امتیازات Death Stranding

میانگین نمرات بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    191
  • نظرسنجی بسته شده است .

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
121065


Directed by: Hideo Kojima
Writers: Hideo Kojima; Hitori Nojima
Initial release date: November 8, 2019
Composer: Ludvig Forssell
Genre: Strand
Engine: Decima
Platforms: PlayStation 4, PC​


Metacritic:82

Metacritic:86 pc version


Atomix:10/10
Digital Chumps:10/10
Remoteplay:10/10
InsideGamer:10/10
Famitsu:10/10
Bazicenter:10/10
TheSixthAxis:10/10
Digitally Downloaded.net:10/10
We Got This Covered:10/10
Trusted Reviews:10/10
Gaming Trend:10/10
GamingAge:10/10
GamePlanet:10/10
GamerSky:10/10
GameRevolution:10/10
PushSquare:10/10
ScreenRant:10/10
EGM:10/10
DailyStar:10/10
Millenium:9.8/10
IGN Italia:9.8/10
Areajugones:9.7/10
4Players.de:9.5/10
Playstation LifeStyle:9.5/10
Jeuxvideo.com:9.5/10
IGN Japan:9.5/10
Gaming Nexus9.5/10
Gamer.nl:9.5/10
CheatCC:9.4/10
SpazioGames:9.4/10
Hobby Consolas:9.3/10
COGconnected:9.3/10
Multiplayer.it:9.2/10
Vandal.net:9.2/10
Metro Montreal:9.1/10
Multiplayer.it:9.1/10
Worth Playing:9/10
DarkStation:9/10
3DJuegos:9/10
Post Arcade (National Post):9/10
Power Unlimited:9/10
Games.cz:9/10
‍Gryonline.pl:9/10
GameSpot:9/10
Shacknews:9/10
PSX-Sense.nl:9/10
PLAY! Zine:9/10
JeuxActu:9/10
God is a Geek:9/10
GameOver.gr:9/10
Eurogamer Italy:9/10
Everyeye.it:9/10
GamePro Germany:8.9/10
The Games Machine:8.8/10
IGN Spain:8.7/10
Gamers Heroes:8.5/10
LevelUp:8.5/10
XGN:8.5/10
GameCrate:8.3/10
Meristation:8/10
Merlin'in Kazanı (Turkey):8/10
VideoGamer:8/10
Easy Allies:8/10
Critical Hit:8/10
Guardian:8/10
ZTGD:8/10
Press Start Australia:8/10
PlayStation Universe:8/10
Gameblog.fr:8/10
Destructoid:8/10
Attack of the Fanboy:8/10
CGMagazine:7.8/10
Digital Trends:7/10
Game Informer:7/10
Vgames:7/10
USgamer:7/10
TrueGaming:7/10
Metro GameCentral:7/10
Hardcore Gamer:7/10
GamesRadar:7/10
IGN:6.8/10
GameCrirics:6.5/10
VG247:6/10
AusGamers:6/10
VGC:6/10
GiantBomb:4/10
GameRant:4/10
Stevivor:3.5/10
 
آخرین ویرایش:

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
حی


میزان شعور اجتماعی ات بهت فشار میاره که درباره چیزی که تجربه نکردی با قلدری بایستی و بگی اینجا سر گذر لوطی هست و هرکاری دلم میخاد میکنم . فقط یک دستمال یزدی و کلاه شاپو هم جور برای خودت . تا هنگامی که در جواب اینکه چرا از چیزی که تجربه و نمیخواهی تجربه کنی اینقدر تنفر داری و تلاش میکنی اثبات کنی هستی و سنگر دگماتیزم ات رو رها نمیکنی راه دیالوگ رو میبندی بر خودت با دیگران و این اسمش نظر دادن نیست و آزادی -اسمش گردن کلفتی مجازیه .
عزیزم
تو کل پیام های من هیچ عنصر هیت ورزانه ای دیده نمیشه به بازی.
میتونی کل تاپیک رو زیر و رو کنی.
خوبه همه جا گفتم کاملا عادیه بازی برا برخی به شاهکار تبدیل شه و برا بعضیا نه.
اون پیام هم صرفا راجب متا بود. اصلا برا خودم متا اهمیتی نداره. بهتره برا بقیه هم مهم نباشه. ولی اگه هست، متای بازی یه شاهکار رو نشون نمیده.
همین!!!
این از نظر متا.
ولی بودن بازی و فیلم هایی در موقعیت دث که تو تاریخ جایگاهشونو پیدا کردن بالاخره.
تاریخ ثابت میکنه دث هم چنین چیزی میشه یا نه

