شایعه اطلاعات جدید از The Last of Us

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
f8vfk834vfyazw2v2kp6.jpg


این اطلاعات رو یکی از یوزرهای NeoGAF تو چندین پست لیک کرده و به گفته ی خودش از مجله ی GamePro شعبه ی آلمان و یک منبع معتبر دیگه به دست اومده. البته مطمئنا قابل اعتماد نیست، اما چون چندین موردش درسته و قبلا تو پادکست گیم اینفورمر تایید شده بوده و خیلی ها این پادکست بی خبرند (خودمم همین طور)، به خاطر همین اینو میذارم اینجا:


- شخصیت Joel در ابتدای کار نوشتن اسکریپت های بازی، Ethan نام داشت. بعد از میتینگی که با اعضای دیگر ناتی داگ داشتند، Amy Hennig متذکر شد که ترکیب Ethan و Ellie خیلی شبیه Nathan و Elena هست. بخاطر همین نام وی را از Ethan به Joel تغییر دادند.

- بعد از اتمام بازی +New Game باز می شود.

- با این که در طول مراحل بازی شاهد زمان های مختلف مثل شب، غروب و ... خواهیم بود، اما چرخه ی شبانه روزی ریل تام به مانند بازی های Open World در بازی وجود ندارد.

- ماجراجویی Joel و Ellie به سوی سان فرانسیسکو کشیده خواهد شد.

- باس فایتی بصورت مرسوم بازی های امروزی در TLoU وجود نخواهد داشت. البته ناتی داگ بخاطر اهمیت های شخصیت پردازی تقریبا چیزی شبیه به این در بازی قرار داده است.

- منطقه ی قرنطینه ی نظامی موجود در بازی، "The Zone" نام دارد.

- در بازی می توانید با درها تعامل داشته باشید. مثلا از زیر درب برای بازرسی آن سوی نگاه کنید، یا درها را به آرامی باز کنید و یا این که آن ها را محکم و با فشار برای پرت کردن دشمن که پشت آن قرار دارد باز کنید.

- شما باید به دنبال غذا هم باشید.

- سیستم لولینگ و یا اسکیل در سینگل پلیر (کمپین) وجود ندارد، اما شاید در جایی دیگر این سیستم استفاده شود. [احتمالا مالتی پلیر]

- ویروسی که عفونت قارچی را به وجود میاورد، تنها بر روی انسان ها و در واقع تنها میزبانش انسان ها است و روی حیوانات تاثیر ندارد. این کار به منظور حفظ اکو سیستم طبیعت و حیات وحش صورت گرفته است.

- دشمنان شما همچنین به صداهایی که حتی از شما ایجاد نمی شوند نیز واکنش نشان می دهند. به عنوان مثال اگر وارد یک فست فود متروکه شوید و رادیویی که بر روی میز قرار دارد را خاموش کنید، این کار باعث هشدار دشمنان نزدیک شما می شود.

- زخم ها، خراش ها و ... در هنگام مبازرات بر روی بدن دشمنان (مثلا پس از یک ضریه) قابل مشاهده اند.

- قابلیت عوض کردن شونه (شونه ی چپ یا راست در هنگام هدف گیری).

- قابلیت چرخش سریع (quickturn) به مانند Resident Evil.

- ویروس قارچی ارتباطی با پژوهش ها و آزمایشات زیرزمینی دولت آمریکا که یکدفعه به یک فاجعه تبدیل شده است ندارد.

- داستان Ellie و Joel با TLoU شروع میشود و با آن هم به پایان میرسد، حتی اگر زنده بمانند. اگر دنباله ای در دستور کار باشد، بدون حضور Joel و Ellie خواهد بود.

[این موضوع به نظر میاد قبلا تایید شده بود: http://www.playstationlifestyle.net...ast-of-us-game-to-have-self-contained-story/]


- با اسلحه ی Mosin-Nagant می توانید دشمنان را اسنایپ کنید.

- اولین اسلحه های Joel و Ellie یک هفت تیر و چاقوی ضامن دار می باشد (همان طور که در تریلر اول نشان داده شد)

- شما تنها با استفاده از تفنگ و یا تله گذاشتن میتوانید دشمنان آلوده شده (کله قارچی ها که به نام clicker شناخته می شوند) را بکشید. و البته امکان فرا کردن/قایم شدن برای اینکه از دستشان در برید نیز وجود دارد. clickerها با ضربات مشت، چاقو، پرت کردن آجر، چوب و اشیا و هر جسم دیگری کشته نخواهند شد.

- کات سین های بازی توسط تیمی که قبلا بر روی فیلم Transformers: Dark of the Moon کار کردند، ساخته می شود. البته این تیم در خود استودیو ناتی داگ در حال انجام کارند که هم همکاری نزدیکی بین آن ها برقرار باشد و هم از متدهای کات سین های آنچارتد استفاده کنند.

- در مبازرات رو در رو (یا H2H در گیم پلی) شما می توانید از ضربات دشمنان جاخالی دهید و سپس با یک ضریه به معده یا یک آپرکات عکس العمل نشان دهید. البته ی همه ی این ها به سبک و به سرعت مبازرات آنچارتد صورت نمی گیرد. بازی از سیستم آزادانه ای در مبازرات برخوردار است، هر وقت که می خواهید میتوانید در این مبازرات جا خالی دهید، ضربات دشمنان را دفع کنید و ... ، در واقع هیچگونه QTE ای در این مبازرات وجود ندارد.

- البته QTEها همچنان در بازی وجود دارند. به عنوان مثال در قسمتی از بازی دشمنان Joel را از شیشه پرت می کنند. در این هنگام تصویر تار می شود. Joel به دنبال وسیله ای میگردد تا بتواند از آن به عنوان سلاح استفاده کند. وی متوجه قطعه ای تیز از پنجره شکسته شده که بر روی زمین افتاده می شود. در این هنگام QTE بر روی صفحه نمایان می شود و شما در صورت انجام درست آن می توانید آن وارد گلوی دشمنتان کنید. البته این قسمت گفته شده در هنگام گیم پلی است. در کات سین ها QTE ای وجود ندارد.

- دکمه ای برای خم شدن (crouch) تعبیه شده تا هر وقت که بخواهید بتوانید خم شوید و خود را برای مخفیکاری آماده کنید. (این کار در آنچارتد فقط در برخی مواقع و به بصورت اتوماتیک انجام می شد).
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
بسیار عالی..

- شما تنها با استفاده از تفنگ و یا تله گذاشتن میتوانید دشمنان آلوده شده (کله قارچی ها که به نام clicker شناخته می شوند) را بکشید. و البته امکان فرا کردن/قایم شدن برای اینکه از دستشان در برید نیز وجود دارد. clickerها با ضربات مشت، چاقو، پرت کردن آجر، چوب و اشیا و هر جسم دیگری کشته نخواهند شد.

این قسمت بعد از تموم شدن تیر باعث میشه شلوارمون رو خیس کنیم..:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر