امتیازات Forza Horizon 5

میانگین امتیازات Forza Horizon 5 در متاکریتیک؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    248
  • نظرسنجی بسته شده است .

Dreadlord

کاربر سایت
header.jpg

سازنده: Playground Games
ناشر: Xbox Game Studios
پلتفرم ها: PC, Xbox Series X|S, Xbox One
سبک: مسابقه ای (جهان باز)
تاریخ عرضه: 18 آبان 1400

برخی از امتیازات:

Bazicenter 10/10
PC Gamer 9/10
IGN 10/10
Gameinformer 9.5/10
Gamesradar+ 10/10
Gamespot 9/10
Gamerevolution 9.5/10
Thesixthaxis 9/10
Shacknews 9/10
God is a geek 10/0
Attack of the fanboy 9.5/10
Videogamer 8/10
Gamesbeat 8/10
Gamerant 9.5/10
Gamingtrend 9/10
Guardian 9/10
Windows Central 10/10
ZTGD 8/10
Gamemag 9/10
Trueachievements 10/10
WCCFTech 9.5/10
The Games Machine 9.5/10
Everyeye.it 9.5/10
Gamepro 8.9/10
Twinfinite 9/10


Screenshot_20211112-060038_Samsung Internet.jpg Screenshot_20211112-060203_Samsung Internet.jpg

 
آخرین ویرایش:
و اینکه این بازی کاملا Work from home ساخته شده. چیزی که 90 درصد استودیو های AAA زاییدن بخاطرش و حداقل یک سال تاخیر خورد بازیاشون :D
اصلا تو یه level دیگه اس این Playground:D
دوست عزیز این همون قدرت سرورهای مایکروسافت هست...اگه یادتون باشه چند ماه بعد از شروع کرونا و قرنطینه...مایکرو از ویژگی خواصی رونمایی کرد که برای بازی سازها بود...میتونستن از راه دور به بهترین شکل ممکن باهم درارتباط باشن و کارشونو پیش ببرن ..این نتیجه اش شده...aoe۴ که نمراتش خیلی عالی بود و حالا fh5.. این فرق شرکتی که یکی از قدرتمند ترین زیرساختهای اینترنتی رو داره و میخواد بزرگترین سرویس دهنده اینترنت بشه.
 
این کلا بحثش متفاوت هست ، من هم بازی بود متای 65 خیلی لذت برم ... یا همین امسال بازی بوده بالای 85 من 2 ساعت بیشتر نتونستم تحمل کنم.
بحث من اینه که متا قطعا مهمه و نمیشه گفت ارزش نداره .
این بحث اتفاقا به نظرم اونقدری که فکر میکنی متفاوت نیست و بحث لذت ، کیفیت و انتخاب ( که موضوعیه که خودتم اشاره کردی) در نهایت باید به این عدد ارزش بدن.
بحث راجبش قطعا جالبه و دلیل اصلی که دنبال میکنمش هم همینه ولی وقتی نه تو انتخاب، نه تو لذت و در نهایت بعضا حتی نه ملاک کیفیته واقعا به نظرم "مهم" نیست.
قطعا یه سری هستن که به این عدد خیلی اهمیت میدن و خریدشون بر همین مبناست ولی اینقدر درصدشون کمه که در نظر گرفته نمیشن. الان پر فروش ترین بازیا معمولا متاشون صرفا خوبه و رابطه مستقیم با این عدد ندارن.
 
این کلا بحثش متفاوت هست ، من هم بازی بود متای 65 خیلی لذت برم ... یا همین امسال بازی بوده بالای 85 من 2 ساعت بیشتر نتونستم تحمل کنم.
بحث من اینه که متا قطعا مهمه و نمیشه گفت ارزش نداره .
شما کلا داری حرف خودت رو نقض میکنی وقتی میگی متای 85 رو که برتری داره به 65 خوشت نیومده و متای 65 رو بیشتر دوست داشتی نشون میده که نه لااقل برای شما متاهه ارزش نداشته اینها همش سابجکتیو است و وابسته به نظر و تفکر شخص نسبت به اون محصول . منتقد علامه دهر نیست خدای هوش و ذکاوت هم نیست خیلی وقت ها نظرات شخصی وارد نقد ها میشنو. نقد نوشتن مثل راه رفتن روی لبه چاقو میمونه .کلا متا بالا برای طرفداران و صحبت کردن درباره بازی و ... خوبه که نگاه انداخت ولی برای من که خودم سی ساله دارم بازی میکنم نظریک منتقد با سن بسیار کمتر از خودم یا تجربه کمتر از خودم اهمیت چندانی نداره . خودم (من نوعی ) به مرحله ای از درک رسیدم بعد از این همه تجربه بازی که بدونم چی ارزش وقتم رو داره یا نه .
 
دوستان بنظرم بحث متا و سلیقه رو دارید 0 و 100 ای بهش نگاه میکنید:D بازی که متای بالایی میگیره (90+) یعنی تونسته سلایق بیشتری رو پوشش بده و در نتیجه موفق تر بود، وگرنه بحث سلیقه همیشه بوده برای همه و خواهد بود و ربطی به موفقیت یه بازی نداره و ممکنه یه بازی با یه ویژن خاصی ساخته بشه که فقط با سلیقه یه قشر خاصی باشه ولی دنیا همیشه اینجوری بوده که از اینا مهمتر همیشه سلیقه جمعی بوه :D
 
نه بازم بوده:D

Gears of War 1, 2, 3
Oblivion, Fallout 3, Skyrim
Forza Motorsport 2, 3, 4
GTA IV, RDR, GTA V
تازه Bioware چهار تا 90+ داشته:D
Mass Effect, Dragon Age Origins, Mass Effect 2, Mass Effect 3

همه بازه 5 ساله بودن.
نکته مهم اینکه از نسل 8 به اینور که پروسه ساخت بازی های AAA تقریبا رفت بالای 3،4 سال؛ پلی گراند به این دست آورد رسیده که اصلا چیزه کوچیکی نیست ( تو 5 سال سه تا بازی +90)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or