امتیازات Death Stranding

میانگین نمرات بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    191
  • نظرسنجی بسته شده است .

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
121065


Directed by: Hideo Kojima
Writers: Hideo Kojima; Hitori Nojima
Initial release date: November 8, 2019
Composer: Ludvig Forssell
Genre: Strand
Engine: Decima
Platforms: PlayStation 4, PC​


Metacritic:82

Metacritic:86 pc version


Atomix:10/10
Digital Chumps:10/10
Remoteplay:10/10
InsideGamer:10/10
Famitsu:10/10
Bazicenter:10/10
TheSixthAxis:10/10
Digitally Downloaded.net:10/10
We Got This Covered:10/10
Trusted Reviews:10/10
Gaming Trend:10/10
GamingAge:10/10
GamePlanet:10/10
GamerSky:10/10
GameRevolution:10/10
PushSquare:10/10
ScreenRant:10/10
EGM:10/10
DailyStar:10/10
Millenium:9.8/10
IGN Italia:9.8/10
Areajugones:9.7/10
4Players.de:9.5/10
Playstation LifeStyle:9.5/10
Jeuxvideo.com:9.5/10
IGN Japan:9.5/10
Gaming Nexus9.5/10
Gamer.nl:9.5/10
CheatCC:9.4/10
SpazioGames:9.4/10
Hobby Consolas:9.3/10
COGconnected:9.3/10
Multiplayer.it:9.2/10
Vandal.net:9.2/10
Metro Montreal:9.1/10
Multiplayer.it:9.1/10
Worth Playing:9/10
DarkStation:9/10
3DJuegos:9/10
Post Arcade (National Post):9/10
Power Unlimited:9/10
Games.cz:9/10
‍Gryonline.pl:9/10
GameSpot:9/10
Shacknews:9/10
PSX-Sense.nl:9/10
PLAY! Zine:9/10
JeuxActu:9/10
God is a Geek:9/10
GameOver.gr:9/10
Eurogamer Italy:9/10
Everyeye.it:9/10
GamePro Germany:8.9/10
The Games Machine:8.8/10
IGN Spain:8.7/10
Gamers Heroes:8.5/10
LevelUp:8.5/10
XGN:8.5/10
GameCrate:8.3/10
Meristation:8/10
Merlin'in Kazanı (Turkey):8/10
VideoGamer:8/10
Easy Allies:8/10
Critical Hit:8/10
Guardian:8/10
ZTGD:8/10
Press Start Australia:8/10
PlayStation Universe:8/10
Gameblog.fr:8/10
Destructoid:8/10
Attack of the Fanboy:8/10
CGMagazine:7.8/10
Digital Trends:7/10
Game Informer:7/10
Vgames:7/10
USgamer:7/10
TrueGaming:7/10
Metro GameCentral:7/10
Hardcore Gamer:7/10
GamesRadar:7/10
IGN:6.8/10
GameCrirics:6.5/10
VG247:6/10
AusGamers:6/10
VGC:6/10
GiantBomb:4/10
GameRant:4/10
Stevivor:3.5/10
 
آخرین ویرایش:

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,247
این بازی با این کیفیت شانس اورد انحصاری سونی هست و کوجیما سازندشه وگرنه معلوم نبود متاش چند میشد! واقعا فاز این سایتهای که امتیاز کامل میدن رو نمیدونم چی هست دیگه همه فهمیدن که حداقل گیم پلی مشکل داره و تکراری وخسته کننده هست اما طرف بازم بهش 10 داده! اصلا اینها معنی 10 رو یا نمیدونن یا جوگیر شدن! چون بازی 10 میگیره که هیچ گونه ایراد و مشکلی نداشته باشه ولی این بازی خود کوجیما هم بهش 10 نمیده.
حالا بازی باید بیاد تجربش کنیم ولی این چیزی که تو تریلر ها و نقدها دیدیم یک ایده شکست خورده و ناقص هست اینکه صرفا بخوای یک سری بار رو جابجا بکنی فکر نکنم چیز جالبی باشه
هیچ قانونی وجود نداره که بگه فقط بازیی که هیچ ایرادی نداره میتونه 10 بگیره. اصلا بازیی که بدون ایراد باشه وجود خارجی نداره. برو هر بازی در تاریخ بشر دوست داری اینجا لیست کن برات از هر کدومش 3 صفحه ایراد در میارم. وقتی یکی 10 میده یعنی با اینکه بازی ایراداتی داشته ولی اون تجربه ای که ازش بدست آورده اونقدری براش تاثیرگذار بوده که اوتومات ایراداتش رو پوشونده.
البته از دید رفیع شما همه اینها بخاطر اسم کوجیما و احتمالا پولهای سونیه که به منتقدا داده :-j
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
با این حجم از انتقادات یکبار به ذهن ادم خطور میکنه که چرا کوجیما نیومد این داستان و فضا رو بزار روی یه گیم پلی خطی و راحت یه بازی بی حاشیه رو بده ؟ مغز خر خورده اینقدر پافشاری میکنه روی ساخت بازی اوپن ؟ :D
والا ما که هنوز بازیو تجربه نکردیم ولی بنظرم جواب دادن به این سوال زیاد سخت نیست. شما قراره توی بازی قشنگ تنهایی رو توی محیطای باز حس کنی. اونم برای مدت زمان طولانی. حالا اینکه چنین حسی رو بازی میتونه به خوبی القا کنه یا نه رو کاری ندارم چون هنوز بازی نکردیم خودمون، اما چیزی که از بیرون بنظر میرسه اینه که برای پیاده کردن همچین کانسپتی یه محیط بزرگ بستر مناسبی باشه. حالا باز 4-5 روز دیگه خودمون میریم سراغ بازی میبینیم واقعا همینطور هست یا نه. :-"
 
  • Like
Reactions: vivanred

'!|SNAKE|!'

کاربر سایت
Sep 4, 2011
725
نام
Soroush
والا ما که هنوز بازیو تجربه نکردیم ولی بنظرم جواب دادن به این سوال زیاد سخت نیست. شما قراره توی بازی قشنگ تنهایی رو توی محیطای باز حس کنی. اونم برای مدت زمان طولانی. حالا اینکه چنین حسی رو بازی میتونه به خوبی القا کنه یا نه رو کاری ندارم چون هنوز بازی نکردیم خودمون، اما چیزی که از بیرون بنظر میرسه اینه که برای پیاده کردن همچین کانسپتی یه محیط بزرگ بستر مناسبی باشه. حالا باز 4-5 روز دیگه خودمون میریم سراغ بازی میبینیم واقعا همینطور هست یا نه. :-"
فکر کنم اشتباه پست من فهمیده شده .
قطعا همینه ، اصلا هسته گیم پلی که میخواد متفاوت باشه توی عنوان خطی جوابگو نبوده .حتی توی تم بازی که میخواد حس تنهایی رو بهت منتقل کنه و ارتباط با دیگران هم توی این اوپن بودن باید باشه .من ازین تفکر اوپن کوجیما حمایت میکنم چون مسیر ساختار شکنیش با این مسجل میشه نه دادن یه عنوان خطی . کوجیما خودش بیان میکنه که محیط باز برای من یه قدم پیشرفت بود که به گذشته برنمیگردم . هر چند ممکنه خودشم بدونه که با یه عنوان خطی راحتر مخاطب جذب میشد اما میاد این ریسک رو میکنه تا مولف باشه نه مقلد .
شاید یه روزی بیاد که همه ارزو کنن سازنده ها همه این ریسکها رو بکنن .
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,006
نام
آریا
بهترین بخش تاپیک دوستانی هستن که هنوز توی منوهای بازی هم بالا و پایین نرفتن و هر چند ساعت یه بار میان میگن «بعضی از منتقدها» به چه جرئتی به بازی ۹ و ۱۰ دادن و وقتی گیم‌پلی نداره و انقدر آشغاله، چطوری تونستن امتیاز بالا بهش بدن! :D
این وسط نکته‌ی جالب اینه که همین «بعضی از منتقدها» تعدادشون از اون یکی منتقدها بیشتره! آدم میره متاکریتیک رو می‌بینه، ۵۹٪ بالای ۹ دادن، یعنی عالی و فوق‌العاده! در مجموع هم ۸۲٪ بالای ۸ دادن، یعنی خوب تا خیلی خوب. ولی یه جوری برخورد میشه که انگار اکثراً گند زدن به بازی و اون وسط یه سری منتقد هم بودن که یا زیر میزی گرفتن یا ذوب‌شده در کوجیما هستن و از دستشون دررفته و یه امتیاز خوبی بهش دادن! :D
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
انر بازی ایندی هست نباید با این همه سلبریتی بندازی سر زبون ها (همون COD مثلا خیلی زور میزنه یکی دو نفر میاره بعضی وقتا تو بازیش برا هایپ...نه کل کست... )
بعدیش هم قر و فری که سر نمایش بازیش میداد، تا همین اواخر تقریبا درست چیزی از بازیش نشون نداد... و حتی بعد از نشون دادن باز خیلیا فکر میکردن بازی هنوز چیزای زیادی داره که نشون نداده
والسلام!!!
دقیقا مشکل همینه
ینی فارغ از کیفیت خود بازی، بخشی از واکنش ها اینه که بازی قرار نبود از اول چیزی باشه که این همه هایپ مناسب باشه براش...
هم سونی اینو میدونست هم کوجیما
حالابه سونی اشاره نمیکنم چون صفحات قبل بحثش شد و دیگه حوصله جنگ و دعوا ندارم ولی کوجیما با هالییودی بازی و سلبریتی بازی کم تاثیر نداشت تو این قضیه و همه کاسه کوزه هارو تو بحث هایپ سر سونی نمیشه شکست. از حضور افتخاری 60 نفر ادم نا مربوط و بی دلیل(اخه نیکولاس وندینگ رفن چی میگه اون وسط؟) گرفته تا گزاشتن تور تبلیغاتی با مدس میکلسون به شیوه فیلم های هالیوودی و ماجراهای شبکات اجتماعیش
این بازی باید در حد همون مخاطب هدفش هایپ میشد که جماعت گسترده ای نیستن. چه کوجیما و سونی دوس داشته باشن و چه نه.
بعضیا فکر میکنن این حرفا ینی هیتر کوجیما بودن. چه طرفدارش باشیم چه نه تاثیری که تو این صنعت گزاشته و نبوغش تو میشن دیزاین و فضاسازی غیر قابل انکاره ولی به رفتارش (خصوصا سر این بازی) میشه انتقاداتی داشت...
 
  • Like
Reactions: Renegad and Akiba

Madridista

کاربر سایت
Feb 2, 2008
2,886
نام
حسين
بهترین بخش تاپیک دوستانی هستن که هنوز توی منوهای بازی هم بالا و پایین نرفتن و هر چند ساعت یه بار میان میگن «بعضی از منتقدها» به چه جرئتی به بازی ۹ و ۱۰ دادن و وقتی گیم‌پلی نداره و انقدر آشغاله، چطوری تونستن امتیاز بالا بهش بدن!

این قضیه در مورد باقی بازی ها و بقیه کمیونیتی ها هم صدق میکنه ها! :D ده یازده ساله تو بازیسنتر عضویم کم ندیدیم از این حرف ها از همه چور آدمی :D نمونه دم دستش هم اون گیرز بدبخت که 90% افرادی که ترولش میکردن و اونو شکست مطلق میدونستن دست به بازی نزده بودن ولی الان شاکی هستن که چرا دارید اینو قبل از انتشار قضاوت می کنید :D (گیرز نمونه بود، در مورد بازی های مولتی پلتفرم هم هست این موضوع)
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,006
نام
آریا
این قضیه در مورد باقی بازی ها و بقیه کمیونیتی ها هم صدق میکنه ها! :D ده یازده ساله تو بازیسنتر عضویم کم ندیدیم از این حرف ها از همه چور آدمی :D نمونه دم دستش هم اون گیرز بدبخت که 90% افرادی که ترولش میکردن و اونو شکست مطلق میدونستن دست به بازی نزده بودن ولی الان شاکی هستن که چرا دارید اینو قبل از انتشار قضاوت می کنید :D (گیرز نمونه بود، در مورد بازی های مولتی پلتفرم هم هست این موضوع)
اون که آره، همیشه از این چیزها بوده مخصوصاً در مورد بازی‌های انحصاری. ولی ملت بیشتر مشغول ترول کردن امتیازهای بازی هستن و مثلاً میگن چون ۸۰ و خورده‌ای شد به درد نمیخوره و این صحبت‌ها. :D
ولی اینجا یه عده به طرز عجیبی شاکی هستن که چرا بعضی منتقدها امتیاز بالا دادن و همه باید پایین می‌دادن، این برای من عجیبه! :D یعنی با یه همچین حالتی:

qkf8_hqdefault.jpg


در اوج عصبانیت میان میگن حق بازی این امتیازها نیست و هرکی امتیاز خوب داده غلط اضافی کرده، در حالی که هنوز هیچ‌کدوم از ما تجربه‌ش نکردیم!
بعد مثلاً می‌گردن توی فلان نقد یه جمله پیدا می‌کنن که گیم‌پلی مشکل داره ولی طرف به بازی ۹ داده و بیشتر از قبل عصبانی میشن. :D در حالی که امتیاز یه بازی، فقط مربوط به گیم‌پلی نیست و کل بخش‌ها رو در نظر می‌گیره و نظر نهایی طرف در مورد کل بازی هست.
مثلاً سال ۲۰۱۲ بازی The Walking Dead بیشترین جوایز رو گرفت. گیم‌پلی بازی چی بود؟ رسماً هیچی! :D کلهم تفاوتی با بازی‌های دیگه توی اون سبک نداشت و به شدت شبیه بازی‌ای مثل Heavy Rain و بقیه‌ی آثار اون مدلی بود و حتی محدودتر از اون‌ها. یعنی از اول تا آخر باید توی یه سری محیط جمع و جور راه می‌رفتی و دو تا دونه دیالوگ و نهایتش هم چند تا تصمیم که نتیجه‌ی نهایی تصمیم‌ها هم تفاوت خیلی چشمگیری با همدیگه نداشتن. ولی بازی تبدیل به GOTY شد، چون داستان و نحوه‌ی روایتش عالی بود. در سالی که هم Borderlands 2 رو داشتیم و هم Dishonored، هم Halo 4 و Mass Effect 3 و هم XCOM: Enemy Unknown. بازی دوم اون سال چی بود؟ Journey. این بازی هم از نظر مکانیزم‌های گیم‌پلی واقعاً چیز پیچیده و خاصی نداشت و می‌شد روش اسم شبیه‌سازی پیاده‌روی و پرواز در پناه پرتوی معرفت گذاشت. توی محیط‌های مختلف به سمت جلو می‌رفتی و حداکثر بعضی جاها با یه نیمچه موقعیت پلتفرمر یا پازل روبرو می‌شدی و تمام! ولی به قدری اتمسفرش عالی بود و آدم رو جذب خودش می‌کرد که اون امتیازها رو گرفت و تبدیل شد به دومین بازی سال.
هم The Walking Dead و هم Journey جزو بازی‌های محبوب من توی نسل قبل بودن، ولی از اون طرف هم باید قبول کرد که گیم‌پلی خاص و بنیان‌فکنی نداشتن و هنر سازنده‌هاشون این بود که تونستن یه روایت محشر یا اتمسفر حیرت‌انگیز ارائه بدن و اون همه ازشون تعریف و تمجید بشه. منظورم اینه که اگه فلان منتقد میگه گیم‌پلی Death Stranding مشکلاتی داره ولی بهش ۹ یا حتی ۱۰ میده، چیز خیلی عجیبی نیست و اولین بار هم نیست که در این صنعت اتفاق می‌افته که ربطش بدیم به عشق طرف به کوجیما! :D
 

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین
دوستانی هستن که هنوز توی منوهای بازی هم بالا و پایین نرفتن و هر چند ساعت یه بار میان میگن «بعضی از منتقدها» به چه جرئتی به بازی ۹ و ۱۰ دادن و وقتی گیم‌پلی نداره و انقدر آشغاله، چطوری تونستن امتیاز بالا بهش بدن! :D
کلا لطفه بازی سنتر به همین چیاشه 8->
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
اون که آره، همیشه از این چیزها بوده مخصوصاً در مورد بازی‌های انحصاری. ولی ملت بیشتر مشغول ترول کردن امتیازهای بازی هستن و مثلاً میگن چون ۸۰ و خورده‌ای شد به درد نمیخوره و این صحبت‌ها. :D
ولی اینجا یه عده به طرز عجیبی شاکی هستن که چرا بعضی منتقدها امتیاز بالا دادن و همه باید پایین می‌دادن، این برای من عجیبه! :D یعنی با یه همچین حالتی:

qkf8_hqdefault.jpg


در اوج عصبانیت میان میگن حق بازی این امتیازها نیست و هرکی امتیاز خوب داده غلط اضافی کرده، در حالی که هنوز هیچ‌کدوم از ما تجربه‌ش نکردیم!
بعد مثلاً می‌گردن توی فلان نقد یه جمله پیدا می‌کنن که گیم‌پلی مشکل داره ولی طرف به بازی ۹ داده و بیشتر از قبل عصبانی میشن. :D در حالی که امتیاز یه بازی، فقط مربوط به گیم‌پلی نیست و کل بخش‌ها رو در نظر می‌گیره و نظر نهایی طرف در مورد کل بازی هست.
مثلاً سال ۲۰۱۲ بازی The Walking Dead بیشترین جوایز رو گرفت. گیم‌پلی بازی چی بود؟ رسماً هیچی! :D کلهم تفاوتی با بازی‌های دیگه توی اون سبک نداشت و به شدت شبیه بازی‌ای مثل Heavy Rain و بقیه‌ی آثار اون مدلی بود و حتی محدودتر از اون‌ها. یعنی از اول تا آخر باید توی یه سری محیط جمع و جور راه می‌رفتی و دو تا دونه دیالوگ و نهایتش هم چند تا تصمیم که نتیجه‌ی نهایی تصمیم‌ها هم تفاوت خیلی چشمگیری با همدیگه نداشتن. ولی بازی تبدیل به GOTY شد، چون داستان و نحوه‌ی روایتش عالی بود. در سالی که هم Borderlands 2 رو داشتیم و هم Dishonored، هم Halo 4 و Mass Effect 3 و هم XCOM: Enemy Unknown. بازی دوم اون سال چی بود؟ Journey. این بازی هم از نظر مکانیزم‌های گیم‌پلی واقعاً چیز پیچیده و خاصی نداشت و می‌شد روش اسم شبیه‌سازی پیاده‌روی و پرواز در پناه پرتوی معرفت گذاشت. توی محیط‌های مختلف به سمت جلو می‌رفتی و حداکثر بعضی جاها با یه نیمچه موقعیت پلتفرمر یا پازل روبرو می‌شدی و تمام! ولی به قدری اتمسفرش عالی بود و آدم رو جذب خودش می‌کرد که اون امتیازها رو گرفت و تبدیل شد به دومین بازی سال.
هم The Walking Dead و هم Journey جزو بازی‌های محبوب من توی نسل قبل بودن، ولی از اون طرف هم باید قبول کرد که گیم‌پلی خاص و بنیان‌فکنی نداشتن و هنر سازنده‌هاشون این بود که تونستن یه روایت محشر یا اتمسفر حیرت‌انگیز ارائه بدن و اون همه ازشون تعریف و تمجید بشه. منظورم اینه که اگه فلان منتقد میگه گیم‌پلی Death Stranding مشکلاتی داره ولی بهش ۹ یا حتی ۱۰ میده، چیز خیلی عجیبی نیست و اولین بار هم نیست که در این صنعت اتفاق می‌افته که ربطش بدیم به عشق طرف به کوجیما! :D
خب الان که نقدها اومده، همه دارن نقدها رو می‌بینن و بر اساس اونا نظر میدن...
بنظرم قضیه امتیاز بالا دادن به بازی نیست... بیشتر انتقادا به خود متن نقدا و ویدیوها هست که نتونستن خوب قانع کنن که چرا بازی خفنه...
فقط هم توی این تاپیک و بازیسنتر نیست...مثلا توی توییتر من خیلی دیدم در مورد این بحث میشه...این چند نمونه جالبش :D :

2019-11-03_093416.png

121430

121428

صرفا میخواستم بگم قضیه فقط به این تاپیک و بازیسنتر ختم نمیشه و منتقدا و یوتیوبرا هم به این قضیه اشاره کردن.
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,925
نام
محمد حسین
خب الان که نقدها اومده، همه دارن نقدها رو می‌بینن و بر اساس اونا نظر میدن...
بنظرم قضیه امتیاز بالا دادن به بازی نیست... بیشتر انتقادا به خود متن نقدا و ویدیوها هست که نتونستن خوب قانع کنن که چرا بازی خفنه...
فقط هم توی این تاپیک و بازیسنتر نیست...مثلا توی توییتر من خیلی دیدم در مورد این بحث میشه...این چند نمونه جالبش :D :

View attachment 121429

View attachment 121430

View attachment 121428

صرفا میخواستم بگم قضیه فقط به این تاپیک و بازیسنتر ختم نمیشه و منتقدا و یوتیوبرا هم به این قضیه اشاره کردن.
82% بالای 8 داره یعنی خیلی خوب و عالی.
این مهم نیست که تو 15 ساعت اول تنها کاری که میکنی کاملا کولبریه.
مهم نیست کارگردان نتونسته بازی رو درست ارائه کنه و 2 ساعت فیلم سینمایی توش گذاشته مهم خیلی تعداد ده ای بود که به بازی دادن.
مهم نیست که کلا خالیه محیط بازی ،مهم حس تنهایی هست که فقط با خالی کردن محیط میشه القا کرد.
________________
اگه به درجه ای از عرفان رسیدی که با خوندن این همه مشکل ریز و درشت. بازم پز ده ها رو بدی که کسی که گیمر باشه میدونه یا اینا سبیلشون چرب شده یا ذوب کوجیما هستند کاری نمیشه کرد.
یه جمله داشت تو لوراکس،میگفت اگه در بطری پلاستیکی رو ببندی ،مهم نیست توش چی بزاری مردم میخرن.
________________________
مهم نیست کوجیما چی بسازه. یه سی دی خالی بزاره،بر میدارن میخرن . و به شاهکار کوجیما که به نیستی جهان پرداخته نظاره میکنند و جامه دران و یا کوجیما گویان به سمت جنگلهای شمال حرکت میکنند.
2019-11-03_11-16-37.jpg
پر از تکرار و خرده کارهای طولانی. 90
متن نقد و نمره نقد یکیه.
یکی از این ایرادها رو rdr یا ویچر یا سایبرپانک در آینده داشته باشه.
با مخ میکوبنش زمین
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,006
نام
آریا
خب الان که نقدها اومده، همه دارن نقدها رو می‌بینن و بر اساس اونا نظر میدن...
بنظرم قضیه امتیاز بالا دادن به بازی نیست... بیشتر انتقادا به خود متن نقدا و ویدیوها هست که نتونستن خوب قانع کنن که چرا بازی خفنه...
فقط هم توی این تاپیک و بازیسنتر نیست...مثلا توی توییتر من خیلی دیدم در مورد این بحث میشه...این چند نمونه جالبش :D :

View attachment 121429

View attachment 121430

View attachment 121428

صرفا میخواستم بگم قضیه فقط به این تاپیک و بازیسنتر ختم نمیشه و منتقدا و یوتیوبرا هم به این قضیه اشاره کردن.
خب این قضیه میتونه دو تا علت داشته باشه:
۱. یکی اینکه بازی حال و هوای متفاوتی نسبت به اکثر بازی‌ها داره. نمیگم سبک جدید و این جور چیزها! :D ولی بازی‌ای هست که کمتر مشابهش رو میشه توی بازار پیدا کرد و باید خودمون تجربه‌ش کنیم تا بفهمیم باهاش حال می‌کنیم یا نه. منتقد ممکنه بگه بازی خیلی پیاده‌روی داره و ۱۰ ساعت اولش خسته‌کننده هست، ولی بهش ۹ بده چون حس و حالی که از بازی و بخش‌های بعدی گرفته انقدر خوب بوده که اون امتیاز رو براش مناسب دونسته. ولی نمیتونه اون حس رو به مخاطب منتقل کنه، چون جوری نیست که تا قبل از تجربه‌ی بازی بشه بهش رسید.
۲. یکی دیگه هم اینه که اگه اشتباه نکنم کل متن نقدها تا چپتر ۳ هست، در حالی که بازی چپترهای خیلی بیشتری داره. یعنی یه محدودیت گذاشتن که توی نقدها نباید به بخش‌های بعد از چپتر ۳ اشاره بشه. حالا این وسط ممکنه یکی همون اوایل کار حالش بهم خورده و اصلاً به بخش‌های بعدی نرسیده که بخواد چیزی ازشون بگه. یکی دیگه کل بازی رو تجربه کرده و در مجموع حال نکرده. یکی هم که ۹ یا ۱۰ داده، خیلی از چپترهای بعدی لذت برده و اصلاً علت امتیاز بالاش همون چپترهای بعد از ۳ بوده، ولی امکان توضیح در موردشون رو نداره، چون سونی شاکی میشه! :D من نقدها رو کامل ندیدم، چون در هر صورت بازی رو می‌گیرم و می‌خوام برام تازگی داشته باشه. ولی توی نظرات ملت می‌خوندم که چیز زیادی از اون بخش‌های خاص بازی مثل حالت جنگ جهانی و اینا توی نقدها گفته نشده. احتمالاً چیزهای بیشتری هم توی بازی باشه که وسط تریلرها ندیدیم، ولی نقدها امکان صحبت در موردشون رو ندارن.
البته حالت سوم هم به قول بعضی دوستان هست که یا مأمور مخفی سونی یه پولی گذاشته توی پاکت و زیر لاستیک ماشین اینا قایم کرده و بعد زنگ زده که «داداش پولت آماده هست و گذاشتم زیر لاستیک ماشین، ۱۰ رو ردیف کن بیاد!» یا به خاطر قاب عکس کوجیما که توی اتاق خوابشون زدن و هر روز جلوش تعظیم می‌کنن، روشون نمیشه کمتر از ۹ و ۱۰ بدن. :D به هر حال عشق و عاشقی این مصیبت‌ها رو هم داره دیگه! :(
 
آخرین ویرایش:

S0lid Snake

کاربر سایت
Sep 26, 2012
2,116
نام
آرمان
خب الان که نقدها اومده، همه دارن نقدها رو می‌بینن و بر اساس اونا نظر میدن...
بنظرم قضیه امتیاز بالا دادن به بازی نیست... بیشتر انتقادا به خود متن نقدا و ویدیوها هست که نتونستن خوب قانع کنن که چرا بازی خفنه...
فقط هم توی این تاپیک و بازیسنتر نیست...مثلا توی توییتر من خیلی دیدم در مورد این بحث میشه...این چند نمونه جالبش :D :

View attachment 121429

View attachment 121430

View attachment 121428

صرفا میخواستم بگم قضیه فقط به این تاپیک و بازیسنتر ختم نمیشه و منتقدا و یوتیوبرا هم به این قضیه اشاره کردن.

چند وقت پیش یه خبری اومده بود که توی نقد ها نمیتونن از یه سری قسمت های خاص حرفی بزنن.من خلاصه خیلی از نقدهارو خوندم و حتی خیلی از اونایی که 8 دادن هم ادعا میکنن که یه چیز فوق العاده یونیک و فراموش نشدنیه ولی برای هرکسی ساخته نشده !
 
  • Like
Reactions: Arima Kishou

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,489
نام
Ali
میون تو سر و کله همدیگه زدناتون (:D!) یاد اون بنده خدایی افتادم که به بازی 3.5 داده ، تایتل نقدش اینه :

Death Stranding is an irredeemable piece of garbage that should serve as a warning to publishers who give developers carte blanche to create ‘art’.

بازی واسش زباله بوده و خب نظرش رو گفته ( کما اینکه تهشم ترول ُ زیرمیزی رد کرده لول ) . من فقط از همون اول واسم سوال شد که چرا 3 و " نیم " داده ؟ یعنی نقد ُ میبینی میگی لطف کرده جای منفی ِ یک به بازی 3 داده ! فقط گیر ِ اون نیمم که چیه اونجا :D اصلاً دو شبِ بیدار میمونم و به اون نیم ِ فکر میکنم ولی دریغ از گشایش این گره ...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر