اطلاعات جدید از Valkryia Chronicles 3

S.T Infamous

کاربر سایت
Jun 12, 2008
342
نام
Enzo Maresca


سگا امروز شات‌ها و اطلاعاتی جدیدی از ۳ کرکتر جدید, تغیرات و امکانات جدید گیمپلی از Valkryia Chronicles ۳، پخش کرد.

اولین کرکتر Gusurugu, فرمانده تانک می‌باشد. Gusurugu به دلیل بودن از نژاد darcsen به Nameless پیوسته است. چنانچه، تمایل به مراقبت از افراد دیگر، نقش کسی‌ که می‌توان به اون اعتماد کرد را میدهد، اما هیچ علاقه‌ای به رهبر بودند ندارد و بدین گونه رهبریت Nameless به Kurt واگذار شد. او‌ قبل از Kurt رهبر موقت Nameless به دلیل مرگ ناگهانی رهبر پیشینشان بود.
دو عضو جدید نیملس، Julio Rosso و Gloria Dareru میباشند. Julio, آشپز سابق، به Namless, بعد از اینکه آشکار شد که او‌ بصورت غیر قانونی از غذاهای ارتش استفاده میکرده، فرستاده شد. Gloria به دلیل مظنون بودن به قاچاق اسلحه، دستگیر شد.

از تغیرات گیمپلی می‌توان به مغازه مهمات توسط Casilla اشاره کرد. Casilla به Nameless, با تانک خود، برای انجام دادن سرویس مختص به اسلحات و وسایل، آماده است.

از مغازه Casilla شما میتوانید اسلحات و تجهیزات کنونی‌ خود را تقویت کنید یا اسلحات، مهمات و تجهیزات جدید برای تانک و ارتش خود بخرید.
بازی اجازه مجهز کردن همزمان تمام ارتش توسط یک اسلحه مخصوص را میدهد، و یا شما میتوانید برای هر شخص اسلحه مخصوصی تعیین کنید. این کار در منو قبل از ماموریت انجام داده میشود.

منبع
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: VahiD_ST and 619

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر