بعضی از مشکلاتی که بعضی از نقدا گرفتن واقعا اشکمو درمیاره
دقیقا همون مشکلاتی که سر نسخه اول گرفته بودن، "مشکلات کنترل بازی و دوربین" یعنی این نقدارو میخونم به خودم میگم اینا از بدو تولد قابلیت درک هنر رو نداشتن
کنترل سخت بازی و دوربین عجیب غریب بازی (که تازه سر این شماره خیلی Stable تر شده که ازین موضوع واقعا ناراحتم) کاملا از قصد اینجوری طراحی شده، چرا؟ چون حس بی وزنی رو به پلیر منتقل کنه، برای اینکه باعث شه پلیر گیج بزنه، چرا؟ چون پلیر داره با جاذبه بازی بازی میکنه، خب طبیعیه که گیج بزنه
واقعا درک موضوع انقدر سخته؟
نمونه هاش:
Attack of the Fanboy: "Combat is still kind of dull and frustrating"
Polygon: "the camera often feels at complete odds with what the game requires of you"
GamesRad: "it’s a shame that its stale mission design and clumsy controls keep it from getting too high off the ground."
به هر حال من واقعا هیچ اهمیتی به نقدا و متا نمیدم و به احتمال خیلی زیاد مثل شماره اول راحت بازی میاد جزو بهترین بازی های عمرم، گیمپلی بازی یکی از خاصترین و بهترین گیمپلی هایی هست که توی تاریخ گیم طراحی شده و من انتظارم کمی بیشتر بود از نمرات بازی (اطراف 86-87) و تنها ترسی که دارم ازین موضوع اینه که امروزه فروش بازی به متا خیلی بستگی داره و سونی برای بازی خوب تبلیغ نکرده که همین باعث فروش کم بازی بشه.