اقای Hideo Kojima: بازی MGR: Revengeance یک اختراع و یک ابتکار به شمار می‌اید.

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
MGR_CompletionParty_03_MGSTV.jpg



درود.

همانطور که مطلع هستید بازی جدید Metal Gear Rising: Revengeance که از سوی استودیو Platinum Games در حال ساخت است روانه بازار می‌شود. با اینکه در این بازی استاد کوجیما نقش کارگردان ان را بر عهده ندارد ولی به تیم سازنده این بازی بسیار ایمان دارد و بازی Revengeance را در مصاحبه خود مورد تمجید قرار داد و اذعان کرد این عنوان یک اختراع و یک ابتکار به شمار می‌آید. وی در ادامه افزود:

"دو سال پیش وقتی شروع به ساخت این عنوان نمودیم با مشکلات بسیار روبرو شدیم ولی به هیچ عنوان تسلیم نشدیم. از استودیو Platinum Games در این رابطه کمک خواستم، این برای ان‌ها بسیار رسیک پذیر بود و یک قمار به شمار می‌آمد ولی با این حال ان‌ها درخواست ما را قبول کردند و هم توانستند بازی را با کیفیت بسیار مطلوبی بسازند و هم این که توانستند یک برند بسیار عالی را خلق کنند. این برای من بسیار خوش ایند است."

"بازی‌ها ویدوئی 30 سال پیش پدید امدند. اوایل بازی‌هایی وجود داشتند که شما با زدن یک دکمه هر کسی جلوی شما سبز میشد را بهش شلیک می‌کردید و از بین می‌بردید. ولی به طور اساسی از ان زمان تا کنون سبک اکشن در عناوین FPS تغییرا زیادی نکرده‌اند مثلا گنجاندن فیزیک و یا Open World شدن. ولی قضیه در مورد Rising فرق می‌کند، این بازی یک شوتر معمولی نیست بلکه عنوانی است که ازادانه می‌توانید در هر جا دشمن خود را شکار کنید."

" در این مدت زمان طولانی که از ساخت بازی‌های اکشن ویدئویی می‌گذرد، عناونی بی‌شماری با پریدن، دویدن، لگد زدن، خرد کردن، مشت زدن، و تیر اندازی متولد شده است. ولی با تمام این‌ها بازی که روح مخفی کاری را داشته باشد نیست و به راحتی تولید نمی‌شود. پس عنوانی که ما خلق نمودیم یک اختراع و یک ابتکار به شمار می‌رود."

Source
 
آخرین ویرایش:

Jaquar

کاربر سایت
Dec 31, 2012
181
نام
Friend of Jaquars, The Third
بازی ای که هنوز منتشر نشده، چه جوری شکست خورده محسوب میشه؟:-/

:|
من تو رو نمیدونم. ولی وقتی کوجیما نشست یه سال از وقتشو گذاشت رو یه بازی بعد یهو همه چیزشو کنسل کرد یعنی شکست! حالا شاید شما تعریف دیگه ای از این حرکت کوجیما داری؟! شاید چون از MGS های شماره دار خیلی بهتر میشده کنسلش کرد تا یه وقت به عمو بیگ باس اینا برنخوره! :))

آره خیلی بازی بدی بود قبول دارم ، خصوصاً اینکه هممون 2-3 بار تمومش کرده بودیم :) واقعاً ننگ و خفت از بازی میچکیدا :( امتیاز هاش هم همه زیر 2-3 بودن دیگه شکستش تکمیل شد

حالا 2 - 3 که نه. ولی کوجیما از 7 - 6 بودنش مطمئن بوده. :d
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
من تو رو نمیدونم. ولی وقتی کوجیما نشست یه سال از وقتشو گذاشت رو یه بازی بعد یهو همه چیزشو کنسل کرد یعنی شکست!

استاد کوجیما درگیر PW و بعد HD Collection بود اصلاً بالا سر این پروژه نبوده وقتی نگذاشت اصلاً:D
بعد از اینکه PW تموم میشه میره میبینه این ها چی کار کردن که ناگه بلند میشه رو هوا جفت پا میره تو حلقشون:D
تو 2011 هم بازی رو هم میگیره میده PG >:d<

MGR_CompletionParty_03_MGSTV.jpg
این آقا که تو آغوش استاده Tatsuya Minami هستن
رئیس PG :D
عکسش رو اولین بار مرتضی نشونم داد:D
game-devs.jpg
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر