اطلاعات جدید از Dead Space 2

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,106
سایت RelyOnHorror اطلاعات جدیدی از بازی Dead Space 2 که در GameInformer چاپ شده است را منتشر کرد.

deadspace2.jpg

- این قسمت سه سال بعد از شماره اول بازی و دریک ایستگاه فضایی بسیار بزرگ به نام Sprawl اتفاق میفتد.

- ایستگاه Sprawl مدت زیادی است که در مخروبه های یکی از قمرهای سیاره زحل ساخته شده است. سفینه ی ایشیمورا (سفینه ای که داستان شماره اول بازی در آنجا اتفاق افتاد) در مقابل این شهر بسیار بسیار کوچک است. این شهر از قسمتهای مختلفی مانند مناطق دولتی، سازمانی و مناطق عمومی، مراکز خرید، مدارس و کلیساها تشکیل شده است.

- در شماره دوم عناصر ترس حتی بیشتر از قبل شده و از قرار معلوم آیزاک با موقعیت ها و باس های وحشتناک و غیر ممکنی روبرو خواهد شد.

- به گفته سازندگان قدم گذاشتن آیزاک بهتر و کمی سریعتر از قبل شده است.

- آیزاک این بار علاوه بر معلق شدن میتواند در میان فضا به جهت های مختلف حرکت کند. او در این حالت قادر به استفاده از اسلحه نیز خواهد بود.

- اسلحه ها و دشمنان جدیدی به بازی اضافه میشوند. یکی از دشمنان جدید در بازی بچه های مُرده، لخت و بی لب (البته دندانهایشان کاملا معلوم است!) هستند که با چنگال هایشان شما را به سمت مرگ هدایت میکنند! دشمنان دیگر، موجوداتی گازانبر به دست که با چیزی شبیه به یک زبان بزرگ میتوانند شما را به سمت خود بکشند!، اسکلتها و همچنین موجوداتی که در خفا حرکت میکنند و ناگهانی شما را در گوشه ای گیر می اندازند!
از اسلحه های جدید بازی هم میتوان به Javelin Gun اشاره کرد.

- و بله! بالاخره این بار شاهد صحبت کردن آیزاک خواهیم بود!! آیزاک در شماره دوم به معنای واقعی معرفی و در کل شخصیت پردازی بهتری از آیزاک ارائه خواهد شد.

- مهمترین قسمت اضافه شدن مولتی پلیر در بازی است! به گفته یکی از سازندگان " این مود واقعا جذاب است. شما در مقابل نکرومورف هایی که توسط انسان کنترل میشود قرار میگیرید."
 

Play_game

کاربر سایت
Sep 25, 2008
308
شماره 1 خوب بود. تنها ضد حالی که داشت این بود که بعضی مراحل بالاتر تو محیط های مراحل قبل تر اتفاق میفتاد. یعنی انتظار داشتی تو هر مرحله فضا عوض شه ولی بعضی قسمتها تکراری میشد. مراحل outdoor هم بیشتر داشته باشه خوبه.
منم موافقم ولی اینقدر تکراری نبود که شخص سوم زده بشه برعکس بازی بتمن که تا آخرش چیز جدیدی نداشت اگه اول بازی از بازی خوست نمیومد باید میفهمیدی تا آخرش خوشت نمیاد ولی این اینطوری نبود من بعد از چپتر 2 نظرم عوض شد
 

Play_game

کاربر سایت
Sep 25, 2008
308
تو یکش چیز ترسناک نبود همشون چندش آور بودن!:biggrin1:
تو یکش هم که بودن اینا ، از در و دیوار بالا می رفتن ... در هر صورت متنفرم ازشون!

نشد دیگه! اونایی که رزیدنت اویل های کلاسیک رو تحربه کرده باشند عمرا چیزی جاشو، براشون بگیره البته به این جدیدا نگاه نکن.
من که کلاسیک بازی نکردم فکر نکنم دیگه هم بازی کنم چون باید گیم کیوب بگیرم ولی از nemesis بازی کردم اتفاقآ همین دیروز یکبار دیگه nemesis رو 3 ساعته تموم کردم الان که نگاه میکنم میبینم این بازی هم همچین آش دهن سوزی نبود ولی تو زمانش خودش خیلی شاخ بود قبول دارم ولی درست نیس با بازی های الان بسنجیم
رزیدنت اگه همینطوری ادامه پیدا کنه باید جاشو بده به dead space
 

.:Layho:.

کاربر سایت
Jul 14, 2007
992
نام
Hanzo Hasashi
- این قسمت سه سال بعد از شماره اول بازی و دریک ایستگاه فضایی بسیار بزرگ به نام Sprawl اتفاق میفتد.

- در شماره دوم عناصر ترس حتی بیشتر از قبل شده و از قرار معلوم آیزاک با موقعیت ها و باس های وحشتناک و غیر ممکنی روبرو خواهد شد.


- و بله! بالاخره این بار شاهد صحبت کردن آیزاک خواهیم بود!! آیزاک در شماره دوم به معنای واقعی معرفی و در کل شخصیت پردازی بهتری از آیزاک ارائه خواهد شد.
[/QUOTE]
۱- پس ایزاک اخر قسمت اول که توسط ی موجود عجیب و غریب خفت شد :D پس الان چطور زندس که ۳ سال بد هم داستان داره؟:D
۲-با این گزینه زیاد حال کردم:D شماره ۱ که اخر ترس بود ادب اصاب واسش نمیموند حالا دیگه احتمالا سکته مغزی و قلبی میزنیم (دوست داران dead space :D)
۳- اصلا با این گزینه دار حد لالیگا حال کردم! قبلا مثل آدم آهنی بود الان که جون بگیره ارتباط خوبی میتونه با بازیکن داشته باشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر