امتیازات Assassin's Creed Valhalla

پیش بینی شما از امتیاز بازی در سایت Metacritic


  • مجموع رای دهنده‌ها
    214
  • نظرسنجی بسته شده است .

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
Assassin's Creed Valhalla

ACValhalla.jpg

Action Role-playing Video Game
Developer: Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Platforms: PlayStation 5, Xbox Series X and Series S, PlayStation 4, Xbox One, Google Stadia
〰〰〰
Open
84


Screenshot_20201218-132857_Samsung Internet_copy_540x222.jpg

Meta
Ps5|Ps4|xbox one|xbox x|pc
83||84||82||80||85

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg

?〰?〰?〰?〰?

Daily Star 10/10
GamingTrend 10/10
Saving Content 10/10


AusGamers 9.8/10
Gamefa 9.7/10
GideonsGaming 9.7/10
PowerUp! 9.6/10
Digital Chumps 9.5/10
Generación Xbox 9.5/10
3DNews 9.5/10
Gamers Heroes 9.5/10
Vamers 9.5/10
RedTieGuy 9.5/10
Gaming on PC 9.5/10
SomosXbox 9.3/10
Game Informer 9.3/10
PC Gamer 9.2/10
Impulsegamer 9.2/10
Cerealkillerz 9.1/10
Gamelite 9.1/10
GamesRadar+ 9/10
IGN Spain 9/10
God is a Geek 9/10
Attack of the Fanboy 9/10
Game Rant 9/10
GameMAG 9/10
DualShockers 9/10
Twinfinite 9/10
Stevivor 9/10
Press Start 9/10
GamingBolt 9/10
TechRaptor 9/10
GameZone 9/10
Fextralife 9/10
Digitally Downloaded 9/10
Video Game Sophistry 9/10
Noisy Pixel 9/10
Gamer Escape 9/10
Pure Playstation 9/10
Rocket Chainsaw 9/10
Glitched Africa 9/10
Hey Poor Player 9/10
WellPlayed 9/10
PC Invasion 9/10
The Escapist 9/10
Critical Hit 9/10
Xbox Achievements 9/10
PPE.pl 9/10
TheGamer 9/10
DASHGAMER.com 9/10
Pure Xbox 9/10
We Got This Covered 9/10
Twinfinite 9/10
Gaming Nexus 9/10
The Escapist 9/10
PC Invasion 9/10
???

Areajugones 8.9/10
Hobby Consolas 8.9/10
Pixel Arts 8.8/10
The Games Machine 8.7/10
Gamersky 8.7/10
MondoXbox 8.6/10
RPG Fan 8.5/10
SECTOR.sk 8.5/10
The Game Fanatics 8.5/10
Wccftech 8.5/10
TrueGaming 8.5/10
PSX Brasil 8.5/10
Sirus Gaming 8.5/10
Nexus Hub 8.5/10
IGN Italy 8.5/10
Game Volt 8.4/10
Hynerd.it 8.3/10
Siliconera 8/10
IGN 8/10
GameSpot 8/10
Shacknews 8/10
Windows Central 8/10
PlayStation Universe 8/10
Everyeye.it 8/10
Digital Trends 8/10
GRYOnline.pl 8/10
The Outerhaven Productions 8/10
The Digital Fix 8/10
Hardcore Gamer 8/10
Cubed3 8/10
GameSkinny 8/10
Leadergamer 8/10
Enternity.gr 8/10
Merlin'in Kazanı 8/10
Kakuchopurei 8/10
GameByte 8/10
Bazimag 8/10
Hynerd.it 8/10
Guardian 8/10
PCGamesN 8/10
GameCrate 8/10
Cheat Code Central 8/10
Saudi Gamer 8/10
Cram-Gaming 8/10
Spiel Times 8/10

???

COGconnected 7.8/10
Spaziogames 7.8/10
BaziCenter 7.5/10
But Why Tho? 7.5/10
Zoomg 7.5/10
USgamer 7/10
Gameblog 7/10
Screen Rant 7/10
Metro GameCentral 7/10
Push Square 7/10
Seasoned Gaming 7/10
IGN Middle East 6.6/10
Destructoid 6.5/10
GamePro 6.5/10
Worth Playing 6.5/10
Gadgets 360 6/10
VideoGamer 6/10
Game Revolution 5/10
 
آخرین ویرایش:
امتیاز بازی هرچی بشه من دیگه تو دام یوبی سافت نمی افتم :D نزدیکه 1 ساله اودیسه رو گرفتم بعد از 45 ساعت بازی بیخیالش شدم از بس لول دیزاین خوب و کشش بالایی داشت :D
بازی ضعفهای زیادی داشت ولی 45 ساعت تونسته پاش نگهت داره بد نیست یعنی تونسته تا حدی جذبت کنه.
2020-08-08_21-30-30.jpg

با دی ال سیاش تونستم تموم کنم ولی مراحل فرعی زیادی موند
 
بازی ضعفهای زیادی داشت ولی 45 ساعت تونسته پاش نگهت داره بد نیست یعنی تونسته تا حدی جذبت کنه.
View attachment 178646

با دی ال سیاش تونستم تموم کنم ولی مراحل فرعی زیادی موند
دقیقا مشکلی هست که من شخصه با بازیهای اپن ورلد یوبی دارم. اولش خیلی خوبن و ساعتی آدم رو سرگرم میکنن ولی بعد مدتی تکراری میشن و عملا انگیزه ای برای تموم کردنشون نمیمونه. البته استثناعاتی هم بوده برای من مثلا اوریجینز رو تموم کردم و خیلی هم لذت بردم. اودیسه بنظرم بیش از حد کش اومد. امیدوارم والهالا گیم پلی کوتاهتر و منسجمتری داشته باشه.
 
دقیقا مشکلی هست که من شخصه با بازیهای اپن ورلد یوبی دارم. اولش خیلی خوبن و ساعتی آدم رو سرگرم میکنن ولی بعد مدتی تکراری میشن و عملا انگیزه ای برای تموم کردنشون نمیمونه. البته استثناعاتی هم بوده برای من مثلا اوریجینز رو تموم کردم و خیلی هم لذت بردم. اودیسه بنظرم بیش از حد کش اومد. امیدوارم والهالا گیم پلی کوتاهتر و منسجمتری داشته باشه.

45 ساعت جدی خیلی وقت زیادیه واسه حتی یه بازی اوپن ورلد
بیشتر نشون میده دیزاین بازی و روندش با کششی که داره نمیخونه و خیلی طولانی تر از چیزیه که باید و شاید
 
فک کنم بازی بدی رو برای زمین خوردن یوبی انتخاب کردید :دی نمایشا تا اینجا فوق العاده بوده و از اون سیستم فارمینگ دو نسخه قبلی هم فاصله گرفته و روی اورده به ساخت و ساز. کلا من شدیدا خوشبینم و هایپم برای بازی. متای بالای ۸۰ بگیره کافیه :دی
 
45 ساعت جدی خیلی وقت زیادیه واسه حتی یه بازی اوپن ورلد
بیشتر نشون میده دیزاین بازی و روندش با کششی که داره نمیخونه و خیلی طولانی تر از چیزیه که باید و شاید
ببین من اعتقاد دارم (دقیقا اعتقاد شخصی) اگر بازی هر چند خوب نتونه مخاطب رو مجاب کنه تمومش کنه یه پوان منفی بزرگ میگیره. ممکنه شما بگی به بازی مثل Re 2 Remake مثلا یه چیزی حدود 15 ساعت گیم پلی داشته شما اونو بازی کردی تموم کردی ولی اینطرف 45 ساعت بازی کردی ولی تموم نکردی در نهایت اینور 30 ساعت بیشتر گیرت اومده. من این حرف شما رو با این تفسیر رد میکنم که بازی که در نهایت خسته کننده شده یه مزه بدی در دهان مخاطب باقی گذاشته و تجربه کاملی نبوده. در نهایت درسته من بیشتر بازیش کردم ولی اون رضایت نهایی رو ازش نداشتم.

اینه که بقول انگلیسا بعضی از بازی ها overstay their welcome. بیش از اون حدی که توانش رو دارن سعی مکنن طولانی و بزرگ باشن. این اشکالیه که تو بازیهای اخیر یوبی بنظرم خیلی بارزه. اگر بازی رو کوچیکتر و جمع و جورتر میساختن ولی به اون بخش کوچیک وقت و انرژی بیشتری میدادن نتیجه نهایی خیلی بهتر میشد. اونطور احتمالا این اشکالات فنی هم خیلی کمتر بود. البته قصاص پیش از جنایت نمیکنم امیدوارم این شماره بازی یه پکیج فوق العاده باشه
 
ببین من اعتقاد دارم (دقیقا اعتقاد شخصی) اگر بازی هر چند خوب نتونه مخاطب رو مجاب کنه تمومش کنه یه پوان منفی بزرگ میگیره. ممکنه شما بگی به بازی مثل Re 2 Remake مثلا یه چیزی حدود 15 ساعت گیم پلی داشته شما اونو بازی کردی تموم کردی ولی اینطرف 45 ساعت بازی کردی ولی تموم نکردی در نهایت اینور 30 ساعت بیشتر گیرت اومده. من این حرف شما رو با این تفسیر رد میکنم که بازی که در نهایت خسته کننده شده یه مزه بدی در دهان مخاطب باقی گذاشته و تجربه کاملی نبوده. در نهایت درسته من بیشتر بازیش کردم ولی اون رضایت نهایی رو ازش نداشتم.

اینه که بقول انگلیسا بعضی از بازی ها overstay their welcome. بیش از اون حدی که توانش رو دارن سعی مکنن طولانی و بزرگ باشن. این اشکالیه که تو بازیهای اخیر یوبی بنظرم خیلی بارزه. اگر بازی رو کوچیکتر و جمع و جورتر میساختن ولی به اون بخش کوچیک وقت و انرژی بیشتری میدادن نتیجه نهایی خیلی بهتر میشد. اونطور احتمالا این اشکالات فنی هم خیلی کمتر بود. البته قصاص پیش از جنایت نمیکنم امیدوارم این شماره بازی یه پکیج فوق العاده باشه

منم همینو میگم
لفظ Overstay Their Welcome خیلی خارجکیه البته :))

مثالتم خیلی قبول دارم
این بیشترین مشکلیه که بازی های اوپن ورلد و JRPG اصولا باهاش سر و کله میزنن
 
دقیقا مشکلی هست که من شخصه با بازیهای اپن ورلد یوبی دارم. اولش خیلی خوبن و ساعتی آدم رو سرگرم میکنن ولی بعد مدتی تکراری میشن و عملا انگیزه ای برای تموم کردنشون نمیمونه. البته استثناعاتی هم بوده برای من مثلا اوریجینز رو تموم کردم و خیلی هم لذت بردم. اودیسه بنظرم بیش از حد کش اومد. امیدوارم والهالا گیم پلی کوتاهتر و منسجمتری داشته باشه.
طولانی بودن بازی به خودی خود بد نیست. به شرطی که چیزی برای ارائه داشته باشه. این ضعف یوبیه. اساسین از یه جایی به بعد اینو نداشت و بازی تکراری بود.
ادیسه بنظرم تو این مورد بهتر بود شاید بخاطر کشتی رانی که تونست بهش نکاتی اضافه کنه که مدت بیشتری حس تازه بودن به گیم پلی بده در کنارش داستان بهتری داشت.
_________
یوبی بازی طولانی زیاد میسازه مثل anno settlers و ........ و هر سری یه داستان جداگانه داره. هر چند که خط داستانی زیادی نداره
شاید یکمی همین باعث تغییر نگرش اونا شده و با افزایش زمان گیمپلی به دنبال با ارزشتر نشون دادن بازیشونه.
البته یخورده از یخورده زیادتر طولانی شده و جدیدا تو anno 1800 اومد و 8 تا دی ال سی که 6 تاش داستانیه و ارائه داد.
بنظر میاد این روش راضی کننده براشون تو فروش بوده و احتمال آب بستن تو مراحل وجود داره.
هر چند تو anno تغییرات دی ال سیا زیاده و با ارزش میکنه اونا رو.اگه بتونن همین روشو اجرا کنن تو اساسین .که کلا تغییرات زیاد باشه.جذابش میکنه.
 
giphy.gif

خــــــیلی باید یه بازی اپن ورلد ازین به بعد عالی باشه که بتونه از زیر سایه‌ی Red dead 2 بیاد بیرون. در حال حاضر فقط GTAVI احتمالی‌ و Cyberpunk این پتانسیل رو دارن که نظرمو جلب کنن. درمورد Assassins:

NO, THANKS :D
 
Last edited by a moderator:
بنظرم امسال به خاطر اینکه بازیا میان‌نسلی هستن و همزمان در حال توسعه برای 8 9 تا پلتفرم مختلف بودن + وضعیت توسعه بازی از راه دور، خیلی احتمال بیشتری داره که مشکلات تکنیکی قابل توجه داشته باشن...
الان اکثر بازیای AAA مولتی‌ پلتفرمی که دارن عرضه میشن همین مشکل رو دارن...نمونه‌اش هم Dirt 5 و WD Legion که احتمالا اگه بزاریم بعد یه سال و منتشر شدن آپدیت بازی کنیم خیلی تجربه بهتری میتونن ارائه بدن.
این قضیه رو نسل قبل هم داشتیم که بازیهای میان نسلی وضعیت عجیب غریبی داشتن...یا محتوای درست حسابی نداشتن یا پر از مشکلات تکنیکی. الان که هم پلتفرم‌ها بیشتر شده و هم روند توسعه مثل قبل نیست...
به همین دلیل این روزا اتوماتیک انتظارم از بازیا و متایی که ممکنه بگیرن کمتر از حالت عادیه...
 
بنظرم بازی زیاد میفروشه. از لحاظ متا هم در حد ادیسه و اریجینز میشه. از طرفی من فکر میکردم راهی که با اریجینز شروع کردن و حالا که تیشه به ریشه ی این سری زدن حداقل پایبند به این اصل که پشت کردن به راه سنتی اساسینزها هست باشن و بعد از دو نسخه متفاوت و حالا توی والهالا حداقل بازی رو به جایی رسونده باشن که از لحاظ منطقی به یک چهارچوب مشخصی رسیده باشن. الان من یک ویدیو دیدم از بازی که که یک وایکینگ نره غول با زره ، سپر ، تیرکمون ، تیر تیرکمون ، شمشیر ، خنجر ، لباس پشمی کلفت از بلندای یک صخره مسیری به ارتفاع سه چهارطبقه، با کمر روی سپرش سقوط ازاد میکنه توی کاه!
قبلا گفته شد بازی به اصول سری پایبنده و من فکر کردم بازی میخواد المان های گذشته رو دوباره وارد سری کنه اما ( بیشتر از منظر منطقی ) بازی یک شلم شوربایی شده که بنظر میرسه هر چه تونستن بدون اینکه یک روند منطقی ای داشته باشه توی بازی وجود داره. این میشه که ادم نمیتونه بازی رو جدی بگیره و حداقل بعنوان یک مسیر نو در سری حتی همین رو هم بپذیره.
 
AC تقریبا شده مثل FIFA! منتقدا قشنگ از روش رد شدن!! متاش 72شده و نمره 2 هم داره!! و گفته شد هیچ تغییری نداشته نسبت به 2020، هفته بعدش خبر اومد توی فروش تمام بازی ها رو پشت سر گذاشته و رده اول فروشه :| حالا فیفا عموم پسندتره اشاره کردم، AC هم داستانش تقریبا به همین شکله.

یوبی سافت مسیر خالی کردن جیب مردم رو خوب یاد گرفته و با این استقبالی که می شه، بایدم به شکل همیشگی تحویلتون بگیره! اون از واچ داگز لیجن، اون از ریمیک! پرنس، این بازی هم که نمایش هاش از نظر من نکته جذابی نداره، FC6 می مونه که... مبارک باشه
 
آخرین ویرایش:
عظمت نقشه های بازی


Norway
Norway is the starting region.
15km² (5km long, 3km wide).

England
England is the main map.
120km² (13.2km long, 9.1km wide).

Vinland
Vinland is unlocked as part of defeating all Order of the Ancient Members, you’ll go on a quest there that’s tied to the Order of the Ancients.
2.8km² (1.4km long, 2km wide).

Asgard
Asgard is unlocked by building the Seer’s Hut and doing her questline.
1.56km² (1.2km long, 1.3km wide).

Jotunheim
Jotunheim is unlocked by doing the quests in Asgard.
1.2km² (1.2km long, 1km wide).​
یکی از مشکلات AC های جدید همین وجود بیش از اندازه محتواست
 
View attachment 178668

خــــــیلی باید یه بازی اپن ورلد ازین به بعد عالی باشه که بتونه از زیر سایه‌ی Red dead 2 بیاد بیرون. در حال حاضر فقط GTAVI احتمالی‌ و Cyberpunk این پتانسیل رو دارن که نظرمو جلب کنن. درمورد Assassins:

NO, THANKS :D
البته که AC الان RPG هست و با RDR2 مقایسه نمیشه. حالا انیمیشن های RDR2 واقعا انقلابیه اکی ولی به طور کلی سبک بازیا یکسان نیست به هر شکل.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or