
اطلاعات زیز توسط کاربرانی که این شماره مجله EDGE را تهیه کرده اند جمع آوری شده است
- طبق گفته Insomniac انها این موضوع را فهمیدیند که چه چیزی را بیشتر دوست دارند و تصمیم گرفتند از علایقشان در بازی استفاده کنند
- این بازی تلفیقی جالب از دو سبک پلتفرمینگ و شوتر میباشد(هر دوی این سبک ها به یک اندازه در بازی مهم میباشند)
- هر یک از اسلحه های موجود در بازی توانایی کشتن 5 دشمن را به صورت هم زمان دارند
- سلاح ها بسیار متفاوت خواهند بود
- برای مبارزه کردن با باس ها باید level خود را ابتدا افزایش دهید زیرا ممکن است تعدادی از باس ها حتی متوجه شلیک کردن شما به خودشان نشوند
- پلیر های با سریع و بدون وقفه بازی کردنشان امتیاز خواهند گرفت ، اگرنوار استایل شما پایین بیاید شما باید با مخلوط کردن مهارت های مختلف و سرعت زیاد مقدار استایل خود را افزایش دهید
- رئیس جزیره Fizzco) Fizzco نام نوشیدنی های موجود در بازی است) Fizzle نام دارد
- قابلیت سواری کردن بر روی کابل های تلفن وجود دارد
- معماری مکان های بازی از معماری های ژاپنی ها الهام گرفته به همین علت ویژگی راه رفتن بر روی ساختمان ها با زاویه های خاص و هیجان انگیز فراهم شده
- شب / روز بر روی گیم پلی تاثیر میگذارد
- ریسک کنید و از سنگر بیرون بیایید این بازی همانند بازی های دیگر نیست حتی همین ریسک برای شما امتیاز فراهم میکند
- مبارزه کردن همانند دفاع روی دیوار راه رفتن همانند سنگر خواهد بود
- سازنده سعی دارد بازی یک بازی متفاوت بر خلاف شوتر هایی همانند COD باشد
- شرکت مایکروسافت به استدیو سازنده گفته خود خودتان باشید و این اجازه را به انها داد تا ایده هایی که در ان مهارت دارند را به خوبی در بازی پیاده کنند
- سازنده از المان های مختلف Jet Set Radio و Tony Hawk استفاده خواهد کرد
- این استیدو حتی میخواهد یک عنوان عالی در سبک Arcade خلق کند تا بازیکن ها مدت ها این بازی را بازی کنند
- افکت های متفاوت و بیشتر در کنار رنگ بندی خاص از مواردی میباشد که استدیو سازنده از یک بازی میخواهد
- در بازی Sunset TV وجود دارد یک شبکه مخصوص خود بازی که در آن بازیکن ها این توانایی را خواهند داشت که باهم بحث کنند و به تمامی خصوصایت این بازی رای دهند
- استدیو سازنده عقیده دارد که سال های اول و دوم هر نسل سالی میباشد که بیشترین ریسک ها برداشته میشوند
- سازنده به این بازی به عنوان یک سری نگاه میکند(تبدیل شدن بازی به یک فرانچیز واقعی)
- اقای Gavin Goulden ( با تجربه کار بر روی اخرین عنوان ساخته شده سری بازی های BiosShock) اعلام کرده کاراکتر های موجود در بازی هر کدام دارای 40 هزار پالیگان خواهد بود(همانند الیزابت در BiosShock)
- در هنگام حرکت کردن لباس کاراکتر ها نیز تکان خواهد خورد
آخرین ویرایش: