امتیازات Death Stranding

میانگین نمرات بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    191
  • نظرسنجی بسته شده است .

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
121065


Directed by: Hideo Kojima
Writers: Hideo Kojima; Hitori Nojima
Initial release date: November 8, 2019
Composer: Ludvig Forssell
Genre: Strand
Engine: Decima
Platforms: PlayStation 4, PC​


Metacritic:82

Metacritic:86 pc version


Atomix:10/10
Digital Chumps:10/10
Remoteplay:10/10
InsideGamer:10/10
Famitsu:10/10
Bazicenter:10/10
TheSixthAxis:10/10
Digitally Downloaded.net:10/10
We Got This Covered:10/10
Trusted Reviews:10/10
Gaming Trend:10/10
GamingAge:10/10
GamePlanet:10/10
GamerSky:10/10
GameRevolution:10/10
PushSquare:10/10
ScreenRant:10/10
EGM:10/10
DailyStar:10/10
Millenium:9.8/10
IGN Italia:9.8/10
Areajugones:9.7/10
4Players.de:9.5/10
Playstation LifeStyle:9.5/10
Jeuxvideo.com:9.5/10
IGN Japan:9.5/10
Gaming Nexus9.5/10
Gamer.nl:9.5/10
CheatCC:9.4/10
SpazioGames:9.4/10
Hobby Consolas:9.3/10
COGconnected:9.3/10
Multiplayer.it:9.2/10
Vandal.net:9.2/10
Metro Montreal:9.1/10
Multiplayer.it:9.1/10
Worth Playing:9/10
DarkStation:9/10
3DJuegos:9/10
Post Arcade (National Post):9/10
Power Unlimited:9/10
Games.cz:9/10
‍Gryonline.pl:9/10
GameSpot:9/10
Shacknews:9/10
PSX-Sense.nl:9/10
PLAY! Zine:9/10
JeuxActu:9/10
God is a Geek:9/10
GameOver.gr:9/10
Eurogamer Italy:9/10
Everyeye.it:9/10
GamePro Germany:8.9/10
The Games Machine:8.8/10
IGN Spain:8.7/10
Gamers Heroes:8.5/10
LevelUp:8.5/10
XGN:8.5/10
GameCrate:8.3/10
Meristation:8/10
Merlin'in Kazanı (Turkey):8/10
VideoGamer:8/10
Easy Allies:8/10
Critical Hit:8/10
Guardian:8/10
ZTGD:8/10
Press Start Australia:8/10
PlayStation Universe:8/10
Gameblog.fr:8/10
Destructoid:8/10
Attack of the Fanboy:8/10
CGMagazine:7.8/10
Digital Trends:7/10
Game Informer:7/10
Vgames:7/10
USgamer:7/10
TrueGaming:7/10
Metro GameCentral:7/10
Hardcore Gamer:7/10
GamesRadar:7/10
IGN:6.8/10
GameCrirics:6.5/10
VG247:6/10
AusGamers:6/10
VGC:6/10
GiantBomb:4/10
GameRant:4/10
Stevivor:3.5/10
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
منتقد احمق Digital Chumps هم برگشته ۱۰ داده نفهم الاغ
متا رو برد رو ۸۵ خاک بر سرش نکنم :D
اسمش روشه دیگه!
Digital Chumps = احمق‌های دیجیتالی
منتقدش از اون کندذهن‌هایی بوده که سریع رشوه رو قبول کرده و گفته به این آشغال یه ۱۰ بدیم و حالش رو ببریم! :|
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
indiewire:
i beat and wrote about Hideo Kojima's transcendent DEATH STRANDING, which plays like a Grand Theft Auto game directed by Andrei Tarkovsky, and blurs the line between movies & video games in some of the most exciting ways I've ever seen
Death Stranding” bends a wide array of modern tech back towards the most basic aspirations of art: It affirms that we’re alive, that we’re connected, and that humanity will always have reason to hope because our extinction and salvation are made possible by the same tools. The stick can prod us into action, and the rope can be fashioned into a noose; a movie can alienate, and a game can unify. What something does is only defined by how we use it. If we’re not careful, every new means of bringing us closer together can become a method for pulling us apart.
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,925
نام
محمد حسین
View attachment 121618

اگه اون نمره ۳/۵ نبود متا بازی راحت دور بر ۸۷ ۸۸ بود کلا اون نمره زد کمر متا بازی شکست
0.6نمره بهش اضافه میکرد چجوری میشد 87 .
از اونور هم نگاه کنیم. اگه صدهای باد آورده رو بکنیم 90 چه اتفاقی میوفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جواب:نمره میشه 83
فقط صد نه 98 و نه 95 و بقیه.
در کنار اینها اونم بزار ،که یکسریا بازی رو ول کردن وسطاش و بیخیال نقد شدن
 
آخرین ویرایش:

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین

البته دارک سولز بازی هاردکوری بود که از اولش هم یه جامعه Niche ـی رو هدف گرفته بود و تازه یه بار با Demon's Soul هر چند نه از لحاظ تجاری، ولی از لحاظ کیفی امتحان پس داده بود

کوجیما و تیمش هم اگه بازی اش همچین گیم پلی niche ـی داشت بهتر بود جای این که دو ماه قبل عرضه بازی تازه زبونشون وا شه، یه جایی از 2016 تا الان که بازی رو اندازه یکی از بزرگترین و انقلابی ترین بازی های تاریخ ویدیو گیم تبلیغ کردن، همچین چیزایی رو می گفتن... ما هم سرمون رو مینداختیم پایین و کاری نداشتیم به بازی ای که میدونستیم واسه ما نیست... مطمئنا هم نمرات بازی بالاتر می رفت، چون انتظارات فرق داشت... (فقط عمرا بازی این قدر بزرگ میشد و بوق و کرنا می کرد)

وگرنه جدا همیشه بازی خاص و غیر معمول داریم که می گیرن خلاف جریان آب شنا می کنن... آخرین نمونه اش، همین Disco Elysium...آه البته که تو اون بازی نهنگ های آسمونی و مدز میکلسن و موتور دسیما و... وجود نداره، لذا اون قدر انقلابی نیست :D
قبل ترش هم کلی بازی ایندی با این وضع و حتی بازی های AAA هستند که من عمرا یادم نمیاد همچین بلندپروازانه تبلیغ شده باشند و بازم کلی خلاف فرمول فعلی ژانرشون عمل کردن (که حتی یه سری متاشون کمتر از همین 85 فعلی DS ـه ولی بازم در کل موفق بودن تو کاری که میخواستن کنن)

شما شمارت رو بده به KP و تیم PR سونی، از این به بعد قبل شروع مارکتینگ بازیهاشون باهات هماهنگ کنن که اینطور خاطر عزیزت مکدر نشه.

زدی کلا خارج از Context حرف ام رو می کنی، یه چی میگی ها... :D
داشتم با دارک سولز مقایسه می کردم که مورد های مشابهن و نوع مارکتینگ و نتیجه شون و شکافی که به وجود آوردن فرق داشت... آه البته یادم رفت، از یه حدی این جا ناراحت کننده تر حرف بزنم از این جواب ها نصیبم میشه، عادت کردم:-@
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
از اونور هم نگاه کنیم. اگه صدهای باد آورده رو بکنیم 90 چه اتفاقی میوفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هیچی میشد مثل یکی از ده ها شر و وری که مایکروسافت به اسم انحصاری به خوردتون داده و براش به به چه چه میکنید.


پ.ن: یجور ترول کنید که وقتی یکی میخونه بتونه تشخیص بده دارید بقیه رو ترول میکنید نه خودتون رو.
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
کوجیما و تیمش هم اگه بازی اش همچین گیم پلی niche ـی داشت بهتر بود جای این که دو ماه قبل عرضه بازی تازه زبونشون وا شه، یه جایی از 2016 تا الان که بازی رو اندازه یکی از بزرگترین و انقلابی ترین بازی های تاریخ ویدیو گیم تبلیغ کردن، همچین چیزایی رو می گفتن... ما هم سرمون رو مینداختیم پایین و کاری نداشتیم به بازی ای که میدونستیم واسه ما نیست... مطمئنا هم نمرات بازی بالاتر می رفت، چون انتظارات فرق داشت... (فقط عمرا بازی این قدر بزرگ میشد و بوق و کرنا می کرد)

شما شمارت رو بده به KP و تیم PR سونی، از این به بعد قبل شروع مارکتینگ بازیهاشون باهات هماهنگ کنن که اینطور خاطر عزیزت مکدر نشه.
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
انصافا سایت های سخت گیر و روزنامه ها سخت گیری مثل ویدیو گیمر یا همین واشنگتن اینا نمرات خوبی دادن به بازی به نظر من منتقد اون 3.5 داده که فقط هدفش ترول کردنه اصلا چیزی به اسم نقد نیست از اول تا آخر فحش داده این با کوجیما هم مشکل داشته گفته یک نمره ای میدم که قشنگ حال بیاد متا باید جلوی اینا رو بگیره قبلاً هم اینا بودن که کم کم از متا حذف شدن
 
  • Like
Reactions: Amin.AP

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,925
نام
محمد حسین
هیچی میشد مثل یکی از ده ها شر و وری که مایکروسافت به اسم انحصاری به خوردتون داده و براش به به چه چه میکنید.


پ.ن: دیگه واقعا شماها هم گند ترول کردن رو درآوردید!
پ.پ.ن: یجور ترول کنید که وقتی یکی میخونه بتونه تشخیص بده دارید بقیه رو ترول میکنید نه خودتون رو.
مگه من اکس باز هستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دسته سومی هم هست.
بعد اگه قرار باشه نمره پایین حذف بشه چون غیرواقعی به نظر میاد باید همین اتفاق برا بالا هم اتفاق بیوفته تا دامنه چارکی بدست بیاد.
نمیشه که نمرات رو شخصی سازی کرد
اگر قراره فقط نمره پایین حذف بشه. نمره متوسط و حتی خوب هم حذف بشه و حتی 60 نمره دیگه تا میانگین همون 15 تا گرفته بشه و بشه 100
___________
البته یه راه هست تو آمار یه مفهوم داریم به نام مد .میشه پرتکرارترین عدد یک مجموعه
شمردم 100 و 90 پرتکرارترینه هر کدوم 15 یار.
پس جامعه نمرات متاکریتیک death stranding دو مدی 90 و 100 هست
______________
قبلیا قصدم ترول نبود ولی این مده ،ترول بود.شرمنده
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر