امتياز اعضای بازي سنتر به عناوين XBOX 360

m6788

کاربر سایت
May 29, 2009
331
نام
ام ام
Ghost Recon: Future Soldier 9/10
بنظرم بجز داستانش که یکم کلیشه ای بود دیگه همه چیش عالی بود بخصوص گیم پلیش و هیچ بازی مث این منو جذب نکرد.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
Max Payne 3
بازی نسبتا خوبی بود، فقط یه مشکل عمده داشت، سازنده خودش هم نفهمید قراره به بازی های قبلی وفادار باشه یا اینکه یه بازی مدرن بسازه! بازی یه جورایی از اون جا رونده، و از این جا مونده هست :D ایده گیم پلی خیلی جالبه ولی نحوه پیاده سازیش نه. بازی طوری طراحی شده که مبارزات تو هر مرحله به سرعت تکراری و خسته کننده میشه. بازی اومده از عناصر بازی های قبلی مثل Bullet Time و شیرجه زدن و ... استفاده کرده ولی نحوه طراحی مراحل و چینش دشمنان به صورتی هست که عملا شیرجه زدن بی مورده و عموما باید کاور گرفت تا بشه دشمن ها رو کشت. این عامل به اضافه تعداد بیش از حد دشمن ها موجب میشه اکشن بازی تو هر مرحله تکراری بشه. البته یه سری صحنه سینمایی و تعقیب و گریز داره که خیلی جالب طراحی شده. از نظر تکنیکی بازی مشکلی نداره و گرافیک در سطح خیلی خوبی هست، انیمیشن ها هم واقعا بی نظیرند. داستان بازی کاملا سطحی و کم ارزش هست، و از هر نظر حساب کنیم یه داستان نه چندان جالب رو شاهدیم که از همون اولش میشه آخرش رو حدس زد :D حالا همین داستان با تعداد زیادی Cut Scene خسته کننده ترکیب شده، که موجب میشه بارها در حین دیدن Cut Scene ها چرت بزنید و به روح سازنده درود بفرستید که چرا نمیزاری Cut Scene ها رو Skip کنم :D در کل بازی میتونست خیلی بهتر از این عمل کنه، ولی بازم واسه یه دور بازی کردن گزینه مناسبی هست.

امتیاز: 7.0 از 10 (البته اگه بخوام اینو به عنوان یه دنباله واسه Max Payne های کلاسیک حساب کنم امتیازم میشه 4.0 :D)
 
آخرین ویرایش:

Black Operate

کاربر سایت
Nov 30, 2010
185
نام
خیام
Batman Arkham City : 9.5

به خاطر تعریف هایی که ازش شنیده بودم دقیقا برای سومین بار بازی رو خریدم تا بالاخره موفق شدم بدون ارور مسخره DLC بازی کنم . تو یه جمله بگم که تمام تعریف و تمجید هایی که ازش شنیده بودم واقعیت داشت !
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,021
نام
محمد امین
دو سه روز پیش بخش داستانی بازی BF3 رو دوباره روی هارد تموم کردم واقعا روی اعصاب بود یک سری مشکلات عجیب داشت یک سری از مواردم خود سازنده گند زده بودن به بازی مثلا هوش مصنوعی یارهای خودی افتضاح بودهر جا میخواستی کاور بگیری اینها هم میامدن همون جا کاور میگرفتن و جالب اینجا بود که حولت هم میدادن به بیرون از کاور..! یا مثلا مرحله N S آخر مرحله که میریم تو پاساژ منتظر هیلیکوپر بشیم همین جوری جلوی در نشسته دو هزار نفر هم میخوان ما رو بزنن..!
مرحله تهران هم که ما رو با یک تفنگی که 50 متریش هم نمیزنن بدون هیچ تجهیزاتی فرستادن یک کشور رو بگیریم ..! حداقل یک اسنایپ یا یک دوربین دید در شب میدادین..!
چک پوینت ها هم که افتضاح بود دقیقا سازنده بازی از عمد اومده بود چک پوینت ها رو طوری درست کرده بود که مثلا بعضی از قسمت ها هست حداقل باید 10 بار بمیری تا بیاد دستت که چه جوری هست این سازنده اومده بود چک بوینت رو طوری قرار داده بود که حداقل 5 دقیقه گیم پلی بازی کنی بعد برسی به اون مرحله ای که احتمال مردنت بالاست..

داستان 7 (یک جورایی تقلید از COD:BO)
گرافیک 8
هوش مصنوعی 7
گیم پلی 5 (به غیر از اون مرحله ای که سوار هواپیما شدیم چون واقعا 10 حقش بود..)

امتیاز کلی بخش داستانی فوقش 7
 

Shah!n

کاربر سایت
Jul 12, 2009
2,742
نام
شاهین
Ghost Recon: Future Soldier

Story: 6/10
Gameplay: 9/10
Sound: 8.5/10
Graphic: 8.5/10

به عنوان یه Tactical Shooter واقعا عالی بود ، گیم پلی بی نظیر که به گیمر این امکان رو میده که با برنامه ریزی ماموریت ها و حملات رو پیش ببره ، به همراه گرافیک ، صداگذاری و موسیقی مطلوب اما با یک داستان کلیشه ای و کسل کننده . یعنی اگه یه داستان توپ داشت تبدیل به یکی بهترین های این نسل میشد . در مجموع از بازی راضی بودم ولی میتونست از این بهتر هم باشه .

Overall : 8/10
 

Squidward

کاربر سایت
Oct 1, 2010
1,601
نام
ممد
splatters : 7
به نظر من بازی ارزش 800 پوینت نداره ( خدا رو شکر تو تخفیفا خریدمش ) !
کلا فقط برا وقتیکه خوبه که فقط میخواین یه ربع برین پای Xbox .
فقط بدونین که پازلای بازی سخته ( بعضیاش واقعا سخته ) .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر