امتيازات Max Payne 3

hosseincode

کاربر سایت
Dec 15, 2007
832
G4TV - 5 out of 5
Videogamer - 8 out of 10
Strategy Informer - 9 out of 10
GamesTM - 8 out of 10
Thesixaxis - 9 out of 10
Telegraph - 4.5 out of 5

ويرايش:

mp3.jpg


IGN - 9 out of 10
Xbox360Achievements - 93 out of 100
GameTrailers - 7.6 out of 10
IncGamers - 9 out of 10
Eurogamer Italy 9.0 out of 10
The Verge - 9 out of 10
GamesRadar - 10 out of 10
GameReactor - 9 out of 10
1UP - -A out of +A
OPM - 8 out of 10
Edge - 7 out of 10
OXM - 8 out of 10
Guardian - 10 out of 10
MondoXbox 9.6 out of 10
3DJuegos 9.5 out of 10
Meristation 9.3 out of 10
Game Informer 9.25 out of 10
Vandal Online 9.6 out of 10
SpazioGames 9.0 out of 10
Videogameszone.de 8.9 out of 10
NowGamer - 8.5 out of 10
GiantBomb - 4 out of 5
AusGamers - 8.8 out of 10
Joystiq - 4.5 out of 5
 
آخرین ویرایش:

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
دوست عزیزم من هیچ تعصبی روی راک استار ندارم، من طرفدار بازیه خوبم، این که میگید راک استار نباید بازیرو میساخت، حالا که ساخته نتیجش این شد منظور شما از نتیجش این شد یعنی چی؟ الان بازی نمراتش غیر قابل قبوله؟ یوزرها ناراضی ان؟
خوب نظر شخصیم بود. هر کی میاد نظر شخصیش رو میده! چه خوبه که به نظرات همدیگه احترام بزاریم.
بله! خیلی ها ناراضی هستند از جمله خودم. البته این ناراضی بودن بدین معنا نیست که بازیِ بدی هست اما... اون انتظاراتی که داشتم رو برآورده نکرد! نه برای من بلکه خیلی های دیگه رو! حالا ممکنه یکی مثل شما خوشش بیاد یکی مثل من خوشش نیاد.
نمرات سایت ها هم کمتر روی داستان بازی مانور داده بودند. وگرنه مطمئن باش نمرات پایین تر از این چیزی می شد که الان هست.

شما برو سایت هایی مثل ign و GS نظرات یوزرهارو بخون. یا حتی خود متاکریتیک. پست قبل هم گفتم الان هم میگم برای لذت از یه بازی کافیه که فقط هنر لذت بردن رو بلد باشید بازی هیچ گونه افت کیفی ای نداشته با توجه به نظر منتقدین. یه چیزهایی هست که دیگه تکرار نمیشه مثلا اون سطح گرافیک رو که توی زمان عزضه ی نسخه ی 1 بارزی دارا بود رو نمیشه الان دید چون سطح تمام بازی ها بالا رفته، از لحاظ داستان هم گفتم شما باید در نظر بگیری مکس وارد شرایط جدیدی شده پس نوع زندگی توی سائوپائولو ، فرهنگ، معماری ساختمان ها و شهرسازی و... با نییورک و اون جو دو نسخه ی قبل فرق میکنه پس لازم بود که رنگبندیه بازی منطبق با زندگی توی سائوپائولو باشه نه نییورک. ضمن اینکه حالات درونی مکس هم بعد از 8 سال از اتفقات نسخه ی 2 دچار دگرگونی شده( همون که توی پست قبلم گفتم زندگی انسان هیچ وقت مثل قطار اسباب بازی دور یک ریل نمیچرخه و رنگ امروز زندگی با دیروز متفاوته) از نظر من اگه جو بازی عینا مثل دو نسخه ی قبل بود یه شکست کامل واسه ی بازی بود. در ضمن R توی این سال ها تمام سعیش رو کرد که موقع عرضه مخاطبین با یه مکس دیگه روبرو نشن و تمام نقاط ضعف اولین شات ها و داستان اولیه ی بازیرو تا جایی که تونسته پوشش داده. با این حال نمیدونم توقعتون از این نسخه چه چیزی بوده؟
تا حدودی باهاتون موافقم ولی نه مهمه چیز هایی که گفتین رو!
تو پست های قبلی این تاپیک و خود تاپیک بازی هم من و هم بقیه فن های بازی که ناراضی بودند دلایل خودمون رو گفتیم. اما نکته مشترکی که بین صحبت و خیلی از دوستان بود, سادگیِ داستان بازی بود. زیاد وارد جزئیاتش نمیشم چون بار ها و بارها در این مورد صحبت شده.

در مورد سازنده بازی هم بنا به دلایلی که توی پست های قبلی گفته بودم رمدی میتونست بهتر و موفق تر از راک استار عمل کنه. یعنی تو این مورد شک ندارم. نه تنها من بلکه خیلی دیگه از دوستان
 

779

کاربر سایت
Oct 27, 2009
839
نام
شایان
یکی از دوستان در مورده Run & Gun بودن این نسخه ایراد گرفته بود!
باید بگم که MP1 و 2 یکی از Run & Gun ترین بازی هایی بود که تو عمرم بازی کردم! اصلا همش Run & Gun بود! من موندم این دیگه چه ایرادی بود این وسط!
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
یکی از دوستان در مورده Run & Gun بودن این نسخه ایراد گرفته بود!
باید بگم که MP1 و 2 یکی از Run & Gun ترین بازی هایی بود که تو عمرم بازی کردم! اصلا همش Run & Gun بود! من موندم این دیگه چه ایرادی بود این وسط!
خیر اون دوستمون گفته بود مکس پین و Run&gun& Cover ؟ :|.
اصلن به اون Cover اش دقت نکردی.
 

Navid

?Can I Play Daddy
کاربر سایت
Feb 5, 2006
3,836
نام
نوید
و توی همین مدت محدود بازی کردنش، کل داستانش رو فهمیدی؟ نکنه تمومش هم کردی؟;;)
وقتي از همون سه چهار چپتر اول ميشه تمام داستان را پيش بيني كرد ديگه تموم كردن نميخواد
آدم فيلمهاي استيون سيگال هم كه ميبينه بعد اينكه ٥ دقيقه از فيلم گذشت آخر فيلم را ميفهمه
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,290
نام
∂αнмα
خوب این متای نسخه ی Xbox 360 هست از PS3 که رو 90 هست من نمی دونم که چرا دوستان نسخه ی Xbox 360 رو تا الان مد نظر گرفتن
 

bayern_vahid

کاربر سایت
Dec 9, 2009
5,871
نام
وحید
به هر حال با اینکه یه مقدار از اصلش خودش دور شده البته نه زیاد ولی به نظرم همچنان یکی از بهترین عناوین امساله و نمرات هم اینو ثابت میکنه
گرچه خودم ترجیح میدادم شبیه کاملا شبیه نسخه های قبلی بود
 

Zack_Fair

کاربر سایت
Mar 16, 2010
1,745
متای بازی 88 شد:
66361046497273828339.png

بازی عالیه، در مورد كسایی هم كه از داستانش ايراد می گيرن بايد بگم مكس پين1 هم آخرش رو می شد حدس زد و مكس پين2 هم كه از همون اول مونا كشته شده بود و همه چيز معلوم بود...
چهار تا فحش هم دليل بد بودن بازی نمی شه به نظرم همين نبود فحش تو دو شماره قبلی واقع گرایی بازی رو كم كرده بود. در مورد بقيه موارد مثل طراحی هنری، گرافيك، موزيك و صداگذاری و... هم بهتره اصلا بحث نكنيم چون همه راك استار رو می شناسيم. مثلا در يه مورد طراحی هنری كه عمرا بعيد می دونم شركتی به گرد پاش برسه.
راك استار بهترين شركت حال حاضر تو صنعت گيم هست و بهترين گزينه برای ساخت هر بازی حتی متال گير!
مو لای درزش نمی ره و تو ساخت مكس پي3 هم صد در صد موفق عمل كرد!
بايد گفت زنده باد راك استار!
فن های بازی هم بايد از راك استار ممنون باشن، بازی رو هم راك استار بزور از رمدی نگرفت رمدی صد سال بود كه می خواست مكس پين3 رو بسازه ولی با نفرات كم نمی تونست هم روی مكس پين كار كنه و هم روی آلن ويك و اگه اين كار رو می كرد نتيجه معلوم نبود چی می شد، راك استار هم استديو پول پرستی نيست وقتی ديد می تونه كاملا از عهده ساخت بازی بربياد اين كار رو كرد و نتيجه اش هم شد يه بازی عالی و بدون نقص كه هم منتقدين و هم طرفدارا (اكثريتشون) رو راضی كرد.
 

