امتیازات Death Stranding

میانگین نمرات بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    191
  • نظرسنجی بسته شده است .

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
121065


Directed by: Hideo Kojima
Writers: Hideo Kojima; Hitori Nojima
Initial release date: November 8, 2019
Composer: Ludvig Forssell
Genre: Strand
Engine: Decima
Platforms: PlayStation 4, PC​


Metacritic:82

Metacritic:86 pc version


Atomix:10/10
Digital Chumps:10/10
Remoteplay:10/10
InsideGamer:10/10
Famitsu:10/10
Bazicenter:10/10
TheSixthAxis:10/10
Digitally Downloaded.net:10/10
We Got This Covered:10/10
Trusted Reviews:10/10
Gaming Trend:10/10
GamingAge:10/10
GamePlanet:10/10
GamerSky:10/10
GameRevolution:10/10
PushSquare:10/10
ScreenRant:10/10
EGM:10/10
DailyStar:10/10
Millenium:9.8/10
IGN Italia:9.8/10
Areajugones:9.7/10
4Players.de:9.5/10
Playstation LifeStyle:9.5/10
Jeuxvideo.com:9.5/10
IGN Japan:9.5/10
Gaming Nexus9.5/10
Gamer.nl:9.5/10
CheatCC:9.4/10
SpazioGames:9.4/10
Hobby Consolas:9.3/10
COGconnected:9.3/10
Multiplayer.it:9.2/10
Vandal.net:9.2/10
Metro Montreal:9.1/10
Multiplayer.it:9.1/10
Worth Playing:9/10
DarkStation:9/10
3DJuegos:9/10
Post Arcade (National Post):9/10
Power Unlimited:9/10
Games.cz:9/10
‍Gryonline.pl:9/10
GameSpot:9/10
Shacknews:9/10
PSX-Sense.nl:9/10
PLAY! Zine:9/10
JeuxActu:9/10
God is a Geek:9/10
GameOver.gr:9/10
Eurogamer Italy:9/10
Everyeye.it:9/10
GamePro Germany:8.9/10
The Games Machine:8.8/10
IGN Spain:8.7/10
Gamers Heroes:8.5/10
LevelUp:8.5/10
XGN:8.5/10
GameCrate:8.3/10
Meristation:8/10
Merlin'in Kazanı (Turkey):8/10
VideoGamer:8/10
Easy Allies:8/10
Critical Hit:8/10
Guardian:8/10
ZTGD:8/10
Press Start Australia:8/10
PlayStation Universe:8/10
Gameblog.fr:8/10
Destructoid:8/10
Attack of the Fanboy:8/10
CGMagazine:7.8/10
Digital Trends:7/10
Game Informer:7/10
Vgames:7/10
USgamer:7/10
TrueGaming:7/10
Metro GameCentral:7/10
Hardcore Gamer:7/10
GamesRadar:7/10
IGN:6.8/10
GameCrirics:6.5/10
VG247:6/10
AusGamers:6/10
VGC:6/10
GiantBomb:4/10
GameRant:4/10
Stevivor:3.5/10
 
آخرین ویرایش:

B-King

کاربر سایت
Mar 6, 2019
2,135
واقعا.. من امید دارم سونی rad رو زیر مجموعه خودش کنه بلکه ادامه این بازی رو ببینیم.البته استودیو واقعا پر استعدادی هم هستش


به یاد دارم همه میگفتن چقدر کات سین داره خاک تو سر ش ! حالا میگن کات سین های کوجیما خیری درش هست :(


واقعا گلبم گیریفت :(
 

D.ace

کاربر سایت
Aug 6, 2011
795
نام
JoE
به یاد دارم همه میگفتن چقدر کات سین داره خاک تو سر ش ! حالا میگن کات سین های کوجیما خیری درش هست :(


واقعا گلبم گیریفت :(
من که اردر رو بازی نکردم ولی احتمالا همون هایی که به کاتسینهای این بازی گیر میدن به اردر هم گیر دادن تا برعکس
 

B-King

کاربر سایت
Mar 6, 2019
2,135
من که اردر رو بازی نکردم ولی احتمالا همون هایی که به کاتسینهای این بازی گیر میدن به اردر هم گیر دادن تا برعکس


یوزرها ک بماند ولی همون سایتایی که اینجا دارن بهه بهه چهه چهه میکنن به همین اردر ب خاطر کات سین چقدر زدن تو سرش . بازی رو پلی کنی متاها ش رو هم ببینی تا عمر داری گنگ زندگی میکنی:D
 
  • Like
Reactions: D.ace

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
4,200
نام
سامان
من به طرفداران ایکس باکس حق میدم که بخوان تلافی ترول های تاپیک امتیازات گیرز پنج (که به ناحق هم بود) رو اینجا در بیارن اما ذکر دو نکته رو لازم می دونم:
1 - نقد بازی (یا هرگونه اثر ادبی و هنری) تصحیح دیکته نیست که به ازای هر غلط بخواین یه نمره کم کنید.
2 - اگر اینطوری فکر کنید که تمام منتقدانی که به بازی نمره کامل دادن یا فن کوجیما هستن یا از سونی پول گرفتن ، ساده اندیشی هستش.
من کاری با نمره و متا ندارم خودم هم بازی رو پیش خرید کردم فقط آوانگارد خیلی ثقیله توی گیم نمی گنجه !

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 

D.ace

کاربر سایت
Aug 6, 2011
795
نام
JoE
ج
یوزرها ک بماند ولی همون سایتایی که اینجا دارن بهه بهه چهه چهه میکنن به همین اردر ب خاطر کات سین چقدر زدن تو سرش . بازی رو پلی کنی متاها ش رو هم ببینی تا عمر داری گنگ زندگی میکنی:D
والا من بیشتر نقد یوتوبر هارو دنبال میکنم اگه یادم باشه اون ها هم بیشتر از کوتاه بودن بازی ایراد گرفته بودن تا کاتسین هاش
 

mohsen2019

کاربر سایت
Jun 14, 2019
2,194
به یاد دارم همه میگفتن چقدر کات سین داره خاک تو سر ش ! حالا میگن کات سین های کوجیما خیری درش هست :(


واقعا گلبم گیریفت :(
البته یک مشکلی که بازی داشت این بود که زمان گیم پلی و کات سین ها با هم جور نبود.زمان گیم پلی واقعا کوتاه بود برای یک بازی 60 دلاری
ولی درکل کلیت بازی عالی بود اگر نسخه دومی وجود داشته باشه میتونن مشکلات نسخه قبل رو حل کنن ویک بازی عالی تحویل بدن.در کل کلاس کاریشون واقعا بالاست واینو با the order و همچنیین بازی های قبلیشون نشون دادن و ثابت کردن
 

B-King

کاربر سایت
Mar 6, 2019
2,135
ج

والا من بیشتر نقد یوتوبر هارو دنبال میکنم اگه یادم باشه اون ها هم بیشتر از کوتاه بودن بازی ایراد گرفته بودن تا کاتسین هاش


انجمن نجیب زادگان عجیب کار نویسنده های عزیز بازیسنتر ب خوبی توضیح داده که کمبود محتوا نکته منفی بوده نه کوتاهی بازی نه کات سین های غیرقابل اسکیپ - در کل میگم شایسته اثر خوبی باهاش برخرد نشد در حالی که بود!


نظر شخصی : خیلی از گیمر های هنوزم ک هنوز ـه با کات سین های طولانی و غیرقابل اسکیپ کنار نمیان . شاید گیم پلی ها دیگه چیزی برای ارائه ندارن و همه چی داستان محور شده شاید ......
 

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
watch?v=kjUpYlKs0nM

تو مستند جدید از پشت صحنه DS کوجیما میگه که در آینده کمپانیش فیلم هم میسازه :

View attachment 121570

احتمالن سر کاریم همگی. کل بازی Death stranding حکم یک تریلر تعاملی برای یک فیلم سینمایی به کارگردانی کوجیما رو داره فکر کنم :))

یاد ریک و مورتی افتادم. ریک یه جایی گیر کرده بود به موجودات تخیلی میگفت کل حضورتون تو این دنیا باعث روشنایی چراغ ماشینم در دنیای واقعی میشه:))اصل قضیه ی دث استرندینگ رو چند سال دیگه میفهمیم
 

amir code

کاربر سایت
Mar 18, 2008
1,344
نام
amir hosein
استاد کوجیما همیشه همین بوده
عاشق سینما و کات سین
گفتم
Death Stranding یه بازی متفاوت عده ای دوست دارن و بسیاری هم دوست ندارن
قرار نیست همه بازی ها پر طرفدار بشن
خوب کوجیما از فردا بازی نمی سازه چه اتفاقی می افته ؟ هیچی
کی ضرر میکنه ؟ کوجیما ؟ البته که نه
این دنیای گیم با از دست دادن بزرگان روز به روز بیشتر سقوط میکنه پر شده از بازی های تکراری
الان بهترین بازی سال بر اساس متا RE2 REMAKE
RE 2 Remake طراحی مرحله باس فایت تنوع و طراحی دشمنان در مقابل RE4 که 15 سال پیش عرضه شده هیچ
زمان انتشار DMC 5 برای 10 امین بار GOD OF WAR 2 بازی می کردم و:|
داستان روایت داستان و طراحی مرحله و هنری DMC 5 با متای 88 در برابر GOW 2 بقدری فاجعه بود که بازی به زور تموم کردم
یه زمانی دنیای گیم درگیر فیدبک های فروش و رغبت مخاطب نبود
ما از RE2 بعد از 7 سال رسیدم به RE4
به لطف همین مسخره بازی ها بعد از چند تا فاجعه با افتخار RE4 دوباره عقب گرد کردیم رسیدم به RE2 همه خوشحال و راضی دست به دعا برداشتن برای RE3
از Gears of War 1 رسیدیم به GEARS5 که سازنده جرات نداره حتی انیمیشن ها رو تغییر بده نکنه فن ها ناراحت بشن
از Assassin's Creed که خودش یه بازی متفاوت بود رسیدیم به Assassin's Creed Odyssey که یه کلون ویچر 3
و.......
الان یکی مورد انتظار ترین بازی سال بعد چیه ؟ tlou PART 2
TLOU از کجا میاد
خودش اسکی از ICO , RE4 , enslaved odyssey to the west و کتاب وسریال walking dead و فیلم The Road
حتی ایده اصلی بازی هم از مستند planet earth
چه بازی اسم میازاکی روی زبون ها انداخت ؟
demon's souls
demon's souls که میازاکی ایده هاش رو از Ico, The Legend of Zelda, Dragon Quest گرفته
دو بازی هیچ وجه مشترکی ندارن از یک منبع الهام گرفتن
که یکی از تاثیر گذار ترین بازی های تاریخ

Ico is stated by Chris Kohler of Wired to have influenced numerous other video games, borrowing from its simple and visual design ideals.[60][63] Several game designers, such as Eiji Aonuma, Hideo Kojima, and Jordan Mechner, have cited Ico as having influenced the visual appearance of their games, including The Legend of Zelda: Twilight Princess, Metal Gear Solid 3: Snake Eater, and Prince of Persia: The Sands of Time, respectively.[20] Marc Laidlaw, scriptwriter for the Half-Life series, commented that, among several other more memorable moments in the game, the point where Yorda attempts to save Ico from falling off the damaged bridge was "a significant event not only for that game, but for the art of game design".[64] The Naughty Dog team used Ico as part of the inspiration for developing Uncharted 3.[60] Vander Caballero credits Ico for inspiring the gameplay of Papo & Yo.[65] Phil Fish used the design by subtraction approach in developing the title Fez.[60] The developers of both Brothers: A Tale of Two Sons and Rime have Ico as a core influence on their design.[60] Hidetaka Miyazaki, creator and director of the Souls series, cited Ico as a key influence to him becoming involved in developing video games, stating that Ico "awoke me to the possibilities of the medium".[66]

Ico was one of the first video games to use a bloom lighting effect, which later became a popular effect in video games.[1] Patrice Désilets, creator of Ubisoft games such as Prince of Persia: The Sands of Time and Assassin's Creed, cited Ico as an influence on the game design of The Sands of Time.[67][68] Jenova Chen, creator of art games such as Flower and Journey, cited Ico as one of his biggest influences.[69] Ico was also cited as an influence by Halo 4 creative director Josh Holmes.[60] Naughty Dog said The Last of Us was influenced by Ico, particularly in terms of character building and interaction,[70] and Neil Druckmann credited the gameplay of Ico as a key inspiration when he began developing the story of The Last of Us

ICO که هیچ وقت نه فروش خوبی داشت نه جایزه گوتی خالق بی ادعاش Fumito Ueda کبیر از 140 میلیون نسخه فروش Assassin's Creed که عملا پدر معنوی اش محسوب میشه چی گیرش اومد نه گوتی های TLOU و نه تحسین های میازاکی
دوستان در موردش چنین میگن


الان کجاست =((:(( دنبال یه بودجه اندک که بازی بعدیش بسازه :|

مهم نیست بزرگان مثل کوجیما قبول ندارین
مهم نیست ساخته هاشون فروش خوبی ندارن حداقل همین شرکت های به دنبال فروش و رغبت مخاطب با کپی از المان های همین بزرگان بازی می سازن و موفق میشن
خود Death Stranding به موفقیت بزرگی تبدیل نشه اما کپی هاش بعدا بزرگ می شن
شاید ناتی داگ چند سال بعد با کمک المان های Death Stranding و چند بازی دیگه یه بازی با متای 95 ساخت و رکورد فروش شکست
کوروش جان بیخودی شلوغش نکن
من خودم به شخصه از کوجیما بدم نمیاد هیچ....خیلی هم دوسش دارم و اعتقاد دارم جزو 5 بازیساز برتر و تاثیر گذار این صنعته
بحث از اونجایی شروع شد ما گفتیم این بازی گیمپلی نداره(با توجه به نمایشهای اخیرش)
واقعا بیراه نگفته بودیم
یه لشگر ریختن گفتن شماها هیتر کوجیما هستین
درصورتیکه واقعا نبودیم
اصلا برای چی باید هیتر کوجیما باشیم؟مگه فوتباله؟
الانم که خودتو زدی به اون راه میگی کوجیما سبک کاریش این بوده و فلان
من هم قبول دارم کوجیما بیشتر رو داستان و کاتسینهای جادویی تمرکز داره
ولی بازم تو ساخته های قبلیش بازی گیمپلی داشت....مثلا تو mgs 4 گیمپلی بازی بزاری رو هم 6 ساعت به زور میشد
تا قبل متا شماها میگفتین هنوز کوجیما گیمپلی بازیو رو نکرده....حالا الان که همچی رو شده مظلوم شدین میگین کوجیما سبک کاریش فرق داشته و فلان
کوروش جان با بچه که صحبت نمیکنی
من خودم 15 ساله گیم رو به صورت حرفه ای دنبال میکنم
دیگه برای ما زیرو رو نکش
بازی متای خوبی گرفته نوش جون طرفداراش ولی کلا یادت باشه آخرو عاقب افراطی گری میشه همین مظلوم بازی دوستان
حالا برو چنتا امار درست کن بگو ناتی داگ چندسال بعد ازین بازی الهام میگیره
 

