امتیازات بازی Lost Soul Aside

  • Thread starter Thread starter mdtnt
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

mdtnt

کاربر سایت
315dda0891e50dc1894bbf924a4bdcd1acd009c2ccf9df86.jpg

Developer: Ultizero Games
Publisher: Sony Interactive Entertainment
Genres: Role Playing Games, Action
Release: 8/29/2025 (1404/6/6)
Gamersky (8)
From the perspective of a traditional action game, Lost Soul Aside is solid. It offers players around thirty hours of pure, exhilarating action, retaining most of the strengths found in classic high-speed action games

IGN Spain (7)
Lost Soul Aside is an experience with ups and downs, where some elements work brilliantly and others fall short. On the negative side, we have a forgettable story, flat characters that are impossible to connect with, and a world that, in the end, we don't really care about. On
the positive side, there's platforming with good and bad moments, lots of madness, and fast-paced combat full of clever mechanics that you'll enjoy more as you progress through the game

Critical Hits (6)
Lost Soul Aside has some merits in its combat and can be enjoyable if you overlook the weak story and shallow characters, but it’s hard to recommend at full launch price with so many polish issues. However, if that’s not a problem for you, it can still be fun for Hack and Slash fans—just don’t expect anything grand and be prepared to put up with certain aspects of the game

PlayStation Universe (5)
There's no getting around the fact that Lost Soul Aside feelslike it belongs in the mid 2010s and honestly that would be fine were itnot the fact that the game feels so compromised in so many other aspectsof its design that it's difficult to shake the feeling that it justfeels outdated, rather than a heartfelt love letter to the past. Thoughthe soundtrack is frequently excellent and the combat reliably exciting,neither are enough to save Lost Soul Aside from tumbling into a deepabyss of rank mediocrity, which is a shame; especially considering thesheer amount of graft that has gone into the game since its inceptionall those years ago

Eurogamer Germany (4)
A flashy and demanding character action game with challenging boss fights and plenty of combo freedom, but undermined by a generic story, shallow characters, and uneven polish. Fans of precise, skill-driven combat may enjoy its encounters — everyone else will likely struggle to look past its flaws

DualShockers (70)
Lost Soul Aside left a bitter aftertaste of hype seasoned with unmet expectations. It's one of the few RPGs that made me care less about its characters and story the more I played, due to its shoddy narrative and half-baked cutscenes. The gameplay is excellent, offering plenty of versatility for everyone and depth. The post-game challenges will undoubtedly please those wanting to test their hack and slash proficiency. That is, however, if they have the grit and tolerance to see the game through to the end

Saudi Gamer (60)
Lost Soul Aside feels like a smaller-scale game disguised and priced as a AAA title. While its gameplay is what will keep you hooked, it just fail at delivering at every other department with one of the weakest written dialogues to it’s comically bad voice acting

Toisto (40)
Passion and ambition don't always equal quality. Lost Soul Aside has plenty of ideas, but no vision to put them together. Instead, it settles for a muddled selection of borrowed mechanics, tied together by disastrously bad writing and acting.

 
آخرین ویرایش:
جمله کلیشه ای هست ولی خب ادم زورش میاد نگه! چه پتانسیلها و تیمها و ایده هایی که داخل کشورمون دارن هدر میدن و با امثال این سرمایه گذاریهای سونی میتونستن جون بگیرن و دیده بشن که به لطف یسری شرایط الان فقط دارن نتبود میشن! بعد طرف تو چین ۱۰ سال خورده و خوابیده همچین دری وری تحویل میده!
 
تو زمینه های سرمایه گذاری و فعالیت های بانگی، سونی هیچ وقت شانس نیاورد
و پولهایی که با زحمت و پیچ و مهره بستن و کارهای سخت، با حاشیه سود خیلی پایین (زیر 10 درصد) دلار رو دلار گذاشتو هر کی از راه رسید یه گاز ازش زد و کسایی مثل بانجی یا این بابا خوردن رفت.
 
جدا یک سری فکر میکنن شیپ کردن بازی کار راحتی که اینقدر راحت مصخره میکنن !! از نظر من کسی که اینقدر پشت کار داشته و تونسته همین محصول رو بیرون بده خودش شاهکار کرده . دم سونی هم گرم که از همچین پروژه هایی حمایت میکنه . همیشه که قرار نیست بگیره یـ جا میشه Steller Blade یـ جا هم میشه این بازی که اصلا قرار نبوده تو این اسکوپ ساخته بشه با این حال دم سونی و سازندش گرم . فقط دفعه دیگه خواهشا نیان یـ همچین قیمت گذاریی بکنن
 
بدون پول نمیشه بازی درست و حسابی تو این کلاس ساخت...
کمپانیهای گنده سابقشم نمیتونن که اسم نمیارم دوستان درگیر حاشا کردن نشن، تیم یک‌ نفره و کوچیکم نمیتونه طبعا...
اینم یه نفره شروع کرد بعدشم که سونی یکم ساپرتش کرد تعداد معدودی نیرو کمکش کردن
پروژه ایندی و امثالهم میشه ولی این شکلی ندیدم

پ.ن: این بازی بیشتر داغ FF Versus رو تو دلم زنده میکنه... اون ورژن نسل هفت که هرگز عرضه نشد...
 
بدون پول نمیشه بازی درست و حسابی تو این کلاس ساخت...
کمپانیهای گنده سابقشم نمیتونن که اسم نمیارم دوستان درگیر حاشا کردن نشن، تیم یک‌ نفره و کوچیکم نمیتونه طبعا...
اینم یه نفره شروع کرد بعدشم که سونی یکم ساپرتش کرد تعداد معدودی نیرو کمکش کردن
پروژه ایندی و امثالهم میشه ولی این شکلی ندیدم

پ.ن: این بازی بیشتر داغ FF Versus رو تو دلم زنده میکنه... اون ورژن نسل هفت که هرگز عرضه نشد...
تیم یک نفره و پروژه ایندی چرا باید قیمت بازیش ۶۰ دلار باشه؟!
قیمت بازی باید متناسب خود بازی میبود مثل Hollow Knight Silksong که ۲۰ دلار قیمت خورده
 
تیم یک نفره و پروژه ایندی چرا باید قیمت بازیش ۶۰ دلار باشه؟!
قیمت بازی باید متناسب خود بازی میبود مثل Hollow Knight Silksong که ۲۰ دلار قیمت خورده
من از قیمتش دفاع نکردم
قیمتشم نامعقوله
ولی احتمالا پول وقتی که سالها گذاشته تک نفره و مخارج بالاتری که چنین بازی ای نسبت به یه ایندی ۲ بعدی و ساده داره رو خواسته بگیره
از اول کلا نباید میساخت بدون پول که بخواد همچین قیمتی روش بذاره.
 
تیم یک نفره و پروژه ایندی چرا باید قیمت بازیش ۶۰ دلار باشه؟!
قیمت بازی باید متناسب خود بازی میبود مثل Hollow Knight Silksong که ۲۰ دلار قیمت خورده
به نظر منم قیمتش بالاست و منطقی بود که مناسب‌تر قیمت‌گذاری کنن و به نفع خودشون و مشتری می‌شد. :دی
ولی اون ماجرای یک‌نفره فقط برای اوایل پروژه بوده. بعدش تیم تولید به تدریج بزر‌گ‌تر شده و تبدیل شده به یه استودیوی جمع و جور، ولی همچنان به مراتب کوچیک‌تر از استانداردهای AAA و حتی AA هست.
گویا این مدلی بوده:

d6fe03_25sdsa3.jpg


یعنی حتی در اوج پروسه تولید هم به ۵۰ نفر نرسیدن که برای روزگار فعلی، عدد خیلی پایینی به حساب میاد و وقتی در نظر بگیریم که توی چین تولید شده (که احتمالاً هزینه‌ها خیلی پایین‌تر از تولید توی اروپا و آمریکا هست)، منطقی بود که قیمت مناسب‌تری بذارن.
راست و دروغش رو نمی‌دونم ولی اگه چیزی که اینجا نوشته حقیقت داشته باشه، بودجه تولید بازی واقعاً کم بوده، یعنی در حد ۸ میلیون دلار که این روزها هیچی حساب نمی‌شه و در حد هزینه پیتزای کارمندان استودیوهای بزرگه! :دی
 
به نظر منم قیمتش بالاست و منطقی بود که مناسب‌تر قیمت‌گذاری کنن و به نفع خودشون و مشتری می‌شد. :دی
ولی اون ماجرای یک‌نفره فقط برای اوایل پروژه بوده. بعدش تیم تولید به تدریج بزر‌گ‌تر شده و تبدیل شده به یه استودیوی جمع و جور، ولی همچنان به مراتب کوچیک‌تر از استانداردهای AAA و حتی AA هست.
گویا این مدلی بوده:

d6fe03_25sdsa3.jpg


یعنی حتی در اوج پروسه تولید هم به ۵۰ نفر نرسیدن که برای روزگار فعلی، عدد خیلی پایینی به حساب میاد و وقتی در نظر بگیریم که توی چین تولید شده (که احتمالاً هزینه‌ها خیلی پایین‌تر از تولید توی اروپا و آمریکا هست)، منطقی بود که قیمت مناسب‌تری بذارن.
راست و دروغش رو نمی‌دونم ولی اگه چیزی که اینجا نوشته حقیقت داشته باشه، بودجه تولید بازی واقعاً کم بوده، یعنی در حد ۸ میلیون دلار که این روزها هیچی حساب نمی‌شه و در حد هزینه پیتزای کارمندان استودیوهای بزرگه! :دی
جالب شد، پس داشته رسما دروغ میگفته که چند ساله یه نفره دارم بازیو میسازم:دی
فکر کنم پر پرش چند ماه خودش تنهایی روش کار کرده:دی
پ.ن: حیف از سونی که گول این چینی کلاهبردار رو خورد:دی
 
من دیروز بازی رو رو PC تموم کردم.
گیم پلی بازی خوبه. H&S سرعتی.
لوکیشن های بازی قشنگن.
باس فایت های زیادی داره.
صداگذاری بازی بده. صداپیشه ها به کرکرترها نمیخورن.
موزیک بازی OK هستش.
گرافیک Ok هستش.
Lore داستان خوبه ولی هی کشش میدن. داستان همون دعوای خیر و شر هستش.
نیمه دوم بازی حوصله سر بر میشه. داستانی برای گفتن ندارن.
شباهت هایی هم به Chaos Legion داره.
Z.jpg
 
جالب شد، پس داشته رسما دروغ میگفته که چند ساله یه نفره دارم بازیو میسازم:دی
فکر کنم پر پرش چند ماه خودش تنهایی روش کار کرده:دی
پ.ن: حیف از سونی که گول این چینی کلاهبردار رو خورد:دی
خود سونی در جریان بوده دیگه! :دی
کلا با اینکه بازی تک‌نفره ساخته نشده، ولی ابعاد تیم تولید خیلی هم با بازی‌های مستقل فرق نمی‌کنه و در مقایسه با استودیوهای بزرگ، چیز جمع و جوری بوده.
 
  • Like
Reactions: Zack.Fair
به نظر منم قیمتش بالاست و منطقی بود که مناسب‌تر قیمت‌گذاری کنن و به نفع خودشون و مشتری می‌شد. :دی
ولی اون ماجرای یک‌نفره فقط برای اوایل پروژه بوده. بعدش تیم تولید به تدریج بزر‌گ‌تر شده و تبدیل شده به یه استودیوی جمع و جور، ولی همچنان به مراتب کوچیک‌تر از استانداردهای AAA و حتی AA هست.
گویا این مدلی بوده:

d6fe03_25sdsa3.jpg


یعنی حتی در اوج پروسه تولید هم به ۵۰ نفر نرسیدن که برای روزگار فعلی، عدد خیلی پایینی به حساب میاد و وقتی در نظر بگیریم که توی چین تولید شده (که احتمالاً هزینه‌ها خیلی پایین‌تر از تولید توی اروپا و آمریکا هست)، منطقی بود که قیمت مناسب‌تری بذارن.
راست و دروغش رو نمی‌دونم ولی اگه چیزی که اینجا نوشته حقیقت داشته باشه، بودجه تولید بازی واقعاً کم بوده، یعنی در حد ۸ میلیون دلار که این روزها هیچی حساب نمی‌شه و در حد هزینه پیتزای کارمندان استودیوهای بزرگه! :دی
مشکل عمده بازی به نظرم قیمتشه اگه با قیمت مناسب عرضه میشد وضعش بهتر بود
خودت حساب کن این بازی ۶۰ دلار بعد Wukong هم ۶۰ دلار =)) سونی نباید همچین قیمتی روی بازی میذاشت
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or