امتياز اعضای بازي سنتر به عناوين XBOX 360

amirgolo

کاربر سایت
Jun 3, 2009
450
نام
امیرعلی
MW3 7/10
بخاطر صدا گذاری گرافیک اسلحه های تکراری و هوش مصنوعی کم(یک بخش بود باید مخفی میرفتی من حواسم نبود یک گاز اشکاور انداختم بغل یارو نفهمید!!!!)کوتاه بودن بازی
 

EMS

کاربر سایت
Feb 19, 2011
54
نام
علیرضا
02446IMM9c991edbf1.jpg


10/10

بازی رو تموم کردم. دلم برای سونیک تنگ میشه.
08846IMMipb23.png


چه خاطراتی از قدیم و بچگی باهاش داشتیم. اولین بازی سگا که من کردم همین سونیک 1 بود و هنوز لحظاتش تو ذهنم هست. سگا رو از کلوپ محلمون برای یه شب تا صبح اجاره کردیم و نوار سونیک 1 رو با دستگاه گرفتیم. یادش بخیر. بازی جنریشن رو که امشب تموم کردم یه بغض گلو و قلبم رو فشرد. اینکه دیگه معلوم نیست کی دوباره پای سونیک بشینم و آیا در آینده که گرفتار زندگی میشیم دوباره میتونم این لحظات رو تجربه کنم؟ آیا اصلا دوباره بازی خوبی از این سری ساخته میشه؟ خلاصه لحظات نوستالژیک استثنایی و غیر منتظره ای رو دوباره تجربه کردیم که شاید خودمون هم نفهمیده باشیم که این بازی به ما امید داد و شارژمون کرد. یه بازی هم حتی میتونه روحیه آدم رو عوض کن و سونیک دوباره این کارو با ما انجام داد. در آخر از جناب هیروشی میاموتو (Hiroshi Myiamoto) کارگردان و سازنده ژاپنی اثر تشکر ویژه می کنم. اثری که ساختند یک اثر هنری ناب و سحرآمیز بود که تا سالیان سال بر ذهن و دل شیفتگان سونیک نقش خواهد بست. از نویسندگان داستان: کن پنتک و وارن گرف قدردانی می کنم که با قلم جادویی خودشون بهترین داستان رو نوشتند. تشکر می کنم از راجر کریگ اسمیت دوبلور سونیک که با صدای بی همتای خودش به این موجود افسانه ای همه دوران روح و جان بخشید. از همه تیم سازنده در گروه سگا و تیم سونیک سپاسگزاری می کنم. دم همتون گرم!
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: 619 and PAUSE

ArianUndead

Strike the shepherd, Sheep will scatter
کاربر سایت
Nov 6, 2009
2,512
نام
آریان
Rage 8/10
بازی خوبی بود.گرافیک بازی و اجراش در 60 فریم واقعا زیبا و چشم نواز بود و نور پردازی هم حرف نداشت اما کیفیت پایین بعضی تکسچرها تو ذوق میزد ولی خب قابل گذشت بود.انیمیشن و مدلینگ شخصیتها هم فوق العاده بود.موسیقی بازی هم با این که روند مشخصی نداشت و در اکثر مواقع تکراری بود ولی خب به نسبت خوب کار شده بود.ولی خب میرسیم به مهمترین بخش یعنی گیم پلی که در کل راضی کننده بود یعنی شوتینگ بازی بسیار لذت بخشه و تقریبا تم کلاسیکی داره و بعضی صحنه ها مثل شلیک کردن Mind Control Bolts یا Electric Bolts واقعا زیباست.قسمتهای رانندگی و مسابقه هم خیلی خوب کار شده اما زمان بازی با توجه به داستانی که در حقیقت هیچ حرفی برای گفتن نداشت یه ذره زیاد بود.
و بزرگترین نکته منفی که نزدیک بود فراموش کنم نداشتن Auto save هست که واقعا رو اعصابه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر