مصاحبه ی اخیر مجله ی با خالق و تهیه کننده ی سری Metal Gear Solid در مواردی از جمله اقتدار مورد مصرفه ی Metal Gear Solid 4: Sons of Patriots، وی در مورد بازی اظهاراتی نمود که ذکر شده اند اما هدف من قسمتی از مصاحبه است که میگم برداشت با خودتون.
وقتی برای اولین بار موتور بازی را در TGS رونمایی کردیم، عوامل بسیار درین مورد مفتخر و خوشحال بودند. Playstation 3 یک دستگاه رویایی بود. میدونید، ما روی این و اون کار میکردیم و ایده های خیلی زیادی داشتیم که بعللی در واقعیت به سنگ میخوردند. اما ما تغییراتمان در حدی هست که بگوییم پیشرفت کرده ایم.
----
بخاطرتان می اید که 3 سالِ پیش گفتم که ما قصد یک بازی انقلابگر را دارا هستیم؟ اما در واقعیت نمیتوانستیم و علت آن CPU بود. ما در واقع از Cell Engine تا حد نساب استفاده میکنیم. لطفا منظورم را اشتباه متوجه نگردید، من دستگاه PS3 را زیر سوال نمیبرم، و میگویم که ما کاری به حد کمال PS3 نداشته ایم و تخمینمان در حد کلی بود که نمیتوانستیم بر آن نظر افکنیم.
منبع: کوتاکو
وقتی برای اولین بار موتور بازی را در TGS رونمایی کردیم، عوامل بسیار درین مورد مفتخر و خوشحال بودند. Playstation 3 یک دستگاه رویایی بود. میدونید، ما روی این و اون کار میکردیم و ایده های خیلی زیادی داشتیم که بعللی در واقعیت به سنگ میخوردند. اما ما تغییراتمان در حدی هست که بگوییم پیشرفت کرده ایم.
----
بخاطرتان می اید که 3 سالِ پیش گفتم که ما قصد یک بازی انقلابگر را دارا هستیم؟ اما در واقعیت نمیتوانستیم و علت آن CPU بود. ما در واقع از Cell Engine تا حد نساب استفاده میکنیم. لطفا منظورم را اشتباه متوجه نگردید، من دستگاه PS3 را زیر سوال نمیبرم، و میگویم که ما کاری به حد کمال PS3 نداشته ایم و تخمینمان در حد کلی بود که نمیتوانستیم بر آن نظر افکنیم.
منبع: کوتاکو