امتیازات Gears5

میانگین نمرات بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    191
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317



kyvk_amd-new-radeon-software-adrenalin-2019-edition-19.7.2-driver-is-optimized-for-gears-5-beta.jpg



Initial release date: September 6, 2019
Developer: The Coalition
Composer: Ramin Djawadi
Engine: Unreal Engine
Platforms: Xbox One, Microsoft Windows

Metacritic:85

VGC:10/10
Telegraph:10/10
Game Rant:10/10
SomosXbox:10/10
God is a Geek:10/10
Generation Xbox:9.9/10
Generación :9.8/10
Hobby Consolas:9.5/10
Areajugones:9.5/10
MondoXbox:9.5/10
ZTGD:9.5/10
Vandal:9.3/10
Multiplayer.it:9.2/10
The Games Machine:9.1/10
AppTrigger:9/10
IGN Spain:9/10
gamingbolt:9/10
3DJuegos:9/10
Digital Trends:9/10
Gamersky:9/10
GamesBeat:9/10
Xbox Achievements:9/10
Press Start Australia:9/10
Stevivor:9/10
TheSixthAxis:9/10
Twinfinite:9/10
Windows Central:9/10
Critical Hit:9/10
GamingTrend:9/10
VideoChums:8.9/10
Meristation:8.7/10
COGconnected:8.7/10
Game Informer:8.7/10
Everyeye.it:8.7/10
GameProGermany:8.6/10
Game Pro:8.6/10
True Gaming:8.5/10
PowerUp: 8.1/10
Gameblog.fr:8/10
Post Arcade (National Post):8/10
Washington Post:8/10
Guardian:8/10
Trusted Reviews:8/10
DarkStation:8/10
GamesRadar+:8/10
Cheatcc:8/10
Daily Star:8/10
EGM:8/10
Guardian:8/10
Video Gamer:8/10
Hardcore Gamer:8/10
Attack of the Fanboy:8/10
Game Revolution:8/10
AusGamers:7.9/10
PC Gamer:7.8/10
New Game Network:7.3/10
Gamer.no:7/10
Metro:7/10
Gamespot:7/10
CGMagazine:6.5/10
PCGames.de:6/10
US Gamer:6/10
 
آخرین ویرایش:

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,859
نام
Sajjad
Yeah, I like the shit mechanics. It's one of those games where it has horrific player mechanics but if you learn, it's actually kind of fun to play horrible game mechanics," he said. "It's interesting. It really is. Like, it fucks with your mind a little bit, you know?

خب Dr Disrespect حالا که وال بانس یاد گرفته نظرش عوض شده:D اخیرا هم ۶ ساعت گیرز استریم کرد و حسابی عشق میکرد
 
آخرین ویرایش:

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
خب Dr Disrespect حالا که وال بانس یاد گرفته نظرش عوض شده:D اخیرا هم ۶ ساعت گیرز استریم کرد و حسابی عشق میکرد
اوایل داشتم بازیشو نگاه می کردم، پشت کاور می ایستاد و با لنسر میزد، از پشت میومدن ابکشش میکردن:D این هم عصبانی میشد شروع میکرد به فحش دادن
الان مثل اینکه بازی رو یاد گرفته:D
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,980
نام
Mohammad


دانکی ماکروسافت رو شست گذاشت کنار :D سوپر شستن :D
واقعا فقط یه مدیریت افتضاح میتونه از نسل فوق العاده xbox360 به نسل xone برسه.
منم اگه میتونستم از این ویدئوها بسازم 100 برابر بدتر میشتمش.
 
  • Like
Reactions: artour-2198

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد


این دو تا ویدیو رو بی تعصب ببینید. بازم میگم بدون تعصب.
من ویدئو اول رو چند دقیقه دیدم بدون تعصب میگم طرف به حدی چرت و پرت گفت نتونستم ادامه بدم، جدا بدون تعصب :D کل حرفش هم این بود که آمار 3 میلیون پلیر فلان هست و مایکروسافت داره در واقع ملت رو گول میزنه! برای من جای سواله اگه یه بازی بیاد که کیفیت خوبی داشته باشه، گیمر بتونه با کمترین هزینه اون رو بازی کنه، ناشر از آمار پلیرهاش خوشحال بشه و بازی و استودیو سازنده رو بیشتر از قبل ساپورت کنه، دقیقا مشکل کار کجاست؟ فروش بازی کمتر از قبل شده؟ خب بشه، چیکار کنیم الان؟ :D مگه غیر از اینه که فروش بیشتر باعث میشه استودیو بهتر تجهیز بشه و امکانات بیشتری برای ساخت بازی های با کیفیت تر داشته باشه؟ حالا اگه خود ناشر از عرضه بازی رو گیم پس راضی باشه، برای گیمر چه فرقی میکنه بازی رو با 1 دلار بازی کنه یا 60 دلار؟ بدون تعصب بگو چه فرقی میکنه :D تازه الان احتمال خیلی زیادی وجود داره پلیرهای بازی بیشتر از قبل بشه و در دراز مدت هم اکتیو پلیرها بیشتر بشن و تیم سازنده هم مدت زمان بیشتری بازی رو ساپورت کنه و در نهایت برای ساخت نسخه بعد، وقت بیشتری بزاره. این چیزی که گفتم واسه هفت هشت دقیقه اولش هست، بعدش نمی دونم دیگه چی گفته! اصلا عنوان ویدئو رو نگاه کنید ببینید طرف خودش بدون تعصب بحث رو مطرح کرده یا نه، بعد بگید بدون تعصب نگاه کنید :D
Gears 5 Only Had 3 Million Players in 4 Days, Mainly through Game Pass...Ouch
لول

پ.ن: حرف های من صرفا در مورد مدل فروش بازی هست نه کیفیت یا هر چیز دیگه ای.
 
آخرین ویرایش:

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
من ویدئو اول رو چند دقیقه دیدم بدون تعصب میگم طرف به حدی چرت و پرت گفت نتونستم ادامه بدم، جدا بدون تعصب :D کل حرفش هم این بود که آمار 3 میلیون پلیر فلان هست و مایکروسافت داره در واقع ملت رو گول میزنه! برای من جای سواله اگه یه بازی بیاد که کیفیت خوبی داشته باشه، گیمر بتونه با کمترین هزینه اون رو بازی کنه، ناشر از آمار پلیرهاش خوشحال بشه و بازی و استودیو سازنده رو بیشتر از قبل ساپورت کنه، دقیقا مشکل کار کجاست؟ فروش بازی کمتر از قبل شده؟ خب بشه، چیکار کنیم الان؟ :D مگه غیر از اینه که فروش بیشتر باعث میشه استودیو بهتر تجهیز بشه و امکانات بیشتری برای ساخت بازی های با کیفیت تر داشته باشه؟ حالا اگه خود ناشر از عرضه بازی رو گیم پس راضی باشه، برای گیمر چه فرقی میکنه بازی رو با 1 دلار بازی کنه یا 60 دلار؟ بدون تعصب بگو چه فرقی میکنه :D تازه الان احتمال خیلی زیادی وجود داره پلیرهای بازی بیشتر از قبل بشه و در دراز مدت هم اکتیو پلیرها بیشتر بشن و تیم سازنده هم مدت زمان بیشتری بازی رو ساپورت کنه و در نهایت برای ساخت نسخه بعد، وقت بیشتری بزاره. این چیزی که گفتم واسه هفت هشت دقیقه اولش هست، بعدش نمی دونم دیگه چی گفته! اصلا عنوان ویدئو رو نگاه کنید ببینید طرف خودش بدون تعصب بحث رو مطرح کرده یا نه، بعد بگید بدون تعصب نگاه کنید :D
Gears 5 Only Had 3 Million Players in 4 Days, Mainly through Game Pass...Ouch
لول

پ.ن: حرف های من صرفا در مورد مدل فروش بازی هست نه کیفیت یا هر چیز دیگه ای.
کل ویدیو سعی داشت تحلیل بکنه این مساله رو که این پلیرها که جذب بازی شدن ، در واقع از gamepass و ultimate game pass با سیستم 1 یا 2 یا 10 دلاری وارد این بازی شدن ، من از زوایای دیگه بهش نگاه نکردم . این حرفش که کاملا منطقی هست .
اما قضیه دیگه هم اینه که قیاس کرده بود با god of war که ادامه ویدیو رو میدیدی ، در واقع سعی داشت بگه که gow با سیستم 60 دلاری تو 3 روز x مقدار فروخته و الان بالای 10 میلیون رد کرده و تفاوت بسیار بسیار زیادی هست بین فروش یک بازی با 60 دلار و یک بازی با 1 دلار (که بصورت نسبی هست ، از اعضای قبلی هم تو این امار بسیار هستن )
صرفا این قیاس ، مقایسه بازی با بازی هست نه سرویس . اما نقطه نظراتی که شما مطرح کردی ، اینکه چه فرقی میکنه ، بله اگه gamepass در حالت کلی بتونه برای مایکروسافت سود اور باشه ، هیچ فرقی نداره ، به هر حال مایکرو بازیش رو میسازه و گیمرها هم با کمترین هزینه ممکن بازی میکنن .
شاید فرقش اینه که مایکرو دید بازیهاش بفروش نیستن ، امده یه سیستم ایجاد کرده که بتونه از درون این سیستم از بازیهاش درامد دربیاره .
حالا بیا یه فرضیه درست بکنیم . ما میگیم مایکروسافت 10 هزار چوق ( مثلا ) سود داشته ، حالا برای اینکه این سود با هزینه های ساخت بازی همخوانی داشته باشه ، مجبوره به همون اندازه بودجه صرف ساخت بازی بکنه و هرچقدر انرژی و هزینه بیشتر باشه کیفیت بازی هم میره بالاتر .
تو سیستم غیر مایکروسافتی همه شرکتهای دنیا ، بصورت جداگانه عمل میکنن ، یعنی یه بازی رو بر اساس عملکردش بهش میرسن . یعنی هر بازی موفقتر باشه ، اصولا بیشتر ساپورت میشه . اما مایکروسافت با دید کلی مجبوره بگه من 10 هزار سود داشتم و نهایتا همین 10 هزار تا رو میتونم صرف ساخت بازی های خودم بکنم ( غیر از این ضرر هست ) . پس کیفیتی هم که گیمرها بدست میارن ، به اندازه همون 10 هزارتا هست نه بیشتر .

کل حرفی که من میخواستم بگم بهت این بود که بگم درسته مایکروسافت از گیم پس سود میکنه ، اما چیزی که مهمه اینه که چقدر سود میکنه ؟ ممکنه سود یه مقدار کمتر باشه در نتیجه کیفیتی هم که بدست میاد به همون اندازه هست ، اما ممکنه خیلی سود بکنه و کیفیت بازی ها هم بره بالاتر .
پس لزوما فوکوس کردن رو کلمه سود درست نیست ، بلکه باید کمیت رو هم در نظر گرفت و اینکه این آمارهایی که الان میاد مهم نیست . بلکه مهم آینده مایکروسافت در سالهای آتی هست . اینکه در آینده تا چه حد بازی ( کمیت )و در چه سطحی عرضه میکنه ( کیفیت ) و از همه مهمتر چقدر پلیر میتونه جذب پلتفرمش بکنه و در نهایت چقدر سود کسب بکنه . این رو یقینا گیمرها تصمیم میگیرن که برم هیلو گیرز (اما مفتی ) بازی کنم یا برم 60 دلار یا حتی بشتر هزینه بازیهای دیگه بکنم .
 

UFOPower

کاربر سایت
Dec 23, 2008
5,506
نام
میلاد
منم ویدیو دوم رو دیدم فقط و این اولین ویدویی بود که کلا از گیرز ۵ میدیدم.چرا این همش چهاره؟ :D
حالا قطعا همه مراحل این جوری کپی پیست نیس ، ولی نصف کلیپ رو دیدم آتیش و مدل سازی ها و آبجکت های توی محیط اعم از سنگ و تخته و بشکه و حتی بعضی از خونه ها و خیلی جاها حتی محیط هم همون محیط ۴ رو روش ی دست کشیدن انداختن تو ۵! خیلی حرکت چیپیه خداییش :D
 
  • Like
Reactions: Amin.AP and gintoki

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
من ویدئو اول رو چند دقیقه دیدم بدون تعصب میگم طرف به حدی چرت و پرت گفت نتونستم ادامه بدم، جدا بدون تعصب :D کل حرفش هم این بود که آمار 3 میلیون پلیر فلان هست و مایکروسافت داره در واقع ملت رو گول میزنه! برای من جای سواله اگه یه بازی بیاد که کیفیت خوبی داشته باشه، گیمر بتونه با کمترین هزینه اون رو بازی کنه، ناشر از آمار پلیرهاش خوشحال بشه و بازی و استودیو سازنده رو بیشتر از قبل ساپورت کنه، دقیقا مشکل کار کجاست؟ فروش بازی کمتر از قبل شده؟ خب بشه، چیکار کنیم الان؟ :D مگه غیر از اینه که فروش بیشتر باعث میشه استودیو بهتر تجهیز بشه و امکانات بیشتری برای ساخت بازی های با کیفیت تر داشته باشه؟ حالا اگه خود ناشر از عرضه بازی رو گیم پس راضی باشه، برای گیمر چه فرقی میکنه بازی رو با 1 دلار بازی کنه یا 60 دلار؟ بدون تعصب بگو چه فرقی میکنه :D تازه الان احتمال خیلی زیادی وجود داره پلیرهای بازی بیشتر از قبل بشه و در دراز مدت هم اکتیو پلیرها بیشتر بشن و تیم سازنده هم مدت زمان بیشتری بازی رو ساپورت کنه و در نهایت برای ساخت نسخه بعد، وقت بیشتری بزاره. این چیزی که گفتم واسه هفت هشت دقیقه اولش هست، بعدش نمی دونم دیگه چی گفته! اصلا عنوان ویدئو رو نگاه کنید ببینید طرف خودش بدون تعصب بحث رو مطرح کرده یا نه، بعد بگید بدون تعصب نگاه کنید :D
Gears 5 Only Had 3 Million Players in 4 Days, Mainly through Game Pass...Ouch
لول

پ.ن: حرف های من صرفا در مورد مدل فروش بازی هست نه کیفیت یا هر چیز دیگه ای.
این حرف کاملا درسته. به نظر من بازی های مولتی پلیر بعد از فورتنایت دارن به سمت مجانی شدن پیش میرن. کیفیت هسته مولتی اگه بالا باشه و پلیر های ثابت داشته باشه میشه با In game purchase ها ده برابر سود حاصل از فروش رو درآورد.
به نظرم کلا هدف مایکروسافت از همون اولم همین بوده یعنی تمرکز رو گذاشته بودن رو مولتی زوری یه کمپینم گذاشته بودن ترکش:D به هر حال تو این دوره گیمر های جدید تر بیشتر جذب مولتی خوب میشن. یعنی میخوام بگم مایکروسافت کاملا موفق بوده تو پیش بردن اهدافش. (فقط لطفا تعداد پلیر های بازی رو به موفق بودن کمپین بازی ربط ندید:D)
اگر سونی هم باهوش باشه مولتی TLOU2 رو مجانی عرضه میکنه.
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
کل ویدیو سعی داشت تحلیل بکنه این مساله رو که این پلیرها که جذب بازی شدن ، در واقع از gamepass و ultimate game pass با سیستم 1 یا 2 یا 10 دلاری وارد این بازی شدن ، من از زوایای دیگه بهش نگاه نکردم . این حرفش که کاملا منطقی هست .
اما قضیه دیگه هم اینه که قیاس کرده بود با god of war که ادامه ویدیو رو میدیدی ، در واقع سعی داشت بگه که gow با سیستم 60 دلاری تو 3 روز x مقدار فروخته و الان بالای 10 میلیون رد کرده و تفاوت بسیار بسیار زیادی هست بین فروش یک بازی با 60 دلار و یک بازی با 1 دلار (که بصورت نسبی هست ، از اعضای قبلی هم تو این امار بسیار هستن )
صرفا این قیاس ، مقایسه بازی با بازی هست نه سرویس . اما نقطه نظراتی که شما مطرح کردی ، اینکه چه فرقی میکنه ، بله اگه gamepass در حالت کلی بتونه برای مایکروسافت سود اور باشه ، هیچ فرقی نداره ، به هر حال مایکرو بازیش رو میسازه و گیمرها هم با کمترین هزینه ممکن بازی میکنن .
شاید فرقش اینه که مایکرو دید بازیهاش بفروش نیستن ، امده یه سیستم ایجاد کرده که بتونه از درون این سیستم از بازیهاش درامد دربیاره .
حالا بیا یه فرضیه درست بکنیم . ما میگیم مایکروسافت 10 هزار چوق ( مثلا ) سود داشته ، حالا برای اینکه این سود با هزینه های ساخت بازی همخوانی داشته باشه ، مجبوره به همون اندازه بودجه صرف ساخت بازی بکنه و هرچقدر انرژی و هزینه بیشتر باشه کیفیت بازی هم میره بالاتر .
تو سیستم غیر مایکروسافتی همه شرکتهای دنیا ، بصورت جداگانه عمل میکنن ، یعنی یه بازی رو بر اساس عملکردش بهش میرسن . یعنی هر بازی موفقتر باشه ، اصولا بیشتر ساپورت میشه . اما مایکروسافت با دید کلی مجبوره بگه من 10 هزار سود داشتم و نهایتا همین 10 هزار تا رو میتونم صرف ساخت بازی های خودم بکنم ( غیر از این ضرر هست ) . پس کیفیتی هم که گیمرها بدست میارن ، به اندازه همون 10 هزارتا هست نه بیشتر .

کل حرفی که من میخواستم بگم بهت این بود که بگم درسته مایکروسافت از گیم پس سود میکنه ، اما چیزی که مهمه اینه که چقدر سود میکنه ؟ ممکنه سود یه مقدار کمتر باشه در نتیجه کیفیتی هم که بدست میاد به همون اندازه هست ، اما ممکنه خیلی سود بکنه و کیفیت بازی ها هم بره بالاتر .
پس لزوما فوکوس کردن رو کلمه سود درست نیست ، بلکه باید کمیت رو هم در نظر گرفت و اینکه این آمارهایی که الان میاد مهم نیست . بلکه مهم آینده مایکروسافت در سالهای آتی هست . اینکه در آینده تا چه حد بازی ( کمیت )و در چه سطحی عرضه میکنه ( کیفیت ) و از همه مهمتر چقدر پلیر میتونه جذب پلتفرمش بکنه و در نهایت چقدر سود کسب بکنه . این رو یقینا گیمرها تصمیم میگیرن که برم هیلو گیرز (اما مفتی ) بازی کنم یا برم 60 دلار یا حتی بشتر هزینه بازیهای دیگه بکنم .
خب اصلا فرص کنیم همین که شما میگی درست باشه.
خب به نظرت مایکروسافت از این قضیه ناراحته؟
اصلا سود مایکرو و سونی مگه تو فروش کنسوله؟
تو فروش کنسول که ضرر هم میدن اتفاقا.
کل سودشون از طریق درصدیه که از فروش بازی ها و انلاین و ... دریافت میکنن. حالا مایکرو به فرمولی رسیده که هم بی نهایت برای مصرف کننده به صرفه است و هم درصورت فراگیر شدنش( امار ۱۰ میلیون پلیر جذب شده در ۲ سال یه امار عالیه و یه رشد سریعو نشون میده. من فک میکنم تا ۲ سال دیگه راحت به ۳۰ میلیون هم میرسه و با شروع نسل بعد رشد بیشتری هم پیدا میکنه) سود فراوانی نصیب مایکرو میکنه.
اتفاقا اینکه یه بازی به کمک گیم پس تونسته به چنین اماری برسه، موفقیت گیم پس رو نشون میده که هدف نهایی مایکروسافته.
به دور از تعصب مایکرو و سونی فن بودن میگم، گیم‌پس و سرویس های مشابه اینده گیمینگ هستن. کسی تو برتری سونی در این نسل تردیدی نداره ولی اینده گیمینگ سرویس های مشابه گیم پس/پردازش ابری هستن که مایکرو قشنگ چند قدم از سونی جلوتره در این زمینه. همین گیم پس هم احتمالا به سرویس های ابری پیوند میخوره. اونوقت تصور کن چقدررر پلیر هاش میتونن زیاد بشن.
کار های فیل اسپنسر بوی اینده نگری مطلق میده.
و مطمئن باش دلیل گیم پس صرفا "بفروش نبودن" بازی های اکس باکس نیست. به هرحال ۴۰ میلیون کنسول فروخته و سود بخش گیمینگش هم مناسب بوده.
اما،
گیم پس رو رو کرد که تو نبرد اینده این صنعت از رقبا جلو بیفته.
اینارو بدون هیچ گونه فن بازی دارم میگم.
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
ک
این حرف کاملا درسته. به نظر من بازی های مولتی پلیر بعد از فورتنایت دارن به سمت مجانی شدن پیش میرن. کیفیت هسته مولتی اگه بالا باشه و پلیر های ثابت داشته باشه میشه با In game purchase ها ده برابر سود حاصل از فروش رو درآورد.
به نظرم کلا هدف مایکروسافت از همون اولم همین بوده یعنی تمرکز رو گذاشته بودن رو مولتی زوری یه کمپینم گذاشته بودن ترکش:D به هر حال تو این دوره گیمر های جدید تر بیشتر جذب مولتی خوب میشن. یعنی میخوام بگم مایکروسافت کاملا موفق بوده تو پیش بردن اهدافش. (فقط لطفا تعداد پلیر های بازی رو به موفق بودن کمپین بازی ربط ندید:D)
اگر سونی هم باهوش باشه مولتی TLOU2 رو مجانی عرضه میکنه.
کسی چنین ربطی نداد‌.
گرچه کمپین اصلا زوری گذاشته نشده بود و اتفاقا شاید زحمت بیشتری از بازی های قبلی روش کشیده شده بود. نتیجه هم اصلا چیز افتضاحی نبود. نتا و نمرات و واکنش ها هم یه چیز افتضاحو نشون نمیدن.
این که بازی به سطح کیفی سه گانه اول(بهترین شوتر سوم شخص های تاریخ) نرسید که خب واقعا هم نرسید، دلیل بر fail شدن کمپین نبوده.
تمرکز هم اتفاقا رو کمپین بود. تنها بخش جدید مولتی، بزرگترین نقطه ضعف مولتی شد. مولتی گیرز همیشه فوق العاده و تاپ بوده. کار عجیبی نکرد کوالیشن در حفظ این سطح‌.
و اینکه هنوزم یه بازی داستانی خوب از مولتی خوب پرطرفدار تره. امار فروش های بازی های راک استار و ناتی داگ گویای همینه. اما خب داستانی خوب کمیاب شده.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر