امتیازات بازی Silent Hill 2 Remake

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پیش‌بینی امتیازات


  • مجموع رای دهنده‌ها
    186
  • نظرسنجی بسته شده است .
امتیاز ۸۷ اونم بعد بیست سال کم چیزی نیست .
بنظرم این نقطه شروع دوباره برای کونامی هست. دقیقا همون اتفاقی که برای کپکام افتاد اینجا هم تکرار میشه . کونامی بازی های زیادی مثل کستلوانیا ، متال گیر و سایلنت و ... برای ریمیک داره .
چند سال پیش هم کونامی یه استدیوی aaa ساز برای تیم داخلیش ایجاد کرد و احتمالا بازی های مهمش میده اون بسازه .
 
  • Like
Reactions: GPSY
فقط امیدوارم اگر قسمت سوم رو ریمیک کردند. همون ایده های اولیه داستان که سازندگان میخواستند رو داشته باشه. (داستان اولیه مرتبط با سقط جنین بوده.)
کلا مشخصه اون بازی اگر کونامی مسخره بازی در نمیاورده در حد بازی دوم از آب در میومد.
 
فقط امیدوارم اگر قسمت سوم رو ریمیک کردند. همون ایده های اولیه داستان که سازندگان میخواستند رو داشته باشه. (داستان اولیه مرتبط با سقط جنین بوده.)
کلا مشخصه اون بازی اگر کونامی مسخره بازی در نمیاورده در حد بازی دوم از آب در میومد.
داستان چیه؟ من نشنیدم اینو
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda
داستان چیه؟ من نشنیدم اینو
مثل اینکه تم اصلی داستان در مورد سقط جنین و بلوغ بوده و خیلی از المان های بازی در این مورد طراحی شده بودند. اما خب به دلایل مختلف و فشار خود کونامی هیچکدوم از این مسائل خیلی در بازی اصلی نمیرسند یا اونقدر باید یا شاید بهشون بها داده نمیشه. اصلا خود اثر قراره نبوده
دنباله بازی اول باشه‌...همین مسئله باعث اختلافات زیادی در Team Silent شده بوده.
ایده های دیگه هم داشتند، اما چون میدنستند سازمان های رده بندی سنی قرار نبوده قبول کنند بیخیال شدند.
کلا بازی سوم بشدت طلبانه بوده که متاسفانه مسائل خارج از خود مسائل استدیو باعث شده بودند محصول نهایی اون ویژن نهایی خود سازنده ها نباشه.
این ویدیو خوب این مسائل رو توضیح داده:
 
4 5 ساعت بازی رو تجربه کردم واقعاً از منظر فنی و بصری یک دستاورد بزرگه!
به شدت گان پلی بازی رو دوست داشتم، قشنگ مشخصه کاراکتر اصلی یک فرد ناشیه که تازه سلاح به دست گرفته. اما به نظرم دوربین که نزدیک به کاراکتر شده یه جایی اذیت میکنه خصوصاً این که دشمنا خیلی راحت میتونن شما رو بکشن. یه پرانتزم باز کنم که بگم توقع داشتم دشمنا متنوع تر باشن
مهمات هم به شدت محدوده.
متاسفانه به خاطر محیط های بسته و دوربین چندان نمیشه مخفیکاری انجام داد
من تو نقدا خونه بودم که بازی مشکلات فنی داره، والا ما که ندیدیم
پازل ها خیلی قشنگ با داستان و فضای بازی ارتباط دارن
 
تاریخ
4 5 ساعت بازی رو تجربه کردم واقعاً از منظر فنی و بصری یک دستاورد بزرگه!
به شدت گان پلی بازی رو دوست داشتم، قشنگ مشخصه کاراکتر اصلی یک فرد ناشیه که تازه سلاح به دست گرفته. اما به نظرم دوربین که نزدیک به کاراکتر شده یه جایی اذیت میکنه خصوصاً این که دشمنا خیلی راحت میتونن شما رو بکشن. یه پرانتزم باز کنم که بگم توقع داشتم دشمنا متنوع تر باشن
مهمات هم به شدت محدوده.
متاسفانه به خاطر محیط های بسته و دوربین چندان نمیشه مخفیکاری انجام داد
من تو نقدا خونه بودم که بازی مشکلات فنی داره، والا ما که ندیدیم
پازل ها خیلی قشنگ با داستان و فضای بازی ارتباط دارن
انتشار مگه ۸ اکتبر نیست؟ دیسک گرفتین؟
 

Shacknews
: 9/10
ثبت شد. متا ۸۷

Silent Hill 2 Critic Review
Hats off to Bloober Team. I was nervous about what this Silent Hill 2 remake would finally be when it launched. I came prepared to be disappointed. I was floored instead. This wasn’t left like the old Silent Hill 2 with just a visual brush-up, and that feels like it was the right thing to do. At the same time, Bloober keeps the spirit of everything that made Silent Hill 2 a classic, but also accentuates it in smart and reasonable ways. It feels sickeningly intense to fight creatures, it feels menacing and foreboding to explore the town’s foggy streets, and the characters actually feel concerned and responsive to the things happening around them. I never thought we’d see the day when Silent Hill 2 would get such a shine, but here we are, and it is gloriously terrifying.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or