خبر رسمی الکترونیک آرتز ساخت بازی Iron Man را تأیید کرد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
شرکت EA رسما اعلام کرده که این بازی Iron Man، یک عنوان تک‌نفره است و هم‌اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Iron Man

شایعات مربوط به ساخت بازی آیرون من برای مدت‌ها به گوش می‌رسید و حال الکترونیک آرتز با انتشار تصویر بالا، این شایعات را تأیید کرده است. مطابق شایعات، استودیوی Motive که ریمیک دد اسپیس را در دست توسعه دارد، سازنده پروژه Iron Man محسوب می‌شود. همچنین گفته شده که اولیویر پرو، تهیه‌کننده ارشد بازی Marvel's Guardians of the Galaxy، توسعه این عنوان آیرون من را مدیریت خواهد کرد.

بازی Iron Man به عنوان یک تجربه تک‌نفره در سبک اکشن ادونچر سوم شخص توصیف شده و سازندگان قصد دارند تا برداشت اوریجینالی را از این شخصیت محبوب مارول ارائه دهند. از آنجایی که تیم سازنده هنوز در مرحله پیش تولید قرار دارد، اطلاعات چندانی از این بازی در دسترس نیست. اما به گفته مارول، همکاری آن‌ها با الکترونیک آرتز به پروژه Iron Man محدود نیست و این عنوان «یکی از چندین بازی» جدیدی خواهد بود که با همکاری دو کمپانی نام‌برده ساخته خواهد شد.

در حال حاضر بازه زمانی عرضه یا پلتفرم‌های بازی Iron Man نامشخص است.
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,339
نام
Majid
بخش جالبش اینجاس EA ـو اونقد واسه حرفاش در مورد بازیای سینگل پلیر مسخره کردیم الان دوتا از مهم ترین سینگل پلیرای سال بعدو قراره منتشر کنه، It takes two ـم که جز بهترین بازیای سال پیش بود اینم با توجه به تهیه کنندش اگه در حد Guardians of the galaxy باشه عالیه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر