امتیازات Baldur's Gate 3

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
Baldur's Gate III

KeyArt_new_gif.gif

Developer & Publisher: Larian Studios Games
5 Platforms: PC, PlayStation
Genre: Role-Playing, Western-Style
Number of Online Players: Up to 4 Players

Release Date
PC-> 3 August 2023
PS5-> 6 September 2023

🔹🔹🔹🔹
META
PC ---> 96
PS5 ---> 96


OPEN
96
🔹🔹🔹🔹

Screenshot_20230912-101753_Samsung Internet_copy_1000x450.jpg
Screenshot_20230912-101736_Samsung Internet_copy_1000x450.jpg

➿➿➿

GameGrin 10/10
MoviesGamesAndTech 10/10

MMORPG.com 10/10
Edge Magazine 10/10
CD-ACTION 10/10
Digital Trends 10/10
Impulsegamer 10/10
DESTRUCTOID 10/10
Malditos Nerds 10/10
Meristation 10/10
CGmagazine 10/10
Games.cz 10/10
Gryonline.pl 10/10
DualShockers 10/10
Dexerto 10/10
PCMAG.COM 10/10
THE GAMER 10/10
PC Invasion 10/10
BaziCenter 10/10
GGrecon 10/10
WellPlayed 10/10
Vgames 10/10
IGN France 10/10
Inverse 10/10
IGN 10/10
Video Gamer 10/10
Twinfinite 10/10

PC Games 10/10
Power Unlimited 10/10
IGN Adria 10/10
KeenGamer 10/10
Eurogamer Germany 10/10
Gaming Trend 10/10
Attack Of The Fanboy 10/10
10/GamesRadar+ 10
Games Hub 10/10
NME 10/10
Pocket-lint 10/10
RPG Site 10/10
Video Games 10/10
Digital Chumps 10/10
Hardcore Gamer 10/10
IGN Portugal 10/10
GFINITY 10/10
Guardian 10/10
IGN Spain 10/10
Gamereactor UK 10/10
GamingBolt 10/10
Gamers Heroes 10/10
TRG 10/10

🔹🔹🔹
Cogconnected 9.9/10
The Games Machine 9.9/10
Inven 9.8/10
Vandal 9.8/10
PC Gamer 9.7/10
GameSpace 9.7/10
RAGEquit.gr 9.6/10
Gamersky 9.6/10
Hobby consolas 9.6/10

IGN BRASIL 9.5/10
God is a geek 9.5/10
Noisy Pixel 9.5/10
Checkpointgaming.net 9.5/10
SomosXbox 9.5/10
Everyeye.it 9.5/10
Game Informer 9.5/10
Multiplayer.it 9.5/10
Gamer.NL 9.5/10
Wccftech 9.5/10
But Why Tho 9.5/10
Jeuxvideo 9.5/10
ZTGD 9.5/10

Spaziogames 9.3/10
Comicbook 9/10
Metro Game Central 9/10
Sektor.sk 9/10
Hey Poor Player 9/10
Gamer.no 9/10
App Trigger 9/10
PCGamesN 9/10
MGG 9/10
Worth Playing 9/10
Game Rant 9/10

We Got This Covered 9/10
🔹🔹🔹
4PLAYERS 8.9/10
XGN 8.5/10
New Game Network 8.5/10
Eurogamer 8/10
Siliconera 7/10

➿➿➿
 
آخرین ویرایش:
سوال من اينجاس اصلا چرا بايد به اين بازى هيت داد؟
انحصاريه مگه؟ :D

نه والا
دیر و زود داره ولی نهایتا رو همه چی عرضه میشه :D
شما نگران تاخیر حضورش رو ایکس باکسی، من دارم برنامه می چینم رو کنسول بعدی نینتندو بازیش کنم از بس مطمئنم :دی

تنها دلیلی که من دیدم بهش هیت بدن یکی محتوای سکشوال ـشه که داستان درگیری سرش طولانیه
یکی هم نوبتی بودنشه که وات د فاعک bro :|
 
سوال من اينجاس اصلا چرا بايد به اين بازى هيت داد؟
انحصاريه مگه؟ :D
الان کالاف و بتل فیلد یا پی اس و فیفا مگه انحصاری بودن.
یه عده از این هایی که هم هیت می دن از این بازی احساس خطر می کنن و نگرانن استارفیلد گوتی نشه (دلیلشون اینه که اگه الان استارفیلد گوتی نشه دیگه چه بازی از ماکروسافت در این نسل گوتی خواهد شد :D )و مقابل کل کل ps فن ها دوباره کم می یارن.
 
Q
الان کالاف و بتل فیلد یا پی اس و فیفا مگه انحصاری بودن.
یه عده از این هایی که هم هیت می دن از این بازی احساس خطر می کنن و نگرانن استارفیلد گوتی نشه (دلیلشون اینه که اگه الان استارفیلد گوتی نشه دیگه چه بازی از ماکروسافت در این نسل گوتی خواهد شد :D )و مقابل کل کل ps فن ها دوباره کم می یارن.
رفیق در مورد بحث گوتی شانس اول بین بازی های عرضه شده Zelda هست.یعنی استارفیلد رو به هر دلیل در نظر نگیریم،Zelda با اختلاف خیلی زیاد بیشترین جوایز رو از آن خودش می کند.Baldur's Gate هم قطعا جوایزی خواهد گرفت ولی به نظرم در بحث جوایز آخر سال چندان شانسی نخواهد داشت.البته به جز اون دوستمون فکر نکنم کس دیگری در مورد این بازی انتقاد کرده باشد که شما همچین حرفی می زنید.
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
Q

رفیق در مورد بحث گوتی شانس اول بین بازی های عرضه شده Zelda هست.یعنی استارفیلد رو به هر دلیل در نظر نگیریم،Zelda با اختلاف خیلی زیاد بیشترین جوایز رو از آن خودش می کند.Baldur's Gate هم قطعا جوایزی خواهد گرفت ولی به نظرم در بحث جوایز آخر سال چندان شانسی نخواهد داشت.البته به جز اون دوستمون فکر نکنم کس دیگری در مورد این بازی انتقاد کرده باشد که شما همچین حرفی می زنید.
بعضی چیز ها نیاز به گفتن ندارد
همین طور که می بینی وضع برای ماکروسافت خیلی خرابه(اصلا تو لیست وجود نداره) و اگه این بار این جایزه نگیره کی می خواد بگیره.
The Game Award for Game of the Year

1691671413247.png
 
نه والا
دیر و زود داره ولی نهایتا رو همه چی عرضه میشه :D
شما نگران تاخیر حضورش رو ایکس باکسی، من دارم برنامه می چینم رو کنسول بعدی نینتندو بازیش کنم از بس مطمئنم :D

تنها دلیلی که من دیدم بهش هیت بدن یکی محتوای سکشوال ـشه که داستان درگیری سرش طولانیه
یکی هم نوبتی بودنشه که وات د فاعک bro :|

نوبتی باز نیستم.ولی نوبتی بازها را دوست دارم.
میخواستم بگم سلیقه های مختلف بالاخره وجود داره.بعضی ها هم مثل من این مدل گیم پلی رو دوست ندارن.قبلا هم صحبت کردیم راجع بهش سید جان.
دو سه تا کامنت که خودم گذاشتم راجع به این بازی شامل 2 تا مورد بود:
- تحسین بازی
-حسرت اینکه چرا به این گیم پلی علاقه ندارم تا از اتمسفر و داستان و عمق این بازی لذت ببرم.

پ .ن :
امیدوارم نینتندو در کنسول بعدیش یه حداقل توجهی به سخت افزار بکنه تا بشه از عناوین بیشتری روش لذت برد.حداقل به عنوان کنسول پرتابل
 
الان کالاف و بتل فیلد یا پی اس و فیفا مگه انحصاری بودن.
یه عده از این هایی که هم هیت می دن از این بازی احساس خطر می کنن و نگرانن استارفیلد گوتی نشه (دلیلشون اینه که اگه الان استارفیلد گوتی نشه دیگه چه بازی از ماکروسافت در این نسل گوتی خواهد شد :D )و مقابل کل کل ps فن ها دوباره کم می یارن.

اصلا چرا فك ميكنن استارفيلد در حد و اندازه گوتى شدن ميتونه باشه؟:D
 
من چند روز نبودم اومدم دیدم امتیاز شده 97، نمیدانم باید با چی توصیفش کرد،عبارتی در ذهن ندارم که این حجم از تعجب را بیان کنم
سختی اینه که یک بازی اینجوری به قول یکی از کاربران با اینکه ترن بیسد هست و مشکلات و محدودیت های ذاتی ای داره ولی به موفقعیت رسیده و افراد بسیار زیادی را راضی کرده و این نشانه ی شاهکار بودنش هست باید ان را ستایید به هرحال توانسته باعث شود بخشی از مغز تحریک شود و دوپامین ترشح گردد وگرنه این رضایت از چیست؟
از ginitify سر zelda کینه داشتم الان دیدم نمره ی کامل داده عنادم باهاش کم شد
یک بار یک استدیو ی لهستانی اومد با لودر از روی تادهاوارد رد شد الان ببینم تاریخ تکرار میره یا نه جذاب میشه :)
 
غیرقابل انکاره که ترن-بیسد اصلا پیچیدگی های طراحی، ساخت و تستِ ریل تایم رو نداره
سر همین اصل اکثرj&crpg های اولیه بخاطر محدودیت منابع (اجبار) این سبک رو انتخاب میکردن، اما پیشرفت و توسعه امکانات تک تک اون آی پی ها رو به ریل تایم تغییر داد، چون وقتی دستت بازه، عقب گرد معنی نداره
فالوت وnwn تا همین ffجدید که میخ تابوت jrpg سنتی و منسوخ شده بود.
اما این سادگی ساخت یه مزیت برای استدیوهای مستضعفه که هنرشون تو ادبیات و نقاشی رو تو یک پکیج آبرومند بوسیله گیم پلی ساده سازی شده ی ترن بیسد عرضه کنند و این استعدادها پشت سدِ بودجه های سنگین تست و باگ گیری ریل تایم کمبت گیر نکنن. اما استدیو لارین بعد از dos2 اونقدر پول جمع کرد که مستضعف حساب نمیاد و اینکه درکنار نوبتی، گیم پلی ریلتایم با اکتیو پاز اضافه نکرده نشونه ترس و تنبلیه، کاری که سازنده patchfinder با وجود اینکه یک نفر بود، کرد.
از بعد نوروساینس به قضیه نگاه کنیم، اوج لذتی که با بازی کردن میتونه بدست بیاد، پیکِ کمبته که تمام بدن در یک حالت هماهنگی و اماده باش هست تا به اتفاقات روی صفحه واکنش نشون بده، شمشیر جلو میاد، کلیدی زده میشه، جیرینگ، فولاد به فولاد میخوره، ساکسس پری و شارش دوپامین
حالا اینکه بیای از لحظه ی نهایت تخلیه احساسات (ماکسیموم کاتارسیس)، تعامل کاربر رو بگیری و فقط مثل یک گوشت ناظر باشه، جای بحثی نمیمونه که تجربه ناقص شده، مثل accessibilityهایی که ناتی داگ برای افراد دیزیبل (حتی نابینا) تو لست گذاشت، لذت رو میبرن، کار ارزشمندی هم هست، حتی براش جایزه برد، اما در آخر الکن و افلیجه، متاسفانه
من نظرم 180 مخالف شماست
نمیدانم چرا از این جهت به این مسئله نگاه نمیکنید که کلی استدیو که این سبک را رها کردند چون ایده ای برای جذب مخاطب و نگه داشتنش نداشتند حالا یک استدیو امده و یک کار جدید در یک فرمت به قولی منسوخ شده انجام داده و جدا از استقبال ناظران پلیرها، منتقدان هم راضی هستند همان طور که کلی استدیو این سبک را رها کردند دوباره این سبک با این فرمول جدید به محبوبیت برسد
محبوبیت یک سبک از بازی یکسری خط کش و معیار عینی نداره که بگیم باید حتما این فرم و این شکل را داشته باشد تا ان اثر یک اثر خوب نامیده شود
اتفاقا کاملا ذهنی هست یعنی یک اتفاقی میافتد بعد ما دنبال توجیه اش میریم که از ان اثر متر و معیار خوب بودن را بیرون می کشیم و سایر اثار را با ان مقایسه میکنیم هیچ متر و معیار عینی در خارج از ویدئوگیم وجود ندارد که با ان بشود شرایط یک اثر ویدئو گیمی را سنجید هر معیاری برای سنجش بازی خوب وجود دارد از دل همین ویدئو گیم درامده از این رو استناد به نروساینس باید پس از انجام بازی باشد نه پیش از ان
 
امسال جزو بهترین سالهای گیمینگ تاریخه بنظرم. هنور هم دوجین بازی خوب تو راهه.
تعریف از خود نباشه، همش بخاطر منه! حالا که دیگه کنسول ندارمو پول خریدشم همینطور، داره از در و دیوار میباره شاهکار، منم بدون امید به این روزگار، باید بزودی به سمت غار، کنم فرار کنم فرار. تکست رپ، دایرکت لول
 
غیرقابل انکاره که ترن-بیسد اصلا پیچیدگی های طراحی، ساخت و تستِ ریل تایم رو نداره
سر همین اصل اکثرj&crpg های اولیه بخاطر محدودیت منابع (اجبار) این سبک رو انتخاب میکردن، اما پیشرفت و توسعه امکانات تک تک اون آی پی ها رو به ریل تایم تغییر داد، چون وقتی دستت بازه، عقب گرد معنی نداره
فالوت وnwn تا همین ffجدید که میخ تابوت jrpg سنتی و منسوخ شده بود.
اما این سادگی ساخت یه مزیت برای استدیوهای مستضعفه که هنرشون تو ادبیات و نقاشی رو تو یک پکیج آبرومند بوسیله گیم پلی ساده سازی شده ی ترن بیسد عرضه کنند و این استعدادها پشت سدِ بودجه های سنگین تست و باگ گیری ریل تایم کمبت گیر نکنن. اما استدیو لارین بعد از dos2 اونقدر پول جمع کرد که مستضعف حساب نمیاد و اینکه درکنار نوبتی، گیم پلی ریلتایم با اکتیو پاز اضافه نکرده نشونه ترس و تنبلیه، کاری که سازنده patchfinder با وجود اینکه یک نفر بود، کرد.
از بعد نوروساینس به قضیه نگاه کنیم، اوج لذتی که با بازی کردن میتونه بدست بیاد، پیکِ کمبته که تمام بدن در یک حالت هماهنگی و اماده باش هست تا به اتفاقات روی صفحه واکنش نشون بده، شمشیر جلو میاد، کلیدی زده میشه، جیرینگ، فولاد به فولاد میخوره، ساکسس پری و شارش دوپامین
حالا اینکه بیای از لحظه ی نهایت تخلیه احساسات (ماکسیموم کاتارسیس)، تعامل کاربر رو بگیری و فقط مثل یک گوشت ناظر باشه، جای بحثی نمیمونه که تجربه ناقص شده، مثل accessibilityهایی که ناتی داگ برای افراد دیزیبل (حتی نابینا) تو لست گذاشت، لذت رو میبرن، کار ارزشمندی هم هست، حتی براش جایزه برد، اما در آخر الکن و افلیجه، متاسفانه

سیستم‌های RTWP و TB هر دو دارای نقطه قوت و ضعف هستن که در نقد بازی براتون توضیح خواهم داد، ولی هر سازنده قبل از قرار دادن این سیستم‌ها در بازیش باید به این نکته توجه کنه که کدام سیستم با مکانیک‌‎های بازیش بیشترین هم‌خوانی را داره. چون عدم توجه به این نکته

باعث میشه که بازی دچار عدم بالانس شدید و در نهایت نارضایتی بازیکنان بشه. شما در توضحیتون به سری بازی‌های Pathfinder از استودیو Owlcat Games اشاره کردی - که از سیستم Pathfinder 3.5 استفاده می‌کنن نه D&D 5 - اما متاسفانه به این نکته اشاره نکردی که بازی جدید

استودیو Owlcat به نام Warhammer 40000: Rouge Trader خودش از سیستم TB استفاده میکنه. منصفانه نیست که سازنده‌ها را به خاطر play style امون ملامت کنیم، قبلش بهتره نگاه کنیم آیا این انتخاب خلاقانه (creative choice) به بهتر شدن بازی کمکی کرده یا خیر.

1691707702622.jpeg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or