امتیازات Elden Ring

پیش بینی شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    254
  • نظرسنجی بسته شده است .

U n i t e d

کاربر سایت
phvVT0qZfcRms5qDAk0SI3CM.jpeg
سازنده : .FromSoftware Inc
سبک : Action RPG
ناشر: Bandai Namco Entertainment
تاریخ انتشار: 25-02-2022 (جمعه ۶ اسفند 1400)
پلتفورم ها: PS5 - PS4 - XBOX SERIES - XBOX ONE - PC

Open Critic
Screenshot_20220322-174455_Chrome.jpg
Metacritic
PS5
Screenshot_20220322-174036_Chrome.jpg

PC
Screenshot_20220322-174042_Chrome.jpg

Xbox SX
Screenshot_20220322-174108_Chrome.jpg

IMG_20220223_203846 (1).jpg
با تشکر از @voldmort

EDGE 10/10​
Not for the first time, a Miyazaki game has arrived and the landscape appears transformed. As you play, there is a sense of plates shifting beneath you, of the T&C's of game development being rewritten. We haven't felt this way since breath of the wild.​
Eurogamer - Essential
All that said, Elden Ring remains a glorious game, one that established fans are going to savour for some time to come, and one that may just welcome new fans into the FromSoft fold. Sumptuous visual design, dark and detailed lore and a vast-but-intricate open world are reason enough to venture out into the Lands Between. Add to that FromSoftware's unforgiving and unforgettable gameplay loop and this is something truly special.​
Game Informer - 10/10
Elden Ring challenged me, captivated me, and enchanted me, an unyielding deluge of discovery and artistic vision unbound. Elden Ring represents a truly amazing combination of various game elements that all come together to create something fascinating, special, and unforgettable. Elden Ring isn't just the best game this year; it's one of the best games ever made.​
GameSpot - 10/10
In a genre that has become wrought with bloated and over-designed games, Elden Ring is defiantly contrarian in almost every way. Its commitment to design by subtraction and to placing the responsibility of charting a path through its world entirely on the player makes it stand head and shoulders above other open-world titles. Elden Ring takes the shards of what came before and forges them into something that will go down in history as one of the all-time greats: a triumph in design and creativity, and an open-world game that distinguishes itself for what it doesn't do as much as what it does.​
Destructoid - 10/10
To say I was blown away by Elden Ring is an understatement. Sure it's still going to appear esoteric and unapproachable to a subset of people. There are things it could still do better in terms of onboarding, and it could do even more on the front of quality-of-life enhancements for returning Souls players.

But as an experience, it's one of the most wondrous and open-ended games I've played in years. It has so much to say from a design perspective that people will be talking about its choices for years on end, and playing it for longer.​
IGN - 10/10
Like The Legend of Zelda: Breath of the Wild before it, Elden Ring is one that we'll be looking back on as a game that moved a genre forward.​
 

Attachments

  • 2e1.jpg
    2e1.jpg
    104.1 KB · مشاهده: 148
آخرین ویرایش:
چاره ای نیست دیگه😀حتی اگه کلا تا حالا این سبک بازی ها رو انجام ندادیم اینو باید براش وقت بذاریم.😀😬🙄بازی متاش شده ۹۷ یعنی ۱۹.۴ از ۲۰😀تو امتحانای مجازی عمومی های دانشگاهم نمیشه ۱۹.۴ گرفت از ۲۰.تو این نسل با این منتقدا عجیب شاهکار کردن
 
  • Like
Reactions: Nameless King
با اینکه هیچی از ارزش های استاد میازاکی کم نمیشه، ولی احتمال این هست که با بیشتر شدن نقدها توی opencritic، جایگاه اول رو پس بده
مهم نیست اونجا کی اوله کی دوم. اونجا ۲۰ تای اول در اصل همه اولن، مهم اینه که میازاکی بالاخره تونست جاش رو توی این مکان باز کنه
 
  • Like
Reactions: Z-fan and Bellic
بازی رو PC اون قدره بهینه نیست، انتظار نمرات این جوری رو داشته باشید
(منطقی هم هست البته... متاسفانه)
رو PC هم که اوکی بوده میانگین نمرات
بعضیا کلا بیمارن و باید در این مواقع نشونش بدن:D
به هرحال از 35 نقد 95 وحشتناکه!

Screenshot_20220223-200317_Samsung Internet.jpg
 
یه لحظه خودتون رو بذارید جای میازاکی و تصور کنید چه حس بی‌نهایت شیرینی داره!!
وقتی سال ۲۰۰۹، دیمِن سولز منتشر شد، شاید فکرش رو هم نمی‌کرد که تمام اون بی‌توجهی‌ها و مقاومت‌های اولیه گیمرها نسبت به بازیش به بهونه سختی غیرمنطقی و فلان و بهمان، در نهایت به جایی برسه که نه تنها بازی‌هاش میلیون‌ها فن پیدا کنن و عملاً سبکی به نام سولزبورن به وجود بیاد و تبدیل بشه به یک اتفاق جریان‌ساز تو صنعت گیم، بلکه حالا خودش و تیمش در بلندترین قله این صنعت بایستن و نامشون برای همیشه جاودانه بشه.
برای این موفقیت میازاکی، شخصاً هیچ دلیلی جز پافشاری و اصرار به انجام کاری که فکر می‌کرد درست‌ترینه، نمی‌بینم. وظیفه هنرمند هم همینه؛ کاری رو انجام بده که حس می‌کنه درسته. کاری که خودش در درجه اول و قبل از هر مخاطبی، دوستش داره و بهش افتخار می‌کنه. میازاکی هیچ‌وقت از رویکرد و موضع خودش نسبت به بازی‌سازی و سبک کاریش کوتاه نیومد. امروز می‌بینیم که حق با اون بود و این خیلی از ماها بودیم که سال ۲۰۰۹ اشتباه فکر می‌کردیم!
 
به احتمال خیلی بالا Nvidia برای این بازی dlss اضافه میکنه و فکر میکنم رو رزولوشن های بالا هم در اینده مشکلی نباشه برای کارت های ۲۰۶۰ و ۲۰۷۰
نکته دیگه اینکه بازی رو ۶۰ فرم قفله... این بحث تاریخی هست برای بازی های فرام سافت :D من شخصا برام مهم نیست اما برام عجیب نیست این‌ مورد تو ذوق کسی بزنه... فقط نکته ای که هست، کسایی که بازیو خریدن یک موقع از mod و اینجور چیزا استفاده نکنن(از هیچ نوع mod چه برای گرافیک چه برای گیم پد... کلا برای هر چی) چون سافت بن میشید سریع
 
‏بازی بین یه پاندمی بزرگ تولید شده و این بین، کارمندهای فرام درگیر این بودن تا یه تجربه‌ی استثنایی خلق کنن
(بر خلاف بازی‌های نصفه و نیمه و ناقص این چند وقت)


پ.ن: اندکی شوآف از عشق به حضرت:p

IMG_20220223_201505.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or