GameSpot – 5 / 10
Kirbywiiart.jpg

آخرین ویرایش:

ortegoli

کاربر سایت
Oct 31, 2008
نام
مهدی یوسفی اصیل
بااینکه من فن کربی هستم اما این نمراتش به نظرم حقشه و این بازی نمیتونست هم بیشتر از اینا بگیره چون سبکش خیلی داغون تر از نسخه های قبلیه
تمرکز بازی روی تاچ بوده و این باعث افت بازی شده

ravi

کاربر سایت
Nov 20, 2008
بااینکه من فن کربی هستم اما این نمراتش به نظرم حقشه و این بازی نمیتونست هم بیشتر از اینا بگیره چون سبکش خیلی داغون تر از نسخه های قبلیه
تمرکز بازی روی تاچ بوده و این باعث افت بازی شده

خلاقیت بهایی داره که بعضی وقتا به سود بازی میشه و بعضی وقتا به ضررش!:|

هر چند 75 هم خیلی بد نیست و الان بازی های انحصاری کنسول های دیگه به 70 هم نمیرسن!:d

Spider-Mαn

کاربر سایت
Sep 4, 2012
نگران متا نباشید,به احتمال زیاد تا 80 میاد بالا و نظرات سایت ها اکثرا مثبت بوده.

- - -ویرایش - - -

...as a proof of concept, Rainbow Curse works great for me. I don’t even need to look at the TV when the game is this good. It’s a little strange that the best home for touchscreen gameplay is now the Wii U, rather than the 3DS. But I’ll take it where I can get it.
Kirby and the Rainbow Curse isn’t Kirby as you know it. It’s a departure from the traditional mechanics and a new experience for veterans of the franchise. Maybe Nintendo will dedicate more titles to the Gamepad, but this shouldn't be the future of home console Kirby games. At $40 it’s okay, but as long as you're not expecting Kirby games of yore.

GoNintendo - No Score
If you're willing to alter your usual gameplay style and take a different approach, Kirby and the Rainbow Curse offers up one of the most enthralling and magical experiences yet for this 'tough cream puff' I completely understand that some people aren't going to vibe with this game. I also know some gamers will avoid this title like the plague due to the cutesy graphics alone. There's also people that won't be willing to alter their usual approach to games to learn something new. That's all well and good. Not every game has to be for everyone. With that said, those people are going to miss out on an absolutely fantastic experience. Kirby and the Rainbow Curse provides an experience that is almost zen in nature, and that's something I'd like to see a lot more from this industry
---
گیم پلی بازی هم همون گیم پلی Kirby Canvas Curse هست.

آخرین ویرایش:

sadegh93

کاربر سایت
Dec 19, 2011
کربی خیلی خسته کننده شده gamespot هم حق داشت انتظار چنین بازی نداشت .

من که کربی جدیدی که برای 3ds اومده بود رو بازی کرده بودم خیلی خوب بودش کلا. و خسته کننده هم نبود به نظرم
این رو نمیدونم
اما فقط دقت کنید که فقط و فقط گیم اسپات و جاینت بمب به بازی 5 و 4 داده اند .
IGN به این بازی 8 داده , Polygon هم 8.5 داده و دیگه مثلا NintendoLife هم 7 داده و Gametrailers هم حدود 7.5
متای بازی هم حدود 76 هست فعلا . که فکر نکنم بد باشه
البته در مورد نوآوری بگم که هر چند که نرفتم اینرو اما به نظرم شباهتهای مهمی به همون نسخه ی DS مشابه اش داره . البته مثلا آرت استال خمیریش بامزه هست و یا دنیای فانتزیش و یکسری موارد دیگه .
ممنون

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر