اطلاعات جدیدی در مورد آپدیت رایگان Resident Evil 6

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
27295625427469337695.jpg



آپدیت رایگان رزیدنت اویل 6 را که مدتی پیش به آن اشاره شد و قابلیت های بازی کردن سناریو آیدا از ابتدا و بصورت دو نفره و همچینن درجه سختی No Hope Left را به بازی اضافه میکرد و قرار است بزودی عرضه شود را بیاد دارید؟ امروز کپکام اطلاعات جدیدی در مورد این آپیدت منتشر کرد. این تغییرات در پاسخ به درخواست ها و فریبک های کاربران و فن ها صورت گرفته است. اما جزئیات این آپدیت:

اگر شما زمان بازی کردن احساس نزدیکی بیش از حد دوربین به کرکتر را دارید این آیپدیت به شما این امکان را میدهد که فاصله دوربین را تنظیم کنید و از کرکتر فاصله بگیرید و در نتیجه تسلط و دید بیشتری نسبت به محیط اطراف خود خواهید داشت . این آپیدت اختیاری است و شما میتوایند با همان دوربین پیشفرض هم بازی کنید ( در خصوص این ویزگی تغییرات کمی در حال حاضر اعمال شده و دوربین نهایی تا حد کمی متفات تر از این خواهد بود)
ویژگی جدید دیگر این آپدیت اضافه کردن گزینه ی Language/subtitle options است که این امکان را میدهد تا صدای بازی را با زیر نویس زبانهای دیگر نیز تنظیم کنید.
در مورد سناریو آیدا و بازی در حالت دو نفره این آپدیت آروزی آندسته از کسانی که دوست داشتند سناریو آیدا را با حضور پارتنر تجربه کنند بر آورده میکند (این مورد نیز اختیاری است و شما میتوایند بدون پرتنر نیز بازی کنید)

درجه سختی No Hope Left : اگر شما احساس میکنید درجه سختی Prodesional برای شما زیاد سخت نبود این درجه ی سختی جدید را امتحان کنید (;

این آپدیت در اواسط ماه دسامبر برای PS3 و Xbox360 عرضه خواهد شد اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست و متعاقبا اعلام خواهد شد!


 
آخرین ویرایش:

mppm

کاربر سایت
Jul 21, 2012
288
نام
محمد
ایدا همون تک نفرش حال میده. اصن بیان نسخه بعدی رو فقط در مورد ایدا بسازن. بهترین شخصیت ایول. فقط با همون صداگذاری و شیرینیه صحبت کردن و جملاتش

موافقم
فقط آیدا خوب بود...

---------- نوشته در 10:09 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:08 PM ارسال شده بود ----------

این دفعه فرق میکنه:)

البته دلم واسه کلیر یه ذره شده....
 

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,352
نام
Matthew
چرا اینقدر دیر میاد ؟!؟!؟

کی تا 2 ماه دیگه صبر میکنه باو !

فکر کنم بخواد با نسخه ی PC بیاد چون امروز یکی از بروبچ خبری نوشت توی شایعات که بازی برای PC در 2013 عرضه میشه

احتمالا این آپدیت رو طوری تنظیم کنند که بعد از عرضه ی PC بیادش
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر