امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC

  • Thread starter Thread starter Meysam
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Meysam

کاربر سایت
سلام
تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
پايين ترين امتياز 0
بالاترين امتياز 10
همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

Wolfenstein
Wanted Weapons of Fate
Left 4 Dead


Bionic Commando
Call of Juarez Bound in Blood
Street Fighter IV

جواب لیست امتیازات سری اول :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC


اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

Batman Akham Asylum
Resident Evil 5
Mini Ninja
NFS: SHIFT
Red Faction Guerilla
Darkest of days
Section 8
overlord 2
ARMA II
Trine
X-Men Origins: Wolvorine

جواب لیست امتیازات سری دوم :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3
Crysis
Crysis Warhead
Dark Sector
Dead Space
Far Cry 2
F.E.A.R 2
Gears of War
GTA IV
GRID
Mirror Edge

لیست امتیازات سری سوم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

Splinter Cell: Double Agent
STALKER: Shadow of Chernobyl
STALKER: Clear Sky
Call of Duty 4
Call of Duty: World At War
Fallout 3
H.A.W.X
Resident Evil 4
Prince of Persia 2008
Burnout: Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Pro Evolution Soccer 2009
Colin Mac Rae: Dirt
Silent Hill: Homecoming

لیست امتیازات سری چهارم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC
 
Last edited by a moderator:
بیشتر دلیلش این بود انتظار یه پایان بهتر رو داشتم. :دی ولی هیچ مشکل دیگه ای نداشت.


دارم میرم Condemend رو دیگه :دی آره ولی فکر نکنم به پا F.E.A.R برسه. اوج بازی سازی monolith همین F.E.A.R بود و بس :دی


من چند برابر فیر توی کاندمند ترسیدم چون دنیاش و المان های گیم پلیش واقعی تره . همین psychological horror ای که میگی توی کاندمند خیلی بهتر ایجاد شده . درصد زیادی از جذابیتش رو مدیون همون مبارزاتش هست که به نظر من توی تاریخ به این اندازه میلی کمبت عالی و بی نقص طراحی نشده. وقتی یه لوله می گیری دستت و می کوبی توی صورت یه ولگرد خرد شدن استخون های صورتش رو خیلی طبیعی حس می کنی و یا نوع دفاع کردن توی بازی خیلی جالب طراحی شده بود که به واقعی تر شدن مبارزات کمک می کرد. یکی از قسمت های ترسناک این بازی که من نمونش رو توی کمتر بازیی دیدم صدای نفس بود! صدای نفس ولگرد هایی که پشت دیوار توی تاریکی سنگر گرفتن و یه چوب زخیم توی دستشون هست . هر لحظه ممکن بود اون چوب وسط صورتت بخوره و این خودش کلی آدرنالین خون رو افزایش میداد( تقریبا یه چیز تو همون مایه های بازی با صدا توی فیر ولی نوع کامل ترش). به علاوه قسمت های روانشناختی بازی از فیر خیلی بهتر طراحی شده بود و یه داستان جنایی خیلی جذاب چاشنی کار شده بود که سطح بازی رو به نظرم چندین پله بالاتر از فیر می برد
هوش مصنوعی رو دیگه ازش چیزی نمی گم. با اینکه شاید به ریج نمی رسید ولی یه سری از واکنش های هوش مصنوعی ریج روی توی این بازی میشد دید و شاید از نوع بهترش. فیر هم هوش مصنوعیش عالی بود شاید از این نظر هر دو تقریبا در یه سطح باشن ولی عکس العمل های دشمنا توی کاندمند جالب تر بود که دلیل اصلیش نبود اسلو موشن بود که باعث میشد همه چیز واقعی تر و جذاب تر بشه
ولی خوب کار مونولیث توی فیر هم تحسین برانگیز بود .دختر بچه های ترسناک یه چیز کاملا جا افتاده بود اون زمان توی سینما و مونولیث با فیر حال و هوای اون فیلم ها رو به نحو احسن به داخل یه بازی اورد که کار در خور توجهی بود
 
آخرین ویرایش:
سلام.بنظرمن:condemnedترسناك ترازبازيfearوبازيdead spaceترسناك ترازهمه بازيها.چون بازيش طوري بودكه اصلاحدس نميزني الان چه اتفاقي ميافته.هرلحظه كه نفس راحت ميكشي دوباره چندتاجونرميادبرات.امافير وكاندمند.وحتي سايلنت هيل ورزيدنت اويل به پاش نميرسه.بااينكه مخاطباي اين بازي خاص وكم هستند.امابنظرمن ترسناك ترين وهيجاني ترين بازي كه تابحال ساخته شدهdead spaceهست
 
سلام.بنظرمن:condemnedترسناك ترازبازيfearوبازيdead spaceترسناك ترازهمه بازيها.چون بازيش طوري بودكه اصلاحدس نميزني الان چه اتفاقي ميافته.هرلحظه كه نفس راحت ميكشي دوباره چندتاجونرميادبرات.امافير وكاندمند.وحتي سايلنت هيل ورزيدنت اويل به پاش نميرسه.بااينكه مخاطباي اين بازي خاص وكم هستند.امابنظرمن ترسناك ترين وهيجاني ترين بازي كه تابحال ساخته شدهdead spaceهست
یک بار دیگه جمله خودتو بخون
خودت فهمیدی چی گفتی؟!
یک بار میگی کاندمند از دد اسپیس ترسناک تره یک بار میگی کاندمند به پای دد اسپیس توی بازی های ترسناک نمیرسه
:دی
 
یک بار دیگه جمله خودتو بخون
خودت فهمیدی چی گفتی؟!
یک بار میگی کاندمند از دد اسپیس ترسناک تره یک بار میگی کاندمند به پای دد اسپیس توی بازی های ترسناک نمیرسه
:دی
نه اشتباه نکن یک بار دیگه بخون:بنظرمن:condemnedترسناك ترازبازيfearوبازيdead spaceترسناك ترازهمه بازيها.
ایشون میگن condemned از fear ترسناک تره و دد اسپیس از همه بازیها ترسناکتره.
جدا از اینا من با نظر ایشون موافق نیستم.
 
Afterfall : InSanity
6.5/10
خوب:
داستان خوب
فضاسازی آخر زمانی خوب
نورپردازی خوب
موسیقی هماهنگ و خوب
بد:
فیزیک پرت
شکست در ادغام گیم پلی Dead space و Condemned
شروع ناامید کننده
انیمیشن بسیار بد شخصیت ها
نتیجه: نوآوری خوبه به شرطی که ابزار و نفرات خوبی در اختیار داشته باشیم.با اینکه Nicolas games اولین بازی جدی و حرفه ای خودش رو تجربه میکنه ولی دست روی موضوعی گذاشت که هم خوبه هم بد.خوب از این نظر که داستان خیلی خوبی تحویل داده بد از این نظر که از نظر فنی نتونسته کار رو جمع کنه.بازی میخواد بر اساس Melee attack باشه ولی اگر کلا با سلاح گرم بازی کنیم به هیچ وجه مهمات کم نمیاریم(کاملا بر عکس Condemned) از 10بخش بازی هم که عملا 4الی 5 بخش اول بی نتیجست.انیمیشن افتضاح شخصیت ها هم موقع حرف زدن هم موقع واکنش به اطراف غیرقابل چشم پوشیه.ولی واقعا نمیشه نورپردازی بسیار خوب و گرافیک خوب بازی(هر چند با مشکلات عدیده بی کیفیت بودن تکسچر مواجهه) رو ندید گرفت.از اون بهتر داستان عالی بازی که بازیباز رو با خودش همراه میکنه.عاشق بازی ها و داستان هایی هستم که با قطره چکون مخاطب رو سیر میکنه.هر چند من پایان بازی رو درست حدس زده بودم ولی پایان به شدت غافلگیرکننده و خوبیه م داشت.تلفیق این داستان خوب با فضاسازی بازی بسیار همخوونی داره.موسیقی بازی هم در بعضی از صحنه ها بسیار شایسته است.
اسپویلر داستانی:
یکی ا موسیقی های خوب اونجاست که میفهمیم شهر ساخته شده داخل یه غار بزرگ هست و با یک کاتسین سهر رو نشون میده
ایکاش میتونستم نسخه اصلی رو بگیرم تا به این گروه که معلومه پتانسیل خوبی داره کمک کنم.به خاطر داستان خوبش هم شده امتحان کنید.داستانی که در برگیرنده مفاهیمی مثل ترس از تنهایی،استثمار،شورش،فرار از وضعیت موجود و حسادت میشه.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اینم یه نقدک کوچیک از بازی ولی ایکاش وقت داشتم برم تو کار نقدهای جامع و بهتر:(
 
نه اشتباه نکن یک بار دیگه بخون:بنظرمن:condemnedترسناك ترازبازيfearوبازيdead spaceترسناك ترازهمه بازيها.
ایشون میگن condemned از fear ترسناک تره و دد اسپیس از همه بازیها ترسناکتره.
جدا از اینا من با نظر ایشون موافق نیستم.
ها گرفتم
از بس که قاطی پاتی نوشته:دی
 
batman : arkham city
یکی از بهترین بازی هایی که امسال تجربه کردم، داستان پردازی عالی، موسیقی عالی، حضور catwomen , جوکر با حقه های به یاد ماندنی ( واقعا کلک خیلی بزرگی زد!!:-o) ، یه کم رابطه احساسی بین بتمن و ...
فقط بعضی مواقع توی پیدا کردن مسیر بازی به مشکل خوردم که اون هم بر می گرده به خودم و نه بازی!
صحنه انتهای بازی واقعا تاثیر گذار بود و کاملا توی این صحنه غرق شدم:-s
در انتهای نمره من به این بازی 9.5/10 هست
 
من خودم 2011 کلی بازی کردم اما نمیدونم چرا با بتمن یک حال اساسی کردم
که با هیچ بازی دیگه ای نکردم
حتی با اساسین و اسکایریم و ...

بنظرم بهترین بازی سال باید بتمن میشد
آخه هیچ مشکلی توی بازی ندیدم
گرافیک عالی - گیم پلی فوق العاده - صدا گزاری خوب - و نداشتن باگ توی بازی البته شاید یک تکو توکی دیده بشه
ولی اسکایریم تا دلت بخواد باگ داشت

کی با نظر من موافقه؟؟؟
همین که باید بتمن میشد
 
سلام
نمره دادن به بازی ها امری سلیقه ای هستش. یعنی یک نفر میتونه بیاد اینجا و به بتمن آرکام سیتی 1، و به اُپریشن افغانستان 10 بده. البته بهتر اینه که وقتی نمره ای رو به بازی ای میدید، دلایل خودتون رو شرح بدید تا اگر کسی با شما از نظر عثیده موافق بود دیگه وقتش رو صرف انجام اون بازی نکنه.
 
من چند برابر فیر توی کاندمند ترسیدم چون دنیاش و المان های گیم پلیش واقعی تره . همین psychological horror ای که میگی توی کاندمند خیلی بهتر ایجاد شده . درصد زیادی از جذابیتش رو مدیون همون مبارزاتش هست که به نظر من توی تاریخ به این اندازه میلی کمبت عالی و بی نقص طراحی نشده. وقتی یه لوله می گیری دستت و می کوبی توی صورت یه ولگرد خرد شدن استخون های صورتش رو خیلی طبیعی حس می کنی و یا نوع دفاع کردن توی بازی خیلی جالب طراحی شده بود که به واقعی تر شدن مبارزات کمک می کرد. یکی از قسمت های ترسناک این بازی که من نمونش رو توی کمتر بازیی دیدم صدای نفس بود! صدای نفس ولگرد هایی که پشت دیوار توی تاریکی سنگر گرفتن و یه چوب زخیم توی دستشون هست . هر لحظه ممکن بود اون چوب وسط صورتت بخوره و این خودش کلی آدرنالین خون رو افزایش میداد( تقریبا یه چیز تو همون مایه های بازی با صدا توی فیر ولی نوع کامل ترش). به علاوه قسمت های روانشناختی بازی از فیر خیلی بهتر طراحی شده بود و یه داستان جنایی خیلی جذاب چاشنی کار شده بود که سطح بازی رو به نظرم چندین پله بالاتر از فیر می برد
هوش مصنوعی رو دیگه ازش چیزی نمی گم. با اینکه شاید به ریج نمی رسید ولی یه سری از واکنش های هوش مصنوعی ریج روی توی این بازی میشد دید و شاید از نوع بهترش. فیر هم هوش مصنوعیش عالی بود شاید از این نظر هر دو تقریبا در یه سطح باشن ولی عکس العمل های دشمنا توی کاندمند جالب تر بود که دلیل اصلیش نبود اسلو موشن بود که باعث میشد همه چیز واقعی تر و جذاب تر بشه
ولی خوب کار مونولیث توی فیر هم تحسین برانگیز بود .دختر بچه های ترسناک یه چیز کاملا جا افتاده بود اون زمان توی سینما و مونولیث با فیر حال و هوای اون فیلم ها رو به نحو احسن به داخل یه بازی اورد که کار در خور توجهی بود

اتفاقا کاندمند رو همین دیروز تو 8 ساعت یه ضرب تمومش کردم :دی
واقعا به مونولیث ایمان آوردم. مثل فیر اتمسفر خیلی سنگینی وجود داشت تو بازی. یه چنین چیزی رو تاحالا تجربه نکرده بودم. همذات پنداریش خیلی بالا بود. همون نفس نفس زدنی گفتی و تنها بودن تو اون محیط مرموز و کثیف بازی و داستان درگیر کنندش همه باعث میشد به شدت همذات پنداری کنی با کاراگاهه (توماس بود اسمش فکر کنم). مدرک جمع کردنا هم خیلی جالب بود با هر مدرکی که جمع میکنیم داستان بازی جالب تر مشد. هم این و هم فیر هر دو به یک اندازه بهم چسبیدن. در کل اگه بخوایم حساب کنیم نمیتونم بگم از کدوم بیشتر ترسیدم. ولی تو کاندمند یه صحنه وجود داشت که من تو کل سابقه ی گیمینگ اینجوری نپریده بودم از صندلی! 4 بار پشت سر هم اون صحنه رو رفتم ولی هر بار میپریدم هوا :دی
اونجایی که باید از یه جسد پوسیده و شکنجه شده از نزدیک عکس میگرفتی ولی بعد یهو چشاش رو باز میکرد مارو میگرفت میگفت Hel...Help Me. آخه یه ده باری از اجساد عکس گرفته بودیم از قبل دیگه عادی شده بود واسمون. بعد ایندفعه در عین بیخیالی میایم برای بار دوم از صورت جسد عکس بگیرم زوم میکنیم رو صورتش بعدش هم فاتحه. تمام احشامم اومد تو دهنم یعنی :|)
جاهای دیگه ی بازی بیشتر اضطراب وجود داشت تا اون ترس پارانورمالی که تو فیر بود. ضمنا نبردهاش هم خیلی طبیعی طراحی شده بود. صداهای اتمسفریکش هم مثل فیر فوق العاده چندش بود. بهش 8/10 میدم. به نظرم کار فوق العاده ای کرد کاندمند. چون بدون هیچ هیولا و یا موجود ناشناخته ای آدمو میترسوند. تنها هیولای بازی انسان بود.
پایان بازی همون یکی بود یا پایان دیگه ای هم داشت؟!
 
آخرین ویرایش:
Darkness II 8/10
داستان بسیار زیبا.گیم پلی نفس گیر.قابلیت ارتقا که ارزش دوباره بازی کردن رو زیاد می کنه.
نکات منفی:گرافیکش برای این بازی خوب نیست.با اینکه از روی کمیک هست ولی به درد اینجور بازی ها نمی خوره.
کوتاهی
 
جاهای دیگه ی بازی بیشتر اضطراب وجود داشت تا اون ترس پارانورمالی که تو فیر بود
تفاوتش اینه که فیر بعد از یه بار رفتن دیگه ترس آدم میریزه و توی دو من لحظه ای نشد که از آلما بترسم و یا اکسپنشن پک هایی هم که واسش اومد دقیقا همین بود. حتی الان دوباره فیر رو برم فکر نمی کنم صحنه ها منو بترسونن ولی کاندمند هر لحظش توش ترس و اضطراب بود و فرقی نمی کنه که بازی رو رفته باشی یا نه چون بیشتر صحنه های ترسناک بازی رندوم ایجاد می شه و همیشه اینظور نیست که دسته سازنده رو از قبل بخونی
پایان بازی همون یکی بود یا پایان دیگه ای هم داشت؟!
اره همون یکی بود البته هنوز بازی داستانش تموم نشده
اگه لیلاند رو نکشتی خودش خودکشی می کنه
شماره دوم متاسفانه فقط ماله کنسولا اومده و ادامه همین داستان هست که پیشنهاد می کنم حتما بری اگه دمه دستت یه 360 یا ps3 هست
توی شماره دوم هم داستان تموم نمی شه. خیلی وقته که منتظر شماره سوم از مونولیث هستیم که فعلا هیچ خبری نیست
 
آخرین ویرایش:
ولی من بر عکس خیلی از دوستان خیلی جذب بتمن نشدم. نمیگم بازی بدی بود. نه! اتفاقا مشخص بود روش کار شده بود . اما اون ارتباطی که با AA برقرار کردم به هیچ وجه با AC عملی نشد.اکثر ایتمها و اسلحه و حرکات بتمن در نسخه ی قبلی هم وجود داشت (در AA همه ی اینها تجربه ای جدید و لذت انجام دادنشون 2چندان بود) مثلا همین آویزون شدن بتمن از اون مجسمه ها که با فشار دادن دکمه Y (کنترلر 360) دشمن رو به بالا میکشوند واقعا یه حس زیبا و به یادموندنی رو به گیمر انتقال میده که در AC همه ی اینها وجود داره و هیچ لذتی از انجام دادن این حرکات به گیمر دست نمیده (لااقل برای من که اینجوری بود) . فارغ از داستان که حرفی توش نیست اون انتظاری رو که از AC داشتم به هیچ وجه برآورده نشد.بنظرم Portal 2 با اون Co-op فوق العاده ش لایق گرفتن بهترین عنوان سال 2011 هستش.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or