امتیازات Mortal Kombat (لیست امتیازات در پست اول)

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Mortal_Kombat_Wallpaper_by_SpazChicken.jpg

بازی فایتینگ Mortal Kombat که برای عرضه در تاریخ 19 آوریل آماده میشود اولین امتیاز خودش را از UNIVERSAL PLAYSTATION دریافت کرد:

9.8/10

  • Mortal Kombat returns to 2D gameplay
  • Graphics are phenomenal
  • Story Mode is very deep and isn't your typical lame Street Fighter that lacks plots.
  • Kratos from God Of War.. Enough said. (Only On PS3 version)
  • Plenty to do.. Tag Team, Mini Games, Multiplayer, just PLENTY!
لیست امتیازات...


G4TV - 10/10
JPS - 10/10
Giant Bomb - 10/10
Rage Quit - 10/10
Click - 10/10
Joystiq - 10/10
Universal PlayStation Weekly - 9.8/10
Game Informer - 9.5/10
StrengthGamer - 9.5/10
GameFront - 9.5/10
XXL Gaming - 9.5/10
We Do Games - 9.5/10
Dual Pixels - 9.5/10
Hadoken.net - 9.5/10
TechDay - 9.5/10
GameTrailers - 9.4/10
Planet Xbox 360 - 9.3/10
1UP - 9.1/10
VG Revolution - 9/10
PlayStation LifeStyle - 9/10
GameBuzz - 9/10
GamePro - 9/10
Totally360 - 9/10
OXM - 9/10
Machinima - 9/10
Gouki.com - 9/10
CheatCC - 9/10
Gamerant - 9/10

PSU - 9/10
NZgamer- 8.9/10
3DJuegos - 8.7/10
Xbox Addict - 8.7/10
GamingXP - 8.6/10
GameSpot - 8.5/10
Meristation - 8.5/10
Destructoid - 8.5/10
PSX Extreme - 8.5/10
Worth Playing - 8.4/10
Game Revolution - 8.3/10
VideoGamer - 8/10
GamersTV - 8/10
IGN - 8/10
OXM UK - 8/10
GamesRaar - 8/10
GameSpy - 8/10
Shadowlocked - 8/10

PSM3 - 7.9/10
GameReactor – 7/10
Eurogamer - 7/10
Gamereactor Sweden - 7/10
Metro GameCentral - 7/10
NowGamer - 6.1/10
 
Last edited by a moderator:
Shang Tsung جان شما چشمت روی حقیقت باز مال ماها بسته... ول کنین دیگه بیخیال شین؛ چرا بحث های بی فایده میکنید؟ نظر دوستمون که به هیچ وجه تغییر نمی کنه. حتی اگر خدا از بالا بیاد پایین. پس وقتی یک طرف بحث جبهه میگیره برای خودش دیگه بحث فایده نداره و بی نتیجه می مونه و فقط اعصاب طرفین خورد میشه.
من حرف های خودم رو همیشه با دلیل میزنم برای همین هیچوقت توی نظرات خودم شکی ندارم، اگه قرار بود مثل بقیه دو کلمه چرت و پرت بنویسم و برم دیگه شما چی میگفتید؟!
حداقلش اینه که من نظر خودم رو میدم ولو اینکه شما و خیلی های دیگه قبولش نداشته باشید، وقتی که مثلا یه بازی از یه سایت نمره 5 میگیره و از یه سایت نمره 10 این نشون میده که نحوه برخورد نویسنده های این دو سایت با اون بازی سلیقه ای هست. یکی ممکنه از تغییرات جدید بازی خوشش اومده باشه و دیگری از اینکه بازی نسبت به نسخه های قبلش وفادار نیست ناراحت باشه. الان قضیه نظر من هم به همین شکل هست و خوشبختانه من نظرم رو بهمراه دلایل منطقی بیان میکنم پس این دوگانگی عقیده باعث نمیشه که به این نتیجه برسیم که نظر من یا شما غلط هست. من که نمیتونم نظر دیگران رو تغییر بدم بلکه فقط میخوام از نظر خودم دفاع کنم برای این کارم هم دلایلی دارم که شما بهیچوجه نمیتونید ردش کنید.
من دوست دارم با لهجه ایرانی بگم مارتال ! این غلط بودن چیزی رو نشون نمی ده !
اینجا تاپیک امتیازات هست و جای بحث نیست . ولی همونطور که عرض کردم حرف شما رو اکثر افراد رد می کنن و جدای از اون سایت ها هم اومدن و از بازی تعریف و تمجید کردن و میانگین امتیازات بازی رو به 88 درصد رسوندن . حالا اگه همه این هارو باید بذاریم کنار و فقط به نظر شخصی شما توجه کنیم دیگه قضیه فرق می کنه! شما هم بیشتر از اینکه فن سری بازی مارتال باشی به نظر می رسه فن سری بازی استریت فایتر هستی که اینقدر تابلو از اون بازی دفاع می کنی ! تم ، شخصیت پردازی ، صدا گذاری و ... سری بازی استریت فایتر در مقایسه با مارتال کاملا خنده دار به نظر می رسه . و من نمی دونم شما چه مارتال بازی هستی که اینقدر زیاد با سری بازی استریت فایتر حال می کنی !
اون دویدن توی بازی های قبلی هم وجود نداشت و توی این موضوع هیچ شکی به خودت راه نده . اگه منظورت دو بار جلو زدن هست که بهش دویدن نمی گن و تو این نسخه هم هست ! نکنه قبلا توی مارتال R1 می گرفتیم و کاراکتر استارت رونالدویی می زد :)
جواب صحبت هاتون رو اون بالا دادم، بعدش هم من نگفتم که شخصیت پردازی کاراکترهای SF بهتر از MK هست فقط گفتم که هردوشون فانتزی هستند یعنی در دنیای حقیقی وجود ندارند و از همین جهت و وجه های تشابه دیگه دو بازی میشه اونا رو با هم مقایسه کرد، من فن SF نیستم اما نمیتونم منکر برتری های اون بشم و اینجا هم اینا رو بیان میکنم که بگم به اندازه کافی وقت و هزینه برای MK گذاشته نمیشه وگرنه مطمئنا MK پتانسیل اینکه بهترین و استاندارد ترین فایتینگ این دوران بشه رو داره.
بعد شما که میگی قابلیت دویدن توی بازی وجود نداشت، چرا انقدر اصرار داری روی این حرف برو یه Emulator برای بازی های سگا دانلود کن و Rom بازی MK3 یا UMK3 رو هم بگیر و ببین واقعا قابلیت دویدن داره یا نه؟ یا اصلا یه لحظه وارد این سایت تخصصی MK بشو و مثلا FATALITY 2 شخصیت Kung Lao رو ببین دستورش اینه:

Half Screen Away Run, Block, Run, Block, Down
نکنه کلمه Run از نظر شما معنی دیگه ای میده؟!
 
من حرف های خودم رو همیشه با دلیل میزنم برای همین هیچوقت توی نظرات خودم شکی ندارم، اگه قرار بود مثل بقیه دو کلمه چرت و پرت بنویسم و برم دیگه شما چی میگفتید؟!
حداقلش اینه که من نظر خودم رو میدم ولو اینکه شما و خیلی های دیگه قبولش نداشته باشید، وقتی که مثلا یه بازی از یه سایت نمره 5 میگیره و از یه سایت نمره 10 این نشون میده که نحوه برخورد نویسنده های این دو سایت با اون بازی سلیقه ای هست. یکی ممکنه از تغییرات جدید بازی خوشش اومده باشه و دیگری از اینکه بازی نسبت به نسخه های قبلش وفادار نیست ناراحت باشه. الان قضیه نظر من هم به همین شکل هست و خوشبختانه من نظرم رو بهمراه دلایل منطقی بیان میکنم پس این دوگانگی عقیده باعث نمیشه که به این نتیجه برسیم که نظر من یا شما غلط هست. من که نمیتونم نظر دیگران رو تغییر بدم بلکه فقط میخوام از نظر خودم دفاع کنم برای این کارم هم دلایلی دارم که شما بهیچوجه نمیتونید ردش کنید.

جواب صحبت هاتون رو اون بالا دادم، بعدش هم من نگفتم که شخصیت پردازی کاراکترهای SF بهتر از MK هست فقط گفتم که هردوشون فانتزی هستند یعنی در دنیای حقیقی وجود ندارند و از همین جهت و وجه های تشابه دیگه دو بازی میشه اونا رو با هم مقایسه کرد، من فن SF نیستم اما نمیتونم منکر برتری های اون بشم و اینجا هم اینا رو بیان میکنم که بگم به اندازه کافی وقت و هزینه برای MK گذاشته نمیشه وگرنه مطمئنا MK پتانسیل اینکه بهترین و استاندارد ترین فایتینگ این دوران بشه رو داره.
بعد شما که میگی قابلیت دویدن توی بازی وجود نداشت، چرا انقدر اصرار داری روی این حرف برو یه Emulator برای بازی های سگا دانلود کن و Rom بازی MK3 یا UMK3 رو هم بگیر و ببین واقعا قابلیت دویدن داره یا نه؟ یا اصلا یه لحظه وارد این سایت تخصصی MK بشو و مثلا FATALITY 2 شخصیت Kung Lao رو ببین دستورش اینه:

Half Screen Away Run, Block, Run, Block, Down
نکنه کلمه Run از نظر شما معنی دیگه ای میده؟!
برتری استریت فایتر ؟ :) خواهشا بیش از این مارو اذیت نکن ! عرض کردم این سری بازی از لحاظ تم و شخصیت پردازی و صدا گذاری جلوی مارتال مثل بچه بازی می مونه ! از لحاظ گیم پلی هم هر دو بازی بر اساس کمبو و سرعت عمل می چرخن و برتری محسوسی نسبت به هم ندارن ! پس در کل خیلی خنده دار می بینم که بخوام استریت فایتر رو با مارتال مقایسه کنم !
در مورد دویدن هم احتیاجی به Emulator ندارم . و توی این موضوع کوچکترین شکی ندارم . منظور از run هم همون دو بار جلو زدن هست که در این نسخه هم همچین چیزی وجود داره .
 
جناب شانگ سونگ کلاً همه نمیفهمن شما میفهمی و دید عمقی تری داری ولی بزار ما همین فایتینگ خیانت کار و صهیونیست ـو .... بازی کنیم شما برو تو دوران مگادرایو بمون!
 
در مورد دویدن هم احتیاجی به Emulator ندارم . و توی این موضوع کوچکترین شکی ندارم . منظور از run هم همون دو بار جلو زدن هست که در این نسخه هم همچین چیزی وجود داره .
شماره سوم بازی یعنی MK3 و UMK3 دارای یک دکمه مجزا برای دویدن بودن. (در سگا با Y بود) وقتی این دکمه رو به همراه جلو می زدی بازیکن حدود نیم صفحه به طرف حریف با سرعت می دوید و با دوبار جلو این بازی فرق داشت.
کلاً هسته گیم پلی این بازی خیلی شبیه به نسخه 2 بازی هست نه نسخه 3 و چون حمیدرضا جان هم اینطور که به نظر میاد UMK3 زیاد بازی می کنه همش با این نسخه داره بازی رو مقایسه می کنه.
 
برتری استریت فایتر ؟ :) خواهشا بیش از این مارو اذیت نکن ! عرض کردم این سری بازی از لحاظ تم و شخصیت پردازی و صدا گذاری جلوی مارتال مثل بچه بازی می مونه ! از لحاظ گیم پلی هم هر دو بازی بر اساس کمبو و سرعت عمل می چرخن و برتری محسوسی نسبت به هم ندارن ! پس در کل خیلی خنده دار می بینم که بخوام استریت فایتر رو با مارتال مقایسه کنم !
.

شما احتمالا از فایتینگ چیز زیادی نمیدونی به دلایلی.
 
دیدم حیفه 15 صفحه بجز پست اول هدر رفته من هم نظرم رو در مورد این بازی تاریخی نگم. فکر کنم اولین پستی از باشه که بعد از مدت ها توسط من ارسال میشه. در درجه اول پس مواجه شدن با صفحه اصلی موزیکی ساده، ملایم اما نه چندان هیجان انگیز پخش خواهد شد. به نظر من موزیک ابتدایی و متن داستان یکی از نقاط قوت هر سبک بازی حتی فایتینگ محسوب میشه. تعداد منوهای داخلی به نسبت نسخه های قبل افزایش یافته که البته بسیاری موارد از دید عده ای اضافی رسیده و بهتر می بود که شکل آنها کلی تر شده و آپشن ها در هم ادغام میشدند. ضمن اینکه امکان آزادسازی برخی منوهای ویژه و اپشن های مخفی توسط کلیدهای ترکیبی به نظر من به زیبایی بازی اضافه میکرد تا اینکه همه گزینه ها در بدو شروع در اختیار کاربر باشه. اما به هر حال هر کاربری پس از اندکی کار با آنها براحتی در جریان کارایی همه گزینه ها قرار خواهد گرفت. پرداختن به همه نقاط ضعف و قوت بازی به تنهایی در این پست نمی گنجه. جای شکی نیست که بازی در مقایسه حداقل با سری های بعد از UMK3 بوضوح پیشرفت کاملا محسوسی چه از لحاظ داستانی و چه بحث گیم پلی، گرافیک و ... داشته من نظر سایر دوستان رو نخوندم. نمیدونم این فرضیه ای که دارم درسته یا نه، فکر می کنم چهره شخصیت ها حس ترس در حدی مطلوب که همواره یکی از فاکتورهای مهم سری های Kombat هست متاسفانه همانند نسخه های اخیر به بیننده القا نمیکنه. فکر می کنم هر سری که رو به جلو حرکت میکنم کاراکترها به ظاهر جوان تر شده و دارای چهره هایی ملایم تر به نسبت نسخه های بزرگ این سری یعنی MK الی UMK3 دیده می شوند تا جایی که برخی شخصیت ها همانند Smoke دچار تغییرات بنیادی شدند که با ذات وجودی اون ها تناسب چندانی نداره. البته به هیچ وجه هم نباید انتظار داشت شخصیت هایی دقیقا همانند کاراکترهای اولیه طراحی بشه به هر حال بازی احیتاج به نوآوری داره و باید عناصر جدید و صد البته در راستای حفظ سنت قدیمی Kombat به اضافه شوند. درباره مسئله دویدن و سرعت در بازی هم یه توضیح بدم که در واقع بزرگترین مزیتی که پس از شنیدن نام بازی Kombat باید در ذهن بازیکن وارد بشه، سرعت در انجام بازی و کنترل شخصیت ها و خشونت طبیعی هستش چرا که در برخی نبردها که دو طرف مهارت مساوی دارند تنها سرعت رقیب در جست و خیزها و اعمال ضربات هست که باید برنده رو تعیین کنه، البته خشونت به هیچ وجه نباید با دست پاچگی به بازی اضافه بشه. مسئله خشونت در عنوان بزرگی همانند Kombat باید در حدی اعلی محفوظ باشه که البته بخشی از اون به لطف موسیقی و صداگذاری کامل و بی نقص بدست میاد. تو برخی پست ها دیدم دوستان گفته بودن فتالیتی ها و سایر ضربه های پایانی خشونتی کاذب ایجاد میکنه که تا حدی این نظر درست هست. به نظر من باید از Sample Soundهای ویژه ای همانند نسخه های اولیه چه برای جو موزیک داستان هنگام و چه Vocal شخصیت ها استفاده میشد.
متاسفانه بدلیل مشکلاتی که هست من هنوز فرصت نکردم این بازی رو زیاد انجام بدم. یه بحث رو همیشه باید در نظر داشت. امکان بازسازی نسخه هایی کاملا مشابه با نسخه های اولیه به هیچ عنوان نه عملی هست و نه منطقی. این بازی با کار بیشتر میتونست به یه نسخه عالی و بی نقص تبدیل بشه. اما همواره در هر سری تیم سازنده یکسری موارد اساسی رو لحاظ نمیکنه در پروژه ساخت. اما اینکه بگیم بیایم از موتورهای نسل جدید استفاده نکنیم و به بازسازی نسخه های قدیمی بپردازیم سیاستی هست که نه تولیدکننده از اون حمایت میکنه نه اکثر بازیکنان اگرچه در اون صورت بحث سرعت به احتمال قوی به علت تمرکز بیشتر در بازی بهبود پیدا میکنه اما به هر حال بازی در مقابل رقبای خودش به لحاظ گرافیکی حرفی برای گفتن نداره و این قابل قبول نیست.
من به شخصه پس از انجام بازی خوشحال بودم که حداقل پیشرفتی پس از مدت ها حاصل شده و تنها یک مقدار از کم بودن شخصیت ها ناراضی بودم. ضمن اینکه در کنار این بازی نسخه های اولیه رو هم همچنان انجام میدم.
خب بیش از این وقتتون رو نمگیرم. از اینکه وقت گذاشتین و این متن رو خوندین، ممنون.
 
جناب شانگ سونگ کلاً همه نمیفهمن شما میفهمی و دید عمقی تری داری ولی بزار ما همین فایتینگ خیانت کار و صهیونیست ـو .... بازی کنیم شما برو تو دوران مگادرایو بمون!
آقا تلفظ درست یوزر من "شنگ سونگ" هست، الزاما اون چیزی که نوشته میشه خونده نمیشه!
منم به پیشنهاد های شما احتیاج ندارم، خودم میدونم باید چیکار کنم. من واقعا نمیدونم چرا توی این سایت اصلا نمیشه نظر داد؟! دوست من شما اگه نظر من برات قابل قبول نیست یا با دلیل منو قانع کن یا اگه دلیلی نداری الکی پست نده.
برتری استریت فایتر ؟ :) خواهشا بیش از این مارو اذیت نکن ! عرض کردم این سری بازی از لحاظ تم و شخصیت پردازی و صدا گذاری جلوی مارتال مثل بچه بازی می مونه ! از لحاظ گیم پلی هم هر دو بازی بر اساس کمبو و سرعت عمل می چرخن و برتری محسوسی نسبت به هم ندارن ! پس در کل خیلی خنده دار می بینم که بخوام استریت فایتر رو با مارتال مقایسه کنم !
در مورد دویدن هم احتیاجی به Emulator ندارم . و توی این موضوع کوچکترین شکی ندارم . منظور از run هم همون دو بار جلو زدن هست که در این نسخه هم همچین چیزی وجود داره .
دوستان جوابتون رو دادن.
از آقا اشکان هم ممنونم که مساله رو شفاف سازی کردند.
 
شماره سوم بازی یعنی MK3 و UMK3 دارای یک دکمه مجزا برای دویدن بودن. (در سگا با Y بود) وقتی این دکمه رو به همراه جلو می زدی بازیکن حدود نیم صفحه به طرف حریف با سرعت می دوید و با دوبار جلو این بازی فرق داشت.
کلاً هسته گیم پلی این بازی خیلی شبیه به نسخه 2 بازی هست نه نسخه 3 و چون حمیدرضا جان هم اینطور که به نظر میاد UMK3 زیاد بازی می کنه همش با این نسخه داره بازی رو مقایسه می کنه.
اشکان من دقیق یادم نیست که این دویدن چقدر توی پیشروی کاراکتر تاثیر داشت و اختلافش با این دو بار جلو زدن تو این نسخه چقدر بوده ، ولی بعید می دونم هر اختلافی هم بوده باشه بخواد یه تنه عامل کوبیدن بازی باشه !
شما احتمالا از فایتینگ چیز زیادی نمیدونی به دلایلی.
چون به فایتینگ مورد علاقه شما توهین شده ؟ :) شما درست می گی :)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or