower, more heavy-feeling experiences when compared to Mortal Kombat (2011), and Mortal Kombat 1 strikes the perfect balance between 2011 and MK11 while also bringing back popup attacks