امتیازات Death Stranding

میانگین نمرات بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    191
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
3,792
13,542
121065


Directed by: Hideo Kojima
Writers: Hideo Kojima; Hitori Nojima
Initial release date: November 8, 2019
Composer: Ludvig Forssell
Genre: Strand
Engine: Decima
Platforms: PlayStation 4, PC​

Metacritic:82

Atomix:10/10
Digital Chumps:10/10
Remoteplay:10/10
InsideGamer:10/10
Famitsu:10/10
Bazicenter:10/10
TheSixthAxis:10/10
Digitally Downloaded.net:10/10
We Got This Covered:10/10
Trusted Reviews:10/10
Gaming Trend:10/10
GamingAge:10/10
GamePlanet:10/10
GamerSky:10/10
GameRevolution:10/10
PushSquare:10/10
ScreenRant:10/10
EGM:10/10
DailyStar:10/10
Millenium:9.8/10
IGN Italia:9.8/10
Areajugones:9.7/10
4Players.de:9.5/10
Playstation LifeStyle:9.5/10
Jeuxvideo.com:9.5/10
IGN Japan:9.5/10
Gaming Nexus9.5/10
Gamer.nl:9.5/10
CheatCC:9.4/10
SpazioGames:9.4/10
Hobby Consolas:9.3/10
COGconnected:9.3/10
Multiplayer.it:9.2/10
Vandal.net:9.2/10
Metro Montreal:9.1/10
Multiplayer.it:9.1/10
Worth Playing:9/10
DarkStation:9/10
3DJuegos:9/10
Post Arcade (National Post):9/10
Power Unlimited:9/10
Games.cz:9/10
‍Gryonline.pl:9/10
GameSpot:9/10
Shacknews:9/10
PSX-Sense.nl:9/10
PLAY! Zine:9/10
JeuxActu:9/10
God is a Geek:9/10
GameOver.gr:9/10
Eurogamer Italy:9/10
Everyeye.it:9/10
GamePro Germany:8.9/10
The Games Machine:8.8/10
IGN Spain:8.7/10
Gamers Heroes:8.5/10
LevelUp:8.5/10
XGN:8.5/10
GameCrate:8.3/10
Meristation:8/10
Merlin'in Kazanı (Turkey):8/10
VideoGamer:8/10
Easy Allies:8/10
Critical Hit:8/10
Guardian:8/10
ZTGD:8/10
Press Start Australia:8/10
PlayStation Universe:8/10
Gameblog.fr:8/10
Destructoid:8/10
Attack of the Fanboy:8/10
CGMagazine:7.8/10
Digital Trends:7/10
Game Informer:7/10
Vgames:7/10
USgamer:7/10
TrueGaming:7/10
Metro GameCentral:7/10
Hardcore Gamer:7/10
GamesRadar:7/10
IGN:6.8/10
GameCrirics:6.5/10
VG247:6/10
AusGamers:6/10
VGC:6/10
GiantBomb:4/10
GameRant:4/10
Stevivor:3.5/10
 
آخرین ویرایش:

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
3,792
13,542
منظورش اختیار مطلق
یعنی مثلاً ناشر ۳۰۰ میلیون یورو بده فلانی بگه برو هرچی دوست داشتی بساز!
بعد طرف تصمیم بگیره مثلا با این پول شبیه ساز آشپزی درست کنه!
باید تحت کنترل باشه ولی چیزی هم اجبار نشه
مثلا سانتا داشت یه ای پی می‌ساخت سونی کنسلش کرد اگر اون بازی کنسل نمیشد احتمالا سانتا الان به خاطرات پیوسته بود
یعنی الان آیپی جدید که تو3.5 سال ساخته با متا 84 آشغال محسوب میشه؟
 

Un_Tlou

کاربر سایت
Jul 27, 2019
551
1,400
یعنی الان آیپی جدید که تو3.5 سال ساخته با متا 84 آشغال محسوب میشه؟
اشغال نه ولی قطعا یه شکست بزرگ محسوب میشه
این بازی محکوم به مثبت نود بود شک نکن تلو ۲ هم متاش بشه ۸۴ میگم شکست سنگینی خورده
یه مقوله داریم به اسم انتظار
کوجیما به عنوان یکی از بزرگ ترین بازی ساز ها با یه ناشر بزرگ و کلی سال هایپ کردن در نهایت میاد بازی میسازه که نه فقط میانگین پایینی میگیره بلکه به نظر میاد اساسا از نظر گیم پلی تو دیواره این بدون شک به شکست بزرگه
حالا باید بازی کرد دید چقدر گیم پلی بازی ضعیفه که انقدر بهش حمله شده طوری که حتی میگن ۱۵ ساعت اول بازی رسماً یه چیز خواب آوریه!
میانگین ۸۴ برای ساخته کوجیما با این همه سرو صدا قطعا پایین و ضعیفه راجب ساخته یوبی سافت یا ea صحبت نمیکنیم طرف کوجیما ناشر هم سونی با ۳ سال هایپ خالص
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
14,708
21,420
نام
امیر حسین
در این صورت باید بهشون تبریک گفت چون خیلی فیلمهای سینمایی هستن که کمتر از 2 ساعتن :|

درسته که cutscene هم توی بازی ها لازمه ولی بنظرم روش داستان گویی کوجیما بدرد فیلمسازی میخوره
کافیه مقایسه کنید با بازی هایی مثل Bioshock و Bloodborne که چقدر استادانه داستان بازی رو با کمترین تعداد cutscene روایت میکنن بدون این که مشکل و تداخلی تو گیم پلی به وجود بیارن
همممم.... نع...مخالفم!
من حالا بلادبورن و ... نزدم، ولی چیزایی که شنیدم گویا خیلی موارد داستانی توی آیتم ها و ... روایت میشه...زیاد حال نمیکنم با این سبک روایت:-"

به شخصه نحوه روایت داستان همین MGS قبلی ها رو بیشتر دوست دارم! MGS4 که خیلی حال داد:p MGS3 هم حال داد! MGS5 اصلا حال نداد...کم بود:|

وای به نظرم بهترین نوع روایت رو سبک TLOU داریم(که توی U4 به نظرم به بلوغ رسید:x و همینطور GOW )
یه بخشی از داستان که کات سینه و حال میده...مقدارشم نه خیلی کمه و نه خیلی زیاد
از اونطرف با آیتم های جمع کردنی و ... هم در مورد Lore بازی و اتفاقاتی که قبلا تو اون محیط اتفاق افتاده میگن... و مثلا توی U4 انگار قشنگ حس میکنی از 0 تا 100 ماجرا که دیدگاه مات چی بوده و چجوری شروع جنگ استارت خورده و ... ، زیاد هم بلند بالا نیست مطالب!(مثلا ... توی ویچر هج هزارتا کتاب هست که حتما خیلی چیزا در مورد دنیای بازی میگن...ولی انقدر زیادن که...از حوصله خارجه خوندنشون...حداقل از حوصله ی من خارجه:| )
یه بخش دیگه هم از تعامل با افراد همراه و یا تعامل با محیط روایت میشه

به نظرم این سبک داستان گویی ND خیلی خوبه! تعادلی بین هر دو حالته!
امیدوارم بیشتر و بیشتر هم بشه استفاده ازش! :-"

---
به شخصه اگر از بازی خوشم بیاد، دو ساعت تهش کاتسین دیدن هم دوست خواهم داشت! :x
 
آخرین ویرایش:

amir code

کاربر سایت
Mar 18, 2008
1,039
1,697
نام
amir hosein
بچه هایی که تا چند وقت پیش یقه اسکی میپوشیدن تو قیافه بودن چه مظلوم نمایی میکنن....
چقدر روشن فکر شدن
این اتفاقا فقط تو BC میوفته
 
  • Like
Reactions: vaan 2

A7A

کاربر سایت
Nov 30, 2016
1,392
1,658
کوجیما دستگاه پول سازی نیست.شخصی مثل کوجیما،نخستی یک هنرمنده و بیشتره.
بازی رو دوست ندارم .
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,501
2,329
نام
محسن
اشغال نه ولی قطعا یه شکست بزرگ محسوب میشه
این بازی محکوم به مثبت نود بود شک نکن تلو ۲ هم متاش بشه ۸۴ میگم شکست سنگینی خورده
یه مقوله داریم به اسم انتظار
کوجیما به عنوان یکی از بزرگ ترین بازی ساز ها با یه ناشر بزرگ و کلی سال هایپ کردن در نهایت میاد بازی میسازه که نه فقط میانگین پایینی میگیره بلکه به نظر میاد اساسا از نظر گیم پلی تو دیواره این بدون شک به شکست بزرگه
حالا باید بازی کرد دید چقدر گیم پلی بازی ضعیفه که انقدر بهش حمله شده طوری که حتی میگن ۱۵ ساعت اول بازی رسماً یه چیز خواب آوریه!
میانگین ۸۴ برای ساخته کوجیما با این همه سرو صدا قطعا پایین و ضعیفه راجب ساخته یوبی سافت یا ea صحبت نمیکنیم طرف کوجیما ناشر هم سونی با ۳ سال هایپ خالص
رو Tlou 2 نزدیک ۵۰۰ نفر دارن کار میکنن ۵ ساله تو پروسه ساخته با انجین اختصاصی و تیم هماهنگ
الان سازنده اویل ۴ بعد که رفت تو تیم تانگو با اون همه انتظارات اویل ویتن به سختی ۸۰ هم نشد متاش
یک نفر به تنهایی نمیتونه معجزه کنه یک تیم هست هزینه زیاد هست نفرات زیاد هستن و..
 

<Professional>

کاربر سایت
Dec 16, 2012
138
375
متای 84 و 13 تا نقد کامل و این همه نمره‌ی 9 به بالا با هیچ متر و معیاری "فیل" و "متوسط" و حتی "خوب" محسوب نمی‌شه. البته قبول دارم نسبت به انتظاری که از کوجیما داشتیم نمره‌های پایین تری گرفته ولی هنوز ذره‌ای از اشتیاقم نسبت به بازی کم نشده. برای کسی مثل من که داستان و صداگذاری اولویت اوله تو بازی مطمئنم یکی بهترین تجربه‌های این نسل میشه...
حالا فارغ از متای DS نمی‌تونم درک کنم چطور کسی ممکنه از فیل شدن یه آیپی جدید با ریسک پذیری بالا خوشحال باشه! اونم به یه سری دلایل بچه‌گونه مثل اینکه طرف بیاد بگه که حرفش درست در اومده یا مثلاً چون دیگه انحصاری کنسولش نیست همون بهتر فیل شه! امیدوارم همین دوستان دو روز دیگه نیان بگن چرا این نسل تعداد آیپی های جدید کم شده و چرا فلان بازی هر سال یه نسخه ازش ریلیز می‌شه یا چرا فلانی از وقتی مستقل شده سراغ ساخت بازی AAA نمی‌ره!
در ضمن کسی که متای زیر 80 و حتی زرد پیش‌بینی کرده بوده همون اندازه‌ای حدسش اشتباه بوده که یکی متای بالای 90 پیش‌بینی کرده. الان نمی‌دونم چطوری اون دوستان کامنت می‌ذارن که از روز اول داشتم درست می‌گفتم ولی ترول شدم و ... :-"
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
7,071
4,334
از سرشم زیاده بابا همین اسم کوجیما 84 شم کرده(البته اگر کمترم نشه) گیم بازی در جد 6 هم نیست.

اگه متال گیر 5 با متای 94 اون بود گیم پلیش به حال این یکی باید گریه کرد.
 

. King Tiger .

کاربر سایت
Jul 25, 2013
548
1,173
نام
نیما
چقدر گیم پلی بازی ضعیفه که انقدر بهش حمله شده طوری که حتی میگن ۱۵ ساعت اول بازی رسماً یه چیز خواب آوریه!
میانگین ۸۴ برای ساخته کوجیما با این همه سرو صدا قطعا پایین و ضعیفه راجب ساخته یوبی سافت یا ea صحبت نمیکنیم طرف کوجیما ناشر هم سونی با ۳ سال هایپ خالص
خب قرار نیست هرکسی با هرچیزی ارتباط برقرار کنه. من به شخصه 15 ساعت پیاده روی ساخته کوجیما رو به نیم ساعت بازی کردن عناوین بادکنکی پرسروصدای این روزها ترجیح میدم.
سونی هم خیلی بهتر از من و شما با سبک و استایل کاری و تفکرات هیدئو کوجیما آشنا بوده قبل از اینکه باهاش شروع به همکاری کنه.
سونی به عنوان یک ناشر انتظار داره بازی بفروشه و علاوه بر جبران هزینه های ساخت، سودآوری داشته باشه که همین اتفاق هم خواهد افتاد بدون تردید.


متای 84 و 13 تا نقد کامل و این همه نمره‌ی 9 به بالا با هیچ متر و معیاری "فیل" و "متوسط" و حتی "خوب" محسوب نمی‌شه. البته قبول دارم نسبت به انتظاری که از کوجیما داشتیم نمره‌های پایین تری گرفته ولی هنوز ذره‌ای از اشتیاقم نسبت به بازی کم نشده. برای کسی مثل من که داستان و صداگذاری اولویت اوله تو بازی مطمئنم یکی بهترین تجربه‌های این نسل میشه...
حالا فارغ از متای DS نمی‌تونم درک کنم چطور کسی ممکنه از فیل شدن یه آیپی جدید با ریسک پذیری بالا خوشحال باشه! اونم به یه سری دلایل بچه‌گونه مثل اینکه طرف بیاد بگه که حرفش درست در اومده یا مثلاً چون دیگه انحصاری کنسولش نیست همون بهتر فیل شه! امیدوارم همین دوستان دو روز دیگه نیان بگن چرا این نسل تعداد آیپی های جدید کم شده و چرا فلان بازی هر سال یه نسخه ازش ریلیز می‌شه یا چرا فلانی از وقتی مستقل شده سراغ ساخت بازی AAA نمی‌ره!
در ضمن کسی که متای زیر 80 و حتی زرد پیش‌بینی کرده بوده همون اندازه‌ای حدسش اشتباه بوده که یکی متای بالای 90 پیش‌بینی کرده. الان نمی‌دونم چطوری اون دوستان کامنت می‌ذارن که از روز اول داشتم درست می‌گفتم ولی ترول شدم و ... :-"
بهتر ازین نمیشد توضیح داد وضعیت رو.
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
5,138
8,850
اقا راسته میگن کاتسین آخر بازی 2 ساعته؟! :D بی خیال! :D
It may look like a science fiction epic, but the best part of "Death Stranding" is an honest day's work
تو نقدش گفته .
, almost certainly totalling less gameplay than the collective runtime of cutscenes.
و یه جا گفته
By the end of the Death Stranding campaign, my Sam had carried nearly 6,500 pounds of cargo over 160 miles of ground
میشه حدود 3 تن و حدود 257.5 کیلومتر
متوسط سرعت پیاده روی انسان 5.5 کیلومتره.
اگه اعداد درست باشه میشه 46 ساعت .که قطعا زمانیش با موتور بوده
______________
اما میگه در کل گیمپلی کمتری نسبت به زمان کات سنسها داره. قطعا پیاده روی رو گیم پلی محاسبه نکرده .ولی همونطور که vg247 میگه مکالمات بی پایان.
قطعا کات سنسهای زیادی در حد یه فیلم و قابل رثابت با quantum خواهیم داشت
______________________________
مگه بازیسنتر نسخه نقد نگرفته
 

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
879
2,536
نام
Esmaiel
نقد دیجیتال فاندری هم اومده. جان بشدت تعریف کرده و جز پنج تا گرافیک برتر این نسل دونسته مخصوصا کات سینای اول بازی خیلی خیره کننده بوده. نسبت به هورایزن پیشرفت داشته مخصوصا در زمینه ریفلکشنها
تو پستای ریست ارا هم گفته بود که بهترین طراحی صورتها و انیمیشنهای صورت این نسل رو داره.
نقدشون فعلا کامل نیست روز لانچ یه نقد دیگه هم دارن
تو بحث فیزیک و شبیه سازی آب هم پیشرفت چشمگیری داشته
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,130
22,807
نام
ali
مقصر اول و اخر این بازخوردهای منفی نسبت به بازی بدون شک سونی هست

منی که یک کاربر از همه جا بی خبر هستم همون اول گفتم دث استرندینگ همون بازی مستقل جدید کوجیماست که قراره برای پی سی و پلی استیشن عرضه بشه ولی سونی با مارکتینگ و هایپی که برای بازی راه انداخته این بود که بازی نه قراره برای PC عرضه بشه (اولین دروغ بزرگ) و بازی در سطح بلاک باسترهایی هالییودی ش یعنی ناتی داگ و سناتامونیکا هایپ کرد! در حالی که بارها تو تاپیک بازی جار زدم آقا اسکیل بازی همون بازی ایندی هست!

یک شایعه هم امد که سریع بازهم توسط سونی فن ها مسخره شد! این بود که سونی فقط 40% بودجه ساخت بازی رو داده و باقی رو کوجیما از جیب گذاشته + قراردادهایی که با AMC و کمپانی مانتسر بسته! حالا بعله تو بازی کاشف به عمل امده پر از تبلیغات انرژی زا های مانتسر و تبلیغات واکینگ دد هیت هست! بله سونی گوش ملت رو کر کرده بود که حمایت تمام و کمال از کوجیما کرده ولی خب بازی چیزه دیگه ای میگه و مشخص شده کوجیما رفته دست به دامن تبلیغات درون برنامه ای (مثل بازیهای موبایلی) برای یک اثر 60 دلاری شده تا بودجه بازی تامین بشه!

سونی با سو استفاده از شخص کوجیما برای فروش کنسول هاش چهارسال به ملت دروغ تحویل داد! لیبل only on playstation اخره تریلر ها میزد! تو بوق و کرنا کرده بود که اره حمایت کامل از کوجیما داشتیم و در نهایت همه دروغ از آب درامد. بازی هر ضعفی داشته باشه قطعا پای کوجیما هست ولی میگم مقصر اصلی سونی هست که نیامده بگه این بازی یک اثر مستقل از کوجیماست و ما صرفا یک پشتیبانی معمولی ازش داریم، همونطوری که از no mans sky و این دست بازیها داشتیم! در همین حد و نه بیشتر (ناتی داگ طور و ....)


photo_۲۰۱۹-۱۱-۰۱_۱۲-۱۴-۵۸.jpg
 

voldmort

کاربر سایت
May 28, 2015
4,445
29,567
نام
ali
اشغال نه ولی قطعا یه شکست بزرگ محسوب میشه
این بازی محکوم به مثبت نود بود شک نکن تلو ۲ هم متاش بشه ۸۴ میگم شکست سنگینی خورده
این چه مدل مقایسه ایه!
داری یه نیو ای پی رو با پارت ۲ تلو ساخته ی خفن ترین فرست پارتی سونی و مورد انتظارترین بازی نسل مقایسه میکنی!
تازه میگه اگر تلو ۸۴ شد شکست سنگین خورده!:D

ezgif.com-gif-maker-۲.gif

لامصب اونوقت باید سردر استودیو رو گِل بگیرن ، از صدتا از کامبک هایی که بارسا میخوره هم بدترِ اون!
 

dragonslayer

کاربر سایت
Jul 22, 2012
500
338
نام
محمدرضا
خب ظاهراً بازی از اونی که با توجه به نمایشهاش ازش انتظار داشتم، بهتره و گویا از نظر اکثریت، نیمه پر لیوان به قدری درخشان هست که بتونه نیمه خالی اونو تحت الشعاع قرار بده و این باعث خوشحالیه. از طرف دیگه از بابت اینکه بازی نتونست به یک متای افسانه ای برسه، خوشحالم؛ چون خب به هر حال بت شکنی لازم بود( به امید بت شکنی های بیشتر!:D). در واقع هر دو روی سکه، نقدهای خوب و بت شکنی هر دو با هم، رو دوست دارم. بازی رو هم اگه وقت و هزینه و حوصله بهم اجازه بده، حتماً تجربه میکنم ولی احتمالاً بعد از اینکه وقت و هزینه و حوصله بهم اجازه داده باشه تا عناوینی مثل The Outer Worlds و Disco Elysium رو تجربه کنم.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 2)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