mostafawarcraf

کاربر سایت
Aug 26, 2011
2,033
نام
مصطفی
وقتی بازی کنسول رقیب متای 84 میگیره: لووووووول خااااااک ببییییین چییییییی گرففففففته یعنیییییییییی افتضااااااااااااااااااااااااااااااااح. هاهاهاهاها
وقتی بازی کنسولت متای 84 میگیره: جوووووووونز 15 تا نمره کامل گرفتهههههههه همیینههههههههههههه! این درستههههههههههه
اینست زندگانیه یک فن متعصب.
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
دیروز پادکست Giant Bomb رو داشتم گوش میدادم بی‌رحمانه داشتن بازیو میکوبیدن!
گیم پلی رو که میدونیم...بیشتر در مورد داستان و شخصیت‌ها کنجکاو بودم...میگفتن از بین بازیگرا مدز تونسته بهتر از همه شخصیتشو دربیاره...از همه بیشتر هم از شخصیت و صداپیشگی نورمن و شخصیت Higgs بیزار بودن.
در مورد دیالوگ‌ها و روایت هم راضی نبودن و میگفتن که اینبار خیلی کوجیما هجوآمیز عمل کرده و مثلا اسم شخصیت‌ها و اینکه چرا اسمشون این هست رو چندین و چند بار با کات‌سین‌های طولانی و دیالوگ‌های تکراری به مخاطبش توضیح میده...میگن همون ایده‌ها و استعاره‌های جذاب بازی هم توی یکی دو ساعت اول رو میشه و بعدش دیگه چیزی بهش اضافه نمیشه...دو نفری که بعد از 60 ساعت بازی رو تموم کرده بودن هم میگفتن آخرش انتظار بیشتری از داستان و نتیجه‌گیریش داشتن...البته خیلی در این مورد مبهم حرف میزدن چون امبارگو هنوز اجازه نمیده در مورد نیمه‌ی دوم بازی صحبت کنن...ولی در نهایت جالب بود که میگفتن از تجربه‌ی بازی پشیمون نیستن چون خیلی کنجکاو بودن و باید حتما تا آخر تجربش میکردن :D
الان منم همچین وضعیتی دارم...انقدر بازی جنجالی بوده حس میکنم حتما باید تجربش کنم و خودم ببینم قضیه چیه... :D
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,923
نام
محمد حسین
احتمالن سر کاریم همگی. کل بازی Death stranding حکم یک تریلر تعاملی برای یک فیلم سینمایی به کارگردانی کوجیما رو داره فکر کنم :))

یاد ریک و مورتی افتادم. ریک یه جایی گیر کرده بود به موجودات تخیلی میگفت کل حضورتون تو این دنیا باعث روشنایی چراغ ماشینم در دنیای واقعی میشه:))اصل قضیه ی دث استرندینگ رو چند سال دیگه میفهمیم
تکرار ژانر فاقد گیمپلی به نابودی دنیای گیم یا نابودی خود فرد ختم میشه.
تل تیل اومد همین کار رو کرد اولش گوتی شد.ولی همونو ادامه داد.باعث خستگی و زدگی شد .به ورشکستگی استودیو ختم شد. چون هیجان نداشت. چون گیم نیاز داره آدرنالین ترشح کنی.
رفیق ناباب ( دل تورو) اونو به این راه کشید.نمیدونم چرا این گیم منو یاد بازی کنسل شده همین دل تورو و thq میندازه. یه سه گانه بود به نام insane که 2012 کنسل شد.
یه تریلر از معرفیشو ببینید. شباهتهایی با همین ds میده.خودش هم گفته بود کوجیما 7 ساله تو مغزمه. اونموقع همین دل تورو هم میگفت ،دنیای جدید که تا به حال ندید فقط ژانرش survival horror بود که احتمالا اینا رو تغییر داده کوجیما.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر