امتيازات Max Payne 3

hosseincode

کاربر سایت
G4TV - 5 out of 5
Videogamer - 8 out of 10
Strategy Informer - 9 out of 10
GamesTM - 8 out of 10
Thesixaxis - 9 out of 10
Telegraph - 4.5 out of 5

ويرايش:

mp3.jpg


IGN - 9 out of 10
Xbox360Achievements - 93 out of 100
GameTrailers - 7.6 out of 10
IncGamers - 9 out of 10
Eurogamer Italy 9.0 out of 10
The Verge - 9 out of 10
GamesRadar - 10 out of 10
GameReactor - 9 out of 10
1UP - -A out of +A
OPM - 8 out of 10
Edge - 7 out of 10
OXM - 8 out of 10
Guardian - 10 out of 10
MondoXbox 9.6 out of 10
3DJuegos 9.5 out of 10
Meristation 9.3 out of 10
Game Informer 9.25 out of 10
Vandal Online 9.6 out of 10
SpazioGames 9.0 out of 10
Videogameszone.de 8.9 out of 10
NowGamer - 8.5 out of 10
GiantBomb - 4 out of 5
AusGamers - 8.8 out of 10
Joystiq - 4.5 out of 5
 
آخرین ویرایش:
من از داستان مكس پين1 و مكس پين2 فقط چيزایی كه ديدم رو می دونم نه ديالوگ هاشون رو چون جفتشون رو همون موقعی كه اومدن روی كامپيوتر دائيم بازی كردم و اون موقع زبانم خوب نبود كه بفهمم.
ولی تو مكس پين1 كاملا برام معلوم بود كه آخر بازی مكس انتقامش رو می گيره و اينطورم شد، تو مكس پين2 هم از آرت ورك مكس پين و مونا تقريبا معلوم بود چی می شه، اينا رو گفتم چون گفتيد آخر بازی رو می شه فهميد توی مكس پين3.
كلا من برام آخر بازی مهم بود فكر كنم بقيه ام اينطوری باشن و آخر بازی براشون مهم باشه (البته داستان كلی و شخصيت ها و ديالوگ ها هم مهمن ولی آخر داستان اهميتش بيشتره)
بعدها كه اين دو شماره رو خودم بازی كردم و زبانم خوب شده بود فهميدم ديالوگهاشون فوق العاده ست و شخصيت پردازي و داستانشونم همينطور.
من هنوز مكس پين3 رو بازی نكردم ولی از روی تريلرها و ريويوهاش تقريبا می دونم چطوريه. ممكنه به عنوان يه بازی راك استار از لحاظ داستانی هيجان نداشته باشه و پيچش خاصی هم نداشته باشه ولی يه رنگ و لعاب خاصی داره كه هر كسی رو جذب می كنه.
اينم می دونم نه داستان غنی و پر twist دو شماره قبل رو داره، نه ديالوگ هاشون رو (كه مثل مكس پين1 يه آنونسر كاملا گم تو بازی تو تلويزيون بياد شعر بگه و بارون رو به فرشته تشبيه كنه كه مو به تن آدم سيخ شه) و نه شخصيت پردازيشون رو (منظورم در مورد شخصيتهای فرعی هست)
چيزی كه داره هارمونی يه بازی راك استار هست كه از همه اينا بهتره. اين هارمونی كه می گم شامل تمام موارد گرافيك، گيم پلی، داستان،موزيك، مولتی پلير و... هست.
شما حساب كن اگه رمدی سازنده بود:
-بازی به طور حتم مولتی پلير نداشت و اگه هم داشت به خوبی الان نبود و اين يعنی افت فروش شديد
-تغييرات درست و بجای گيم پلی و سبك گرافيك رو نداشت (با توجه به گيم پلی و گرافيك آلن ويك هست كه می گم)
-اين ماركتينگ قوی رو نداشت و اين بازم مساوی با كاهش فروش بازی هست
-نسخه های هر پلتفرم مسلما جدا ساخته نمی شدن
و...
در اينكه داستان و شخصيت پردازی مكس پين 1 و 2 بهتر بود و همينطور اتمفسرشون (البته در مورد اتمفسر من زياد موافق نيستم چون تو 3 هم اتمفسر خوبی می بينم) هيچ شكی نيست ولی فكر نكنم قدرت رمدی برای اين نسل از آلن ويك فراتر می بود و برای ساخت مكس پين3 هم هيچ استديویی بهتر از راك استار نبود كه خوشبختانه هم راك استار بازی رو ساخت.
مشاركت سم ليك تو نويسندگی بازی رو هم به صلاح بازی فكر نكنم می شد چون داستان سم ليك يه چيزی بود كه مسلما با بازی كه راك استار می خواست نمی خوند.
در كل نظر شما محترم هست نويد جان ولی منم برای دفاع از كار راك استار دلايل خودم رو دارم...
گاهی اوقات بايد ديد چی برای يه آی پی بهتره و استديو سازنده اش رو بيخيال شد. مثلا الان FF XIV متای 49 از 100 گرفته من به عنوان يه فن دوست دارم اسكوئر اين آی پی رو بفروشه به يكی ديگه از اين كابوس خلاص شم. در مورد مكس پين هم همينطوره اينكه رمدی می تونست يه مكس پين مثل سابق بسازه با توجه به شرايطی كه گفتم بعيد بود و اگه هم می شد (با حمايت مالی و انسانی مايكروسافت) بحث انحصاری و... بهش ضربه می زد و البته با تمام اين ها هم اين استديو قدرتش با اين نسل مچ نبود باز.

من و شما الان داریم سر یک موضوع متفق النظر بحث میکنیم و داریم سر دو حقیقت مشترک المقصد دعوا میکنیم
دقیقا مثل اینکه یه باطری وسط باشه شما هی بگی آقا جان این سرش مثبته، من بگم نه عزیز دلم، اون سرش منفیه

من هیچ مشکلی با راک استار ندارم، من خودم به شخصه یکی از طرفداران پر و پا قرص راک استار هستم و همه جا هم گفتم راک استار از نظر گیم پلی، گرافیک، صداگذاری سنگ تموم گذاشته، فقط ناراحتم چرا در مورد داستان اهمال کاری کرده
شاید شرکت دیگه و عنوان دیگه ای بود اصلا این حرف و حدیث ها پیش نمیومد، اما الان بحث سر اینه که یک عنوان بزرگ توسط یک شرکت بزرگ ساخته شده و این کم و کاستی های داستان نه برای من بلکه برای خیلی از طرفداران این بازی و این شرکت قابل قبول نیست
من تو همون پست خودم که نقل قول کردم گفتم، من نگرانی بابت داستان نداشتم، چون نمونه داستان را تو کارهای RDR و GTA دیده بودم و انتظرا داشتم برای این عنوان هم همین کار را بکنن، نه اینکه بیان یه داستان کلیشه ای را به ملت غالب کنن ...
توی یه شرکت اگه یه کارمند ساده اشتباه گنه، اشتباهش قابل گذشته، اما اگه مدیرعامل این اشتباه را بکنه، دیگه براحتی ازش نمیشه گذشت ...

من حتی قبل هم گفته بودم، این بازی احتیاج به یک شک داشت، شکی که راک استار داد، اما کامل نه
خودت داری میگی، شماره های قبل دیالوگ داشت، مو به تنت سیخ میکرد، تشبیه های فوق العاده، دیالوگ های به یاد موندنی، صحنه های گریه آور و تمام المانهایی که میجب میشه نتنها یک بازی، بلکه یک کتاب موفق بشه
حتی اسم چپترهاش هم فوق العاده بود
One step closer to Heaven
Fear that Gives men wings
Let the gun do the talking
In the land of the blind
و ...

اما توی این شماره چی؟ اندازه انگشتان دست، دیالوگ درست حسابی نداشت این بازی، دیالوگ های کلیشه ای که با استفاده از Fuc* در اغلب جاهاش اون را سعی کرده جذاب کنه ...

من از این ناراحتم، تو که کردی، چرا کار را کامل نکردی
 
آخرین ویرایش:
سلام علیکم...




مکس پین 2012 اگر کاور گیری نداشت ، متاش به 75 هم نمیرسید ... نقطه .

ما مِتا پتا حالیمون نیس ... 75 که سهله ، 57 هم میشد ، واسه ما 100 بود !



امسالم مثه اَدوار ِ گذشته، راک استار تو E3 شرکت نمیکنه ....
خوشم میاد داشای ِ هوسر،بزرگترین نمایشگاه گیم رو به چیزَم حساب نمیکنن :d
متا کیلو چنده ؟!
 
عده ای مشخصه اینجا واسه چی بازی میکنن ! قصدشون فقط اینه که بازی کنن . مهم نیست Maxpayne باشه یا داستان مخوف Captain Price ! همه رو در یک سطح میبینن! اگه مثلا رویوویست Gamespot بشن زرت و زرت به بازی های تیر بزن و در روو 10 میدن ! یه کاور هم بگبری پشت دیوار باشه دیگه امتیاز از 10 هم میزنه بالاتر ... (اضافه کنم که تازگی ها کاور گیری نسل جدیدی از صنعت گیمینگ رو یدک میکشه و کلی نظر های هاردکور گیمرها رو هم جلب کرده !!!) چرا ؟! چون گیم پلی ش خوبه ! داستان مکس که فیلم شد خوب نیستا !! اشتباه کردن مارک والبرگ و نقش مکس دادن بهش ، باید نقش بروسلی و ژان کلوود رو بهش میدادن !
 
اتفاقا داستان خیلی خوبه.........ولی : خیلی خوبه واسه بستر سازی برای یه فیلم هالیوودی و بازی بزن بهادر.یعنی خود سازنده ها هم متاسفانه خواستن داستان و زندگی مکس پین رو از داستان فردی افسرده در محیطی افسرده بکشن به سمت یه گانگستر هالیوودی که هر چی سر راهش هست رو میزنه میترکونه(همین استیون سیگال هم بهترین مثال:d)

در کل افسوس که نگرش راک استار به این بازی از نوع فیلمای هالیوودی بود(ای کاش هیچ وقت تو صنعت بازی بازیها بیخودی شماره دار نمیشدن......حیف)
 
آخرین ویرایش:
کیوون یعنی کاور گیری اینقدر تو امتیاز دادن مهمه؟ :دی
عجیبه. :-/

استانداردها تغییر کرده به نظرم ...یه روزی کاورگیری مطرح نبود ، بازیها اون مدلی می اومدن به بازار .از یه اتفاق (!) به بعد این سبک محبوب شد ، همه گیر شد و الآن بازی ها محکوم به استفاده از این استاندارد هستن ؛ البته سبک بازی هم باید جور در بیاد با کاور گیری ...
نقد گیمسپات هم بخونی اشاره کرده که دیگه مث اون موقع نیست که تعداد کثیری دشمن به استقبالتون بیان و شما همینجوری بهشون نشانه روی کنید . مبارزات و تیر ندازی های بازی حساب شده هستند و به واقعیت نزدیک .
===
@علی_امینی :
اینا رو با منی ؟:-/ :دی
 
آخرین ویرایش:
مشکل اینه که همه میخوان حس واقعیت رو القا کنن به بازیها ولی غافل از اینکه نمیدونن دارن چیکار میکنن !! اونوقت اگه حساب شده هست قطعا توی همون مرحله ی اول مکس باید کله پا بشه با اینهمه دشمن و تیر اندازی !!
اگه غیر از اینه همون حس استیون سیگالی و ژان کلودی بیشتر مطرحه تا یه مکس پینی بودن و "مثلا" حساب شده و نزدیک به واقعیت !
به نظر من صنعت گیم کشش پیدا میکنه به صنعت بالیوود ، نه هالیوود ! تا یه چند وقت دیگه هم از فیلم های شاهرخ خان و امیر خان الهام گرفته میشه و به به چه چه کردن های دیگه هم در راه هستش ...
همین که تعداد کثیری دشمن باشه بیشتر به عقل سلیم هر ادمی نزدیکه تا اینکه به سبک هندو کشیده بشه یا مثلا نزدیک به عنوانهای john woo بشه !
علی_امینی :
اینا رو با منی ؟:-/ :biggrin1:
نه
با شمام :d
----------------------
این قیافه رویوو گیم اسپات هستش در حال نقد MP3 :
اعتراف کردن که ما مجبور بودیم 9 بدیم ! چون اولا هایپ زده بود بالا دوما ملت تف میکردن تو صورتمون اگه زیر 8 میدادیم (همینجور که تف شد تو صورت GT و Edge و ... )
سوما بخاطر روح پاک و شریف مکس پین 1و2 خدابیامرز مراعات کردیم ! حله ؟!
 
Last edited by a moderator:
راک استار کلا چندتا ip داره؟ لیست بهترین های لایو رو دیدین؟ هنوز RDR و IV بعد از 2 و 4 سال جز بهترین ها هستن!
یه چیزی رو مطمئنم اگه MP3 از نظر داستان و اتمسفر مثل قبل بود بازم همین عده می گفتن بازی تکراری شده به درد نمی خوره

من نمیدونم چرا اینجا هر کی میخواد از این بازی طرفداری کنه پای RDR و GTA رو وسط میکشه؟!

هی ما میگیم نقاط ضعف این بازی اینه باز یه عده دوستان میگن راک استار GTA خوب میسازه... Red Dead خوب میسازه...

در ضمن یه بازی زمانی تکراری میشه که شما هر سال شاهد یه نسخه بدون تغییری از اون باشی در اون صورت میشه تکراری. نه اینکه 9سال از عرضه یه بازی بگذره بعد نسخه جدیدش با کلی تغییر بیاد. مطمئنا اگه عین دو نسخه قبلی بازی رو میساختند خیلی ها رو بیش از اینی که هست راضی میکرد.
 
آخرین ویرایش:
همین گیم پلی خلوط MaxPayne 1,2 هیج مشکلی نداره! هنوزم خوب،خوش ساخت و عالیه.اگه همون فرمول رو با تکنولوژی نسل حاضر پیاده میکردن عالی بود.قرار نیست گیم پلی شلوغ و حال بهم زن تحویل بدن تا بشه یه گیم پلی خوب ...
چقدر هم حس واقعی بودن دست میده ! در کل :
همه یاد گرفتن (ره) ادامه دادن بعضی بازیهارو ...
 
فکر کنم اون اولیه گفته بود بازی Run & Gun بود ، و یک جوری گفته بود انگار داره مسخره میکنه.
بحث کلن این بود که بازی ای که Run & Gun رو که با Cover گیری نمیرن.
--------------------
کلن خودم با کاور گیری بازی مشکل نداشتم، از معدود قسمت هایی بود که موافق بودم.
بیشتر بحثم اینه چرا کاور گیری یهو در قسمت هایی از بازی میشه تنها راه نجات؟
یعنی عملن یه قسمت هایی از بازی باید کاور بگیری رد کنی، یه سری از قسمت ها هم که مکس اوتوماتیک کاور میگیره و جرات داری از کاورت بیا بیرون . . .
-----------
بحث داستان شد. کلن میخواستم بگم 50 تا دیالوگ قشنگ و جذاب از سری بازی هایی که راک استار ساخته به ما بدین ببینیم از کی این کمپانی داستان های تاپ مینوشته برای بازیاش؟ :دی؟ سری GTA که اصولن بحثش همیشه یه چیز بوده، مواد مخدر و در اوردن پول، همیشه هم از یه مسئله کلیشه ای شروع میشه جلو میره.

بعد دقت که بکنید به دنیای بازی های راک استار میبینید در اکثر بازیاش، یک نفر به شخصیت اصلی خیانت میکنه و دودمان شخصیت رو از بین میبره.

بعد یکی از بچه ها گفت راک استار به طراحی گرافیکی و هنری معروف، کدوم طراحی؟ طراحی از روی محیط های واقعی و کمی تغییر دادن میشه هنری؟ هنری طراحی تک تک مراحل مکس پین 2 بود، طراحی هنری رو میگن Deus Ex نه نیویورک و لوس آنجلس رو با هم ترکیب کنی . . .

در کل، میگم مکس پین 3 بازی خوبی هست. راک استار مرد ساختش نبود. از اون اولشم گفتم راک استار قدرت ساخت عنوان های متفاوت نداره نداره، تمام بازی هایی که میسازه یه خط رو میگیرن میرن جلو، راک استار واقعن قدرت تنوع بخشیدن به بازیاش رو نداره.
 
دوست ندارم هی بخوام حرفی را که میزنم دوباره تکرار کنم و بار آخری هم هست که میگم

داریم درست و منطقی بحث و تبادل نظر میکنیم، یسری موافقن، یسری مخالف

دیگه نمیدونم پست هایی نظیر " لازم نیست بازی کنی " یا ربطش دادن به تازه کار بودن یا کهنه کار بودن چه ربطی داره ...
کم میاری تو بحث لازم نیست پست بدی، یکی داره میگه بده، یکی داره میگه خوبه ...

دیگه نمک پاشی و نمک پرونیش را درک نمیکنم
 
من نمیدونم چرا اینجا هر کی میخواد از این بازی طرفداری کنه پای RDR و GTA رو وسط میکشه؟!

هی ما میگیم نقاط ضعف این بازی اینه باز یه عده دوستان میگن راک استار GTA خوب میسازه... Red Dead خوب میسازه...

در ضمن یه بازی زمانی تکراری میشه که شما هر سال شاهد یه نسخه بدون تغییری از اون باشی در اون صورت میشه تکراری. نه اینکه 9سال از عرضه یه بازی بگذره بعد نسخه جدیدش با کلی تغییر بیاد. مطمئنا اگه عین دو نسخه قبلی بازی رو میساختند خیلی ها رو بیش از اینی که هست راضی میکرد.

این موردی که من گفتم در جواب اون دوستمون بود که گفت راک استار پول پرسته و این چیزا منظورمم فقط این بود که راک استار واسه هر بازی چند سال وقت می زاره به همین خاطر اکثر ساخته هاش از بهترین ها هستن
ببین اصلا منظورم این نیست که MP3 بی نقصه اینم مثل هر بازی دیگه نقص های خودشو داره
اصولا هیچ وقت نمیشه همه رو راضی کرد بازم میگم مطمئنم به هر صورت دیگه ایی ام ساخته میشد همین حرف و حدیث ها به شکل های دیگه پیش میومد
MP3 شاید یه دنباله عالی برای سری MP نباشه اما بازی سطح بالاییه و اصلا نمیشه گفت راک استار گند زده


بحث کلن این بود که بازی ای که Run & Gun رو که با Cover گیری نمیرن.
--------------------
کلن خودم با کاور گیری بازی مشکل نداشتم، از معدود قسمت هایی بود که موافق بودم.
بیشتر بحثم اینه چرا کاور گیری یهو در قسمت هایی از بازی میشه تنها راه نجات؟
یعنی عملن یه قسمت هایی از بازی باید کاور بگیری رد کنی، یه سری از قسمت ها هم که مکس اوتوماتیک کاور میگیره و جرات داری از کاورت بیا بیرون . . .
-----------
بحث داستان شد. کلن میخواستم بگم 50 تا دیالوگ قشنگ و جذاب از سری بازی هایی که راک استار ساخته به ما بدین ببینیم از کی این کمپانی داستان های تاپ مینوشته برای بازیاش؟ :دی؟ سری GTA که اصولن بحثش همیشه یه چیز بوده، مواد مخدر و در اوردن پول، همیشه هم از یه مسئله کلیشه ای شروع میشه جلو میره.

بعد دقت که بکنید به دنیای بازی های راک استار میبینید در اکثر بازیاش، یک نفر به شخصیت اصلی خیانت میکنه و دودمان شخصیت رو از بین میبره.

بعد یکی از بچه ها گفت راک استار به طراحی گرافیکی و هنری معروف، کدوم طراحی؟ طراحی از روی محیط های واقعی و کمی تغییر دادن میشه هنری؟ هنری طراحی تک تک مراحل مکس پین 2 بود، طراحی هنری رو میگن Deus Ex نه نیویورک و لوس آنجلس رو با هم ترکیب کنی . . .

در کل، میگم مکس پین 3 بازی خوبی هست. راک استار مرد ساختش نبود. از اون اولشم گفتم راک استار قدرت ساخت عنوان های متفاوت نداره نداره، تمام بازی هایی که میسازه یه خط رو میگیرن میرن جلو، راک استار واقعن قدرت تنوع بخشیدن به بازیاش رو نداره.

طراحی هنری از نظر من یعنی اینکه دلت نیاد از بازی بیای بیرون همین gta که مثال زدی یکی از تفریحاتم! توی بازی این بود برم سر ی چهارراه وایسم و تعامل اجزا محیط رو باهم تماشا کنم
یا همون RDR انقدر محیط زیبا و زنده اس که هنوز که هنوزه وقتی وارد بازی میشم واسم تازگی داره
راک استار MP3 رو با حال هوای خودش ساخته و هرکسی که طرفدار بازی های راک استار هست از MP3 هم لذت می بره
من شخصا ترجیح می دم بازیها با جای داشتن یه داستان در حد داوینچی کد یه داستان نرمال ولی گیم پلی عالی داشته باشن
در مورد تنوع بخشیدن چه دلیلی داره بخواد از حال هوایی که استاده ساختنش هست دور بشه؟ فقط به خاطر تنوع؟
mp3 بی نقص نیست، می تونست داستان خیلی بهتری داشته باشه اما اینم انصاف نیست بگیم راک استار خوب کار نکرده
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or