به نظر میاد این بار بازیه خوبی ساخته این کوجیما
منو نخورین پیلیز![]()
عجب!
تا حالا شده IGN و gamespot با هم به یه بازی 10 بدن تو تاریخ؟
آقا دارم تو GZ یک نکته مخفی رو (که نمیدونم دیدیدینش یا نه تو Reddit بود پارسال هیچکس هم متوجه اون تاپیک نشد حتی تو فروم های خارجی, تازه همون چند نفر هم میگفتن glitch و bugـه با اینکه زننده تاپیک داشت قسم مادرش رو میخورد اتفاق افتاده براش! :d) به TPP ارتباط میدم که اگه حدسم درست باشه یعنی بزرگترین و خفن ترین و فک براندازترین سوپریزی هست که دیدم. (حتی از رایدن MGS2), به هرچی هم فکر میکنید نه نیست چون نمیدونید دارم در مورد چی صحبت میکنم.:d
chico is quiet؟ :d
دم استاد گرم البته ماکه هیچوقت انتظار غیر این نمراتو نداشتیم. راستیبازی مولتی شد چقدر جو تاپیک امتیازات فرق کرده. سر mgs4 وقتی GS به بازی ۱۰ داد هر یه صفحه درمیون ۲نفر بن میشدن. :d الان همه باهم دوستن :d
The Phantom Pain's story is, like other Metal Gear Solid games, complex — and frustrating in that complexity. It can be clumsy, silly and puerile, but we're still hooked. There are dozens of audio tape conversations we've listened to to flesh out the backstory, with dozens more still to soak in. Without a doubt, this game has series creator Hideo Kojima's touch throughout, a fact we're reminded of the dozens of times the game says The Phantom Pain was directed and produced by Kojima.
If I had to grade it now, 30 hours in, with 80% of the story yet to come, most of the equipment still locked away, my base still a nascent thing, and only a handful of the side missions complete, I’d give The Phantom Pain full marks, easy. But if you want to see whether another 30 or more hours changes my mind, I’ll be back with a full review before the game launches Sept. 1.