امتیازات Alan Wake's American Nightmare

  • Thread starter Thread starter Gartall
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Gartall

کاربر سایت
خب این بازی هم اولین امتیازش را گرفت و مجله OXM براش 8.5 داد . این مجله به شماره قبلی بازی 8 از 10 داده بود .
OXM گفته بازی پیشرفت بسیاری زیادی از لحاظ مکانیک گیم پلی کرده و بازی به طور قابل توجهی ایرادات AW را مثل تکراری شدنه مراحل و نوعه طراحیه مراحل را رفع کرده .

Gaming Everything � Blog Archive � Alan Wake’s American Nightmare gets first review
 
آخرین ویرایش:
در مورد فریم ریت هم گفته که کاملا ثابته و پارگی تصویر هم کمتره، ولی رمدی اومده یه آپشن گذاشته که VSync رو هرکس خواست روشن کنه. در اینصورت پارگی تصویر کاملا از بین میره ولی فریم ریت ممکنه جاهای شلوغ یه کمی افت کنه:دی

چه کار خوبی ... امیدوارم همه شرکتها Vsync رو به عنوان Option در اختیار ما بذارن ...
 
رزولوشن بازی 25% افزایش پیدا کرده و به گفته DF حدودای 1120x585 هستش. دلیلش هم DF اینطور گفته که جزئیات محیط و تعداد آبجکت ها خیلی کمتر شده، Draw Distance کمتر شده و مه ها و افکت های حجمی هم به سنگینی نسخه اول نیست. در مورد AA هم ظاهرا رمدی یه AA جدید که تلفیقی از 4xMSAA و FXAA هستش استفاده کرده و در نهایت با اینکه از لحاظ AA در حد نسخه اول نیست ولی بازم خوب دراومده.
در مورد فریم ریت هم گفته که کاملا ثابته و پارگی تصویر هم کمتره، ولی رمدی اومده یه آپشن گذاشته که VSync رو هرکس خواست روشن کنه. در اینصورت پارگی تصویر کاملا از بین میره ولی فریم ریت ممکنه جاهای شلوغ یه کمی افت کنه:دی

در کل نمیدونم چرا گیم اسپات بهش مدال تکنیکی داده چون به نظر من نسخه قبلی بهتر بود (حداقل تو شب). فقط اینجا آخر اون آرکید مودش که روز میشه خیلی خوشگله! لعنتی سریع هم میره:دی ولی واقعا طلوع آفتابش حیرت انگیز بود برای من.

خب دلیلش اینه میتونی بری توضیحات مدال تکنیکی GAMESPOT را مطالعه کنی که مدال تکنیکی را به یک بازی میده که در هر صحنه افکتهای منحصر بفرد باشه ولی فریم ریت بازی ثابت باشه . با اینکه فریم ریت AW نرم بود ولی پارگی تصویر داشت که خودش فرار از افت فریم حساب میشه که همین یدونه بخش باعث شده که مدال تکنیکی را نگیره .
ولی تو AWAN هم دقت تصویر و هم VSync پیشرفت محسوسی کرده با اینکه خودم هم عقیده هستم از لحظ حجم افکت و ابجکتها و پوشش گیاهی و........ AWAN نسبت به AW پسرفته قابل توجهی کرده ! البته خوب همینطور که گفتم یه بازی با حجم 1 گیگ و خرده ای نباید هم انتظار زیادی ازش داشت و از طرفی هم نباید انتظار داشت اگه AW2 در کار باشه ؟ رمدی بیاد همه پیشرفت هایی که کرده روی چنین بازی ارائه کنه .
 
یدونه نمره کامل هم نگرفت ، اعتراف یک AW Fan :
واقعا امتیازاتش پایین تر از حد انتظارم بود .
خودش رو تا یکی دو روز دیگه بازی میکنم بعد نظر میدم .
 
واقعا امتیازاتش پایین تر از حد انتظارم بود .
کلا بازی شوت بود همینطوریش ! امتیازات نسخه ی PC ـش یکم بهتر از 360 ـش شد که اونم معلوم نیست پشت پردش چه خبراییه .:d
 
کلا بازی شوت بود همینطوریش ! امتیازات نسخه ی PC ـش یکم بهتر از 360 ـش شد که اونم معلوم نیست پشت پردش چه خبراییه .:d
من الان حرف بزنم، باز میان اخطار میدن بهم :|.

کلا بازی ای که یکی از بهترین روایت های داستانی و گیم پلی رو داشت و یکی از نوآورانه ترین بازی های این نسل بود شد شوت؟
نکنه COD که کل بازی بدو، نارنجک بنداز، آاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا صحنه آهسته ببین شلیک کن شد بازی؟ :|؟

این نسخه توسط یه تیم کوچیک از Remedy ساخته شده، یه تیم 60 نفره اگر ازش قرار باشه یه تیم کوچیک بیاد بیرون دیگه معلومه چی میشه.
قرار نبود حالا Goty تولید هم بکنند.
از اولش هم حس میکردم چیز شاخی نیست :|.
 
یدونه نمره کامل هم نگرفت ، اعتراف یک AW Fan :
واقعا امتیازاتش پایین تر از حد انتظارم بود .
خودش رو تا یکی دو روز دیگه بازی میکنم بعد نظر میدم .

الان تو انتظار داشتی یه بازی خارج از داستان اصلیه بازی با 3 و 4 ساعت گیمپلی ! که فقط بخش کوچیک از تیم اصلیه بازی روش کار کردند امتیازات شاهکار و بالای 9 بگیره ؟!
 
الان تو انتظار داشتی یه بازی خارج از داستان اصلیه بازی با 3 و 4 ساعت گیمپلی ! که فقط بخش کوچیک از تیم اصلیه بازی روش کار کردند امتیازات شاهکار و بالای 9 بگیره ؟!

از من سوال کردی دیگه ؟ آره این انتظار رو داشتم :دی !
به همون میزان که بازی کوچیک شده ، خب رو XBLA عرضه شده ، فلذا انتظارات هم میبایست پایین تر میبود ؛ ولی انگاری این شماره خیلی "سرپایی" درست شده . البته یه چیزی ، تو یادت رفته بروبچ REMEDY گفته بودن AW AN به بزرگی AW 2 ؟:-/
از اون دوستانی که بازی کردن پرسیدم ، فهمیدم که اون مدل روایت داستانی شماره اول که 50 درصد زیبایی داستان و سناریو مدیونش بود رو از بازی حذف کردن . :| این ینی عملا شما یه نقطه قوت کلفت بازی رو ازش بگیری .
ایشالا AW2 :دی ! ما امیدمون رو از دست نمیدیم .
 
این vsync باعث افت فریم نمی شه بلکه باعث ثبات فریم می شه نکته ی منفیش اینکه که بازی دچار تاخیر می شه که در تکنولوژی جدید nvidia به حداقل رسیده
 
این vsync باعث افت فریم نمی شه بلکه باعث ثبات فریم می شه نکته ی منفیش اینکه که بازی دچار تاخیر می شه که در تکنولوژی جدید nvidia به حداقل رسیده
البته تو american nightmare پارگي تصوير نسبت به نسخه اول خيلي كمتر شده بودولي تو نسخه اول بخاطر حجم زياد افكت ها مخصوصا مه وطوفان وشلوغي زياد محيط پارگي تصوير زياد بود
 
البته تو american nightmare پارگي تصوير نسبت به نسخه اول خيلي كمتر شده بودولي تو نسخه اول بخاطر حجم زياد افكت ها مخصوصا مه وطوفان وشلوغي زياد محيط پارگي تصوير زياد بود


اگه فریم ثابت نباشه حتما این مشکل رخ می ده یه سری مزیت ها هم داره یه سری جاها فریم ریت خیلی بیشتر می شه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or