Farshad360

کاربر سایت
Aug 10, 2010
1,550
نام
فرشاد
دقیقا چند تا از دوستان به پول پرستی راکستار اشاره کردند !!!! ظاهرا راکستار رو با EA و ACTI اشتباه گرفتن و به این فکر نمیکنن که راکستار اگه پول پرست بود سالی یه gta یه red dead و یه مکس پین میساخت نه اینکه ساخت هر بازیش

حداقل 5 سال طول بکشه .
 

Need-More-Speed

Gold User
Jul 1, 2007
4,379
نام
یونس
دقیقا چند تا از دوستان به پول پرستی راکستار اشاره کردند !!!! ظاهرا راکستار رو با EA و ACTI اشتباه گرفتن و به این فکر نمیکنن که راکستار اگه پول پرست بود سالی یه gta یه red dead و یه مکس پین میساخت نه اینکه ساخت هر بازیش

حداقل 5 سال طول بکشه .

واقعا واسم عجیبه چجوری چنین حرفایی رو می زنن!
راک استار کلا چندتا ip داره؟ لیست بهترین های لایو رو دیدین؟ هنوز RDR و IV بعد از 2 و 4 سال جز بهترین ها هستن!
یه چیزی رو مطمئنم اگه MP3 از نظر داستان و اتمسفر مثل قبل بود بازم همین عده می گفتن بازی تکراری شده به درد نمی خوره
 

Navid

?Can I Play Daddy
کاربر سایت
Feb 5, 2006
3,836
نام
نوید
بازی عالیه، در مورد كسایی هم كه از داستانش ايراد می گيرن بايد بگم مكس پين1 هم آخرش رو می شد حدس زد و مكس پين2 هم كه از همون اول مونا كشته شده بود و همه چيز معلوم بود...
نشد که بشه
دلیل هم میاری، دلیل منطقی بیار سهیل جان، نه با خراب کردن داستان شماره قبل داستان این شماره را بکش بالا ...
شما عملا داری با این حرفت داستان پدرخوانده را با فیلم Under Siege مقایسه میکنی ...

داستان مکس پین 1 حتی اول یه چپتر نمیشد آخر اون چپتر را کامل حدس زد که چی میشه، چون انقدر افراد درست و زیرکانه وارد داستان میشدن که هیچ جای حدس بهت نمیداد ...
مثلا Nicole Horneآخر چپتر دو اومد توی بازی یا آلفرد وودن تا وسط چپتر 3 تقریبا شخصیتش تو پرده ای از ابهام قرار داشت ...

شماره دو، این طرفند خود نویسده بود که شما را درگیر مرگ مونا ساکس کنه ( که دقیقا اولین صحنه جسد مونا را دارن توی سردخونه نشون میدن و همه میفهمن مرده که اگه نفهمن مشکل دارن) و با توجه به اینکه نقطه تمرکزتون را روی این معطوف کنه، شما را دنبال داستان بکشونه و طوری تو بازی کارت براتون رو کنه که خشکتون بزنه


اما شماره 3 چی؟
حیف که هنوز خیلیها بازی نکردن و من به خاطر احترام به حقوق بقیه نمیتونم وگرنه تمام نکات منفی داستان را براتون لیست میکردم تا کمی مقایسه کنین

من نمیگم مکس پین بده، من نمیگم راک استار بده، من حتی قبل اومدن بازی 100% مطمئن بودم راک استار از پس داستان برمیومد، اما نتونست یا نخواست

این پست منه چند ماه پیش:
بسیار از این تریلر خوشم اومد
دم راکستار گرم، انتظار یه مکس پین خوب را داریم بی حرف پیش :D
سیستم ترکیب اسلحش خیلی خیلی نظرم را به خوش جلب کرد، همینطور بولت تایمش

البته محیط دارک و تاریک بیشتر به این بازی میاد، اما خوب هنوز خیلی خیلی برای قضاوت زوده و باید صبر کرد ...
فقط امیدورام کاور گیریی که بهش اشاره شد ( که واقعا تو شماره های قبل بعضی وقتها نیازش احساس میشد ) خیلی خیلی روند بازی را دست نگیره و روند طوری طراحی شه که از Running استفاده بشه ( که به نظر میاد اینجوری باشه )
بعضی وقتها یه شک برای زنده کردن لازمه، با اینکه ممکنه صدمه بزنه ( شک برقی که برای احیا به آدم میدن، گاهی دنده ها را یه نموره خورد میکنه :D)

نگران داستان بازیم فقط :D گیم پلی بازی فوق العادست گرافیک و فیزیک بازی هم = WTF :D
اتفاقا فرهود تنها موردی که من نگرانی ندارم همین داستانش هستش
*R با عناوینی که ساخته و روانه بازار کرده نشون داده این المان را خیلی راحت میتونه حلش کنه

پس بهتره وقتی میخوایم از چیزی طرفداری هم بکنیم، منطقی طرفداری کنیم
 

Zack_Fair

کاربر سایت
Mar 16, 2010
1,745
خیر اون دوستمون گفته بود مکس پین و Run&gun& Cover ؟ :|.
اصلن به اون Cover اش دقت نکردی.
خب نمی شده كه تو بازی سال 2012 مكس پين پشت جعبه ها ملق بزنه يا بعد شليك گلوله وقتی تير خورد تازه شيرجه بره پشت ديواری جایی...
كاور گير بايد به بازی اضافه می شد و هيچ شكی نيست. مكس پين بازی ـيه كه توش دشمنا يكی دو تا نيستن يهو می ری تو دل يه دار و دسته خلافكار و طبيعتا (طبق استاندارد گرافيك و AI الان) اگه كاور گيری نباشه بايد ناميرا باشی كه زنده بيای بيرون.
نشد که بشه
دلیل هم میاری، دلیل منطقی بیار سهیل جان، نه با خراب کردن داستان شماره قبل داستان این شماره را بکش بالا ...
شما عملا داری با این حرفت داستان پدرخوانده را با فیلم Under Siege مقایسه میکنی ...

داستان مکس پین 1 حتی اول یه چپتر نمیشد آخر اون چپتر را کامل حدس زد که چی میشه، چون انقدر افراد درست و زیرکانه وارد داستان میشدن که هیچ جای حدس بهت نمیداد ...
مثلا Nicole Horneآخر چپتر دو اومد توی بازی یا آلفرد وودن تا وسط چپتر 3 تقریبا شخصیتش تو پرده ای از ابهام قرار داشت ...

شماره دو، این طرفند خود نویسده بود که شما را درگیر مرگ مونا ساکس کنه ( که دقیقا اولین صحنه جسد مونا را دارن توی سردخونه نشون میدن و همه میفهمن مرده که اگه نفهمن مشکل دارن) و با توجه به اینکه نقطه تمرکزتون را روی این معطوف کنه، شما را دنبال داستان بکشونه و طوری تو بازی کارت براتون رو کنه که خشکتون بزنه


اما شماره 3 چی؟
حیف که هنوز خیلیها بازی نکردن و من به خاطر احترام به حقوق بقیه نمیتونم وگرنه تمام نکات منفی داستان را براتون لیست میکردم تا کمی مقایسه کنین

من نمیگم مکس پین بده، من نمیگم راک استار بده، من حتی قبل اومدن بازی 100% مطمئن بودم راک استار از پس داستان برمیومد، اما نتونست یا نخواست

این پست منه چند ماه پیش:


پس بهتره وقتی میخوایم از چیزی طرفداری هم بکنیم، منطقی طرفداری کنیم

من از داستان مكس پين1 و مكس پين2 فقط چيزایی كه ديدم رو می دونم نه ديالوگ هاشون رو چون جفتشون رو همون موقعی كه اومدن روی كامپيوتر دائيم بازی كردم و اون موقع زبانم خوب نبود كه بفهمم.
ولی تو مكس پين1 كاملا برام معلوم بود كه آخر بازی مكس انتقامش رو می گيره و اينطورم شد، تو مكس پين2 هم از آرت ورك مكس پين و مونا تقريبا معلوم بود چی می شه، اينا رو گفتم چون گفتيد آخر بازی رو می شه فهميد توی مكس پين3.
كلا من برام آخر بازی مهم بود فكر كنم بقيه ام اينطوری باشن و آخر بازی براشون مهم باشه (البته داستان كلی و شخصيت ها و ديالوگ ها هم مهمن ولی آخر داستان اهميتش بيشتره)
بعدها كه اين دو شماره رو خودم بازی كردم و زبانم خوب شده بود فهميدم ديالوگهاشون فوق العاده ست و شخصيت پردازي و داستانشونم همينطور.
من هنوز مكس پين3 رو بازی نكردم ولی از روی تريلرها و ريويوهاش تقريبا می دونم چطوريه. ممكنه به عنوان يه بازی راك استار از لحاظ داستانی هيجان نداشته باشه و پيچش خاصی هم نداشته باشه ولی يه رنگ و لعاب خاصی داره كه هر كسی رو جذب می كنه.
اينم می دونم نه داستان غنی و پر twist دو شماره قبل رو داره، نه ديالوگ هاشون رو (كه مثل مكس پين1 يه آنونسر كاملا گم تو بازی تو تلويزيون بياد شعر بگه و بارون رو به فرشته تشبيه كنه كه مو به تن آدم سيخ شه) و نه شخصيت پردازيشون رو (منظورم در مورد شخصيتهای فرعی هست)
چيزی كه داره هارمونی يه بازی راك استار هست كه از همه اينا بهتره. اين هارمونی كه می گم شامل تمام موارد گرافيك، گيم پلی، داستان،موزيك، مولتی پلير و... هست.
شما حساب كن اگه رمدی سازنده بود:
-بازی به طور حتم مولتی پلير نداشت و اگه هم داشت به خوبی الان نبود و اين يعنی افت فروش شديد
-تغييرات درست و بجای گيم پلی و سبك گرافيك رو نداشت (با توجه به گيم پلی و گرافيك آلن ويك هست كه می گم)
-اين ماركتينگ قوی رو نداشت و اين بازم مساوی با كاهش فروش بازی هست
-نسخه های هر پلتفرم مسلما جدا ساخته نمی شدن
و...
در اينكه داستان و شخصيت پردازی مكس پين 1 و 2 بهتر بود و همينطور اتمفسرشون (البته در مورد اتمفسر من زياد موافق نيستم چون تو 3 هم اتمفسر خوبی می بينم) هيچ شكی نيست ولی فكر نكنم قدرت رمدی برای اين نسل از آلن ويك فراتر می بود و برای ساخت مكس پين3 هم هيچ استديویی بهتر از راك استار نبود كه خوشبختانه هم راك استار بازی رو ساخت.
مشاركت سم ليك تو نويسندگی بازی رو هم به صلاح بازی فكر نكنم می شد چون داستان سم ليك يه چيزی بود كه مسلما با بازی كه راك استار می خواست نمی خوند.
در كل نظر شما محترم هست نويد جان ولی منم برای دفاع از كار راك استار دلايل خودم رو دارم...
گاهی اوقات بايد ديد چی برای يه آی پی بهتره و استديو سازنده اش رو بيخيال شد. مثلا الان FF XIV متای 49 از 100 گرفته من به عنوان يه فن دوست دارم اسكوئر اين آی پی رو بفروشه به يكی ديگه از اين كابوس خلاص شم. در مورد مكس پين هم همينطوره اينكه رمدی می تونست يه مكس پين مثل سابق بسازه با توجه به شرايطی كه گفتم بعيد بود و اگه هم می شد (با حمايت مالی و انسانی مايكروسافت) بحث انحصاری و... بهش ضربه می زد و البته با تمام اين ها هم اين استديو قدرتش با اين نسل مچ نبود باز.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر