امتیازات Death Stranding

میانگین نمرات بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    191
  • نظرسنجی بسته شده است .

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
121065


Directed by: Hideo Kojima
Writers: Hideo Kojima; Hitori Nojima
Initial release date: November 8, 2019
Composer: Ludvig Forssell
Genre: Strand
Engine: Decima
Platforms: PlayStation 4, PC​


Metacritic:82

Metacritic:86 pc version


Atomix:10/10
Digital Chumps:10/10
Remoteplay:10/10
InsideGamer:10/10
Famitsu:10/10
Bazicenter:10/10
TheSixthAxis:10/10
Digitally Downloaded.net:10/10
We Got This Covered:10/10
Trusted Reviews:10/10
Gaming Trend:10/10
GamingAge:10/10
GamePlanet:10/10
GamerSky:10/10
GameRevolution:10/10
PushSquare:10/10
ScreenRant:10/10
EGM:10/10
DailyStar:10/10
Millenium:9.8/10
IGN Italia:9.8/10
Areajugones:9.7/10
4Players.de:9.5/10
Playstation LifeStyle:9.5/10
Jeuxvideo.com:9.5/10
IGN Japan:9.5/10
Gaming Nexus9.5/10
Gamer.nl:9.5/10
CheatCC:9.4/10
SpazioGames:9.4/10
Hobby Consolas:9.3/10
COGconnected:9.3/10
Multiplayer.it:9.2/10
Vandal.net:9.2/10
Metro Montreal:9.1/10
Multiplayer.it:9.1/10
Worth Playing:9/10
DarkStation:9/10
3DJuegos:9/10
Post Arcade (National Post):9/10
Power Unlimited:9/10
Games.cz:9/10
‍Gryonline.pl:9/10
GameSpot:9/10
Shacknews:9/10
PSX-Sense.nl:9/10
PLAY! Zine:9/10
JeuxActu:9/10
God is a Geek:9/10
GameOver.gr:9/10
Eurogamer Italy:9/10
Everyeye.it:9/10
GamePro Germany:8.9/10
The Games Machine:8.8/10
IGN Spain:8.7/10
Gamers Heroes:8.5/10
LevelUp:8.5/10
XGN:8.5/10
GameCrate:8.3/10
Meristation:8/10
Merlin'in Kazanı (Turkey):8/10
VideoGamer:8/10
Easy Allies:8/10
Critical Hit:8/10
Guardian:8/10
ZTGD:8/10
Press Start Australia:8/10
PlayStation Universe:8/10
Gameblog.fr:8/10
Destructoid:8/10
Attack of the Fanboy:8/10
CGMagazine:7.8/10
Digital Trends:7/10
Game Informer:7/10
Vgames:7/10
USgamer:7/10
TrueGaming:7/10
Metro GameCentral:7/10
Hardcore Gamer:7/10
GamesRadar:7/10
IGN:6.8/10
GameCrirics:6.5/10
VG247:6/10
AusGamers:6/10
VGC:6/10
GiantBomb:4/10
GameRant:4/10
Stevivor:3.5/10
 
آخرین ویرایش:

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,423
این اگه انقدر زیر اسپاتلایت مارکتینگ نبود الان انقد ترول نمیشد، بازی که سبک جدید داره و مشکلات نیو آیپی بودن این نمرات کاملا براش طبیعیه.
اگه انقد هایپ و انتظار نساخته بودن حتی متاش هم بالاتر میرفت دو سه نمره.
باید در حد یه بازی کوانتیک دریمز تبلیغ میشد براش نه در حد فرست پارتی سونی.

در ضمن متای این رو با گیرز۵ مقایسه کردن مث مقایسه چیز با شقیقه هست؛ نه تنها در سبک از نظر تجاری ام هیچ ارتباط و شباهتی ندارن.

چیزی که واقعا باعث ترول شده تبلیغات و انتظارات هست نه لزوما خود بازی بشکل مستقل.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
دوستامون رو تک تک ریپلی نمیکنم چون پست بلند میشه ولی امیدوارم این داستان های پری دریایی که تعریف میکنید مثل این دست کامنت های چهارسال پیش تون زیرش اب نره!

به زبان ديگه يعني اگه خورشيد از غرب طلوع كنه و اسمون قرمز بشه باز هم بازي روي پلتفرم ديگه اي نمياد :D
 

S0lid Snake

کاربر سایت
Sep 26, 2012
2,116
نام
آرمان
من موندم با این وضعیت بازی فاز اونایی که نمره ۱۰، ینی شاهکار رو به بازی میدن چیه
کوجیما هم مث میکامی باید طعم کار ضعیف رو بچشه

وقتی حتی از هزارکیلومتری دیسک بازی رد نشدی چجوری به این نتیجه رسیدی که با “این وضعیت” حق ۱۰ گرفتن نداره ؟
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
در نهایت تجربه خودتوونه با walkthrough و اینا نمیشه درباره بازی نظر داد این بازیش احتمالا عامه پسند نیست ممکنه برای بعضی ها بهترین بازی بشه برای بعضی ها هم در حد 2 ساعت بازی کنن و دیلیت کنن حالا هی یکی میاد اینجا میگه من نقد ویدیویی دیدم وضع گیم پلی خرابه و فلان ..
کوجیما هم شاید هدفش همین دو قطبی کردن بوده ولی به هر حال در سه سال و با تیم جمع و جور به نظر هم خودش کارش خوب انجام داده هم برای سونی هم توافق خوبی بوده البته انتخاب درست انجین دسیما رو نباید فراموش کرد که تاثیر عالی داشته رو کار
حالا یکسری انگار بهشون فشار اومده که چرا این بازی آنقدر 10 گرفته شاید طرف کشته مرده کوجیما بوده بلاخره کوجیما تو انتقال مفاهیم و نمادها تو بازی های استاده این موارد برای خیلی از منتقدها تحسین برانگیز بوده تو نقدهاشونم بخونی زیادی کار به گیم پلی نداشتن
دیوید کیج هم خیلی دوست داشت تو بازی هایش مفاهیم عدالت و.. نشون بده مخصوصا تو دیترویت ولی آنقدر موضوع کلیشه ای و بازی شعاری بود که باب پسند کسی نشد تو نقدها
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
من موندم با این وضعیت بازی فاز اونایی که نمره ۱۰، ینی شاهکار رو به بازی میدن چیه
کوجیما هم مث میکامی باید طعم کار ضعیف رو بچشه
منم واقعا فاز اینایی که به بازی زیر 9 دادن رو درک نمیکنم.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
به جای متهم کردن همدیگه سعی کنین چند روز دیگه بازی رو تجربه کنین تا بفهمین چند چنده و یه خرده تب و تابتون بخوابه. جالبه هر گروه اون یکی رو متهم میکنه به اینکه بازی نکرده نظر میدن در حالیکه هیچکدومشون بازی نکردن و در عین حال از نمرات بالا و پایین پشتیبانی میکنن8-| کلا سعی کنین جوگیر نباشین و الکی یه چیزی رو نکوبید یا الکی یه چیزی رو گنده نکنید.
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
دو نکته در مورد اینکه شیطان بزرگ (سونی) مقصر این وضعیت هست و بحث تبلیغات:
۱. انصافاً بازی‌ای که کوجیما کارگردانش باشه و اون بازیگرها و افراد معروف توش حضور داشته باشن، خیلی سخت میتونه خودش رو به عنوان یه اثر مستقل و جمع و جور به مخاطب معرفی کنه. بازی‌ای که همچین کیفیتی داره و انیمیشن‌ها و واقع‌گرایانه بودن کاراکترهاش کمتر رقیبی داره و مشخصه که با تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای تولید شده، به سختی میتونه اعلام کنه من یه بازی مستقل هستم و توی نمره دادن بهم رحم کنین! :D
بگذریم که بین نوع تبلیغات سونی برای این بازی و بعضی بازی‌های دیگه‌ش تفاوت‌های مختلفی وجود داشته و در اون حد برای تبلیغات Death Stranding هزینه نکرده. بیشتر هایپ و هیاهوی کنفرانسی و مجازی بوده که خب این هم طبیعیه و هر کسی همچین پروژه‌ای برای کنسولش در دست ساخت بود، کم‌عقل بود اگه این کارها رو نکنه. مثلاً فکر کنین کوجیما یه دفعه وارد کنفرانس می‌شد و بعد در حالی که ملت داشتن کلی کف و سوت می‌زدن و از شدت هیجان می‌ترکیدن، اندرو هاوس می‌گفت «دوستان! یه لحظه سکوت رو رعایت کنین و زیاد خوشحال نشین! داداش‌مون برای یه پروژه‌ی مستقل پیش ما هست که نسخه‌ی کامپیوترش هم می‌خواد بیاد و کلاً یه بازی جمع و جور و کم‌خرجه و انتظار خاصی ازش نداشته باشین!»
خب این‌طوری که رسماً کل مدیران بازاریابی دنیا همون لحظه خودشون رو از برج‌های چند صد متری‌شون پرت می‌کردن پایین و بزرگ‌ترین خودکشی تاریخ بشریت رخ می‌داد! :D کلاً بحث بازاریابی چیز مهمی هست و شما باید داغون‌ترین محصولاتت رو هم جوری تبلیغ کنی که مخاطب فکر کنه با یه چیز ارزشمند طرفه. چه برسه به یه بازی از کوجیما با اون کارنامه که طبیعیه سونی به‌عنوان یه بازی بزرگ ازش یاد کنه. بازی‌ای که البته بزرگ هم هست و مطمئناً اثری با میانگین ۸۴ که بیشتر از نصف منتقدها بهش گفتن عالی و فوق‌العاده، نمی‌تونه چیز کوچیکی باشه.

۲. لابد MGS4,5 هم دست سونی خبیث بودن که توشون تبلیغ می‌دیدیم! :D مثلاً سونی فقط ۱۷٪ مخارج MGS4 رو داده بوده و برای همین آقامون اسنیک مجبور شده به خاطر فقر و بدبختی، نوشیدنی ژاپنی رو به این شکل ضایع تبلیغ کنه! :D


کوجیما از قدیم اهل این کارها بوده، حالا یا در مواردی پولش رو می‌گرفته و حالش رو می‌برده، یا بعضی جاها دوست داشته محصولات محبوبش رو توی بازی‌هاش نشون بده و با اون شرکت‌ها همکاری متقابل انجام بده.
از نوشیدنی Regain:

4be6_metal-gear-solid-4-meets-ipod-20080513011020295.jpg


تا iPod توی MGS4:

bodw_sda.jpg


از ساعت Seiko:

u0yb_asdsadsa.jpg


تا کفش Puma زیر پاهای خسته‌ی ونوم اسنیک:

ci23_us2f_e60yzy135gly.jpg


مختصر و مفید، نمایش کالاهای تجاری توی بازی‌های کوجیما چیز جدیدی نیست و احتمالاً بیشتر از اینا هم بوده ولی من یادم رفته! :D
واکمن و نوار کاست sony یادت رفت :D

121354
 

lomis

کاربر سایت
Aug 6, 2017
166
بازی باید خوب فروش بره وگرنه کوجیما بازنشست میشه ..ببینید کی گفتم
الان تا میای با بازیهای جدید ارتباط برقرار کنی تیتر اخر میاد بالا!!!
50 ساعت گیم پلی حتی حوصله سربر تو این دوره زمونه قنیمت جنگیه!!!
من که بازی رو رو اکانت هکی میزنم به بدن ولی خدایی امیدوارم خوب بفروشه...دلم نمیخواد کوجیما دیگه نباشه!!!
 

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,932
View attachment 121327

وقتی کوجیما می‌تونه وقتی دیوید کیج می‌تونه وقتی مدیا مولکول می‌تونه وقتی سازنده جورنی می‌تونه چرا کوری نتونه!
میون بحث:
مگه انحصاری سونی نیست؟ اگه مال خودش بود یه چیزی... ولی تا اونجا که من یادمه استدیوش کلا مال سونی بود که؟ هر شماره سه گانه هم یه کارگردان...
اگه خبری باشه تصمیم سونی بوده
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر