الان من نمیفهمم یه چیزیو. یه عده یا تازه گیمر شدن و تاحالا بازی نکردن و یا اینکه بازی کردن و سره این بازی لجشون در اومده :/
یکی میگه که چرا توی یه غار سه تا کوئست متفاوت اتفاق افتاده و این موضوع خنده داره از نظرش. خوب شمایی که به چنین چیزی گیر میدی به نظرتون
احیانا زبونم لال بازیه mgs:tpp اینجوری نبود که توی پایگاه های مختلف بعد از پاکسازی, مجددا دشمن میومد و یا ماموریت های فرعی مختلفش بارها و بارها توی یک جای ثابت اتفاق میفتاد؟ احیانا اون خنده دار نبود که با چنان متایی , بعد از اتمام بازی برای اینکه شخصیت اسنایپر (quiet) رو برمیگردوندید کافی بود سوار هلیکوپترتون بشید و با سلالم و صلوات برید همون جایی که اولین بار کوایت رو دیدید و 7 بار پشت هم اون ماموریت رو انجام بدید تا طرف دوباره به پایگاه برگرده؟ این مسایل برا اساسینس گویا موجب خنده ی دوستان میشه.
توی این بازی احیانا نمیشه که یه غار وقتی پاکسازیش کردی یه عده راه زن برن توش قایم بشن؟ وقتی شما یه جا رو پاکسازی میکنی دیگه ممنوع الورود میشه؟
دوباره میاد یکی میگه که چرا وقتی توی چمن میریم قایم میشیم هیچکی مارو نمیبینه و راحت میتونیم همه رو بکشیم. خوب شما موقعی که انچارتد و توم رایدر بازی میکردین خواب بودید؟ اون زمان که توی
لست آو آس , شخصیت "الی" جلو کلیکر و دشمن و این و اون بندری میرقصید و رژه میرفت ولی دشمن نمیدیدش اونجا هم خواب بودید؟ اخه میدونید چیه؟ نمیشه که سره انچارتد و زبونم لال لست آو آس این حرفا رو زد که. انحصاریه. زشتههه. ولی سره اساسینس چرا نشه گفت؟ میشه.
یکی میگه یه فیلم دیدم که طرف خنجر میکرد توی کاپیتانی که روی زمین خواب بود ولی 30 درصد کم شد. خوب چنین دوستی شاید تاحالا سیستم LEVEL دهی و EXP رو نمیدونه. خوب طبیعیه وقتی لول شما 10 باشه ولی دشمن 20 باشه وقتی شمشیر فرو میکنی قراره مقدار کمی جون کم کنه. چون اگه قرار بود دشمن لول 20 ای رو با لول 10 بکشید پس چرا سیستم لول آپ گذاشتن؟ خو بردار 2 سوت همه رو بزن بکش دیگه. به خدا تو ویچر هم اگه یه لول بالا رو میزدی جونش تکون نمیخورد. این عادیه. باگ نیست به حضرت عباس
![21 :)) :))](/styles/default/xenforo/smilies/meep/21.gif)
)
دوستان نگاه کنید. من حالم از اساسینس ها به هم میخورد. اما چنان محو این بازی شدم که کارم اینه که از 6 عصر میشینم پای بازی تا نزدیک 7 صبح. محیط بازی به قدری وسیع و شاهکار و پشم ریزونه که تا برخی محیط ها رو نبینین باور نمیکنین. من ویچر 3 رو زمانی پلات کردم که بازی سر تروفی کارت های گوِئنت باگ داشت و حدود 6 ماه صبر کردم تا پچ اش بیاد. پرستش کننده ی ویچر 3 و کلیه ی سری های ویچر هستم. اما صادقانه میگم ویچر مثل یه کتاب اموزشی برا بازیسازا بود. اساسینس اودیسه اومده از این کتاب به سبک خودش استفاده کرده و یه اثر موازی با ویچر ساخته. من به شخصه از تنوع محیط و جزیات و عظمت محیط اساسینس اودیسه بیشتر از ویچر3 خوشم اومد. هیچ جای بحثی هم نیست چون جاهایی وجود داره توی این بازی که واقعا وقتی میبینین نیم ساعت جلوش وایمیسین فقط نگاه میکنین. مثل روستای نمک و دریاچه ی سرخ و...!
در مورد کوئست ها باید بگم که اساسینس واقعاااااااااا پیشرفت کرده و حتی ساید کوئست هاش هم زیبا و جذاب شده. ولی به نظر خودم ویچر 3 در زمینه ی کوئست ها علی الخصوص ساید کوئست ها رقیب نداره دیگه.
در مورد اینکه توی بعضی جاها برخی کوئست ها تکرار میشه خوب عزیزه من وقتی DAILY QUEST با قابلیت EXPIRE شدن توی بازی هست و هر روز این کوئست ها جدید و جدیدتر میشه, توقع داشتی برا همشون محیط جدا بسازن؟ خوب اگه اینجوری بود کره ی زمین هم برای مپ این بازی کافی نبود.
اگه گیری به بازی میدید خواهشا ببینین این چیزا توی بازیهای دیگه هست یا نه.
بعدم چه کاریه. ویچر یه شاهکار بود. لذت بردیم. اساسینس هم این نسخش فوق العاده شده. اگه توان مالیشو دارین بخرین و غرقش بشین و کیف کنین. چرا باید به این مسائل حساس شید که حالا این قسمتو از ویچر تقلید کرده یا نه. بیخیال اقا. لذت ببرید.