اطلاعات جدید از بازی Grand Theft Auto 5 منتشر شد.

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,933
نام
فرهاد
grand-theft-auto-v-opt.jpg



درود.

طبق اخرین اخباری که ما از بازی Grand Theft Auto 5 شاهد بودیم، استودیو Rockstar North اعلام کرد این عنوان در بهار سال 2013 عرضه خواهد شد. امروز نیز اطلاات جدیدی از بازی و شخصیت‌های ان به بیرون درز کرد که در زیر شاهد ان هستید.




  • [*=1]شما با نام Albert DeSilva که یک شخصیت نیمه امریکایی و نیمه پورتوریکویی می‌باشد در بازی حضور خواهید یافت.
    [*=1]او 42 ساله است و از همسر سابقش دو فرزند دارد.
    [*=1]طبق گفته شخصیت Albert بی‌شباهت به سریال معروف breaking bad نمی‌باشد و شخصیت ما به خاطر مشکلات مالی و سن بالایی که دارد مجبور می‌شود به جرم و جنایت کشانده شود.
    [*=1]به غیر از شخصیت Albert ما شخصیت دیگری را که Dougie Vejo نام دارد نیز اداره خواهیم کرد، وی یک جنایتکار جوان در Los Santos است. شایان ذکر است Los Santos بزرگترین شهر در بازی است و دیگر مناطق بازی دارای روستا و مغازه است.

    [*=1]خانواده Grove Street دوباره باز خواهند گشت ولی خبری از Carl و Sweet در بازی نیست.
    [*=1]پول نقش مهمی را در زندگی البرت ایفا خواهد کرد.
    [*=1]سیستم خرید ملک در بازی وجود خواهد داشت.
    [*=1]شخصیت ما در این بازی فقط می‌تواند موی سر، لباس، و ریش خود را تغییر دهد و قابلیت‌هایی چون سالن ورزش و خالکوبی در بازی خبری نیست.
    [*=1]بازی نسبت به GTA 4 دارای یک الی چند شخصیت جدید است.
    [*=1]ساخت و سفارشی کردن ماشین دوباره در بازی وجود خواهد داشت و اهنگ‌هایی که می‌توانید در این ماشین‌ها گوش دهید عبارتند از: My Michelle-Guns and Roses, Magic Power- Triumph, California Dreaming- The beach boys و Beautiful-Snoop Dogg featuring Pharrel البته این تمام اهنگ ها نیست و برخی از انان است.
    [*=1]بازی‌های مینی و فرعی نیز چون گلف و تنیس در بازی خواهد بود.
    [*=1]همانطور که در اولین تریلر شاهد بودید مرحله ای بود با نام "Alimony" که در این مرحله سرقت یک فروشگاه جواهرات صورت می‌گیرد



  • [*=1]
اطلاعات جدیدتری به زودی.

gamefaqs
 

Spider-Mαn

کاربر سایت
Sep 4, 2012
4,004
کارل نیست:((ورزش هم که نمی شه کرد اصولا این موردش یکم ادم رو به فکر فرو می بره توی تریلر اول نشون داد باو محل ورزش هست حتما هم باید ورزش کنه نمی شه که گفتیم شبیه سن اندرس می شه دیدیم نه
 

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,176
نام
Matthew
اوه اوه ، فعلا کنسول دارا دارند جبهه میگیرند =))

این تریلر رو تا بخواد بده بیرون بازی عرضه شده :d
 

Jet

کاربر سایت
Oct 23, 2012
729
نام
Reza
طبق گفته رابط چینی یکی از سایتها که خودش به همراه گروهی چینی برای دیدن و تست کردن نسخه ای از بازی به استودیوی راک استار رفته بودن گفته اینطور که معلومه فعلا نیابد منتظر نسخه PC باشیم و راک استار در حال کار روی نسخه کنسوله بازیه ولی این رو هم اضافه کرده که به محض عرضه بازی کار روی نسخه PC هم شروع میشه و امیدواری داده که حتی امکان عرضه نسخه PC یک ماه بعد از عرضه اون روی کنسول وجود داره و چیزی که اون دیده و تست کرده اگه روی PC بیاد مثل نسخه قبلی از بهترین های راک استار روی PC خواهد شد .
پس نگران نباشید یکی 2 ماه دیرتر یا شایدم زودتر این عنوان رو بهتر روون تر و با فریم بیشتر و گرافیک پدر مادر دار بازی می کنید .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر