اطلاعیه مهم در مورد رفتارهای تمسخر آمیز و توهین آمیزی که جدیدا در محیط فروم باب شده

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
با درود

نظر به اینکه عده پرشماری از کاربران بازیسنتر طی چند وقت اخیر آبرو را خورده و حیا را قی کرده اند و از آنجا که این دسته از کاربران خود از قدرت درک کافی برای فهمیدن این موضوع که رفتارهای بچه‌گانه ایشان باعث بروز رنجش و کدورت دیگران می گردد دچار مشکل هستند لازم دیده می شود نکات مهمی را گوش زد کنم.

هر انسانی با هر نوع عقیده یا خط فکری هنوز انسان بوده و چون عقاید این افراد یا خط فکری ایشان با شما در یک سمت و سو حرکت نمی کند این اجازه بر شما وارد نیست تا آنها را مورد تمسخر و ترور شخصیتی قرار دهید. اینکه هر شخصی به خود اجازه دهد تا به صورت علنی و بدون در نظر گرفتن هیچ نوع محدودیت به صورت مستقیم یا غیر مستقیم دیگران را مورد تمسخر یا تفاخر قرار دهد و این افراد را کوچک بشمارد دلیلی جز نداشتن شعور این افراد نیست.

چنانچه از نحوه برخورد، نوع رفتار و اخلاق و فعالیت یک شخص انتقاد یا شکایتی دارید فقط و فقط حق دارید که با رعایت سلسله مراتب (ناظم، مدیر ارشد انجمن و مدیر ارشد سایت) این انتقاد یا شکایت را مطرح کرده و پی گیری نمایید.

از این پس هر نوع برخورد تمسخر آمیز، توهین آمیز مستقیم یا غیر مستقیم (به در بگم، دیوار بشنوه) در پروفایل، محیط انجمن، داخل امضا یا آواتار، درون کلوپ ها و وبلاگ مشاهده شود، تمام افراد خاطی به شدت تنبیه خواهند شد و شدیدترین مجازات برای ایشان در نظر گرفته خواهد شد. حداقل این مجازات قطع دسترسی یکماهه و حداکثر آن بنا به تشخیص کادر مدیریت بن مادام العمر حساب کاربری آن فرد، صرف نظر از سابقه، ستاره، فعالیت، درجه و دوست، آشنا، فامیل، فامیل درجه یک (برادر، خواهر و ...) خواهد بود.

لذا بار دیگر بر این نکته تاکید می گردد که حـــرمـــت یک دیگر را نگه داشته و همدیگر را مورد تــمــســـــخر قرار ندهید. هرکسی می تواند هر عقیده ای داشته باشد یا هر طور که مایل است فکر نماید، لازم نیست تا با به نمایش گذاردن این تفکرات یا عقاید برای یکدیگر حاشیه آفرینی کرده و درگیری ایجاد نمایید.

اگر یک نفر مسلمان است، روزه میگیرد نماز می خواند به شما مربوط نیست، اگر یک نفر هیچکدام اینها را قبول ندارد و انجام نمیدهد بازهم به شما ارتباطی ندارد. چون در اجتماع دچار سرخوردگی و عقده های دهان گشاد زیادی شده اید، این اجازه به شما داده نمیشود تا در محیطی که با هدف مشخص بازی های کامپیوتری و ویدئویی به عقده گشایی، اعمال تبعیض و تشکیل باند برای سرنگون ساختن یک کاربر معمولی انجمن بپردازید و در بازیسنتر کادر مدیریتی سایت و انجمن چنین اجازه ای را هیچگاه نداده است و هیچ گاه هم نخواهد داد.

باز تکرار میکنم، در صورت مشاهد چنین مواردی، بدون کوچکترین تذکر، دسترسی فرد یا فراد خاطی به انجمن مسدود می گردد، پس در چنین جریان هایی شرکت نفرمایید و در صورت آزرده خاطر شدن از نوع رفتار و عملکرد دیگران مستقیما به بنده یا سایر مدیران ارشد انجمن اطلاع دهید و از هرگونه مقابله به مثل جدا خودداری نمایید. تیم مدیریت نیز پس از بررسی و تشخیص خطا با فرد/افراد خاطی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

از پشت کیبرد همه رستم دستان و گُرد دیو افکنن، به پای عمل که میرسه سوراخ موش میخرن و به محیط های بی ربط پناه میبرن و برای آدمهایی که ربطی به هیچی ندارن قلدری میکنن.
 
آخرین ویرایش:

Navid

?Can I Play Daddy
کاربر سایت
Feb 5, 2006
3,836
نام
نوید
متاسفانه با خیلی از دوستان نمیشه مودبانه صحبت کرد و هر چقدر هم از جملاتی مثل " خواهش میکنم " " استدعا دارم" و امثالهم استفاده میکنیم اثر گذار نیست ...
خیلی خیلی خیلی جدی دارم به تمام کاربران، اعم از فعال، غیر فعال، تازه وارد، با هر تعداد پستی و هر درجه کاربری که داشته باشن شدیدا و اکیدا اخطار میکنم اگر در رفتارهای خودتون تجدید نظر نکنین و به نظرات بقیه ( چه موافق و چه مخالف ) احترام نذارین، خیلی راحت تر از اونی که فکر کنین دسترسیتون را حداقل برای یک هفته قطع میکنم ...
از این لحظه به شخصه به تمام تاپیک ( علی الخصوص تاپیک بازی معروف ) سر میزنم و تمام پست ها را میخونم ...
پس از همین الان در نوع برخورد خودتون تجدید نظر کنین تا در اثر برخورد متقابل کدورتی پیش نیاد

ممنون
موفق باشیم
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر