امتیازات Grand Theft Auto V ( پست اول خوانده شود )

FLAWL3SS

کاربر سایت
با هر نوع مقایسه و نام بردن از بازیهای دیگر بشدت برخورد خواهد شد.


78617991720120155342.jpg




GodisaGeek – 10/10
LeveL - 10/10
Quarter To Three - 10/10
OPM AU - 10/10
AtomicGamer - 10/10
The Digital Fix - 10/10
D+PAD Mag - 10/10
ZTGD - 10/10
GRYOnline.pl - 10/10
Gameover.gr - 10/10
Playstation Universe - 10/10
GameRevolution - 10/10
ImpulseGamer - 10/10
DarkStation - 10/10
Gamestyle - 10/10
SlantMagazine - 10/10
LevelUP - 10/10
Games.cz - 10/10
EGM - 10/10
DarkZero - 10/10
Gameplanet -10/10
X360 Magazine UK - 10/10
SpazioGames - 10/10
Everyeye.it - 10/10
TheSixthAxis - 10/10
Gameblog.fr - 10/10
3DJuegos - 10/10
eurogamer.es - 10/10
Telegraph - 10/10
Guardian -
10/10
JeuxActu-
10/10
eurogamer.pt - 10/10
Gamer.nl - 10/10
Vandal Online - 10/10
The Globe And Mail - 10/10
HardCore Gamer Magazine - 10/10
Gamereactor Sweden - 10/10
Digital Spy - 10/10
IGN Italy - 10/10
PlayStation LifeStyle - 10/10
Gameractor Denmark - 10/10
Metro GameCentral - 10/10
Thunderbolt - 10/10
VideoGamer - 10/10
Gamer.no - 10/10
CVG – 10/10
IGN – 10/10
Strategy Informer - 10/10
OXM – 10/10
OXM US - 10/10
OPM -10/10
MondoXbox - 10/10
Xbox 360 Achievements – 10/10
LaPS3.com – 10/10
Edge – 10/10
eurogamer.it - 10/10
Eurogamer.de – 10/10
GiantBomb – 10/10
GamesTM - 10/10
Mersitation - 10/10
Machinima - 10/10
GamesRadar - 10/10

تا به حال 60 نمره کامل در متا ثبت شده.

NZGamer - 9.8/10
XGN - 9.8/10
Gametrailers - 9.8/10
Digital Chumps - 9.8/10
InsideGamer.nl -9.8/10
AusGamer - 9.8/10
GameInformer – 9.8/10
Multiplayer.it - 9.7/10
PSX - 9.5/10
Gamesbeat - 9.5/10
Polygon - 9.5/10
GamingTrend - 9.5/10
NowGamer - 9.5/10
CheatCodeCentral - 9.4/10
Eurogamer – 9/10
Push Square - 9/10
Joystiq – 9/10
USgamer - 9/10
GamerLimit - 9/10
Destructoid – 9/10
Gamespot - 9/10

The Escapist - 7/10

فعلا:

60974119237887565565.jpg


75933028875340673291.jpg
 
آخرین ویرایش:
خب گرافیکش از نسخه های قبلش هم وضعیتش بدتره. این نظر منه. فکت صادر نکردم.
فکر نمیکنم ارتباطی به وسعت بازی داشته باشه گرافیک ;)

28773203522468840321.jpg
بهتره قبل از هر چیز به این موضوع واقف باشیم که هنوز توی نسل کنونی هستیم نه نسل بعد. پس سطح توقعاتتون رو به ارتفاع معینی برسونین. با توجه به چیزایی که شنیدم، بازی در بهترین حالت ممکن قرار داره.
دوستان خواهشا اين بحث گرافيك و اينا و تو خود تاپيك بازي ادامه بديد . اينجا خيلي ها ميان كه امتياز ها رو ببينين بايد از ميون اين همه پست بگردن تا به اون امتياز برسن .
پست اول رو برای خنده نگذاشتن.
 
28773203522468840321.jpg
بهتره قبل از هر چیز به این موضوع واقف باشیم که هنوز توی نسل کنونی هستیم نه نسل بعد. پس سطح توقعاتتون رو به ارتفاع معینی برسونین. با توجه به چیزایی که شنیدم، بازی در بهترین حالت ممکن قرار داره.

پست اول رو برای خنده نگذاشتن.

:))
راجع به قسمتی که پررنگ کردی
من کاملا میتونم قانعت کنم که حرفم درسته. ولی خیلی ناجور جبهه گرفتی. میدونم آخرش هم حرف خودتو میزنی.
خب رعایت حال تاپیکو میکنیم. منتظر نمرات میشیم.
من نظر شخصی دادم. یکم شما یادبگیر آستانه تحملت رو بالا ببری. بالاخره هرکسی یک نظری داره. :)
 
ربطش چی میتونه باشه؟
در حد مبانی کامپیوتر هم بدونیم، نقشه ی کامل یکباره روی رم لد نمیشه. که به خاطر محدودیت رم بخان از گرافیک بزنن.با حرکت به نسبت شعاعی که خودشون تعیین میکنن و قابل رویت هم نیست معمولا، اطلاعات لد میشن.
اینجوری نمیبود Gta4 و Red dead redemption رو باید در حد درایور 2 پلی 1 بازی میکردی :D
خير داري اشتباه ميكني.....اگر گرافيك زياد ميبود مجبور ميشد كه از رم بگيره و بعدشم شاهد افت فريم مي بوديم!هيچوقت رم از گرافيك نميگره!
ميزان تكستچر هايي كه تو اين بازي استفاده شده بسيار بالاست تو يه محيط كوچيك شاهد تعداد زيادي تكتچر هستيم كه بايد سريعا لود بشن!
متاسفانه خيليا به اين موضوع اصلا پي نميبرن كه رنگ بندي تو اين بازي خيلي بالاست و همين باعث افزايش حجم تكستچر ها ميشه!
مثلا همين rayman legends!خيليا ميگن چرا بازي به اين سادگي رو اكس باكس رو 1080 p اجرا نميشه كه دليلش همينه!
خير قضيه رد دد و gta iv هم كلا فرق داره!افكت بلور تو gta iv xbox360 باعث ميشه كه فكر كنيد كه بازي گرافيك بالايي داره و اگه رو pc بازي كنيد پي ميبريد كه چه گرافيك مسخره اي داره!
Gta v به اين خاطر كه سريعا بايد محيط هاي مختلف رو لود كنه به اين صورته كه كيفيت تكتچر ها رو اوردن پايين!مثلا با ماشين سريع برين ميبينيد كه هنوز هيچ افت فريمي نداره كه خيلي عاليه...واقعا گرافيكشم خوبه و اونقدري نيست كه رو مخ باشه....نميدونم چي بگم و همين كه gta v رو با gta iv مقايسه كردي واقعا جاي تاسف داره...

- - -ویرایش - - -

:))
راجع به قسمتی که پررنگ کردی
من کاملا میتونم قانعت کنم که حرفم درسته. ولی خیلی ناجور جبهه گرفتی. میدونم آخرش هم حرف خودتو میزنی.
خب رعایت حال تاپیکو میکنیم. منتظر نمرات میشیم.
من نظر شخصی دادم. یکم شما یادبگیر آستانه تحملت رو بالا ببری. بالاخره هرکسی یک نظری داره. :)
ثابت كن منتظرم......
به نظرم حتي اگه بودجه رو در نظر نگيريم هم بازم حرفتون منطقي نيست....شما حرفتون رو بزنيد شايد منطق رو از شما ياد گرفتيم...
 
یه مقدار بازی دیر لود شدن آبجکت ها رو داره، ولی آقا کنسول 7-8 سال پیشه ها، با چشم پوشی از این مشکل نسبت به وسعتش واقعا گرافیک بازی باورنکردنیه، امیدوارم گیم اسپات که یکم رو این مسائل گیره، نمره کم نکنه...
 
ربطش چی میتونه باشه؟
در حد مبانی کامپیوتر هم بدونیم، نقشه ی کامل یکباره روی رم لد نمیشه. که به خاطر محدودیت رم بخان از گرافیک بزنن.با حرکت به نسبت شعاعی که خودشون تعیین میکنن و قابل رویت هم نیست معمولا، اطلاعات لد میشن.
اینجوری نمیبود Gta4 و Red dead redemption رو باید در حد درایور 2 پلی 1 بازی میکردی :D
اقا تاپیک رو خراب نکن جان هرکی که عاشقشی..
همین مثل شما هستند که به با این طرز تفکر میان رویو هم میکنن..حالا بیا بفهمون OWorld یعنی چی و جه ربطی به گرافیک دار!:|
معجزه میدونی یعنی چی؟
با این وسعت و این گرافیک یعنیییییییییییی معجزه همین و بس!
شما به خدا قمم از گرافیک سر درنمیارید..یعنی چی که از قبلی ها بدتر بوده!یعنی واقعا به نظر شما از قبلی ها بدتر بوده؟یعن یحتی مساوی هم نبوده؟:|
 
++++++ دوستان خواهشا جبهه نگیرید من نه قصد تخریب همچین بازی شاهکاری رو دارم نه قصد ترول.
بچه ها احترام بگذارید به هم دیگه.
قرار نیست با هم دعوا کنیم.

در جواب دوست عزیز Smoker
حرفات کاملا درسته و کاملا قبول دارم.
اما وقتی میگم استفاده از رم تنها منظورم کمک دادن به گرافیک نیست.
رم توی یکبازی با خیلی چیزای دیگه پر میشه.
شما توی یکبازی مثل Crysis محیطی خطی رو روی رم گرافیک و رم کنسول لد میکنید. محیط خطی منظورم محیطی محدوده. اما توی بازی open world شعاعی از این دنیا روی رم ها لد میشن.
توی کرایسس مهم نیست پشت یک کوه چه خبره چون خبری نیست. محیط null. اما توی gta فرق داره. تکنیکش هم لد کردن partial و تیکه تیکست. پس یک دنیا هرچقدر هم بزرگ باشه ارتباطی به کم شدن گرافیک نداره. گرافیک با یک تکنیک ثابت همیشه توی این بازی ثابت میمونه
چنین تکنیک های همیشه بودن. مقداری از محیط خارج از دید شما لد میشن و با پیشروی در بازی محیط های جدید لد و روی رم قرار میگیرن و محیط های قبلی حذف میشن.
اگر یادتون باشه توی بازی های 4-5 نسل قبل وقتی برمیگشتین به محیطی که قبلا ازش عبور کردین دشمنا دوباره سرجاشون بودن. به همین دلیل این اتفاقات رخ میداد.
شما تصور کن بازی متال گیر روی nes محیطش 1000 برابر قبلش میشد. تغییری توی گرافیکش باید ایجاد میشد، خیر. وسعت بازی ربطی به گرافیک نداره. depth of field یا view چرا اما وسعت کلی بازی، خیر.
. بزرگ بودن محیط دلیلش نیست. شاید هوش مصنوعی بهتر، شاید جزییات بیشتر توی
یک متراژ مربع از نقشه باعث پر شدن رم کنسول و محدودیت هاش بشه.
وسعت بازی افزایش رنج سازندگان واسه ساخت و تزیینش، افزایش حجم و زمان رو در پی داره.
 
آخرین ویرایش:
بچه ها بازی goty میشه یعنی چی؟
Game Of The Year
بازی سال
===
اصولا هر وقت یه GTA یا TES عرضه میشه، تا شعاع 6 ماه هیچ بازی نباید عرضه بشه:d معمولا این 2تا عنوان بهترین بازی سال رو میگیرن ولی امسال رقبای سر سختی مثل TLOU و BS: I هم هستن.
 
حرفات کاملا درسته و کاملا قبول دارم.
اما وقتی میگم استفاده از رم تنها منظورم کمک دادن به گرافیک نیست.
رم توی یکبازی با خیلی چیزای دیگه پر میشه.
شما توی یکبازی مثل Crysis محیطی خطی رو روی رم گرافیک و رم کنسول لد میکنید. محیط خطی منظورم محیطی محدوده. اما توی بازی open world شعاعی از این دنیا روی رم ها لد میشن.
توی کرایسس مهم نیست پشت یک کوه چه خبره چون خبری نیست. محیط null. اما توی gta فرق داره. تکنیکش هم لد کردن partial و تیکه تیکست. پس یک دنیا هرچقدر هم بزرگ باشه ارتباطی به کم شدن گرافیک نداره. گرافیک با یک تکنیک ثابت همیشه توی این بازی ثابت میمونه. بزرگ بودن محیط دلیلش نیست. شاید هوش مصنوعی بهتر، شاید جزییات بیشتر توی
یک متراژ مربع از نقشه باعث افت فریم یا گرافیک بشه.
وسعت بازی افزایش رنج سازندگان واسه ساخت و تزیینش، افزایش حجم و زمان رو در پی داره.
كاملا درسته ولي يه نكته كوچيك ديگه وجود داره اونم تاريخ انقضاي كنسول هاست كه روي pc فك نكنم اين مشكلات رو داشته باشه!
رم اكس باكس محدوده و همه اينو قبول دارن و همون تكنيكي كه شما گفتيد به اين صورت هست كه تا به اون محيط ميري شروع كنه به لود كه اشتباهات دقيقا از اينجا شروع ميشه!راك استار براي قفل كردن فريم كاري انجام داده كه شما به جاي اينكه وارد اون محيط شديد لود كنه يه فاصله نسبتا طولاني رو قرار داده يعني وقتي شما يك قدم به جلو برداريد شعاع لود كردن تغير ميكنه و هميشه در حال لود كردنه!يعني علاوه بر اين چيز ها شعاع ديد npc ها و ماشين ها و در كل draw distance رو به حد اكثر رسونده ولي چون به كنسول يكدفعه فشار نياد اومده شعاع رو مبنا قرار داده كه يعني هميشه مقدار كمي رو لود كنه و يكدفعه همه رو لود نكنه كه افت فريم پيش بياد!اين روش يه اشكال داره كه تكست چر هايي كه شايد ديده نشن و اصلا لازم نباشه هم لود ميشه كه به دليل همين كيفيت تكستچر ها پايينه!تمام!!!!!!!
 
اولین امتیاز بازی (جایی ثبت نمیشه) :

Gamekult - 9/10



eurogamer فرانسه هم زود تر از embargo بازی رو نقد کرد ولی نمره به بازی ها نمیده.

ساعت 18:30 امروز نقد ها و نمره ها میره روی سایت ها.
امتیازات این سایت از 9 ا . یعنی 9 از 9 داده دقت هم کنید هیچ بازی بالاتر از 9 تو سایت نمره نگرفته... یکی از کاربرا هم همین سوال رو پرسیده بود که چرا یک نمره کم دادید گفته بودند نمرات سایت از 9 ا.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or