خیلی به خودت فشار نیار رفیق. اروم باش. نفس عمیق بکش.
ایشالا بازی همونی باشه که میخوای.
اهل توهین هم نیستم. ترجیح میدم خودمو تا سطح کسی که بهم توهینی میکنه پایین نیارم.:):):):)
شما لابد شعور اجتماعیت بالاست که اینجور صحبت میکنی دیگه.
 

killzone1988

کاربر سایت
Feb 21, 2013
394
خیلی خوب بود پستت، من با اینکه ICO رو هفت هشت سال بعد از عرضه بازی کردم، ولی شدیدا تحت تاثیر قرار گرفتم!
اما اینکه اوئدا دنبال ناشره به خاطر خواست خودشه، سونی و استودیو ژاپن از خداشون بود بمونه، به نظرم الان هم اگه خودش بخواد سونی مشکلی نداشته باشه مثل کوجیما ساپورتش کنه!


چند بار گفتم بازم میگم، تو کنفرانس بعدی سونی، اولین تصویر از هورایزن که بیاد روی نمایشگر ها، کل سیاره shave میشه
این تکنیک های دمیج کنترل دیگر نخنما شده جناب - هنگام نظر دادن بر اثری یاد بگیرید ابتدا تجربه کنید بعد نظر شخصی اتون رو بیان کنید - با لیس پس لیس و فال تاروت و قهوه نمیشه نظر داد و انتظار داشت دیالوگ صحیح شکل بگیره بین حداقل دو نفر . شما با دستمایه قراردادن یک اثر دیگر بنام هورایزن به دنبال تلقین این ایده هستی به بقیه که ببینید دوستان من هیتر نیستما به داروین نسبت به پلی استیشن یا بازی خواستی ها -تا حتی من هورایزن رو اثر قوی میدونم -اما معتقدم این بازی لاب لاب لاب است . به نظر خود شما کسی که نظرات شما حداقل در یکماه اخیر دنبال کرده باشد . از ابتدای روز تا انتهای شب به این درک نمیرسد این کاربر چرا نسبت به چیزی که تجربه نکرده اینقدر سمپاشی میکند و از فرمول لوگاریتم گرفته تا طب چینی استفاده میکنه تا القا کند بابا این سازنده چنان است و چنین است . حداقل اگر برای شخصیت خودتون احترام قایل هستید مثل خیلی از افراد دنیا -ابتدا چیزی را که نظر میدهید رو خود تجربه کنید و سپس از دیدگاه خودتون بررسی کنید ماهم حتما مطالعه میکنیم و تجربه شخصی خودمان رو مقایسه میکنیم . این حجم از تنفر نسبت به چیزی و پیگیر بودن برای اثبات اش به بقیه طی این چند وقت اخیر -بیشتر از اینکه همراهی بوجود بیاورد باشما و دیالوگی سازنده - بیشتر خصومت و بی پرینسیپ بودن رو نشان میدهد که فردی یا افرادی از چیز بدشان میاد بدون تجربه و بر این نظر خود حتی از خود مارکتینگ سونی هم بیشتر دارد کمپین میکند بر علیه اش. راه درمانی هم وجود دارد - بروید به دنبال زندگی اتون و اینقدر رنج نکشید از موجودیت یک اثر .
 
  • Like
Reactions: American Idiot

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
بازی اولا فلسفی و سنگین هست ( مثل فیلم ماتریکس و ...) همه پسند نیست ( مثل رد دد و لست) پس معلومه نمرات ۱۰ ردیف نمی شه . دوما سبک جدیدی داره که باید جا بیوفته در نتیجه زمان می برد برای همین نمرات تناقض دارد . حالا هی شما بزنید تو سر هم . تاپیک شده ۵۵ صفحه که ۹۰ درصدش کل کل و بحثه .
چند سال دیگه تازه قدر این بازی می دونند
 

D.ace

کاربر سایت
Aug 6, 2011
795
نام
JoE
من دقیقا چند روز قبل از انتشار نمرات بازی گفتم که میترسم سر مسائلی مثل هایپ و ... بازی نمرات کمتر از انتظاری بگیره و لگسی کوجیما لکه دار بشه و شما سینه سپر گفتی مگه با یک بازی دستاوردهای سی سال یک شخص برای ویدیو گیم از بین میره و منم like زدم که انشالله اینطوری باشه که شما میگی ولی خب میبینی که نشد!

به سونی فن ها کار ندارم چرا که از دیزگان سوپر مدیکور نه تنها دفاع نمیکنند، حتی بالا هم میبرنش! ولی جالبه شما که کمی واقعا کوجیما فن به نظر میرسی (اثار ایشون رو کامل تجربه کردی) قبول نداری این هایپ، بوق و کرنا کردن بازی به ضرر کوجیما و دث استرندینگ شد. و هنوزم قبول نداری سونی از کوجیما سو استفاده کرد و سالها به عنوان یک پرچم دار انحصاری (باب میل پلی استیشن فن ها) ازش یاد میکرد در حالی که نیست.

====

من خودم بازی رو تجربه نکردم و احتمالا تا عید هم فرصت نشه تجربه اش کنم (کامل) ولی یکسری نظرات میخوندم بابت کات سین های طولانی که خیلی اشتباه به نظر میرسه. کات سین های طولانی یکی از ضعف های کوجیما بوده و حتی این مورد رو خودش بعد از MGS4 قبول کرد (افراطی ترین نسخه) و بعد از سالها با MGSV به بهترین فرمول تعامل کات سین و گیمپلی رسید که صد تا بازی دیگه ازش الگو گرفتند. صرفا کافیه صحنه ی احترام نظامی سربازها پس از پخش ویروس در پایگاه رو یادتون بیاد و بفهمید دستاورد کوجیما با MGSV در این زمینه چقدر خفن بود.

100% کات سین های طولانی برای کوجیما و کل صنعت گیم عقب گرد هست. و ربطی به این نداره کوجیما همیشه همین بوده و غیره. کوجیما با MGSV در این زمینه شاهکار کرد، شاهکار و حالا دوباره برگشته به ده سال قبل و کات سین های طولانی ساخته گفتم صد در صد عقب گرد هست. نمیدونم مشکل بودجه بوده و یا هرچی ولی خب اشتباه از این مسله دفاع کردن
بقیه رو نمیدونم ولی من همون کات سین های طولانی متال ۳ رو به روندی که تو mgsv بود ترجیح میدم
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
بقیه رو نمیدونم ولی من همون کات سین های طولانی متال ۳ رو به روندی که تو mgsv بود ترجیح میدم

جدا من چرا یادم نمیاد کات سین های MGS3 طولانی باشن :-?
به غیر از کات سین آخرش البته که کاملا به جا بود و باید همه چی رو توضیح می داد

البته که روند پیشروی MGS V واقعا عذاب بود...
 
  • Like
Reactions: Arsalan_xe

Arsalan_xe

کاربر سایت
Apr 11, 2019
600
جدا من چرا یادم نمیاد کات سین های MGS3 طولانی باشن :-?
به غیر از کات سین آخرش البته که کاملا به جا بود و باید همه چی رو توضیح می داد

البته که روند پیشروی MGS V واقعا عذاب بود...
و اينكه اگه كل متال وي مثله پرولگش يود يكي از بهترين تجربه هاي من ميشد ...
 
  • Like
Reactions: D.ace

D.ace

کاربر سایت
Aug 6, 2011
795
نام
JoE
جدا من چرا یادم نمیاد کات سین های MGS3 طولانی باشن :-?
به غیر از کات سین آخرش البته که کاملا به جا بود و باید همه چی رو توضیح می داد

البته که روند پیشروی MGS V واقعا عذاب بود...
اولش رو یادت بیاد هر قدم کات سین داشت
مثل اینکه این هم همین مدل هست که من به شخصه مشکلی ندارم باهاش.
نصف نقد هایی که دیدم و خوندم که به نظرشون بازی خوب بوده طرف از گیمپلی لوپ گفته بعد گفته ممکن هست این مدل برای بعضی بورینگ و تکراری بشه بعد ملت همون تیکه نقد رو فقط هایلایت میکنن میگن منتقد گفته گیمپلی بدرد نمیخوره ولی نمره بالای الکی داده
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
این تکنیک های دمیج کنترل دیگر نخنما شده جناب - هنگام نظر دادن بر اثری یاد بگیرید ابتدا تجربه کنید بعد نظر شخصی اتون رو بیان کنید - با لیس پس لیس و فال تاروت و قهوه نمیشه نظر داد و انتظار داشت دیالوگ صحیح شکل بگیره بین حداقل دو نفر . شما با دستمایه قراردادن یک اثر دیگر بنام هورایزن به دنبال تلقین این ایده هستی به بقیه که ببینید دوستان من هیتر نیستما به داروین نسبت به پلی استیشن یا بازی خواستی ها -تا حتی من هورایزن رو اثر قوی میدونم -اما معتقدم این بازی لاب لاب لاب است . به نظر خود شما کسی که نظرات شما حداقل در یکماه اخیر دنبال کرده باشد . از ابتدای روز تا انتهای شب به این درک نمیرسد این کاربر چرا نسبت به چیزی که تجربه نکرده اینقدر سمپاشی میکند و از فرمول لوگاریتم گرفته تا طب چینی استفاده میکنه تا القا کند بابا این سازنده چنان است و چنین است . حداقل اگر برای شخصیت خودتون احترام قایل هستید مثل خیلی از افراد دنیا -ابتدا چیزی را که نظر میدهید رو خود تجربه کنید و سپس از دیدگاه خودتون بررسی کنید ماهم حتما مطالعه میکنیم و تجربه شخصی خودمان رو مقایسه میکنیم . این حجم از تنفر نسبت به چیزی و پیگیر بودن برای اثبات اش به بقیه طی این چند وقت اخیر -بیشتر از اینکه همراهی بوجود بیاورد باشما و دیالوگی سازنده - بیشتر خصومت و بی پرینسیپ بودن رو نشان میدهد که فردی یا افرادی از چیز بدشان میاد بدون تجربه و بر این نظر خود حتی از خود مارکتینگ سونی هم بیشتر دارد کمپین میکند بر علیه اش. راه درمانی هم وجود دارد - بروید به دنبال زندگی اتون و اینقدر رنج نکشید از موجودیت یک اثر .

بازی سنتر مترجم داره،؟ یه دستی برسونه، من که نفهمیدم چی گفت، من هیتر چیم؟ هورایزن؟؟؟!! سونی؟؟؟ دث استرندینک؟؟؟
اصلا حتی یک کلمه از حرفای من ربطی به دث نداشت!!!

والا هیت یه ور قضیه است، این شکل طرفداری هم یه ور دیگه قضیه!! دقیقا داستان این بازی هم همینطوریه که هر وقت میایم فراموش کنیم این بازی وجود داره، خود طرفداراش یه سیخونک به آدم میزنن
 
  • Like
Reactions: Deliverer

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,385
نام
محمد
جدا من چرا یادم نمیاد کات سین های MGS3 طولانی باشن :-?
به غیر از کات سین آخرش البته که کاملا به جا بود و باید همه چی رو توضیح می داد

البته که روند پیشروی MGS V واقعا عذاب بود...
حرفت درسته، MGS3 حقیقتا کاتسین های طولانی نداشت بنظرم نصف گیمپلی بود نصف کاتسین...بنظرم MGS4 مثال خیلی بهتریه! البته اونم به نوع خودش شاهکار بود.:D
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
بازی سنتر مترجم داره،؟ یه دستی برسونه، من که نفهمیدم چی گفت، من هیتر چیم؟ هورایزن؟؟؟!! سونی؟؟؟ دث استرندینک؟؟؟
اصلا حتی یک کلمه از حرفای من ربطی به دث نداشت!!!

والا هیت یه ور قضیه است، این شکل طرفداری هم یه ور دیگه قضیه!! دقیقا داستان این بازی هم همینطوریه که هر وقت میایم فراموش کنیم این بازی وجود داره، خود طرفداراش یه سیخونک به آدم میزنن

اگه به تو انگ هیتر هورایزن بودن میزنن، منم هیتر زلدام=))=))=))=))
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
جدا من چرا یادم نمیاد کات سین های MGS3 طولانی باشن :-?
به غیر از کات سین آخرش البته که کاملا به جا بود و باید همه چی رو توضیح می داد

البته که روند پیشروی MGS V واقعا عذاب بود...
MGS3 حدود ۵ ساعت کاتسین داشت! :D البته یادم نیست که هرکدوم چقدر طول می‌کشیدن و از نظر طولانی بودن در حد MGS4 نبودن، ولی مجموعشون اندازه‌ی ۲،۳ تا فیلم سینمایی بود! :D
--------------
کلا کاتسین‌های MGSها یکی از بخش‌های این مجموعه بودن که به شدت باهاشون حال می‌کردم و MGSV از این نظر برام اون لذت رو نداشت.
حالا یه عده میگن بازی نباید کاتسین داشته باشه و اون‌طوری فیلم سینمایی میشه و این حرفا، به هر حال نظرات و سلیقه‌ها متفاوته و من که به شدت منتظر دیدن کاتسین‌های Death Stranding هستم که توی اون لحظات دسته رو بذارم کنار و دراز بکشم روی تخت و فیلم‌های سینمایی کوجیما رو ببینم! :D
 

Arsalan_xe

کاربر سایت
Apr 11, 2019
600
بازی سنتر مترجم داره،؟ یه دستی برسونه، من که نفهمیدم چی گفت، من هیتر چیم؟ هورایزن؟؟؟!! سونی؟؟؟ دث استرندینک؟؟؟
اصلا حتی یک کلمه از حرفای من ربطی به دث نداشت!!!

والا هیت یه ور قضیه است، این شکل طرفداری هم یه ور دیگه قضیه!! دقیقا داستان این بازی هم همینطوریه که هر وقت میایم فراموش کنیم این بازی وجود داره، خود طرفداراش یه سیخونک به آدم میزنن
والا ايشون منو ياده يكي از كاربرها بسيار فعال تو همه تاپيكها مخصوصا انتقادات قروم ميندازه كه اين نوع نوشتنش فقط يه كاور هست :D
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
اولش رو یادت بیاد هر قدم کات سین داشت
مثل اینکه این هم همین مدل هست که من به شخصه مشکلی ندارم باهاش.
نصف نقد هایی که دیدم و خوندم که به نظرشون بازی خوب بوده طرف از گیمپلی لوپ گفته بعد گفته ممکن هست این مدل برای بعضی بورینگ و تکراری بشه بعد ملت همون تیکه نقد رو فقط هایلایت میکنن میگن منتقد گفته گیمپلی بدرد نمیخوره ولی نمره بالای الکی داده

نه خب این که هر قدم کاتسین داشته باشی یه بحث دیگه است تا این که بازی گیم پلی رو از دستت بیرون بکشه و تا یه مدت زیادی بهت کات سین تزریق کنه
من MGS 4 رو بازی نکردم، ولی چیزایی که دیدم یادمه وسط اکشن از این کارها می کرد... که خب بهش یادمه کلی انتقاد شد جدا (البته می شد رد شون کرد اینش خوب بود)
وگرنه گذاشتن کات سین های طولانی بعد از یه چپتر نفس گیر، یا قبل از شروع یه درگیری خفن اتفاقا یکی از چیزهای خفنی ـه که من خیلی در مورد بازی ها دوست دارم

حالا خیلی ها نقد IGN رو مسخره می کنن ولی اون جاش که دردسرهای فست تراول کردن رو نشون داد به نظرم جدی مورد اعصاب خورد کنی ـه. یه فرقی بین فضاسازی واسه نشون دادن یا القای یه حس خاص و Inconvenience و رو مخ بودنه، اونش جدی ربطی به فاز کاری کوجیما و اینا نداره. اگه هر دفعه بخوای سه تا کات سین رو اسکیپ کنی موقع فست تراول کردن، جدی اعصابت بعد یه مدت به هم میریزه.
 

D.ace

کاربر سایت
Aug 6, 2011
795
نام
JoE
نه خب این که هر قدم کاتسین داشته باشی یه بحث دیگه است تا این که بازی گیم پلی رو از دستت بیرون بکشه و تا یه مدت زیادی بهت کات سین تزریق کنه
من MGS 4 رو بازی نکردم، ولی چیزایی که دیدم یادمه وسط اکشن از این کارها می کرد... که خب بهش یادمه کلی انتقاد شد جدا (البته می شد رد شون کرد اینش خوب بود)
وگرنه گذاشتن کات سین های طولانی بعد از یه چپتر نفس گیر، یا قبل از شروع یه درگیری خفن اتفاقا یکی از چیزهای خفنی ـه که من خیلی در مورد بازی ها دوست دارم

حالا خیلی ها نقد IGN رو مسخره می کنن ولی اون جاش که دردسرهای فست تراول کردن رو نشون داد به نظرم جدی مورد اعصاب خورد کنی ـه. یه فرقی بین فضاسازی واسه نشون دادن یا القای یه حس خاص و Inconvenience و رو مخ بودنه، اونش جدی ربطی به فاز کاری کوجیما و اینا نداره. اگه هر دفعه بخوای سه تا کات سین رو اسکیپ کنی موقع فست تراول کردن، جدی اعصابت بعد یه مدت به هم میریزه.
من نقد اسکیل آپ با یکی دیگ رو گوش میدادم میگفت بازی ۸۰ درصد گیمپلی هست ۲۰ درصد کات سین
بزار بگردم پیدا کردم میزارم اینجا

-----------------
ادیت


یکیشون بازی واسش ۴۵ ساعت طول کشید یکی هم ۳۵ (۴۵ ساید میشن هم رفت ولی نه همه رو )
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر