امتیازات Mario Kart World

  • Thread starter Thread starter Z-fan
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پیش بینی نمرات بازی


  • مجموع رای دهنده‌ها
    74
  • نظرسنجی بسته شده است .
به لحظات ملکوتی اومدن نمرات اولین انحصاری سوییچ 2
و اولین بازی 80 دلاری تاریخ داریم نزدیک میشیم :دی

نینتندو اعتماد زیادی به این بازی داره و با توجه به جهشی که برای سری از هر لحاظ داره به نظرم بالای 90 شدنش دور از احتمال نیست
 
به لحظات ملکوتی اومدن نمرات اولین انحصاری سوییچ 2
و اولین بازی 80 دلاری تاریخ داریم نزدیک میشیم :دی

نینتندو اعتماد زیادی به این بازی داره و با توجه به جهشی که برای سری از هر لحاظ داره به نظرم بالای 90 شدنش دور از احتمال نیست
البته دووم دارک ایجز چند روز زودتر تایتل اولین 80 دلاری رو بدست آورد:دی
خود بازی هم با توجه به نمایشهایی که داشته قطعا انفجار نوره:دی
 
البته دووم دارک ایجز چند روز زودتر تایتل اولین 80 دلاری رو بدست آورد:دی
خود بازی هم با توجه به نمایشهایی که داشته قطعا انفجار نوره:دی

ای بابا
چجوری ابتکار عمل رو اینا از ما گرفتن
ما بودیم که بازی ۸۰ دلاری رو اول معرفی کردیم :دی


View attachment 1000024851.mp4
 
هنوز که هنوزه یاد شبی که متای BOTW اومد میفتم و برگام میریزه
یادش بخیر پردیسو باز کردم دیدم نوشته نمرات botw منتشر شد، برترین بازی تاریخ؟
 
البته دووم دارک ایجز چند روز زودتر تایتل اولین 80 دلاری رو بدست آورد:دی
خود بازی هم با توجه به نمایشهایی که داشته قطعا انفجار نوره:دی
رو هیچ حسابی دوم داریک ایجز کار جدیدی با قیمت گذاری انجام نداده، از اول نسل جدید بازی ها یک افزایش به 70 دلار آمریکا و 80 یورو داشتن.
اولین بازی با MSRP $80USD فعلا همین بازیه الکی دست آورد های بازی رو کوچک نکنیم. :D
دوم بیشتر سر اینکه دیسک خالی تحویل ملت داره میده مورد انتقاد بود.
 
خب من با کنسول پیش خرید کردم بازیو :D
حقیقتش اینه که کل نسل ۸ توی خماری یه بازی مث این بودم ولی چون از دنیای نینتندو دور بودم ، اصلا فکرم سمت Mario Kart 8 نمی‌رفت.
اکتیویژن لعنتی هم هیچوقت ریمستر کرش رو برای پی سی نداد.
متا هرچی بشه بازم به نظرم بازی خوبیه.
پیش نمایش آبی که من از بازی دیدم به شدت جذاب بودن و حسابی هایپ شدم
 
  • Like
Reactions: Z-fan
بازی های نینتندو به معنای واقعی "بازی" هستند، خیلی زیاد ساختار و طراحی گیم پلی هاشون ادم رو یاد بازی های اصیل گروهی و فیزیکی دوران کودکی میندازه، منظور ساختار بازی هست نه سطح بازی، سطح بازی های نینتندو بدون تردید بینهایت بالاست و مناسب تمام سنین... یا مثلا ارت دایرکشن همیشه اینجا از گرافیک مهم تره، خیلی زیاد شبیه فرام سافور، و نتیجه این میشه: بهترین بازی ها...

به نظرم بزرگ ترین دلیلی که بازی های نینتندو همیشه بازخورد عالی میگیرند، همینه، چون "بازی" بودن رو در بهترین حالت ممکن ارائه میکنند، اینجوری میشه که ملت گاهی براشون عجیب میشه چطور بازی گیم پلی محور نینتندو متاش میشه 95 ولی اون یکی ناشر بازی در ظاهر بزرگسالانه و جدی اش متای کمتری میگیره؟ چون بازی نینتندو تمرکزش رو ارائه بهترین گیم پلی و مفرح ترین ساختار + خلاقیت همیشگی هست و درش موفق هم هست این خیلی مهمه چون خیلی ها در این هم موفق نیستند، و همین حجم کمتر (منظور مولفه های اصلی بازی) اما جرم بیشتر، چگالی بیشتر، + تجربه دهه ها ساخت بهترین گیم پلی ها، باعث میشه بازی گیم پلی محور نینتندو متای +90 بگیره و دنیایی رو عاشق پیشه کنه...

نینتندو تمرکز رو ارائه بهترین محصول داره، برای همین ترسی هم از مثلا قیمت بالا یا سیاست های تند در بعضی جهات، نداره، بهترین رو بساز، مشتری بهترین هارم جذب میکنی... بهترین محصول رو ارائه کن تا با اعتماد بنفس کافی "ارزش" اون محصول رو به همگان یاداوری کنی... ترسی هم از یاداوری این ارزش نداری چون بهش مطمئن هستی، این مدل بیزنسی تقریبا خیلی از کمپانی های موفق در عین حال با بازده به شدت سطح بالاست....

اینم از تفاوت های نینتندو هست با باقی، که هدفشون ساخت بهترین و نتیجتا جذب مشتری نیست، بلکه ساخت "پول ساز ترین" یا پرفروش ترین هست، وقتی هدفت ساخت پولسازترین باشه نمیتونی بالاترین کیفیت رو دست پیدا کنی، اما وقتی هدفت ساخت بالاترین کیفیت باشه خوش سابقه و خوشنام هم باشی، احتمال خیلی زیاد به بیشترین مشتری و نتیجتا بیشترین فروش هم دست پیدا میکنی... مثل راک استار...

البته من نمیگم همه باید شبیه نینتندو باشند، نکته همینه، نینتندو هویت خودش رو داره، و هر کس دیگری هم باید دنبال هویت خودش باشه، از دست رفتن هویت میشه مثل سوپر بازی های سابق EA مثلا که امروز بینهایت معمولی و متوسط شدند... یا ان عدد شوتر بی هویت +2010 به بعد که کال اف دیوتیزه شدند و شکست خوردند، یا بی نهایت اکشن ادونچر اوپن ورلد که ویچریزه شدند و اصالت خودشون رو از دست دادند، در مقابل ما راک استار یا ناتی داگ هم داریم که همیشه رو هویت خودشون باقی میمونند و اگرم از دیگری مولفه ای رو وام بگیرند، هیچ وقت خللی در اون هویت اصلی و کلاسیکشون ایجاد نمیشه، برای همین انچارتد یاداور کرش هم هست... یا اینترگلکتیک یاداور تمام بازی های قبلی ناتی داگ، یا خیلی از اوپن ورد ار پی جی ها که به شدت وامدار الدر اسکرولز هستند یا اکشن ار پی جی هایی که وامدار سولز هستند، اما هویت خاص خودشونم دارند برای همین همیشه به تنهایی هم میدرخشند...
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or