اطلاعات نسخه جدید بازی Crash Bandicoot فاش شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
پس از اشارات مختلف شرکت Activision به معرفی نسخه جدید بازی Crash Bandicoot، حال اطلاعات تازه‌ای از این عنوان لو رفته‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

Crash-Bandicoot-4-Its-About-Time.jpg


به‌تازگی کمیته رده بندی سنی بازی‌های دیجیتالی در کشور تایوان عنوان جدیدی را لیست کرده که این عنوان چیزی نیست جز نسخه جدید کرش بندیکوت دوست‌داشتنی. مطابق چیزی که در تصویر بالا می‌بینید، در اطلاعات لو رفته خبری از نسخه PC و نینتندو سوئیچ نیست و به‌نظر می‌رسد این بازی حداقل تا مدتی تنها بر روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس خواهد بود.

طبق توضیحات لو رفته، عنوان کامل این بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time است و توسط استودیو Toys for Bob که پیش‌تر وظیفه ساخت بازسازی سه‌گانه اسپایرو را بر عهده داشته، توسعه میابد. به‌نظر می‌رسد کرش این بار با ملاقات ماسک جدیدی که از قضا یکی از دوستان Aku-Aku به‌شمار می‌رود، از سال 1998 وارد بعدهای زمانی و مکانی دیگری می‌شود و ماجراجویی جدیدی را آغاز می‌کند.

پس از لو رفتن اطلاعات این بازی، آقای دنیل احمد با انتشار توئیتی عنوان کرد که بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در هفته آینده (24 جون) و طی رویداد Summer Game Fest به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در خصوص تاریخ عرضه بازی در دسترس نیست.

Continue reading...
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,371
نام
سید محمد حسین
اگر اکتی طبق روال یک سال-ش برای PC و سوییچ میرفت، 3 روز پیش قاعدتا باید CTR برای این 2تا پلتفرم میومد. ولی هیچ خبری نشده. ولی در کل واقعا مسخره هست. فاز این اکتیویژن رو نمیفهمم واقعا. همه بازیاشو برای همه پلتفرم ها میده و اینجا ادای راکستار رو در میاره:|

CTR که خیلی وقته رو سوییچ هست :|
آمار نسخه PC رو نمیدونم هر چند :D
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,371
نام
سید محمد حسین
یکی از شگفتی های من تو زندگی اینه که چرا رو پی سی نیومده هنوزم در عجب موندم. از اکتیویژن بعیده والا

بازی رو هر سه پلتفرم به طرز عجیبی رو 30 فریم قفل بود که خییییییییییییلی تصمیم عجیبیه واسه یه بازی تو این ژانر. جدا نمیدونم چرا این کار رو کردن و چه مانع تکنیکی ای بوده.
من احتمال میدم همین قضایا نذاشته CTR رو PC نیاد. چون اگه Frame cap اش باز نباشه، اکتیویژن رو خام خام میخوردن گیمرهای PC.

شایدم مثل Atlus کلا یه تخته شون می لنگه :D هر چند این یکی خیلی بعیده :D
 
  • Like
Reactions: Sobhan_23

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر