افشای حقایق زشت استودیو Quantic Dream در دادگاه

WonderMahdi

کاربر سایت
Mar 21, 2020
609
نام
مهدی قربان‌زاده
در روزهای گذشته، دادگاه شکایت استودیو Quantic Dream از روزنامه‌های Le Monde و Mediapart برگزار شد که در آن اتفاقات جالبی رقم خورد. کوانتیک دریم به علت انتشار اخبار دروغین از این دو روزنامه شکایت کرده بود و گفته است که ادعاهای آن‌ها مبنی بر فضای نژادپرستانه و جنیست‌زده درون استودیو صحت ندارد.

Screenshot_2019-02-19-DETROIT_CONNOR_HANK04_1526660655-1024x576-jpg-JPEG-Image-1024-×-576-pixels.jpg


در طول دو روز دادگاه، رهبران استودیو با غرور مبتدیانه در جایگاه حضور پیدا کردند و آماده حمله به روزنامه‌ها بودند اما پس از چند سوال، نتوانستند از خود دفاع کنند. طبق گزارشات، وکلای روزنامه‌ها در حضور دیوید کیج جملات زننده‌ای مانند: (( در بازی‌های من، همه‌ی زن‌ها <__> هستند))، (( در فضای باز، <__> کم پیدا می‌شود)) و (( ما برای <__>ها بازی نمی‌سازیم)) که در عموم مطرح کرده است، را برای او خواندند. کیج پس از شنیدن آن‌ها با گریه به دادگاه گفته است ((شما دارید در کار من دخالت می‌کنید)) و (( این پرونده درباره آبروی من است)). سپس او از دادگاه خارج شد تا از سوالات بعدی وکلا فرار کند.

در یک مورد دیگر، استودیو Quantic Dream، سند اخراج یکی از کارمندان سابق را در جهت حسن نیت خود نشان داد که پس از یک بررسی سریع توسط وکیل مدافع، چندین خطا در آن مشاهده شد که نشان از اخراج غیرقانونی کارمندان دارد. هنگامی که از Guilliame de Fondaumiere، مدیرعامل استودیو، درباره سندهای اخراج غیرقانونی پرسش شد، او از وکلا پرسید که (( من قسم نخوردم پس میتوانم دروغ بگم؟)) و سپس یک سری اتهام بدون مدرک را مطرح کرد.

در سال‌های اخیر، استودیو Quantic Dream با اتهامات زیادی شامل آزار جنسی، فضای نژادپرستانه و جنیست‌زده رو به رو شده است و تا به امروز نتوانسته از خود دفاع کند یا آن‎‌ها را برطرف کند. رای نهایی دادگاه در تاریخ نهم جولای اعلام خواهد شد.
 

Need4Speed

کاربر سایت
Jan 25, 2021
175
!
من به جز دیترویت بقیه عناوین این استودیو رو بازی کردم و در هیچ جاییشون اثری از محتوای نژاد پرستانه یا سکسیم ندیدم.
امیدوارم اتفاق بدی برای کیج و استودیوش نیوفته. چه بازیهاشون رو دوست داشته باشید و چه نه، همگی قبول داریم در صنعتی که از ژانرها و عناوین تکراری اشباع شده، اینها جز معدود استودیوهایی بودن که آثارشون متفاوت بود.
برای من به شخصه ثابت شده که این sjw ها افرادی دروغگو، سو استفاده گر و کلاش هستند.
چی میگی حاجی! خود کیج با beyond و detroid قشنگ نشون داد یه sjw به تمام معناست! حق و حقوق رُبات ها آخه. :-j :D

دوما بنده ترجیح میدم همون (بقول شما) ژانرها و عناوین تکراری رو که "گیمپلی" دارن بازی کنم تا یه فیلم سینمایی که تو هالیوود درجه 3 هم حساب نمیشه رو با دکمه زنی پیش ببرم!! :D
حتی سونی که یه ناشر سینگل پلیر محور هست و اکثر انحصاری هاش داستان محور هستن به این نتیجه رسید آبی از این استودیو گرم نمیشه باهاشون کات کرد. :D

گویا رفتار با کارمندان شرکت موضوع شکایت بوده نه محتوای گیم هاشون.

دقیقا نکته همینجاست. :Arrowu::Arrowu::Arrowu:
 
  • Like
Reactions: Mreza_Dex

buggetz

کاربر سایت
May 25, 2021
368
کسی در هوی رین و دیترویت همچین چیزی دیده با ماهم بگه

فردا میان میگن الجی بی تی یک فضیلته .خیلی هم خاص ن . میگن حتی اونا قابلیت طی العرض هم دارن.خیلی مانور میدن اللخصوص رسانه های غربی . بعد الجی بی تی های غربی که همه حقوق مدنی اجتماعی دارن درد چیه واقعا:D نگران خاورمیانه ای ها هستن مثلا. آیا میای برای چندین میلیون نفر سوء تغذیه ای هم رژه بری یا نه

همین جامعه خودمون بین تینیجرها که خیلی مُد شده حتی با تظاهر بهش. اصن نمیدونن کجا زندگی میکنن:D

داغون ترین چیزی که نه تنها در اینترنت در زندگی م دیدم اینه :D ==> <__>
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر