امتیازات Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

نمیدونم ساید اکانت های دوستان چجوری میخوان ماله بکشن ولی Digital Foundry میگفت این پورت سوییچش از نسخه های اصلی هم افکت های کمتر و داغون تری داره :))

لابد سوییچ به لحاظ سخت افزاری واسه این ریمستر شگفت انگیز ضعیفه دیگه 8-|
 
آخرین ویرایش:
طنز قضیه اینجاست که شکست این ریمستر رو به TT نسبت میدن ولی موفقیت های کل سری GTA و RDR رو به راکستار. سر موفقیت ها، TT به طرز عجیبی هیچ کاره-ست و همش تلاش شباه روزی و بی وقفه راکستار بوده ولی سر شکست ها، برعکس میشه.

چرا اینقدر جُک هستین شماها؟:D طرف برای یه شرکت بازی سازی که همچین طرفداری میکنه رو فکر کنین تو زندگی واقعیش چجوریه. خدا رحم کنه یعنی:D
مثل این میمونه که کیفیت گاد او وار رو ربط بدی به مدیرای سونی :D :-" نه سانتا

درسته سیاست مدیریت و ساپورت و دادن ازادی عمل نقش زیادی داره ، ولی همیشه ۹۹ درصد کردیت بازی و ستایش از سطح کیفیش مال استودیو بوده نه ناشر و این مختص به راک استار نیست

الانم اینجا بازی های ۲۰ سال پیش رو((( باز نشر))) دادن ، چرا راک استار باید به خاطرش سرزنش بشه

واقعا جک خوبی بود :))
 
آخرین ویرایش:
مثل این میمونه که کیفیت گاد او وار رو ربط بدی به مدیرای سونی :D :-"

درسته سیاست مدیریت و ساپورت و دادن ازادی عمل نقش زیادی داره ، ولی همیشه ۹۹ درصد کردیت بازی و ستایش از سطح کیفیش مال استودیو بوده نه ناشر و این مختص به راک استار نیست

الانم اینجا بازی های ۲۰ سال پیش رو((( باز نشر))) دادن ، چرا راک استار باید به خاطرش سرزنش بشه

واقعا جک خوبی بود :))
من هنوز منتظرم نشون بدین که این ریمستر رو TT کار کرده و مقصر اونه:D

اینم باز نشر نبوده. ریمستر بوده. خیلی فرق میکنن:D

بذارین خیلی خلاصه و مختصر و مفید بگم:

آیا سازنده این ریمستر، راکستار بوده؟ خیر. GSG بوده.
آیا GSG گند زده؟ صد در صد.
آیا مقصر اول و آخر این قضیه GSG هست؟ خیر.
پس راکستار هم مقصره؟ بله چون که نظارت کافی نداشته روی محصول یا اگر داشته، براش مهم نبوده که خروجی به چه شکله. توجه داشته باشین که این بازی ها ساخته راکستار هستن و Asset ها دست اونا بوده و اینکه دوباره رفتن سراغ GSG در حالیکه قبلا باهاشون کار کرده بودن و میدونستن از هر نظر تعطیلن.
آیا قیمت این پکیج با توجه به کیفیتش، منطقیه؟ خیر. صفر درصد.

راکستار مقصره چون نظارت نکرده. نگاه نکرده ببینه اونا چه گُهی ساختن و اجازه داده عرضه بشه. راکستاری که توی بازیاش به زور باگ پیدا میشه و هر بازی که میده، صنعت بازی ترک میخوره و هیچکس اونقدر توپ نداره که نزدیک بازیاش چیزی عرضه کنه. ولی راکستار مذکور بر خلاف تصورمون به توپ هاش بوده و این سبب شده به اعتبارش لطمه بخوره و این واقعتیه که دارین میبینین و تلخه.

هیچکس انتظار نداره یه استودیو 5 نفری کار شاخی بکنن و اگر گند هم بزنن، کسی نه انتظار خاصی داشته و نه براش مهمه اما هر چی شرکت یا شخصی بزرگ تر باشه، اشتباهاتش به همون نسبت عظیم تر و تاثیرگذارتر و خطرناک تر هست. من دیگه نمیتونم واضح تر از این بگم.

پ.ن: RDR2 توی تاپ 3 عمر منه. کلی وقت پاش گذاشتم و بازم میذارم و به نظرم یه چیزیه که نظیرش رو ندیدیم و نخواهیم دید. پس توهم نزنین که فقط خودتون طرفدار راکستار و کارهاش هستین و بقیه نمیفهمن. انتقاد میکنیم چون داریم میبینیم چه بلایی سر اون شرکت هایی اومده که عاشقشون بودیم و سر همین مسائل نابود شدن و دلمون نمیخواد راکستار هم جزء اونا باشه. بفهمین اینو.
 
بازی سعی عجیبی در بد بودن داره هرچی میخوای جلو بری انگار با باگها و گلیچ های اعصاب خورد کن سعی میکنه منصرفت کنه از ادامه. واقعا اولین باره همچین چیزی میبینم !!!! :| :|
 
  • Like
Reactions: Cait Sith
مثل این میمونه که کیفیت گاد او وار رو ربط بدی به مدیرای سونی :D :-" نه سانتا

درسته سیاست مدیریت و ساپورت و دادن ازادی عمل نقش زیادی داره ، ولی همیشه ۹۹ درصد کردیت بازی و ستایش از سطح کیفیش مال استودیو بوده نه ناشر و این مختص به راک استار نیست

الانم اینجا بازی های ۲۰ سال پیش رو((( باز نشر))) دادن ، چرا راک استار باید به خاطرش سرزنش بشه

واقعا جک خوبی بود :))
اتفاقا مثالی زدید که خیلی میشه سرش بحث کرد، چون اگه مثلا تصمیمای اشتباه ناشر (عجله برای عرضه یا هرچیز دیگه) به کیفبت دنباله GoW لطمه بزنه معلومه که از سونی هم انتقاد میشه. :| :D حالا اینی که میگیم فرضه، ولی در واقعیت تعداد زیادی از بازیای سونی تو وضعیت خیلی خوبی لانچ شدن از لحاظ فنی (جوری که حتی بعضیاشون بدون پچ روز اول کاملا قابل بازی بودن) که خب اتفاقا کم ندیدیم بخشی از تعریف و تمجیدها به خود سونی برگرده، چون حاضر شده هرجا لازم هست تاریخ هارو عقب بندازه یا هرکاری که لازم بوده رو برای یه لانچ سالم انجام بده.

حالا هم اینجا ناشر اومده بازی رو تو چنین وضعیتی وارد بازار کرده. واقعا خیال میکنید اگه سونی ریمستر کردن چندتا از بازی های کلاسیکش رو میسپرد به دست یه تیم نچندان مناسب، بعد بازیا هم به این شکل لانچ میشدن الان کسی بهش گیر نمیداد؟ اگه میگید نه که من دیگه حرفی ندارم، چون واضحه که تو این شرایط چه اتفاقی میوفته. :D

پ.ن: @Z-fan آقا حداقل شما بیا بهشون بگو وقتی نینتندو چیزی رو دوباره عرضه میکنه تو کامیونیتیش چی میگذره. :D
 
پ.ن: @Z-fan آقا حداقل شما بیا بهشون بگو وقتی نینتندو چیزی رو دوباره عرضه میکنه تو کامیونیتیش چی میگذره. :D

نفر اول خود نینتندو رو جر میدن :D (مگه در مورد پوکمون باشه. در اون مورد نفر اول Pokemon Company رو جر میدن بعد Game Freak بعد نینتندو. اونم به خاطر شرایط خاص اون آیپی ـه که بیشتر مدیریتش خارج از دست نینتندوئه)

البته من بگم در مورد نینتندو و بازانتشار بازی هاش "اصولا" مشکل همیشه ناشی از خطاهای تبلیغاتی و انتشاراتی ـه مثل قیمت بالا یا تبلیغ کم و دیده نشدنش
خود بازی ها عموما چه ریمیک شن، چه ریمستر، چه پورت مشکل خاصی از حیث پروسه دولوپ شون ندارن (یه استثناء Majora's Mask 3D، که پرونده اش مفصله. من اصن نمیدونم چند نفر این جا اون بازی رو بازی کردن که بخوام در مورد ریمسترش رو 3DS صحبت کنم. :D)
سر همین خیلی کسی به سازنده ها گیر نمیده چون مشکل همیشه ناشی از قیمت زیاد و همچین چیزاییه که متهم ردیف اولش همیشه خود نینتندوئه.

در این مورد این یکی هم من برام خیلی جزئیات اش مهم نیست
حقیقتا من دلم میخواست این سه تا بازی رو روی سوییچ برم و فرضم این بود فوقش با یه سری افکت های کمتر با کیفیت نزدیک به همون نسخه های PS2 عین آدم رو سوییچ اجرا میشه ما هم حالش رو میبریم
ولی وقتی بازی رو دادن دست همون موجوداتی که پورت های گوشی رو انجام دادن
و بیس بازی هم از همون نسخه های لعنتی گوشی ـه
و بزرگترین رد فلگ ممکن که پورت همه Asset ها به موتور آنریل انجین 4 بود (این یکی رو به لحاظ فنی اطلاعات ندارم ولی تجربه ام میگه کار ارزون ساختن با آنریل انجین 4 سریعترین راه برای رسیدن به مدیکور ترین بازی های ممکن به لحاظ ظاهریه)
قشنگ شصت من یکی رو خبردار که از نوک راکستار تا قله تیک تو هیچ کی اهمیت نمی داده این ریمستر سه گانه چجوری از آب در میاد. حالا شما بیا تقصیر رو گردن این و اون بنداز. سلسله مراتبی که من می بینم هیچ جاش جوری نیست که راکستار یا تیک تو یهو توش لحاظ نشه. کنار هم بودن و نشستن آتیش گرفتن کل پروژه رو با هم دیدن و اوکی دادن واسه عرضه اش

طبیعتا هیچ جای این قضیه مهارت راکستار به عنوان یه سازنده رو زیر سوال نمی بره. بالاخره اینا که نساختنش
ولی به عنوان ناشر کاملا زیر سوال می بره. (اگه تا قبل از این برای کسی سر قضایای پورت RDR 2 زیر سوال نرفته باشه) و همین رنگ خطره واسه پروژه های بعدی ای که میخوان بسازن عرضه کنن. نزدیک ترینش همین پورت نسل بعدی GTA V
 
اتفاقا مثالی زدید که خیلی میشه سرش بحث کرد، چون اگه مثلا تصمیمای اشتباه ناشر (عجله برای عرضه یا هرچیز دیگه) به کیفبت دنباله GoW لطمه بزنه معلومه که از سونی هم انتقاد میشه. :| :D حالا اینی که میگیم فرضه، ولی در واقعیت تعداد زیادی از بازیای سونی تو وضعیت خیلی خوبی لانچ شدن از لحاظ فنی (جوری که حتی بعضیاشون بدون پچ روز اول کاملا قابل بازی بودن) که خب اتفاقا کم ندیدیم بخشی از تعریف و تمجیدها به خود سونی برگرده، چون حاضر شده هرجا لازم هست تاریخ هارو عقب بندازه یا هرکاری که لازم بوده رو برای یه لانچ سالم انجام بده.

حالا هم اینجا ناشر اومده بازی رو تو چنین وضعیتی وارد بازار کرده. واقعا خیال میکنید اگه سونی ریمستر کردن چندتا از بازی های کلاسیکش رو میسپرد به دست یه تیم نچندان مناسب، بعد بازیا هم به این شکل لانچ میشدن الان کسی بهش گیر نمیداد؟ اگه میگید نه که من دیگه حرفی ندارم، چون واضحه که تو این شرایط چه اتفاقی میوفته. :D

پ.ن: @Z-fan آقا حداقل شما بیا بهشون بگو وقتی نینتندو چیزی رو دوباره عرضه میکنه تو کامیونیتیش چی میگذره. :D
خوب دیگه داری میگی سیاست ناشر صدمه بزنه ، دقیقا این اتفاق زیاد میفته و ناشر های زیادی هم سرش سرزنش شدن نمونش Ea با اندرومدئا و انتم بود چی بود که اکثر انتقادات نصیب مدیریت ea شد تا خود بازی ساز ،

منم دارم همین ها رو میگم دیگه ، دوستان تفنگ رو به جای اشتباهی نشونه گرفتن ، مسئله اینه که دلیلش رو نمیفهمم

در مورد ستایش شدن هم سونی مجموعش موفق تراز t2 بوده ، برای همین ستایش های بیشتری برای موفقیت های بازیاش میگیره نه فقط به خاطر تک بازی ها، نسل هفت هم خود t2 که استودیو ها بازی ها و ip های موفق زیادی داشت ناشر محبوبی بود ،، ولی الان از اون موقع به معنای واقعی کلمه فقط یه راک استار مونده
من هنوز منتظرم نشون بدین که این ریمستر رو TT کار کرده و مقصر اونه:D

اینم باز نشر نبوده. ریمستر بوده. خیلی فرق میکنن:D

بذارین خیلی خلاصه و مختصر و مفید بگم:

آیا سازنده این ریمستر، راکستار بوده؟ خیر. GSG بوده.
آیا GSG گند زده؟ صد در صد.
آیا مقصر اول و آخر این قضیه GSG هست؟ خیر.
پس راکستار هم مقصره؟ بله چون که نظارت کافی نداشته روی محصول یا اگر داشته، براش مهم نبوده که خروجی به چه شکله. توجه داشته باشین که این بازی ها ساخته راکستار هستن و Asset ها دست اونا بوده و اینکه دوباره رفتن سراغ GSG در حالیکه قبلا باهاشون کار کرده بودن و میدونستن از هر نظر تعطیلن.
آیا قیمت این پکیج با توجه به کیفیتش، منطقیه؟ خیر. صفر درصد.

راکستار مقصره چون نظارت نکرده. نگاه نکرده ببینه اونا چه گُهی ساختن و اجازه داده عرضه بشه. راکستاری که توی بازیاش به زور باگ پیدا میشه و هر بازی که میده، صنعت بازی ترک میخوره و هیچکس اونقدر توپ نداره که نزدیک بازیاش چیزی عرضه کنه. ولی راکستار مذکور بر خلاف تصورمون به توپ هاش بوده و این سبب شده به اعتبارش لطمه بخوره و این واقعتیه که دارین میبینین و تلخه.

هیچکس انتظار نداره یه استودیو 5 نفری کار شاخی بکنن و اگر گند هم بزنن، کسی نه انتظار خاصی داشته و نه براش مهمه اما هر چی شرکت یا شخصی بزرگ تر باشه، اشتباهاتش به همون نسبت عظیم تر و تاثیرگذارتر و خطرناک تر هست. من دیگه نمیتونم واضح تر از این بگم.

پ.ن: RDR2 توی تاپ 3 عمر منه. کلی وقت پاش گذاشتم و بازم میذارم و به نظرم یه چیزیه که نظیرش رو ندیدیم و نخواهیم دید. پس توهم نزنین که فقط خودتون طرفدار راکستار و کارهاش هستین و بقیه نمیفهمن. انتقاد میکنیم چون داریم میبینیم چه بلایی سر اون شرکت هایی اومده که عاشقشون بودیم و سر همین مسائل نابود شدن و دلمون نمیخواد راکستار هم جزء اونا باشه. بفهمین اینو.

بازم نمیفهمم ربطش به راک استار چیه ،

آیا سازنده این ریمستر، راکستار بوده؟ خیر. GSG بوده.
آیا GSG گند زده؟ صد در صد.
آیا مقصر اول و آخر این قضیه GSG هست؟ خیر.
پس راکستار هم مقصره؟ بله چون که نظارت کافی نداشته روی محصول یا اگر داشته، براش مهم نبوده که خروجی به چه شکله

ولی این تیکه منو یاد یه بحثی انداخت که دو سال پیش خیلی رو دور بود و جون میداد برای شواف ، بحثی به اسم کرانچ

همون موقع گفتم که همین استودیو هایی که به خاطر کرانچ محکومشون میکنن ، ذره ای از کیفیت بازی هاشون کاسته باشه به صلابه کشیده میشن و فن ها به پیوند خوردن با خاک کوچه محکومشون میکنن ۔۔۔۔ ثانیه ای بازی محبوبشون دیر برسه دستشون و تاخیر یخوره ، نصف اعضای استودیو تو شبکه های اجتماعی تهدید به مرگ میشن

دیگه من خیلی خوشبین بودم که گفتم بازی هاشون ، برای باز انتشار و ریمستر ها هم بهشون رحم نمیکنن :D :-"

اینکه یه دولوپر مثل راک استار که بازی های بزرگی میسازه ، اگه بخواد روی این چیزا هم تمرکز کنه ، قائدتا کل مجموعه باید کار و فشار بیشتری رو تحمل کنه

#زوال_گیمینگ

بیشتر میشه گفت زوال متاکریتیک سر سماجتش روی نگه داشتن و تغییر ندادن این یوزر اسکور بی خاصیت و مسخره ،
 
آخرین ویرایش:
این بحث آسیب ناشی از فشار و اجبار ناشرها به کیفیت بازی، در مورد
مافیا 3 هم اتفاق افتاد، اگه زمان بیشتری به همون هنگر13 منفور می‌دادن مشکلات محصول نهایی خیلی می‌تونست کمتر باشه


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 
خوب دیگه داری میگی سیاست ناشر صدمه بزنه ، دقیقا این اتفاق زیاد میفته و ناشر های زیادی هم سرش سرزنش شدن نمونش Ea با اندرومدئا و انتم بود چی بود که اکثر انتقادات نصیب مدیریت ea شد تا خود بازی ساز ،

منم دارم همین ها رو میگم دیگه ، دوستان تفنگ رو به جای اشتباهی نشونه گرفتن ، مسئله اینه که دلیلش رو نمیفهمم

در مورد ستایش شدن هم سونی مجموعش موفق تراز t2 بوده ، برای همین ستایش های بیشتری برای موفقیت های بازیاش میگیره نه فقط به خاطر تک بازی ها، نسل هفت هم خود t2 که استودیو ها بازی ها و ip های موفق زیادی داشت ناشر محبوبی بود ،، ولی الان از اون موقع به معنای واقعی کلمه فقط یه راک استار مونده
بازم نمیفهمم ربطش به راک استار چیه ،
والا اگه کسی از راکستار ناراضیه اشتباهی نشونه نگرفته، ناشر این سه گانه طبق صفحه رسمی بازی خود راکستار هست. :))
 
آخرین ویرایش:
بازم نمیفهمم ربطش به راک استار چیه ،



ولی این تیکه منو یاد یه بحثی انداخت که دو سال پیش خیلی رو دور بود و جون میداد برای شواف ، بحثی به اسم کرانچ

همون موقع گفتم که همین استودیو هایی که به خاطر کرانچ محکومشون میکنن ، ذره ای از کیفیت بازی هاشون کاسته باشه به صلابه کشیده میشن و فن ها به پیوند خوردن با خاک کوچه محکومشون میکنن ۔۔۔۔ ثانیه ای بازی محبوبشون دیر برسه دستشون و تاخیر یخوره ، نصف اعضای استودیو تو شبکه های اجتماعی تهدید به مرگ میشن

دیگه من خیلی خوشبین بودم که گفتم بازی هاشون ، برای باز انتشار و ریمستر ها هم بهشون رحم نمیکنن :D :-"

اینکه یه دولوپر مثل راک استار که بازی های بزرگی میسازه ، اگه بخواد روی این چیزا هم تمرکز کنه ، قائدتا کل مجموعه باید کار و فشار بیشتری رو تحمل کنه
هیچی آقا. تقصیر منه این ریمستر بد شده. من دستورش رو دادم. خودم هم ساختمش. خودم هم نظارت داشتم روش و خودمم منتشرش کردم8-|

ربط کرانچ به این موضوع هم نمیدونم چیه ولی کسی که از تاخیر یه بازی و اینکه قرار دیرتر بازی کنه و ناراحت میشه، میره سازنده رو تهدید میکنه، باید توی تیمارستان بستری بشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or