امتیازات Death Stranding

میانگین نمرات بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    191
  • نظرسنجی بسته شده است .

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
121065


Directed by: Hideo Kojima
Writers: Hideo Kojima; Hitori Nojima
Initial release date: November 8, 2019
Composer: Ludvig Forssell
Genre: Strand
Engine: Decima
Platforms: PlayStation 4, PC​


Metacritic:82

Metacritic:86 pc version


Atomix:10/10
Digital Chumps:10/10
Remoteplay:10/10
InsideGamer:10/10
Famitsu:10/10
Bazicenter:10/10
TheSixthAxis:10/10
Digitally Downloaded.net:10/10
We Got This Covered:10/10
Trusted Reviews:10/10
Gaming Trend:10/10
GamingAge:10/10
GamePlanet:10/10
GamerSky:10/10
GameRevolution:10/10
PushSquare:10/10
ScreenRant:10/10
EGM:10/10
DailyStar:10/10
Millenium:9.8/10
IGN Italia:9.8/10
Areajugones:9.7/10
4Players.de:9.5/10
Playstation LifeStyle:9.5/10
Jeuxvideo.com:9.5/10
IGN Japan:9.5/10
Gaming Nexus9.5/10
Gamer.nl:9.5/10
CheatCC:9.4/10
SpazioGames:9.4/10
Hobby Consolas:9.3/10
COGconnected:9.3/10
Multiplayer.it:9.2/10
Vandal.net:9.2/10
Metro Montreal:9.1/10
Multiplayer.it:9.1/10
Worth Playing:9/10
DarkStation:9/10
3DJuegos:9/10
Post Arcade (National Post):9/10
Power Unlimited:9/10
Games.cz:9/10
‍Gryonline.pl:9/10
GameSpot:9/10
Shacknews:9/10
PSX-Sense.nl:9/10
PLAY! Zine:9/10
JeuxActu:9/10
God is a Geek:9/10
GameOver.gr:9/10
Eurogamer Italy:9/10
Everyeye.it:9/10
GamePro Germany:8.9/10
The Games Machine:8.8/10
IGN Spain:8.7/10
Gamers Heroes:8.5/10
LevelUp:8.5/10
XGN:8.5/10
GameCrate:8.3/10
Meristation:8/10
Merlin'in Kazanı (Turkey):8/10
VideoGamer:8/10
Easy Allies:8/10
Critical Hit:8/10
Guardian:8/10
ZTGD:8/10
Press Start Australia:8/10
PlayStation Universe:8/10
Gameblog.fr:8/10
Destructoid:8/10
Attack of the Fanboy:8/10
CGMagazine:7.8/10
Digital Trends:7/10
Game Informer:7/10
Vgames:7/10
USgamer:7/10
TrueGaming:7/10
Metro GameCentral:7/10
Hardcore Gamer:7/10
GamesRadar:7/10
IGN:6.8/10
GameCrirics:6.5/10
VG247:6/10
AusGamers:6/10
VGC:6/10
GiantBomb:4/10
GameRant:4/10
Stevivor:3.5/10
 
آخرین ویرایش:

killzone1988

کاربر سایت
Feb 21, 2013
394
دوزاریت کجه ها :D با آرایه اغراق و ترول زیرپوستی و شوخی انگار آشنایی نداری، الان یادت میدم! :D:D

کلیشه های ده سال پیش = متا ۸۴
خلق ژانر جدید توسط ابرخالق متال گیر = متا ۸۴

هه هه :D

پ.ن: اگه کسی ناراحت میشه بحث رو ادامه ندیم! :D
چی میگی؟ :D حقیقت محض اینه جفت بازی ها متای 84 گرفتن، حالا شما هر کاری دوست داری انجام بده ولی امتیازشون در یه حد بوده :D بله دست کوجیما درد نکنه که ریسک کرده، من نه منکر ریسکی که کرده میشم و نه اینکه میگم امتیازاتی که بازیش گرفته خوب نیست، اتفاقا خیلی هم خوبه. ولی خب اینکه اصرار دارید 84 ـی که گرفته رو در حد 94 جلوه بدید یه بحث دیگه هست، اول که با اون بحث قبلی شروع شد، الان رسیده به فرمول های قدیمی، باید دید چند وقت دیگه به کجا میرسه :D همون فرمول قدیمی هم اینقدر کیفیت داشته که حداقل از نظر منتقدها در حد ریسک کوجیما ظاهر شده، حالا به صورت مستقیم یا غیر مستقیم میخواید بگید اون بازی آشغاله، ولی دقیقا مثل حرفی که زدید، این موضوع به خودتون برمی گرده چون در اون صورت بازی کوجیما هم آشغال میشه :D
جناب واقعا برای من جای بسی تاسف دارد که میبینم فردی که رول ناظم دارد کنار پروفایل اش افتاده به هار و هور و دندان نشان دادن به دیگری -ما انتظار امون بالا بود -اینکارا جایش در حیاط مدرسه و کلوپ ویدیو گیم است تا کامیونیتی گیم . حداقل اگر برای دیگری احترام قایل نیستید برای رول اعطا شده به شما حرمت قایل باشید. قدیما بازی سنتر جای خیلی خوبی بود .
 

killzone1988

کاربر سایت
Feb 21, 2013
394
من موندم با این وضعیت بازی فاز اونایی که نمره ۱۰، ینی شاهکار رو به بازی میدن چیه
کوجیما هم مث میکامی باید طعم کار ضعیف رو بچشه
عکس خود را آف اسکرین هنگام بازی کردن این بازی بفرستید همینجا تا مزنه کار دست شما بیاید و بزن در رویی چیزی پرت نکنی و بروی . تجربه کردی شما که موندی وسط راه؟ بحران هویتی دچار شدی؟ این متلک ها چیه میگید
 

killzone1988

کاربر سایت
Feb 21, 2013
394
منظور من مشخص بود. بحث استاندارد دوگانه هم نیست. کلا هم حرف خاصی نزدم تو تاپیک های دث تا حالا.
فقط چون دیدم خیییلی داره به نمرات کامل بازی اشاره میشه گفتم اینو بیان کنم که شاید وزن سایت هایی که انچنان راضی نبودن از بازی از نظر اعتبار یه کم سنگین تر هم باشه اتفاقا. اینو فقط در رابطه با تکرار دوباره و سه باره و ده باره "تعداد نمرات کامل" بازی تو تاپیک بیان کردم وگرنه همون دیروز صبح هم گفتم متای این بازی هیچ ملاکی از لذت بردن یا نبردن از بازی نیست و ایده جدید و خاص بازی شاید برا خیلی ها به بازی عمر تبدیل بشه حتی. حالا متا 90 باشه یا 80 یا 60!!!
بالاخره متا و نمرات مهمن یا نیستن. یکی از چند روز قبل با دلایلی گفته بود بازی متاش 60 هم بشه بازم برا تجربه اش ثانیه شماری میکنه. حالا به خاطر اعتماد به کوجیما یا حال کردن با داستان و اتمسفر یا اصلا علاقه به پیاده روی!!! خیلی هم عالی. امیدوارم واقعا هم حال کنه. نمره و متا هم براش مهم نیست و این خیلیم خوبه. به خودی خود هم متا هیچ ابزاری برا کوبیدن یه بازی نیست.
اما
اگه واقعا براتون نمره متا مهمه، واقعیت اینه مجموع نمرات بازی، چیزی نیست که با توجه به انتطارات، قابل دفاع باشه. بماند که برا جماعتی کلا نمره سه چهار تا مرجع اصلی مهمه که از اون بین فقط گیم اسپات نمره ابرومندی داده به بازی.
خوب شما اینجا چرا کامنت میذاری ؟ اذیت میشوی از نظر بقیه ؟ میای ثابت کنی هستی ؟ تشریف ببرید در کامیونیتی بازی مورد علاقه اتو یا چیزی که تجربه کردی اونجا دو بیتی عاشقانه بسرایید
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
خوب شما اینجا چرا کامنت میذاری ؟ اذیت میشوی از نظر بقیه ؟ میای ثابت کنی هستی ؟ تشریف ببرید در کامیونیتی بازی مورد علاقه اتو یا چیزی که تجربه کردی اونجا دو بیتی عاشقانه بسرایید
فعلا انگار تو از نظر بقیه ناراحت میشی وگرنه من همچین چیزی نگفتم .
اگه صلاح بدونم میریم جایی که دو بیتی بگم واسه بازی ها. اگرم ندونم میمونم همینجا از بازی بد میگم یا تعریف میکنم ازش.
 
  • Like
Reactions: Ali Venom

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
خب به سلامتی ۳۰ سال کریر کوجیما هم داره میره زیر سوال. ادامه بدین. راضیم از یه سری :-j

من دقیقا چند روز قبل از انتشار نمرات بازی گفتم که میترسم سر مسائلی مثل هایپ و ... بازی نمرات کمتر از انتظاری بگیره و لگسی کوجیما لکه دار بشه و شما سینه سپر گفتی مگه با یک بازی دستاوردهای سی سال یک شخص برای ویدیو گیم از بین میره و منم like زدم که انشالله اینطوری باشه که شما میگی ولی خب میبینی که نشد!

به سونی فن ها کار ندارم چرا که از دیزگان سوپر مدیکور نه تنها دفاع نمیکنند، حتی بالا هم میبرنش! ولی جالبه شما که کمی واقعا کوجیما فن به نظر میرسی (اثار ایشون رو کامل تجربه کردی) قبول نداری این هایپ، بوق و کرنا کردن بازی به ضرر کوجیما و دث استرندینگ شد. و هنوزم قبول نداری سونی از کوجیما سو استفاده کرد و سالها به عنوان یک پرچم دار انحصاری (باب میل پلی استیشن فن ها) ازش یاد میکرد در حالی که نیست.

====

من خودم بازی رو تجربه نکردم و احتمالا تا عید هم فرصت نشه تجربه اش کنم (کامل) ولی یکسری نظرات میخوندم بابت کات سین های طولانی که خیلی اشتباه به نظر میرسه. کات سین های طولانی یکی از ضعف های کوجیما بوده و حتی این مورد رو خودش بعد از MGS4 قبول کرد (افراطی ترین نسخه) و بعد از سالها با MGSV به بهترین فرمول تعامل کات سین و گیمپلی رسید که صد تا بازی دیگه ازش الگو گرفتند. صرفا کافیه صحنه ی احترام نظامی سربازها پس از پخش ویروس در پایگاه رو یادتون بیاد و بفهمید دستاورد کوجیما با MGSV در این زمینه چقدر خفن بود.

100% کات سین های طولانی برای کوجیما و کل صنعت گیم عقب گرد هست. و ربطی به این نداره کوجیما همیشه همین بوده و غیره. کوجیما با MGSV در این زمینه شاهکار کرد، شاهکار و حالا دوباره برگشته به ده سال قبل و کات سین های طولانی ساخته گفتم صد در صد عقب گرد هست. نمیدونم مشکل بودجه بوده و یا هرچی ولی خب اشتباه از این مسله دفاع کردن
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
استاد کوجیما همیشه همین بوده
عاشق سینما و کات سین
گفتم
Death Stranding یه بازی متفاوت عده ای دوست دارن و بسیاری هم دوست ندارن
قرار نیست همه بازی ها پر طرفدار بشن
خوب کوجیما از فردا بازی نمی سازه چه اتفاقی می افته ؟ هیچی
کی ضرر میکنه ؟ کوجیما ؟ البته که نه
این دنیای گیم با از دست دادن بزرگان روز به روز بیشتر سقوط میکنه پر شده از بازی های تکراری
الان بهترین بازی سال بر اساس متا RE2 REMAKE
RE 2 Remake طراحی مرحله باس فایت تنوع و طراحی دشمنان در مقابل RE4 که 15 سال پیش عرضه شده هیچ
زمان انتشار DMC 5 برای 10 امین بار GOD OF WAR 2 بازی می کردم و:|
داستان روایت داستان و طراحی مرحله و هنری DMC 5 با متای 88 در برابر GOW 2 بقدری فاجعه بود که بازی به زور تموم کردم
یه زمانی دنیای گیم درگیر فیدبک های فروش و رغبت مخاطب نبود
ما از RE2 بعد از 7 سال رسیدم به RE4
به لطف همین مسخره بازی ها بعد از چند تا فاجعه با افتخار RE4 دوباره عقب گرد کردیم رسیدم به RE2 همه خوشحال و راضی دست به دعا برداشتن برای RE3
از Gears of War 1 رسیدیم به GEARS5 که سازنده جرات نداره حتی انیمیشن ها رو تغییر بده نکنه فن ها ناراحت بشن
از Assassin's Creed که خودش یه بازی متفاوت بود رسیدیم به Assassin's Creed Odyssey که یه کلون ویچر 3
و.......
الان یکی مورد انتظار ترین بازی سال بعد چیه ؟ tlou PART 2
TLOU از کجا میاد
خودش اسکی از ICO , RE4 , enslaved odyssey to the west و کتاب وسریال walking dead و فیلم The Road
حتی ایده اصلی بازی هم از مستند planet earth
چه بازی اسم میازاکی روی زبون ها انداخت ؟
demon's souls
demon's souls که میازاکی ایده هاش رو از Ico, The Legend of Zelda, Dragon Quest گرفته
دو بازی هیچ وجه مشترکی ندارن از یک منبع الهام گرفتن
که یکی از تاثیر گذار ترین بازی های تاریخ

Ico is stated by Chris Kohler of Wired to have influenced numerous other video games, borrowing from its simple and visual design ideals.[60][63] Several game designers, such as Eiji Aonuma, Hideo Kojima, and Jordan Mechner, have cited Ico as having influenced the visual appearance of their games, including The Legend of Zelda: Twilight Princess, Metal Gear Solid 3: Snake Eater, and Prince of Persia: The Sands of Time, respectively.[20] Marc Laidlaw, scriptwriter for the Half-Life series, commented that, among several other more memorable moments in the game, the point where Yorda attempts to save Ico from falling off the damaged bridge was "a significant event not only for that game, but for the art of game design".[64] The Naughty Dog team used Ico as part of the inspiration for developing Uncharted 3.[60] Vander Caballero credits Ico for inspiring the gameplay of Papo & Yo.[65] Phil Fish used the design by subtraction approach in developing the title Fez.[60] The developers of both Brothers: A Tale of Two Sons and Rime have Ico as a core influence on their design.[60] Hidetaka Miyazaki, creator and director of the Souls series, cited Ico as a key influence to him becoming involved in developing video games, stating that Ico "awoke me to the possibilities of the medium".[66]

Ico was one of the first video games to use a bloom lighting effect, which later became a popular effect in video games.[1] Patrice Désilets, creator of Ubisoft games such as Prince of Persia: The Sands of Time and Assassin's Creed, cited Ico as an influence on the game design of The Sands of Time.[67][68] Jenova Chen, creator of art games such as Flower and Journey, cited Ico as one of his biggest influences.[69] Ico was also cited as an influence by Halo 4 creative director Josh Holmes.[60] Naughty Dog said The Last of Us was influenced by Ico, particularly in terms of character building and interaction,[70] and Neil Druckmann credited the gameplay of Ico as a key inspiration when he began developing the story of The Last of Us

ICO که هیچ وقت نه فروش خوبی داشت نه جایزه گوتی خالق بی ادعاش Fumito Ueda کبیر از 140 میلیون نسخه فروش Assassin's Creed که عملا پدر معنوی اش محسوب میشه چی گیرش اومد نه گوتی های TLOU و نه تحسین های میازاکی
دوستان در موردش چنین میگن


الان کجاست =((:(( دنبال یه بودجه اندک که بازی بعدیش بسازه :|

مهم نیست بزرگان مثل کوجیما قبول ندارین
مهم نیست ساخته هاشون فروش خوبی ندارن حداقل همین شرکت های به دنبال فروش و رغبت مخاطب با کپی از المان های همین بزرگان بازی می سازن و موفق میشن
خود Death Stranding به موفقیت بزرگی تبدیل نشه اما کپی هاش بعدا بزرگ می شن
شاید ناتی داگ چند سال بعد با کمک المان های Death Stranding و چند بازی دیگه یه بازی با متای 95 ساخت و رکورد فروش شکست
خیلی خوب بود پستت، من با اینکه ICO رو هفت هشت سال بعد از عرضه بازی کردم، ولی شدیدا تحت تاثیر قرار گرفتم!
اما اینکه اوئدا دنبال ناشره به خاطر خواست خودشه، سونی و استودیو ژاپن از خداشون بود بمونه، به نظرم الان هم اگه خودش بخواد سونی مشکلی نداشته باشه مثل کوجیما ساپورتش کنه!

چند بار گفتم بازم میگم، تو کنفرانس بعدی سونی، اولین تصویر از هورایزن که بیاد روی نمایشگر ها، کل سیاره shave میشه
 
آخرین ویرایش:

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
4,200
نام
سامان

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
ماشاالله دوستان اینقدر با اقتدار در صحنه هستن که من آخر بعد ۵۵ صفحه دنبال متا کردم دقیق متوجه نشدم آخرش متا چند شد :D:D:Dدوستان رحم کنید شاید یکی واقعا دنبال متا باشه باید ۱۰۰ صفحه بگرده.؟؟؟ :D:D:D دهنم آسفالت شد بخدا:D تازه پیدا کردم متا رو دیدم والا ۸۴ تو این نسل اونم آخرای نسل به نظرم یعنی شاهکار.البته کاری با یه سری ترول ندارم ولی خداییش کاره عالی انجام داد کوجیما
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: mgs4

Arsalan_xe

کاربر سایت
Apr 11, 2019
600
ماشاالله دوستان اینقدر با اقتدار در صحنه هستن که من آخر بعد ۵۵ صفحه دنبال متا کردم دقیق متوجه نشدم آخرش متا چند شد :D:D:Dدوستان رحم کنید شاید یکی واقعا دنبال متا باشه باید ۱۰۰ صفحه بگرده.؟؟؟ :D:D:D دهنم آسفالت شد بخدا:D دوستان اگه ما رو منفجر نمیکنن بگن آخر سر و جمعا متا چند شد روی PS4
با تشکر:D
دادا پست اول اپديت ميشه و متا هم بروزه ديگه چيو ميخواي بگردي :D
 

D_grayman

کاربر سایت
Apr 13, 2010
154
نام
بابک
ناموسا بیخیال :D

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
من به طرفداران ایکس باکس حق میدم که بخوان تلافی ترول های تاپیک امتیازات گیرز پنج (که به ناحق هم بود) رو اینجا در بیارن اما ذکر دو نکته رو لازم می دونم:
1 - نقد بازی (یا هرگونه اثر ادبی و هنری) تصحیح دیکته نیست که به ازای هر غلط بخواین یه نمره کم کنید.
2 - اگر اینطوری فکر کنید که تمام منتقدانی که به بازی نمره کامل دادن یا فن کوجیما هستن یا از سونی پول گرفتن ، ساده اندیشی هستش.
 

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
دادا پست اول اپديت ميشه و متا هم بروزه ديگه چيو ميخواي بگردي :D
بابا کلی گفتم :Dبابا همیشه باید ۵۰ صفحه برم جلو تا ببینم بازی چی بود و چی شد :D:D ماشاالله چنان دوستان با اقتدار بحث میکنن آدم میمونه از اصل موضوع :D:Dالته بازیهای شاخ همیشه این بساط براشون هست اون از گیرز این از این بازی.
با تشکر که گفتی :D
 
  • Like
Reactions: Arsalan_xe

Arsalan_xe

کاربر سایت
Apr 11, 2019
600
بابا کلی گفتم :Dبابا همیشه باید ۵۰ صفحه برم جلو تا ببینم بازی چی بود و چی شد :D:D ماشاالله چنان دوستان با اقتدار بحث میکنن آدم میمونه از اصل موضوع :D:Dالته بازیهای شاخ همیشه این بساط براشون هست اون از گیرز این از این بازی.
با تشکر که گفتی :D
اره خوب تاپيك يه جاهايي از مسيرش منحرف ميشه (خود من يكي از منحرف كننده ها :D)
منتهي كلا فضاي فروم هم خيلي سوت وكور ميشه اگه اين حواشي نباشه نمي خوام بگم با جنجال موافقم
ولي حالا اسمشو بذاريم حاشيه يا كل كل به شرط بدون توهين بودن بد نيست :Thinking:
 

killzone1988

کاربر سایت
Feb 21, 2013
394
حی
فعلا انگار تو از نظر بقیه ناراحت میشی وگرنه من همچین چیزی نگفتم .
اگه صلاح بدونم میریم جایی که دو بیتی بگم واسه بازی ها. اگرم ندونم میمونم همینجا از بازی بد میگم یا تعریف میکنم ازش.
میزان شعور اجتماعی ات بهت فشار میاره که درباره چیزی که تجربه نکردی با قلدری بایستی و بگی اینجا سر گذر لوطی هست و هرکاری دلم میخاد میکنم . فقط یک دستمال یزدی و کلاه شاپو هم جور برای خودت . تا هنگامی که در جواب اینکه چرا از چیزی که تجربه و نمیخواهی تجربه کنی اینقدر تنفر داری و تلاش میکنی اثبات کنی هستی و سنگر دگماتیزم ات رو رها نمیکنی راه دیالوگ رو میبندی بر خودت با دیگران و این اسمش نظر دادن نیست و آزادی -اسمش گردن کلفتی مجازیه .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر