الهه ی انتقام در پس کوچه های راکون سیتی : به مناسبت عرضه ی Resident Evil 3 Remake

ThePS-Only

کاربر سایت
Aug 14, 2020
46
نام
مصطفی ( Mustapha )
جای خوشحالیه بخصوص برای بنده چون میبینم هنوزم خیلی ها به عناوین کلاسیک اهمیت میدن و اونها بیشتر بولد میشن تا نسخه های ریمیک , همه ی اینها بکنار یک مسئله ای که شاید کمتر کسی متوجهش شده باشه این هست که کپکام تو سری Resident Evil کلاسیک سعی میکنه حس ترس رو از طریق جامپ اسکر به پلیر منتقل نکنه ( غیر از یکی دو صحنه ای که البته برای بازی های هارور طبیعیه و این مسئله رو در عناوین شاهکاری مانند The Last Of Us هم شاهد بودیم ) و با موزیک , اتمسفر , اون صداهای زامبی ها که داخل شهر میپیچن و همون حس دلهره ای که مبادا نمیسس ظاهر بشه و .... همه ی اینها باعث خلق شاهکاری به نام Resident Evil 3 شدند. از همه ی اینها فاکتور بگیریم , بودن چند پایان مختلف در بازی هست وقتی یک دور بازی رو تموم میکنی و لوکیشن هایی که نمیسس ظاهر میشن رو به ذهن بسپری با تغییر پایان لوکیشن حملات نمیسس هم عوض میشه و این خودش مانع از بین رفتن ترس و حس دلهره پلیر در مواقعی که بیش از یکبار بازی رو تموم کنه , بشه.
کپکام جدیدا تو طراحی چهره خیلی ضعیف عمل میکنه چه تو طراحی NPC ها و چه تو طراحی Main Character ها , اون از طراحی کریس تو RE7 و اون از طراحی ها تو ریمیک 2 که موندم ♥ ایدا ♥ کجاش اون شکلی بود و انتخاب ویس اکتور ضعیف برای ♥ ایدا ♥ : دی و یا طراحی نمیسس تو ریمیک 3 که لباسش شبیه در خونه هاس که برچسب چاه بازکنی بهش چسبوندن.
 
آخرین ویرایش:

milad.ps4

کاربر سایت
Aug 5, 2014
3,630
نام
milad
ممنون بهزاد خسته نباشی عالیه 👍 👍
خوب یا بد بودن ریمیک این بازی برام مهم نیست چون 2 3 سال یبار برمیگردم و نسخه کلاسیک رو بازی می کنم و لذت میبرم و میترسم
اما کپکام نباید این بازی رو به این شکل ریمیک میکرد با این کار نصف محبوبیتش رو از دست داد واسه من
 
  • Love
Reactions: ARTHUR WESKER

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر