ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات بازی Resident Evil Village
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote=".Amirone" data-source="post: 4971009" data-attributes="member: 40193"><p>حسو حال کنترل ایتن نسبت به نسخه قبل خیلی بهتر شده و مشخصه یک تیکه چوب خشک رو کنترل نمی کنی و تعامل داره با بازیکن! گان پلی بازی هم روی دوال سنس به تجربه بهتر شوتینگ خیلی کمک می کنه، مثلا شما با هندگان موقع ایمینگ تجربه سبک تری نسبت به گرفتن شاتگان موقع گرفتن تریگرها داری، همین یک مورد باعث می شه عمق پیدا کنه گیم پلی و قابل لمس بشه بازی، من از گان پلی راضی بودم، همونطور که توی تاپیک بازی اشاره کردم همه مواردی که از تجربه های قبلی و ایول 4 در بازی گنجانده شده اگر در جای درست خودشون قرار بگیره کار بزرگی کرده کپکام، چون بازی عملا همه چی داره! ولی اگه در یک قسمت عالی کار کرده باشه و در مابقی موارد فقط تنوع رو لحاظ کرده باشه و کیفیت رو به کمیت و مقاصد صرفا تجاریش مثل گندکاریای قبلش ترجیح داده باشه... تنها چیزی که نگرانم می کنه همینه وگرنه کلیت بازی و چیزی که در دمو دیدم به خودی خود مشکلی نداره و نوید یک بازی خوب رو می ده حتی اگه چاشنی اکشنش! بیشتر از ایول بودنش باشه، فقط انتظارم اینه که در همه این موارد (اکشن، هارور) یک تعادل و بالانس قابل قبولی رو شاهد باشیم</p></blockquote><p></p>
[QUOTE=".Amirone, post: 4971009, member: 40193"] حسو حال کنترل ایتن نسبت به نسخه قبل خیلی بهتر شده و مشخصه یک تیکه چوب خشک رو کنترل نمی کنی و تعامل داره با بازیکن! گان پلی بازی هم روی دوال سنس به تجربه بهتر شوتینگ خیلی کمک می کنه، مثلا شما با هندگان موقع ایمینگ تجربه سبک تری نسبت به گرفتن شاتگان موقع گرفتن تریگرها داری، همین یک مورد باعث می شه عمق پیدا کنه گیم پلی و قابل لمس بشه بازی، من از گان پلی راضی بودم، همونطور که توی تاپیک بازی اشاره کردم همه مواردی که از تجربه های قبلی و ایول 4 در بازی گنجانده شده اگر در جای درست خودشون قرار بگیره کار بزرگی کرده کپکام، چون بازی عملا همه چی داره! ولی اگه در یک قسمت عالی کار کرده باشه و در مابقی موارد فقط تنوع رو لحاظ کرده باشه و کیفیت رو به کمیت و مقاصد صرفا تجاریش مثل گندکاریای قبلش ترجیح داده باشه... تنها چیزی که نگرانم می کنه همینه وگرنه کلیت بازی و چیزی که در دمو دیدم به خودی خود مشکلی نداره و نوید یک بازی خوب رو می ده حتی اگه چاشنی اکشنش! بیشتر از ایول بودنش باشه، فقط انتظارم اینه که در همه این موارد (اکشن، هارور) یک تعادل و بالانس قابل قبولی رو شاهد باشیم [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات بازی Resident Evil Village
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft