امتیازات God of War

میانگین امتیازات God of War


  • مجموع رای دهنده‌ها
    190
  • نظرسنجی بسته شده است .
تا وقتی که بازی دستم برسه کلی استریم و گیم پلی در اینترنت پخش میشه ، نیازی نیست گیم پلی از بازی بدم چون بهتر از من زیادن که قابلیتهای بازی رو به نحو احسنت به نمایش بزارن . ولی ساخت یک کلیپ حماسی رو توی برنامم دارم ، شاید بهترین کلیپی بشه که تا الان ساختم ، به دلیل بار احساسی داستان ، دوباره لمس پدر بودن ، مثل جوئل .
 
3 سال پیش زمانی که کوری داشت GOW رو میساخت اعلام کرد داخل یه تویتش که به فکر New IP هستش هنوز بازی که زیر دستش بوده رو تموم نکرده بود اما فکرش ساخت یه بازی جدید با تصور کامل خودش بود.زمانی که داشته GOW رو میساخته داخل استودیو هیچ کس موافق نبوده که این همه تغیرات به بازی بدن اما فقط کوری بوده که همه رو مجبور کرده تا بهش اعتماد کنن + Raf grassetti.حتی برنامه نویس ارشد بازی سر اینکه اول بازی تبر رو پرت کرد و واخر بازی پس گرفت گفت که به معنای واقعی از کوری متنفرم چون مارو مجبور به کارایی میکنه که فقط از نابغه ها برمیاد و نشدنیه.کوری میگه که حتی زمان هایی شده که به خودم گفتم واقعا من دارم چیکارمیکنم نکنه فرنچایز به این بزرگی رو خراب کنم و شغلم رو از دست بدم اما بازم ادامه داده درست زمانی که قبل E3 سال 2013 تویت زد و گفت که این داستان بازی جدید منه که داخل چندین صفحه دنبال میشه و من روی..... کار میکنم یادمه بی صبرانه منتظر بازی بودیم هیجوقت فراموش نکنید که تو این نسل متا 95 و این همه 10 گرفتن ازسایت های معروف چقدر سخته وقتی منتقد میاد تمام نقاط قوت بازی هایی نظیر TLOU و Zelda و DS و UC رو مینویسه و اخرش میگه همه اینارو میتونید داخل GOW پیداکنید یعنی بازی فوق العادست.
GOW پروسه ساختش از تمام بازی های AAA سونی کم تر بوده و به این موفقیت رسیده باید خوش حال باشیم که تو سبکی بازی میسازن که دیگه تقریبا مرده و معدود بازی هایی وجود دارند.کوری اعلام کرده که داخل سانتامونیکا میمونه و میخواد IP کاملا جدید بسازه البته اگه بتونه سونی رو متقاعد کنه همچنین اعلام کرده که نسخه بعد گاو رو کارگردانی نمیکنه (بازی سه گانه هستش).پدرش هم تو نویسندگی GOW II و این نسخه بهش کمک کرده.
بعضی وقتا بازی ها تنها بازی نیستن هنر خالصن هنری که یه تیم چندین نفره سال ها اونو از دید یه فرد مشخصی مثل کوری بارلاگ،فامیتو اودا،و.... میسازن تاثیر گذار میشن و اسمشون بالاتر از فقط یه "بازی" قرار میگیره.
 
3 سال پیش زمانی که کوری داشت GOW رو میساخت اعلام کرد داخل یه تویتش که به فکر New IP هستش هنوز بازی که زیر دستش بوده رو تموم نکرده بود اما فکرش ساخت یه بازی جدید با تصور کامل خودش بود.زمانی که داشته GOW رو میساخته داخل استودیو هیچ کس موافق نبوده که این همه تغیرات به بازی بدن اما فقط کوری بوده که همه رو مجبور کرده تا بهش اعتماد کنن + Raf grassetti.حتی برنامه نویس ارشد بازی سر اینکه اول بازی تبر رو پرت کرد و واخر بازی پس گرفت گفت که به معنای واقعی از کوری متنفرم چون مارو مجبور به کارایی میکنه که فقط از نابغه ها برمیاد و نشدنیه.کوری میگه که حتی زمان هایی شده که به خودم گفتم واقعا من دارم چیکارمیکنم نکنه فرنچایز به این بزرگی رو خراب کنم و شغلم رو از دست بدم اما بازم ادامه داده درست زمانی که قبل E3 سال 2013 تویت زد و گفت که این داستان بازی جدید منه که داخل چندین صفحه دنبال میشه و من روی..... کار میکنم یادمه بی صبرانه منتظر بازی بودیم هیجوقت فراموش نکنید که تو این نسل متا 95 و این همه 10 گرفتن ازسایت های معروف چقدر سخته وقتی منتقد میاد تمام نقاط قوت بازی هایی نظیر TLOU و Zelda و DS و UC رو مینویسه و اخرش میگه همه اینارو میتونید داخل GOW پیداکنید یعنی بازی فوق العادست.
GOW پروسه ساختش از تمام بازی های AAA سونی کم تر بوده و به این موفقیت رسیده باید خوش حال باشیم که تو سبکی بازی میسازن که دیگه تقریبا مرده و معدود بازی هایی وجود دارند.کوری اعلام کرده که داخل سانتامونیکا میمونه و میخواد IP کاملا جدید بسازه البته اگه بتونه سونی رو متقاعد کنه همچنین اعلام کرده که نسخه بعد گاو رو کارگردانی نمیکنه (بازی سه گانه هستش).پدرش هم تو نویسندگی GOW II و این نسخه بهش کمک کرده.
بعضی وقتا بازی ها تنها بازی نیستن هنر خالصن هنری که یه تیم چندین نفره سال ها اونو از دید یه فرد مشخصی مثل کوری بارلاگ،فامیتو اودا،و.... میسازن تاثیر گذار میشن و اسمشون بالاتر از فقط یه "بازی" قرار میگیره.
البته ۳ سال نبوده خود کوری بارلوگ گفته ۵ سال سخت پروسه کوتاهی نداشته بازی ۵ سال تو دست ساخت بوده
 
3 سال پیش زمانی که کوری داشت GOW رو میساخت اعلام کرد داخل یه تویتش که به فکر New IP هستش هنوز بازی که زیر دستش بوده رو تموم نکرده بود اما فکرش ساخت یه بازی جدید با تصور کامل خودش بود.زمانی که داشته GOW رو میساخته داخل استودیو هیچ کس موافق نبوده که این همه تغیرات به بازی بدن اما فقط کوری بوده که همه رو مجبور کرده تا بهش اعتماد کنن + Raf grassetti.حتی برنامه نویس ارشد بازی سر اینکه اول بازی تبر رو پرت کرد و واخر بازی پس گرفت گفت که به معنای واقعی از کوری متنفرم چون مارو مجبور به کارایی میکنه که فقط از نابغه ها برمیاد و نشدنیه.کوری میگه که حتی زمان هایی شده که به خودم گفتم واقعا من دارم چیکارمیکنم نکنه فرنچایز به این بزرگی رو خراب کنم و شغلم رو از دست بدم اما بازم ادامه داده درست زمانی که قبل E3 سال 2013 تویت زد و گفت که این داستان بازی جدید منه که داخل چندین صفحه دنبال میشه و من روی..... کار میکنم یادمه بی صبرانه منتظر بازی بودیم هیجوقت فراموش نکنید که تو این نسل متا 95 و این همه 10 گرفتن ازسایت های معروف چقدر سخته وقتی منتقد میاد تمام نقاط قوت بازی هایی نظیر TLOU و Zelda و DS و UC رو مینویسه و اخرش میگه همه اینارو میتونید داخل GOW پیداکنید یعنی بازی فوق العادست.
GOW پروسه ساختش از تمام بازی های AAA سونی کم تر بوده و به این موفقیت رسیده باید خوش حال باشیم که تو سبکی بازی میسازن که دیگه تقریبا مرده و معدود بازی هایی وجود دارند.کوری اعلام کرده که داخل سانتامونیکا میمونه و میخواد IP کاملا جدید بسازه البته اگه بتونه سونی رو متقاعد کنه همچنین اعلام کرده که نسخه بعد گاو رو کارگردانی نمیکنه (بازی سه گانه هستش).پدرش هم تو نویسندگی GOW II و این نسخه بهش کمک کرده.
بعضی وقتا بازی ها تنها بازی نیستن هنر خالصن هنری که یه تیم چندین نفره سال ها اونو از دید یه فرد مشخصی مثل کوری بارلاگ،فامیتو اودا،و.... میسازن تاثیر گذار میشن و اسمشون بالاتر از فقط یه "بازی" قرار میگیره.
مثل 3 گانه قبلی این سه گانه هم کارگردان های متفاوت داره و باعث میشه از توشون امثال کوری ها و استیج ها پرورش داده بشن . عالیه :x

صفحه قبل هم گفتم که این موفقیت سانتا باعث میشه مثل ناتی داگ و سایر کمپانی های بزرگ چند تیمه بشه و همزمان روی چند پروژه کار کنن .
 
updated version:

3v_nbzq1ne.jpg
 
Game Over Online
۹۸
God of War has a far grander scale than either Horizon Zero Dawn or The Last of Us and tugs on different emotional heartstrings while still making you care about the cast. This is the best incarnation of Kratos yet and one of the finest experiences on the PlayStation 4.

منظورش رو از grander scale نمیفهمم ! سخته فکر کنی منظورش کیفیت بازی باشه , بیشتر از tlou
اگه گستردگی محیط منظورشه یعنی بیشتر از horizon
مثالای بدی اورده ادمو گیج میکنه
 
آخرین ویرایش:
Game Over Online
۹۸
God of War has a far grander scale than either Horizon Zero Dawn or The Last of Us and tugs on different emotional heartstrings while still making you care about the cast. This is the best incarnation of Kratos yet and one of the finest experiences on the PlayStation 4.

منظورش رو از grander scale نمیفهمم ! سخته فکر کنی منظورش کیفیت بازی باشه , بیشتر از tlou
اگه گستردگی محیط منظورشه یعنی بیشتر از horizon
مثالای بدی اورده ادمو گیج میکنه
بريم واسه متا ٩٦

داخل موتور هايپ ذغال سنگ بريزيد كه داغترش كنيد
 
آخرین ویرایش:
I4ot1BdDWlZVUtgy

حتما اینو ببینید !

هر کی تونست لطفا گیفش رو برام پیدا کنه یا همین رو گیف کنه !

بريم واسه متا ٩٦


داخل موتور هايپ ذغال سنگ بريزيد كه داغترش كنيد


برو این ویدئو رو ببین ذغال نیست بنزین هواپیماست !
چه اسکیل هایی داره کریتوس با این تبر

میخوایم بریم برای متای ۹۶ ولی اول باید از رو نعش تام چیک و کوارتر تو ۳ رد شیم !


60 Critic Score
Horizon Zero Dawn
The unfortunate fact of Horizon is that most of what it does well, other games have done better, and they did it with a compelling who and where. This is the game you play after

فقط اینو بخون حساب کار دستت بیاد ! درست وقتی منتظر بودیم هورایزن بره رو ۹۰
باید دعا کنیم از ۹۵ نکشمون پایین

یه دفعه اول نقدش بگه حال نمیکنم نمره بدم این چرندیات چیه سمبل میکنه
 
آخرین ویرایش:
به نیت اون 6 نفری که به 96 رای دادن ایشا... میره روی 96 :D . ضریب نمره ی منتقدین باقیمونده انقده بالاست که امیدوارم باعث خوشحالیمون بشن .

آف تاپیک :
تبریک به هرمن و تیمش ، یه سخنرانی شنیدنی هم موقع دریافت جایزش کرد \m/

از درو دیوار داره گلو شیرینی میاد :D
ke6u_screenshot_۲۰۱۸۰۴۱۴-۰۹۵۴۵۲_crop_539x687.png
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or